DAMPNESS AND MOULD - WHO Europe - World Health Organization
www.euro.who.int/__data/assets/pdf_file/0017/43325/E92645.pdf
Taulukossa pdf-tiedoston sivulla 23:
INTRODUCTION
(page 5)
EXPOSURES
Biologicals
● β-glucans
● Toxins
● Spores
● Cell fragments
● MVOC
Biologisina altistajina mainitaan siis beetaglukaanit, toksiinit, itiöt, solufragmentit ja MVOC-yhdisteet.
Altistajien joukossa myös beetaglukaani
4
489
Vastaukset
Nisuiisua on täällä beetaglukaanien tähden haukuttu, mutta tuossahan on ihan sama asia.
"Nyt tutkimuskohteena on homesienten seinämissä esiintyvä beetaglukaani, jota vastaan syntyvää immuunivastetta voidaan mitata elimistöstä. Ehkä jo parin vuoden kuluttua käytössä on diagnostinen testi."
- Ville Valtonen Kemia-lehden numerossa 3/2012
Ks.
”Sairastuneiden vähättely on lopetettava”
http://www.kemia-lehti.fi/sisallysluettelot.php?id=90- homeen edessä nöyrä
Hyvä sanasinko, että jaksat tänne tietoa tuoda, sillä se on tervetullutta, vaikka sinäkin olet välillä ivailun kohteeksi joutunut. Ei olisi kannattanut niisuiisuakaan haukkua palstalla beetaglukaanin tähden. Toivottavasti ottavat Kemia-lehdessä kirjoitetut artikkelit edes todesta nämä toisten mollaajat.
Onko Mahatma Gandhi sittenkin oikeassa, lainaan häntä tähän:
First the ignore you,
then they laugh at you,
then the fight you,
then you win.
Nöyrtymisiä kaikille! - homeen edessä nöyrä
homeen edessä nöyrä kirjoitti:
Hyvä sanasinko, että jaksat tänne tietoa tuoda, sillä se on tervetullutta, vaikka sinäkin olet välillä ivailun kohteeksi joutunut. Ei olisi kannattanut niisuiisuakaan haukkua palstalla beetaglukaanin tähden. Toivottavasti ottavat Kemia-lehdessä kirjoitetut artikkelit edes todesta nämä toisten mollaajat.
Onko Mahatma Gandhi sittenkin oikeassa, lainaan häntä tähän:
First the ignore you,
then they laugh at you,
then the fight you,
then you win.
Nöyrtymisiä kaikille!korjaan kirjoitusvirheen: "then they fight you"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733121
- 602854
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322405- 802246
- 602063
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408