Arhis vois tehdä meille kannattajille palvelun puuttumalla mm-kisojen lippujen hintaan. Samalla se vois vaikuttaa ens kauden kausareiden hintaan, esim liiton jäsenille 20% alennusta. Eikös arhis ole hyvä kaveri hjalliksen kanssa, ainakin telkkarissa ne olivat kaverillisia ?
Arhis apuun
6
73
Vastaukset
- Äly hoi!
Mitenkäs se Arhis vois vaikuttaa niihin lippujen hintoihin? Ottamalla suihin Kummolalta vai?
Hjallishan on kommari (vaikka sponssaa Kokoomusta), joten totta kai se voi antaa tovereille vaikka 70%:n alennuksen. Lisäksi vähän kolikoita kaupan päälle, nii on sitte ens kaudella enemmän jäälle heiteltävää! - 12+6
Arhinmäelle voisi ostaa ifk:n kaulahuivin. Arhinmäki on enemmän kokoomuslainen, kuin on kokoomuslaiset itse.
- hoi hoi äly
Arhis laittoi arvovaltansa peliin ja sai MM-liput halvemmaksi, toivottavasti todellakin vaikuttaa myös Jokereiden lippujen hintoihin.
Arhis käyttää selväksi Jokereita poliittisena sloganina/mainoskikkana, ja tuntuu olevan Hjalliksen hyvä ystävä. Mielestäni myös fanien pitäisi hyötyä tästä leimaamisesta: "Arhinmäki: Jokerit on Itä-Helsingin duunareiden joukkue."- Äly hoi!
Niinkö? Mä taas kuvittelin, että se René Faselin avautuminen aiheutti sen lippualennuksen
Arhis on jo aiemmin sanonut, ettei urheiluministerillä ole mitään vaikutusvaltaa Suomen jääkiekkoliittoon ja heidän hinnoittelupolitiikkaan.
- Kepulisti
Mielestäni ei ole oikein että Arhis leimasi meidät kaikki "kommareiksi" pelkästään sen takia että hän on Hjalliksen kaveri ja fanittaa "duunarina" Jokereita. Minulla ei ainakaan ole mitään tekemistä ko.ideologian kanssa
- KAUSI 12/13
Onko näistä alennuksista kuulunut mitään ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623