Milites Ky

onko tietoa

Onko kukaan muu tilannut tavaraa tästä verkkokaupasta http://verkkokauppa.milites.fi ? Itse tilasin ja sain kyllä tilausvahvistuksen mutta tilausta ei ole tullut postiin. Sähköposteihin ei vastata, puhelinnumerot eivät ole käytössä joten tietääkö kukaan onko yritys enää toiminnassa vai onko se joku huijaussivusto?

12

408

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ff

Olen tilannut ja kaikki toimi ok, taitaa olla yhden miehen yritys, joten lomat ym voivat sekoittaa toimituksia. Ei ole huijaussivusto.
      Jos et maksanut etukäteen, niin ei hätää.
      ebay on täynnä vastaavia tuotteita.

• a

Ok, kiitos

• jepjep

Tilatkaa tekin varustelekasta..

• Älkää helvetissä

Jeppis jeppis. Tilasin Militesistä lokakuun alussa reisitaskuhousut ja ennakkomaksun jälkeen meni miltein 3 viikkoa ennen kuin firman puolelta kuului mitään, s-posti-, teksti-, tai vastaajaviesteillä tavoittelusta huolimatta. Omistaja valitteli pitkäaikaissairauden sotkeneen työt. Noh, huolimattomuuden takia valitsin väärän koon ja toimintaan vittuuntuneena päätin palauttaa lähetyksen ja pyytää rahat takaisin, olihan minulla siihen vielä täysi oikeus. Asiakaspalautus seisoi Espoon postissa viikon ennen kuin se noudettiin. Noudosta on nyt kulunut yli kolme viikkoa, eikä rahoja näy eikä kuulu. Kuten ketjun alussa mainittiin, sähköposteihin ei vastata eikä firman sivuilla ilmoitettu lankapuhelinnumero ole käytössä. Muutaman päivän aion pommittaa omistajan henk.koht. puhelinnumeroa, sen jälkeen asia lähtee virallisia teitä pitkin etenemään...

• ei voi suositella

Pahasti tuo Milites huijaukselta vaikuttaa. Kuukausi sitten tehty tilaus ja mitään ei tapahdu. Ei vastata viesteihin eikä mihinkään, ei edes omaan henk. koht. känny numeroon. Rikosilmoitusta vääntämään ensi viikolla jos ei mitään ala kuulumaan.

• tee näin

Jos ainoa maksu tapa on ennakkomaksu niin kyllä kusetus firma aina lähes.Itse en osta jos ei postiennakkoa ole valikoimissa.Saa ainakin tavaran aina ja huijari ei saa rahojaan,kun muistaa tarkistaa heti postissa onko tuote oikea.Vaikka maksanut sen niin maksu pysähtyy heti siihen paikkaan,kun ilmoitat että ei ole kuin tiiliskivi tai vastaavaa.Posti jäädyttää summan ja saat sen takaisin kun rikosilmoitus on tehty poliisille.Postiennakot tilitetään muuten aina torstaisin kerran viikossa.Eli kun haet paketin hae se aina perjantaina.

• jepsistt

Kuukausi sitten tehdyn tilauksen tiimoilta annoin viikon aikaa maksaa rahat takaisin tai teen rikosilmoituksen. Rahat olivat palautuneet tilille, vaikkei herra suostunut henk.kohtaseen nroonsa vastaamaan saati sähköposteihin. Eli viestit ja kyselyt on menneet perille mutta vasta uhkaus poliisille ilmottamisesta tepsi että elonmerkkiä sai. Ei voi suositella ja pidetään huolta ettei kukaan tuttukaan haksahda tuohon putiikkiin.

• 20+17

Tästä firmasta löytyy niin paljon negatiivista dataa ettei sitä kannata käyttää

• En osta

Kiitos varoituksista.

• commando infidel

Omat kokemukset jo parin vuoden takaa, mutta pelkästään positiivisia.

• bundy

itse olen joka kerta saanut haluamani tuotteen ihan ajallaan( joskus viiveellä, kun loppuunmyyty)

• cv<fsb<sfb

Taitaa olla jo lopettanut toimintansa kun nettisivu ei pelitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1381
    2. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1195
    3. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      23
      1131
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      211
      1070
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      126
      1041
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      984
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      307
      947
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      919
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      885
    10. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      73
      869
    Aihe