Yksinäisyys ja

alkoholi______

Tilanne on se, että olen 35 vuotias mies ja yksinäinen.

Naimisiin menneet kaverit lopettaneet pikkuhiljaa yhteydenpidon, heillä vaimot ja lapsia, enkä enää kehtaa heihin ottaa itsekään yhteyttä. Onko muuten kohtalotovereita?

Elämäni on muuttunut hyvin pieneksi ympyröiltä, käyn töissä, olen netissä, nukun, käyn töissä, netissä, nukun, ja välillä sitten otan kännit.

Viimeksi otin vappuaattona kännit, ja vappupäivä meni sängyssä maatessa krapulassa ja masennuksessa, sekä vielä nytkin masentaa.

Täytyy kai myöntää, että alkoholi ei enää sovi minulle, ei ole kai sopinut ikinä, mutta nyt tulee vain kova krapula, sekä armoton masennus ja ahdistus kännin jälkeen.

Minulla alkoholi vie loputkin itsetunnon rippeet, eli mites te muut yksinäiset, juotteko viinaa silloin tällöin ja aiheuttaako se teille masennusta?

Muutenkin tämä ikä n. 35 v miehet ovat heikossa asemassa jos ovat yksinäisiä, sillä miehille ei tunnu olla soveliasta vain mennä rupattelemaan kahville, vaan pitäisi aina tehdä jotain.

7

290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oujee!

Joo ja minä olen 35-vuotias nainen. Lyödäänkö hynttyyt yhteen ja jaetaan iso sänky ja hässitään kaiket yöt ja unohdetaan, että koskaan ollaan yksinäisiä oltukaan. Mitäs sanot?

tässä vähän mussukkani musaa sulle

• M3302

Itse olen 33-vuotias mies ja yksinäinen. Tilanteeni on miltei samanlainen kuin sinulla, paitsi että olen työtön, tosin tuleva yksityisyrittäjä, enkä käytä lainkaan alkoholia.

Olen samaa mieltä kanssasi siitä, että meille miehille tuntuu olevan vaikeata vain mennä rupattelemaan kahvikupposen ääressä, ellei sitten olla jo kavereita ennestään. Ehkä naisilla on samanlainen tilanne, mene ja tiedä. Joka tapauksessa, tuntuu tosiaan siltä, että pitäisi olla jotain tekemistä. Voisiko olla, että juuri tästä johtuen meidän on vaikeaa löytää toisia yksinäisiä miehiä kavereiksi. Emme vain keksi mitään, minkä takia ottaa yhteyttä ja pelkkä yksinäisyys ei tunnu riittävän. En tiedä, ehkä teemme tästä vain liian vaikeaa.

En tiedä oletko seurannut palstan tapahtumia, mutta meillä on suunnitteilla matkan tekeminen miesporukassa. Toistaiseksi on ollut hiljaista, mutta näyttäisi siltä että meitä olisi neljä lähdössä, iältään 27 - 33v. Jos sinua kiinnostaa lähteä reissuun porukassa, joista voisi tulla vaikka kavereita keskenään, ota yhteyttä: uhrattavissa at hotmail.fi

Meillä on myös chat-huone eräällä irkkiserverillä, jossa päivystän lähinnä minä (kun tätä vapaa-aikaa nyt kuitenkin on), ja pari muuta vakiokasvoa, molemmat miehiä. Naisiakin käy silloin tällöin, enemmänkin sopisi (vink vink). Joka tapauksessa, jos keskustelu netin välityksellä kiinnostaa, suuntaa osoitteeseen http://webchat.quakenet.org/, kirjoita kohtaan "Nickname" nimimerkkisi ja kohtaan "Channels" #poliittisestikorrekti. Varoitan jo nyt, että siellä on hiljaista (harvaa yksinäistä näyttää keskustelu kiinnostavan), joten on viisainta pitää tuo keskusteluikkuna auki ja kurkkia sinne silloin tällöin. Keskusteluaiheita eivät ole pelkkä yksinäisyys, vaan aihe on vapaa. Yleensä keskustellaan autoista, moottoripyöristä, urheilusta ja elämästä yleisesti.

Olet tervetullut joukkoomme, sinun ei tarvitse jäädä yksin.

• 8+5

eurosinkut.net in kautta pääsee sekä matkoille porukassa että voi chattailla (ei edellytä rekisteröitymistä)

• yksin kotona

Mä olen 36 v mies ja yksinäinen. Mulla ei ole hyvä viinapää ja itse asiassa mitään väkeviä viinoja en koskaan juo. Olutta juon aika harvoin ja vappunakin yhen sauna oluen join. Tunnen monia jotka on suunnilleen saman ikäisia ja ne juovat joka viikonloppu ja niillä on tyttöystävät.

Mun velikin juopottelee joka viikonloppu. se ei tee töitä vaan ne elää sen tyttöystävän rahoilla. Itse en kehtais elää kenenkään rahoilla ja ryypätä joka viikonloppu. Mut harvemmin kun kerran kuussa juon ja kyllästyn kuitenkin siihen juomiseenkin nopeesti kun olen yksin.

Sitä olenkin ihmetellyt et noilla juopoilla jotka juo joka viikonloppu niin niillä on vaimot ja tyttöystävät. Naiset ilmeisesti tykkää juopoista et olenkin miettinyt et pitäiskö alkaa juomaan oikein urakalla et saisin naisen. juopot on sosiaalisia ja itse en sit vissiin ole kun en juo pahemmin. Onko se sosiaalisuus avainsana et naiset kiinnostuu?? Et joo ja näin.

• mana

Kuule, ala juomaan oikein kunnolla siitä ne naiset tykkää joo. Sitten kännipäissäsi hakkaat muijan ja ajat sen pihalle sitä ne oikein rakastaa. Sitten vielä elät pummina sen naisen siivellä siitä ne ertyisesti tykkää, että saa hoivata rakasta pummia. Et joo näin, naiset tykkää.

• gdagaga

Vitsi oli oma keksimä?

• yksin kotona

No mä en lyö ketään vaikka kuinka kännissä olisin. Mun käytös ja luonne ei muutu alkoholia nautittuani, niin kuin monen muun miehen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7259
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3841
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3440
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2572
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      209
      2453
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2382
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      123
      2276
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2179
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1898
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      41
      1864
    Aihe