Den här människan som de senaste veckorna har skrivit osakliga inlägg om finlandssvenskarna kan inte vara frisk.Vad får man för tillfredställelse av sådant skitprat ?
Jag förstår inte.
8
132
Vastaukset
- En å samma...
Jag tror att det är en och samma person. Har nog glömt ta sin medicin☺
- tant röd
Det är ett sätt att få uppmärksamhet.
- Dålig självkänsla
tant röd kirjoitti:
Det är ett sätt att få uppmärksamhet.
Han måtte ha dålig självkänsla.
- antån
Dålig självkänsla kirjoitti:
Han måtte ha dålig självkänsla.
Han har säkert någon slags personlighetsstörelse.
- Å ja
antån kirjoitti:
Han har säkert någon slags personlighetsstörelse.
Det kan man lugnt påstå. Jag skulle gärna se att fler av oss toleranta finskspråkiga skulle delta i vettiga diskussioner. Även om det vore på finska...det är en del av den försenade integrationen som bör ha skett för hudra år sedan...
Å ja kirjoitti:
Det kan man lugnt påstå. Jag skulle gärna se att fler av oss toleranta finskspråkiga skulle delta i vettiga diskussioner. Även om det vore på finska...det är en del av den försenade integrationen som bör ha skett för hudra år sedan...
Det har inte någon större betydelse om man skriver på finska heller svenska.De flesta som besöker Suomi24forumen kan säkert båda språken någorlunda.
- Frustrerad?
perushurri kirjoitti:
Det har inte någon större betydelse om man skriver på finska heller svenska.De flesta som besöker Suomi24forumen kan säkert båda språken någorlunda.
Det var bra argument. Nu har diskussionen kommit igång å ingen kan påstå att finlandssvenskarna inte kan eller vill förstå finska. Inläggen kanske inte alltid är så roliga att läsa men vi har kunnat ge några tankeställande läxor till honom som stör. Han börjar bli frustrerad.
- 228w
Frustrerad? kirjoitti:
Det var bra argument. Nu har diskussionen kommit igång å ingen kan påstå att finlandssvenskarna inte kan eller vill förstå finska. Inläggen kanske inte alltid är så roliga att läsa men vi har kunnat ge några tankeställande läxor till honom som stör. Han börjar bli frustrerad.
Den här pottråttan som skriver osakliga inlägg försöker sabotera all diskussion.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 643740
- 663532
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa943352SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p582752- 722580
- 562231
Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.511408Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?411145Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1171122Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.1261118