Ystävättäreni joka jäi leskeksi noin viisi vuotta sitten.LÖysi uuden onnen ja he muuttivat juuri yhteen. OLen iloinen ja onnellinen heidän puolestaan.
Mieheni jätti minut samoihin aikoihin kun ystävättäreni mies kuoli siis noin viisi vuotta sitten. Minä en voi edes kuvitella enää miestä rinnalleni. En luota enkä arvosta miehiä.
Ystävättärelle ja hänen uudelle miehelle toivon kaikkea hyvää mutta mistä johtuu että en itse voi omallakohdalle enää ajatella miestä.
Olisiko kysymys siitä miten eron on kohdannut. TOisen kuollessa on kaikki lopullista. Se surutyö on erinlaista kuin petetyksi tulemisen vuoksi tehtävä surutyö.
Phdiskelua
ikuinen suru
0
99
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713125
- 922885
- 512125
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201585- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51348Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311- 191304
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232