Aamun polttavaksi äitynyt ahdistustila!

Olisin lötköttänyt mukavasti vielä latillani hetken, mutta tiukka 'ahdistuspiiki' ajoi nopeasti liikkeelle.
Sellasessa tilanteessa on suoranainen onni olla vielä kävelykunnossa, muuten näitä tiloja lievitetään lääkkeillä.
Yleensä vahva varhaisaamiainen ja sitä seuraava kehon nesteyttäminen saavat jo puolet angstista mäkeen. Näin nytkin.

Tämänkin ahdistuspiikin syyynä oli tekemätön työ. Olennaista näille, että mikä tahansa fyysinen duuni alkaa purkaa heikkohappista tilannetta.

Autonradio oli Puhe kanavalla. Siellä filosofi Timo Airaksinen esitelmöi jollekin yleisöjoukolle; ahdistus ja masennus, pitkälti samaa vyyhteä, hän hahmotti.

2

243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ll

olisit jumpannut kuten itse olet väittänyt- viestisi todistaa että aiemmat juttusi liikunnan merkityksestä olivat harhaa.

• Aamun anstiin tyhjälla vattalla jumppaaminen olisi harakirihommia. Yleensä, ja näillä kymmenillä erikseen pitää ens tankata, ottaa päivänokoset ja kattella sitten jatko-ohjelmaa.
      Mikä tahansa ulkona tupsiminen, hyötyliikunta alkaa tuhoamaan ahdistusta.

Minulla on 10v jo kestänyt säännöllinen kunto-ohjelma. Se meni alkuun hulluuksiin. Melko pienillä painoilla mursin olkavarresta luun poikki. (rtg näin näytti)
      Mm alaraajojen lähes hyytelöksi ennen yötä treenaus poistaa ahdistuksen ja masennuksen kuin joku tehokas lääke...vie lievään euforiseen tilaan. Ei silti joka kerta.

Olen todistanut tuon itselleni satoja kertoja. Lisäbonuksena sain pysyvän painonhallinnnan. Kehuminen on silti turhaa, typeryyttä.

Kuntoa voi alkaa rakentamaan täysin rapakuntoisena. Siinä pätee; vähän päivässä, enemmän viikossa.periaate. On kai joku lihas-hermoratojen muisti.
      Palautuminen täydestä murheen alhosta tulee joskus viiveellä mut tulee kuitenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5470
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2737
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      102
      1982
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1474
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1433
    Aihe