Asiakkaanakiinnostat häntä niin kauan kuin sinulla on rahaa.Muulloin ja varsinkin rahattomana he suhtautuvat sinuun kuin jääkalikkaan.Tuolla alalla tunnekylmyys ja ahneus tiivistyy ja kärjistyy.
Prostituoitu huijaa
38
2996
Vastaukset
- Jani
...työnantajaani ;) Ei tulisi mieleenkään tehdä duunia jos palkanmaksu lakkaisi.
Eikä maksullisista naisista mitään välittämistä etsitäkään, vaan ihan pelkkää seksiä. Niin minä ainakin.- mees
onko sinulla paljonkin kokemuksia maksullisista naisista?
Minua ei ole kukaan huijannut, kaikki ihan mukavia naisia.
Mistä oleet noi kokemuksesi saanut ?
Oletko sinä ehkä huijannut jotakuta. kun osaat tuollaista väittää. - Mörkö
muistakaan naisista.Mitä muuta annettavaa niillä muka olisi?
- annukka
mees kirjoitti:
onko sinulla paljonkin kokemuksia maksullisista naisista?
Minua ei ole kukaan huijannut, kaikki ihan mukavia naisia.
Mistä oleet noi kokemuksesi saanut ?
Oletko sinä ehkä huijannut jotakuta. kun osaat tuollaista väittää.sinulle..sanoit että me särjemme koteja.voi olla..moni asiakas on mulle ainakin kertonut koti huolistaan..tiedä vaikka sunkin miehes,jos sulla sellanen on...et voi tietäää...ja jos sulla nyt ei ole miestä,niin sitten kun on.et saa koskaan tietää,tuleeko hän mulle käymään...olen nääs huora....ja hyvä sellainen....
- Asiakas
Ei se saatana ole mitään hyväntekeväisyyttä!Et sinä saa kaupasta makkaraakaan ellei ole rahaa.Tyhmä ämmä olet...
- Annukka
Tahdoin kertoa,että kuinka kylmän laskelmoimaa toimintaa huorilla on.Se hymy minkä saat on teko hymy.Pääasia on sinun rahapussi.
- pillupoliisi
Annukka kirjoitti:
Tahdoin kertoa,että kuinka kylmän laskelmoimaa toimintaa huorilla on.Se hymy minkä saat on teko hymy.Pääasia on sinun rahapussi.
Pidän enemmän naisista, jotka haluavat rahani kuin niistä, jotka haluavat tehdä minulle väkivaltaa ja yrittävät määräillä muidenkin kuin omien rahojensa käytöstä.
- MIES
pillupoliisi kirjoitti:
Pidän enemmän naisista, jotka haluavat rahani kuin niistä, jotka haluavat tehdä minulle väkivaltaa ja yrittävät määräillä muidenkin kuin omien rahojensa käytöstä.
hiiri "mieheksi". :))
- pillupoliisi
MIES kirjoitti:
hiiri "mieheksi". :))
Olisikin hiiri, niin seisoisi koko ajan.
- Jupero
Annukka kirjoitti:
Onko niitä muitakin keinoja saada hymy?Sinullahan ei ole mitään kykyä arvioida laskelmoiduista toiminnoista.Minulla sitävastoin on paljonkin.Näin myös tiedän että kaikki mitä täällä selostat on täyttä moskaa.
- asiakas
Annukka kirjoitti:
Nyt kyllä yleistät ihan liikaa. Palveluntuottajiakin on monenlaisia ja huonot tippuu väistämättä markkinoilta. Vain laadukkaita palveluja tarjoavalla ammattilaisella riittää asiakkaita. Jos toiminta on "kylmää", kysyntä siirtyy muualle. Nähty on.
- Paukuttaja
Ei tsaukki daukki huomaa mitään.Huora laskee lampaita ja oottaa,että kolmen minuutin juttu ois ohi.
- ei ne huomaa
joo mä en ainakaan kauempaa asiakasta kato..homma hoitoon.ja rahat pois..mä annan asiakkaalle aikaa n.10 min...yleensä siinä ajassa häneltä tulee..palkka mulle,ja seuraava kehiin...
- Esko
Sinä pöljä joka käytät niitten palveluksia olet huijauksen uhri.
- Jaska
Minkä hemmetin huijauksen ?
- Ei huijattu
Jaska kirjoitti:
Minkä hemmetin huijauksen ?
Pilluhuijauksen.
- Keski-ikuinen?
maksaa.
Palveluja on monen tasoisia ja niistä löytyy ne omaa mieltymystä vastaavat.
Joudun käymään säännöllisesti jalkojenhoitajalla, ja varmasti jokainen tekee sitä työtä rahasta, mutta tasoerot on huikeita. Tätä nykyä saan erittäin miellyttävää palvelua ja annan vielä mielelläni tippiä. Katson palvelun sen tasoiseksi, olkoon vaikka kuinka laskelmoitua toimintaa.
Kuka v...u nyt bisnestä tappiolla tekee??
Maksan ihan mielelläni hyvästä palvelusta, etenkin silloin, kun on ranteet kipeinä.
Se on kallis reissu tonne Pattayalle. Mutta kerran vuodessa voi kustantaa itselleen namia.
- Jani
Kerro nyt vielä niin että tyhmäkin ymmärtää. Siis missä seuraavassa on se huijaus?
Tavoitan prostituoidun vaikkapa netti-ilmoituksen perusteella. Sovimme palvelun sisällön ja hinnan. Tapaamme. Saan sovitun palvelun. Maksan sovitun hinnan. Poistun.
Enhän uskokaan ostavani aitoa välittämistä ja ystävyyttä.- Topi
No kuuleppas nyt!!!
Kun menet esim. hammaslääkäriin on vähintäänkin suotavaa että h-lääkärisi rakastaa sinua koko sydämmestään ennen kuin ottaa poran käteensä! - Pukki
on turha mitään kysymyksiä esittää.Tämä on sen ainoa tapa saada huomiota.
- tarja
Topi kirjoitti:
No kuuleppas nyt!!!
Kun menet esim. hammaslääkäriin on vähintäänkin suotavaa että h-lääkärisi rakastaa sinua koko sydämmestään ennen kuin ottaa poran käteensä!Hah hah! Ei tässä palvelutuotannossa rakkaus "ihan" riitä. Kyllä se on ammattitaito, joka ratkaisee. Missä kunnossa hampaasi muuten ovat ;)
- Jani
Topi kirjoitti:
No kuuleppas nyt!!!
Kun menet esim. hammaslääkäriin on vähintäänkin suotavaa että h-lääkärisi rakastaa sinua koko sydämmestään ennen kuin ottaa poran käteensä!Ja mä kun ajattelin juurihoitoa nukutuksessa... mutta nyt en kyllä uskalla. Mun rakastava hammaslääkärini kun on mies...
- prost
mutta kyllä jokainen asiakas sen tietääkin, ettei palveluntarjoaja yleensä saa/halua muuta, kuin sen rahallisen edun. niillä asiakkailla, jotka odottavat jotain muuta/rakastuvat prostituoituun viiraa päässä. onneksi näitä on vain vähän.
- Jani
Sun juttujasi kun on lukenut, niin tekisi mieli yrittää päästä asiakkaaksikin joskua ;)
- Leipuri
Sanoit,että onneksi on vähän jotka rakastuvat prostituoituun.Tunnetko koko maailman tai Suomen prostituoidut?
- prost
Leipuri kirjoitti:
Sanoit,että onneksi on vähän jotka rakastuvat prostituoituun.Tunnetko koko maailman tai Suomen prostituoidut?
mutta tunnen paljon ja jokaisen tuntemani kohdalle on sattunut nöitä tapauksia vain muutama koko "uransa" aikana. mulle on 1,5 vuoden aikana vain yksi sanonut rakastuneensa. muilla tytöillä suunnilleen samassa ajassa yksi tapaus. voihan noita olla enemmänkin, mutta eivätpä ne asiakkaat sitä kerro/osoita ainakaan. sanalla "vähän" tarkoitin, että hyvin pieni murto-osa.
- Annukka
prost kirjoitti:
mutta tunnen paljon ja jokaisen tuntemani kohdalle on sattunut nöitä tapauksia vain muutama koko "uransa" aikana. mulle on 1,5 vuoden aikana vain yksi sanonut rakastuneensa. muilla tytöillä suunnilleen samassa ajassa yksi tapaus. voihan noita olla enemmänkin, mutta eivätpä ne asiakkaat sitä kerro/osoita ainakaan. sanalla "vähän" tarkoitin, että hyvin pieni murto-osa.
Kaikkihan sen tietää.Kaikki,paljon,onko se kolme vai kolme tuhatta?Riippuu laskutavasta ja puhetyylistä.Kuinka paljon on sinun paljon?
- prost
Annukka kirjoitti:
Kaikkihan sen tietää.Kaikki,paljon,onko se kolme vai kolme tuhatta?Riippuu laskutavasta ja puhetyylistä.Kuinka paljon on sinun paljon?
"tuntemiani" prostituoituja on noin 30 ja näistä jokaiseen on ehkä 1-2asiakasta rakastunut niistä sadoista/tunhansista, joiden kanssa nämä ovat olleet. eli siis pieni osa asiakasmäärään nähden.
- Eki
prost kirjoitti:
"tuntemiani" prostituoituja on noin 30 ja näistä jokaiseen on ehkä 1-2asiakasta rakastunut niistä sadoista/tunhansista, joiden kanssa nämä ovat olleet. eli siis pieni osa asiakasmäärään nähden.
Kelpaako huora vaimoksi?Ei,mutta jos hän tekee parannuksen niin asia on toinen.
- Kysymys
Eki kirjoitti:
haluaa huoran vaimokseen?
Vastaus: Ei kukaan. - prost
Kysymys kirjoitti:
haluaa huoran vaimokseen?
Vastaus: Ei kukaan.niitä on näköjään kuitenkin huolinut ja mitä ilmeisimmin jopa te kumpainenkin, koska ei kirjoituksistanne muuten paistaisi moinen katkeruus.
- Psykiatri
prost kirjoitti:
niitä on näköjään kuitenkin huolinut ja mitä ilmeisimmin jopa te kumpainenkin, koska ei kirjoituksistanne muuten paistaisi moinen katkeruus.
Oletko psykoanalyytikkö?Katkeruus,hmm,se kuluttaa en suosittele.
- Annukka
prost kirjoitti:
niitä on näköjään kuitenkin huolinut ja mitä ilmeisimmin jopa te kumpainenkin, koska ei kirjoituksistanne muuten paistaisi moinen katkeruus.
Sinä tulet tulevaisuudessa katkeroitumaan ja se sinun tulevaisuus ei ole valoisa.Edessäsi ovat pahat ajat joille et voi mitään muuta kuin lopettaa omahyväisyyden ja mennä itseesi.Tahdotko olla katkera lesbo?
- Jurgen
Annukka kirjoitti:
Sinä tulet tulevaisuudessa katkeroitumaan ja se sinun tulevaisuus ei ole valoisa.Edessäsi ovat pahat ajat joille et voi mitään muuta kuin lopettaa omahyväisyyden ja mennä itseesi.Tahdotko olla katkera lesbo?
katkeroitunut ja tietää "Edessäsi ovat pahat ajat joille et voi mitään muuta kuin lopettaa omahyväisyyden ja mennä itseesi.Tahdotko olla katkera lesbo?"
- kelpaako vaimoksi
Eki kirjoitti:
sori kun joudun särkemään ajatuksesi.mutta kyllä kelpaa huora vaimoksi..olen ollut alalla monta vuotta.ja tiedätkö mitä.2 vuotta olen ollut naimisissa..mieheni tietää työni..hyväksyy sen..kuten minäkin hänen työnsä..minä olen huora.hän on lentokapteeni.mitäpä tuohon enää sanoisit poloinen....rahat ovat yhteisiä.olemme hyvin onnellisia..hän on mies,joita ei montaa ole.jos tällasen asian hyväksyy.on sydän kultaa.ja tietää,että rakastaa....
- Nainen
En tuomitse ketään jotka käyttävät prostituutioiden palvelveluja.. näin "tautisena" aikana kuitenkin mietin joskus, miehet jotka käyvät "maksullisissa naisissa" niin kertooko ne siitä esim. jos löytäät live-elämästä itselleen sopivan naisen, joska kanssa rupeaa vakituiseen olemaan? vai onko se sellanen "pieni pahe salaisuus" josta ei muille huudella?
- Vastaus
...
- Annukka
Petetyt antakaa vastauksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6516303Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?354300HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2972567- 1351878
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1311523Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3861469- 131283
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101253Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P76972- 115945