Täällä puhuvat nykyjää suolen toiminnasta ,miten sinulla toimii ?
Tenkkanen Oikea
10
81
Vastaukset
- Moro nääs
Kiitos kysymästä hyvin toimi. Rectumini päätti vapauttaa lastin housuihini aivastuksen yhteydessä. Aivastettiin siis yhtäaikaa.
Eipä tässä muuta ihmeempää. Availen uusia välikaljoja ja istuskelen omalla kaljottelusohvallani. Vessaan en mene, sillä se olisi jo myöhäistä ja rectumiani voisi kenties aivastuttaa myöhemmin uudestaan. Ehkä se on allerginen lepälle kuten minä. - nariseva einari
Saunakauha kun on perceessä koko ajan ni eihän se silloin oikein kulje.
Pitäisköhän se ottaa välillä pois perceestä? - .....
Peikkä sontimispalstahan tämä on nykyään, ja aivonsa pihalle juoneiden perverssien yhteiskokoontuminen.
Peräti kaksi sheriffiä, mutta sonta- ja suolijutut roikkivat palstalla päiviä.
Jonninjoutavat sheriffit. - pällihigi
Minulla on AA-patteri perceessäni jatkuvasti, toverit antoivat sen minulle koska minulla on niin paha pallihikiongelma.
- pla.pio
Alkoholismi on synnynnäinen ja parantumaton sairaus.
Siihen auttaa usko korkeimpaan voimaan, jumalaan. Sekä käynti kerholla toipumassa, koko loppuikänsä, päivä kerrallaan.
Mikä parasta, kerholta onkin sitten erikiva lähteä kokouksen jälkeen virkistävälle ohrapirtelölle, esson paariin, samanhenkisessä kerholais-seurassa!
http://www.youtube.com/watch?v=RdEZLfueE5k
- perseenhaju
Tuossa syksyllä olimme kavereitten kanssa baarissa Tampereella. Tulin hyvin juttuun yllättävänkin nätin tytön kanssa ja päädyimmekin sitten samaan petiin yöksi, tytön vanhemmille.
Koko illan minua oli vaivannun kauhea paskahätä, joka vain paheni illan vanhetessa. En kehdannut käydä vieraassa asunnossa vessassa. Seksikin jäi tämän takia. Yöllä kuitenkin heräsin aivan järjettömään paskahätään. Olin aivan räjähtämäisilläni kun valuin vessaa kohti jännittäen pakaralihaksiani äärimmillen. Vessa varattu. Paniikissa päästin ripulituotteeni eteisen saappaaseen. Napitin housuni ja yritin lähteä livohkaan. Etuovi takalukossa. Vaati melkoista pokeria pyytää tytön isää avaamaan oven kun tämä poistui vessasta. Juoksin niin helvetisti, jotta olisin kaukana kun isäpappa tajuaisi hajun syyn.
Lompakko, takki ja puhelinkin löytyivät polisiin hoivista parin viikon päästä. Kiitos siitä!- :DDDD
:DDDDDDDDDDDDD
- Jujmwtjm
Päivän naurut, kiitoksia!
- ´´´´´´´´´´´´
Paskaa vaan.
- nariseva einari
Tuota se teetättää, ku ei muisteta laittaa löylykauhaa perceeseen viihteelle
lähdettäessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541519
- 104921
- 75743
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412