Milites Ky

onko tietoa

Onko kukaan muu tilannut tavaraa tästä verkkokaupasta http://verkkokauppa.milites.fi ? Itse tilasin ja sain kyllä tilausvahvistuksen mutta tilausta ei ole tullut postiin. Sähköposteihin ei vastata, puhelinnumerot eivät ole käytössä joten tietääkö kukaan onko yritys enää toiminnassa vai onko se joku huijaussivusto?

12

386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ff

      Olen tilannut ja kaikki toimi ok, taitaa olla yhden miehen yritys, joten lomat ym voivat sekoittaa toimituksia. Ei ole huijaussivusto.
      Jos et maksanut etukäteen, niin ei hätää.
      ebay on täynnä vastaavia tuotteita.

    • a

      Ok, kiitos

    • jepjep

      Tilatkaa tekin varustelekasta..

    • Älkää helvetissä

      Jeppis jeppis. Tilasin Militesistä lokakuun alussa reisitaskuhousut ja ennakkomaksun jälkeen meni miltein 3 viikkoa ennen kuin firman puolelta kuului mitään, s-posti-, teksti-, tai vastaajaviesteillä tavoittelusta huolimatta. Omistaja valitteli pitkäaikaissairauden sotkeneen työt. Noh, huolimattomuuden takia valitsin väärän koon ja toimintaan vittuuntuneena päätin palauttaa lähetyksen ja pyytää rahat takaisin, olihan minulla siihen vielä täysi oikeus. Asiakaspalautus seisoi Espoon postissa viikon ennen kuin se noudettiin. Noudosta on nyt kulunut yli kolme viikkoa, eikä rahoja näy eikä kuulu. Kuten ketjun alussa mainittiin, sähköposteihin ei vastata eikä firman sivuilla ilmoitettu lankapuhelinnumero ole käytössä. Muutaman päivän aion pommittaa omistajan henk.koht. puhelinnumeroa, sen jälkeen asia lähtee virallisia teitä pitkin etenemään...

    • ei voi suositella

      Pahasti tuo Milites huijaukselta vaikuttaa. Kuukausi sitten tehty tilaus ja mitään ei tapahdu. Ei vastata viesteihin eikä mihinkään, ei edes omaan henk. koht. känny numeroon. Rikosilmoitusta vääntämään ensi viikolla jos ei mitään ala kuulumaan.

    • tee näin

      Jos ainoa maksu tapa on ennakkomaksu niin kyllä kusetus firma aina lähes.Itse en osta jos ei postiennakkoa ole valikoimissa.Saa ainakin tavaran aina ja huijari ei saa rahojaan,kun muistaa tarkistaa heti postissa onko tuote oikea.Vaikka maksanut sen niin maksu pysähtyy heti siihen paikkaan,kun ilmoitat että ei ole kuin tiiliskivi tai vastaavaa.Posti jäädyttää summan ja saat sen takaisin kun rikosilmoitus on tehty poliisille.Postiennakot tilitetään muuten aina torstaisin kerran viikossa.Eli kun haet paketin hae se aina perjantaina.

      • jepsistt

        Kuukausi sitten tehdyn tilauksen tiimoilta annoin viikon aikaa maksaa rahat takaisin tai teen rikosilmoituksen. Rahat olivat palautuneet tilille, vaikkei herra suostunut henk.kohtaseen nroonsa vastaamaan saati sähköposteihin. Eli viestit ja kyselyt on menneet perille mutta vasta uhkaus poliisille ilmottamisesta tepsi että elonmerkkiä sai. Ei voi suositella ja pidetään huolta ettei kukaan tuttukaan haksahda tuohon putiikkiin.


    • 20+17

      Tästä firmasta löytyy niin paljon negatiivista dataa ettei sitä kannata käyttää

    • En osta

      Kiitos varoituksista.

    • commando infidel

      Omat kokemukset jo parin vuoden takaa, mutta pelkästään positiivisia.

    • bundy

      itse olen joka kerta saanut haluamani tuotteen ihan ajallaan( joskus viiveellä, kun loppuunmyyty)

    • cv<fsb<sfb

      Taitaa olla jo lopettanut toimintansa kun nettisivu ei pelitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1749
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1728
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      14
      1229
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1154
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1132
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1057
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1021
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      995
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      994
    10. 10
      980
    Aihe