Arhis apuun

pronssikausi

Arhis vois tehdä meille kannattajille palvelun puuttumalla mm-kisojen lippujen hintaan. Samalla se vois vaikuttaa ens kauden kausareiden hintaan, esim liiton jäsenille 20% alennusta. Eikös arhis ole hyvä kaveri hjalliksen kanssa, ainakin telkkarissa ne olivat kaverillisia ?

6

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äly hoi!

Mitenkäs se Arhis vois vaikuttaa niihin lippujen hintoihin? Ottamalla suihin Kummolalta vai?

Hjallishan on kommari (vaikka sponssaa Kokoomusta), joten totta kai se voi antaa tovereille vaikka 70%:n alennuksen. Lisäksi vähän kolikoita kaupan päälle, nii on sitte ens kaudella enemmän jäälle heiteltävää!

• 12+6

Arhinmäelle voisi ostaa ifk:n kaulahuivin. Arhinmäki on enemmän kokoomuslainen, kuin on kokoomuslaiset itse.

• hoi hoi äly

Arhis laittoi arvovaltansa peliin ja sai MM-liput halvemmaksi, toivottavasti todellakin vaikuttaa myös Jokereiden lippujen hintoihin.
      Arhis käyttää selväksi Jokereita poliittisena sloganina/mainoskikkana, ja tuntuu olevan Hjalliksen hyvä ystävä. Mielestäni myös fanien pitäisi hyötyä tästä leimaamisesta: "Arhinmäki: Jokerit on Itä-Helsingin duunareiden joukkue."

• Äly hoi!

Niinkö? Mä taas kuvittelin, että se René Faselin avautuminen aiheutti sen lippualennuksen

Arhis on jo aiemmin sanonut, ettei urheiluministerillä ole mitään vaikutusvaltaa Suomen jääkiekkoliittoon ja heidän hinnoittelupolitiikkaan.

• Kepulisti

Mielestäni ei ole oikein että Arhis leimasi meidät kaikki "kommareiksi" pelkästään sen takia että hän on Hjalliksen kaveri ja fanittaa "duunarina" Jokereita. Minulla ei ainakaan ole mitään tekemistä ko.ideologian kanssa

• KAUSI 12/13

Onko näistä alennuksista kuulunut mitään ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      29
      2394
    2. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      370
      2012
    3. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      18
      1494
    4. Pelkään suunnattomasti

Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k
      Ikävä
      52
      902
    5. Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik

Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed
      Maailman menoa
      10
      871
    6. Mies, etko ole miettinyt

että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?
      Ikävä
      52
      783
    7. Olet ihan sairaan

Kylmä mua kohtaan.
      Ikävä
      54
      711
    8. Shellin omistajan vaihdos.

Uutta tuulta purjeisiin.Uuden yrittäjän toimesta .
      Kuhmo
      18
      710
    9. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
      Ikävä
      25
      689
    10. Olette kyllästyneet

Mutta hyvää huomenta kuitenkin. Mukava päivä tämäkin. 😊⚜️🦌🎄✨❤️
      Ikävä
      135