Milites Ky

onko tietoa

Onko kukaan muu tilannut tavaraa tästä verkkokaupasta http://verkkokauppa.milites.fi ? Itse tilasin ja sain kyllä tilausvahvistuksen mutta tilausta ei ole tullut postiin. Sähköposteihin ei vastata, puhelinnumerot eivät ole käytössä joten tietääkö kukaan onko yritys enää toiminnassa vai onko se joku huijaussivusto?

12

407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ff

Olen tilannut ja kaikki toimi ok, taitaa olla yhden miehen yritys, joten lomat ym voivat sekoittaa toimituksia. Ei ole huijaussivusto.
      Jos et maksanut etukäteen, niin ei hätää.
      ebay on täynnä vastaavia tuotteita.

• a

Ok, kiitos

• jepjep

Tilatkaa tekin varustelekasta..

• Älkää helvetissä

Jeppis jeppis. Tilasin Militesistä lokakuun alussa reisitaskuhousut ja ennakkomaksun jälkeen meni miltein 3 viikkoa ennen kuin firman puolelta kuului mitään, s-posti-, teksti-, tai vastaajaviesteillä tavoittelusta huolimatta. Omistaja valitteli pitkäaikaissairauden sotkeneen työt. Noh, huolimattomuuden takia valitsin väärän koon ja toimintaan vittuuntuneena päätin palauttaa lähetyksen ja pyytää rahat takaisin, olihan minulla siihen vielä täysi oikeus. Asiakaspalautus seisoi Espoon postissa viikon ennen kuin se noudettiin. Noudosta on nyt kulunut yli kolme viikkoa, eikä rahoja näy eikä kuulu. Kuten ketjun alussa mainittiin, sähköposteihin ei vastata eikä firman sivuilla ilmoitettu lankapuhelinnumero ole käytössä. Muutaman päivän aion pommittaa omistajan henk.koht. puhelinnumeroa, sen jälkeen asia lähtee virallisia teitä pitkin etenemään...

• ei voi suositella

Pahasti tuo Milites huijaukselta vaikuttaa. Kuukausi sitten tehty tilaus ja mitään ei tapahdu. Ei vastata viesteihin eikä mihinkään, ei edes omaan henk. koht. känny numeroon. Rikosilmoitusta vääntämään ensi viikolla jos ei mitään ala kuulumaan.

• tee näin

Jos ainoa maksu tapa on ennakkomaksu niin kyllä kusetus firma aina lähes.Itse en osta jos ei postiennakkoa ole valikoimissa.Saa ainakin tavaran aina ja huijari ei saa rahojaan,kun muistaa tarkistaa heti postissa onko tuote oikea.Vaikka maksanut sen niin maksu pysähtyy heti siihen paikkaan,kun ilmoitat että ei ole kuin tiiliskivi tai vastaavaa.Posti jäädyttää summan ja saat sen takaisin kun rikosilmoitus on tehty poliisille.Postiennakot tilitetään muuten aina torstaisin kerran viikossa.Eli kun haet paketin hae se aina perjantaina.

• jepsistt

Kuukausi sitten tehdyn tilauksen tiimoilta annoin viikon aikaa maksaa rahat takaisin tai teen rikosilmoituksen. Rahat olivat palautuneet tilille, vaikkei herra suostunut henk.kohtaseen nroonsa vastaamaan saati sähköposteihin. Eli viestit ja kyselyt on menneet perille mutta vasta uhkaus poliisille ilmottamisesta tepsi että elonmerkkiä sai. Ei voi suositella ja pidetään huolta ettei kukaan tuttukaan haksahda tuohon putiikkiin.

• 20+17

Tästä firmasta löytyy niin paljon negatiivista dataa ettei sitä kannata käyttää

• En osta

Kiitos varoituksista.

• commando infidel

Omat kokemukset jo parin vuoden takaa, mutta pelkästään positiivisia.

• bundy

itse olen joka kerta saanut haluamani tuotteen ihan ajallaan( joskus viiveellä, kun loppuunmyyty)

• cv<fsb<sfb

Taitaa olla jo lopettanut toimintansa kun nettisivu ei pelitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2900
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2545
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2249
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1870
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      391
      1706
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1652
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      311
      1561
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe