Elikkäs minulla olisi n.16vuotias konna-setä joka on ollut minulla kymmenen vuotta ja nyt vailla kotia jossa olisi hänelle aikaa. Itselläni tullut tässä välissä lapsia ja elämässä kiireitä sen verran että nyt olisi parasta tälle tyypille saada uusi koti. Konna on Kainuussa ja kyselyt voisi laittaa sähköpostiin [email protected] Hinnasta voidaan sitten sopia! Mukana kaksi suodatinta ja iso konna-allas sekä asianmukainen valo
Punakorvalle uusi koti
8
281
Vastaukset
- -mää-
Kauan Kilpikonna elää? kiinnostaa nyt vähän?
- lailamiisa
minun ystäväni kilpikonna eli 58.v
- Kerkko-Petteri
Terveenä ja hyvällä pidolla tosi pitkään! http://www.faunatar.fi/fin/index.php?cmd=199
- punakorvakilpikonna
Mulla olis kanssa uutta kotia etsimässä noin 25 vuotias punakorvatyttö.
Asumme Tampereella ja kilpikonnan saisi terraarioineen hakea ilmaiseksi pois.
Elämäntilanne muuttui niin paljon ettei kilpikonnalle ole aikaa eikä oikeastaan tilaakaan.
Mukaan saa suodattimen, valot ja terraarioon sisustustavaraa.
Yhteydenotot [email protected] - Kerkko-Petteri
Nyt ois kiire saada konna uuteen kotiin....Konan itessään saa ilmaiseksi mutta tarvikkeista olisin jotain vailla, mutta jos ne ovat jo valmiina niin ei muuta kuin konnan hakuun :)
- pupuzillo
Minkä rotuinen konnasi on? olisiko siis konna itsessään ilmainen? minkä ikäinen hän on?
- Kerkko-Petteri
Kaikki tiedot löytyvät aloitus viestistä :)
- Kerkko-Petteri
Konna Kainuussa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522135
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3351333Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941275- 1571178
- 681001
- 35948
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31899Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59858Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta26832Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46809