Moi! Mut pakotetaan kuraattorille oikeastaan se kuraattori! En tiiä miks! Ja en halua! Mitä teen? Se kuraattori on ens maanantain! Ja en tod mee mut miten mä teen sen et mä en mee? Yks kerta riitti jo! Ja en oo menos sen kuran haukuttavaks " miten voit olla noin itsepäinen " koulu pakottaa olee kamui" mitä nois on järkee! HELP!
Vastaukset 6
- M.ä908
Ja nyt se pakottaa mut sinne " me näemme maanantaina ja sinä tulet"
- Mielenkiinnosta kysy
Kerro lisää mitä hän sitten sanoi.
- 940835
No mitäpä jos edes yrittäisit tehdä yhteistyötä, etkä leikkiä pissisteiniä. Tollanen jippuilu ja maailman vihaaminen ei sua auta, joten ei muuta kuin menet paikalle ja alat hoitamaan asioitas.
- dsfd
Käy vaa sielä, mitä sil on välii?
- girlllll
siellä ei kannata käydä jos ei ite halua, ja sitä paitsi jää tunneilta pois ja kaikessa jälkeen jos joutuu uhraamaan aikaa kuraattorille... ja kukaan ei voi pakottaa sinne menemään, voi ihan hyvin pistää viestii wilmaan et ei kiinnosta tulla/et tule.
- Friisi98
Muakin on yritetty pakottaa aina jonnekin.Olen aina vaan jättänyt menemättä ja vanhempani ovat selvittäneet asiaa.Yleensä joku opettaja on tätä ehdottanut.Jos sulla ei oo ongelmia,sua ei voi pakottaa;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881334
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut1881114- 741009
- 77907
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su336772Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t167752Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.194721- 56706
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t5687- 43635