Nastasankareille

kädettömille sopii

12

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hampaattomille

Itse asiassa kitkakeisarit ovat juurin tuon puutteessa...

• puutteessako

Perustele väitteesi. Tarvitaan ajotaitoa ja liikenteen hahmottamista, että selviää todella liukkaalla kelillä ilman nastoja talvesta toiseen.

• vieläkin nastat alla
        puutteessako kirjoitti:

Perustele väitteesi. Tarvitaan ajotaitoa ja liikenteen hahmottamista, että selviää todella liukkaalla kelillä ilman nastoja talvesta toiseen.

Hyvinpä tuo taidottomuus tuli talvella esille lukemattomien kolareiden ja ulosajojen merkeissä, on se uskomatonta porukkaa tuo lepuuttajapelleorkesteri

• puutteessako
        vieläkin nastat alla kirjoitti:

Hyvinpä tuo taidottomuus tuli talvella esille lukemattomien kolareiden ja ulosajojen merkeissä, on se uskomatonta porukkaa tuo lepuuttajapelleorkesteri

Tosiasiassa kitkarenkailla ei aiheuteta sen enempää onnettomuuksia, kuin nastarenkaillakaan. Vai onko esittää selviä tilastoja asiasta? Toivottavasti vaikutat Lapissa, koska Etelä-Suomessa ei ole ollut mitään tarvetta talvirenkaille moneen viikkoon. Tietysti eihän sille kädettömyydelleen mitään voi, koska tietyt asiat ovat synnynnäisiä. Vai eikö ole rahaa ostaa kunnon kesärenkaita?

• vieläkin nastat alla
        puutteessako kirjoitti:

Tosiasiassa kitkarenkailla ei aiheuteta sen enempää onnettomuuksia, kuin nastarenkaillakaan. Vai onko esittää selviä tilastoja asiasta? Toivottavasti vaikutat Lapissa, koska Etelä-Suomessa ei ole ollut mitään tarvetta talvirenkaille moneen viikkoon. Tietysti eihän sille kädettömyydelleen mitään voi, koska tietyt asiat ovat synnynnäisiä. Vai eikö ole rahaa ostaa kunnon kesärenkaita?

Lapissakin käyneenä ja Uudellamaalla asuvana tiedän nämä kulloistenkin renkaiden tarveajat hyvinkin tarkkaan. Yleensä olen liikenteessä kun suola/hiekka-autot eivät olleet vielä tehneet lepuuttajapellen vaatimaa kierrosta valtaväylillä eikä sen enempää pikkuväylilläkään. Ilman ainoita oikeita talvirenkaita, nastarenkaita, olisi oltu monasti avun tarpeessa, niinkuin moni lepuuttajapelle sen konkreettisesti esitti olleessan ojassa tai pienen nypyn takana. Eli se siitä lepuuttajapellen kädettömyydestä ja taidottomuudesta.

• Näin On Asiat
        puutteessako kirjoitti:

Juu ihan siksi ne onnettomuuksien määrät on aika tasan koska kitkoja ei käytä kuin alle 10 % koko porukasta. Homppeleitakin on koko sakista alle 10 % mutta ne tartuttaa aidsia silti aika tasan saman verran kuin heterotkin. Kitkapellet luulee ensin talvella niitten kitkojen olevan hyvät talvirenkaat ja kesälle ne luulee niitten olevan hyvät kesärenkaat ja lisäksi ne LUULEE aina olevansa parhaita kuskeja.

• puutteessako
        vieläkin nastat alla kirjoitti:

Lapissakin käyneenä ja Uudellamaalla asuvana tiedän nämä kulloistenkin renkaiden tarveajat hyvinkin tarkkaan. Yleensä olen liikenteessä kun suola/hiekka-autot eivät olleet vielä tehneet lepuuttajapellen vaatimaa kierrosta valtaväylillä eikä sen enempää pikkuväylilläkään. Ilman ainoita oikeita talvirenkaita, nastarenkaita, olisi oltu monasti avun tarpeessa, niinkuin moni lepuuttajapelle sen konkreettisesti esitti olleessan ojassa tai pienen nypyn takana. Eli se siitä lepuuttajapellen kädettömyydestä ja taidottomuudesta.

Naurettava pelle olet, jos et ilman nastoja selviä talvesta. Itsekin olen ajanut ympäri Suomea talvisin ja ilman nastoja. Taidat nähdä harhanäkyjä, jos näet ojassa autoja jatkuvasti, koska itse en niitä näe.

• 9
        Näin On Asiat kirjoitti:

Juu ihan siksi ne onnettomuuksien määrät on aika tasan koska kitkoja ei käytä kuin alle 10 % koko porukasta. Homppeleitakin on koko sakista alle 10 % mutta ne tartuttaa aidsia silti aika tasan saman verran kuin heterotkin. Kitkapellet luulee ensin talvella niitten kitkojen olevan hyvät talvirenkaat ja kesälle ne luulee niitten olevan hyvät kesärenkaat ja lisäksi ne LUULEE aina olevansa parhaita kuskeja.

Otahan apina selvää prosenteista. Maan laajuisesti kitkoja käyttää n.15% ja pääkaupunkiseudulla osuus on suurempi. Tosiasisassa kitkoja käyttävät ovat ajotaitoisia tosimiehiä, eivätkä paskamahaluusereita niinkuin monet nastajurpot.

• 19+4
        9 kirjoitti:

Otahan apina selvää prosenteista. Maan laajuisesti kitkoja käyttää n.15% ja pääkaupunkiseudulla osuus on suurempi. Tosiasisassa kitkoja käyttävät ovat ajotaitoisia tosimiehiä, eivätkä paskamahaluusereita niinkuin monet nastajurpot.

Kuulehan orankipelle, itse olet läskiperseinen ihramaha joka ajaa yhtä vetelillä läskeillä, ne kun eivät pidä missään tilanteessa, no todella kuumaan asfalttiin ne tarttuu kuin tauti, mutta eipä matka sitten oikein joudukaan.
        Ja sinä et tunne yhtään ajotaitoista tosimiestä, koska ne ajavatkin nastarenkailla, tiedoksi täten tuotakoon sinulle orankipelle.

• 18
        19+4 kirjoitti:

Kuulehan orankipelle, itse olet läskiperseinen ihramaha joka ajaa yhtä vetelillä läskeillä, ne kun eivät pidä missään tilanteessa, no todella kuumaan asfalttiin ne tarttuu kuin tauti, mutta eipä matka sitten oikein joudukaan.
        Ja sinä et tunne yhtään ajotaitoista tosimiestä, koska ne ajavatkin nastarenkailla, tiedoksi täten tuotakoon sinulle orankipelle.

Todellisuudessa kitkat pitävät riittävän hyvin joka tilanteessa. Enhän niillä muuten edes ajaisi. Mutta senkin asian ymmärtäminen taitaa olla nastahinttarille liikaa. Menähän neitipoju kiillottamaan nastoja ensi talvea varten. Vai oikein orankipelle kyllähän hyvän keksit.

• asia pihvi
        18 kirjoitti:

Todellisuudessa kitkat pitävät riittävän hyvin joka tilanteessa. Enhän niillä muuten edes ajaisi. Mutta senkin asian ymmärtäminen taitaa olla nastahinttarille liikaa. Menähän neitipoju kiillottamaan nastoja ensi talvea varten. Vai oikein orankipelle kyllähän hyvän keksit.

No niin, nyt kun keskustelijat ovat havainnollisesti ilmaiseet älykkyysosamääränsä, niin voimme itse kukin tehdä päätelmämme heidän kyvystään käsitellä asioita joista niin kovasti väittelevät.

• 9+20
        asia pihvi kirjoitti:

No niin, nyt kun keskustelijat ovat havainnollisesti ilmaiseet älykkyysosamääränsä, niin voimme itse kukin tehdä päätelmämme heidän kyvystään käsitellä asioita joista niin kovasti väittelevät.

Niin sinullahan se ei varmasti lähentele edes keskiarvoakaan niin tuskin kykenet antamaan minkäänlaista todellista käsitystä asiasta. Mutta oli hyvä että otit osaa varsinaiseen aiheeseen ja joskus maailmassa tajuat mistä kirjoiteltiin, ehkä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      96
      2336
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      182
      1918
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      183
      1480
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      247
      912
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      81
      898
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      806
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      799
    8. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      702
    9. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      213
      643
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      621
    Aihe