Olisin lötköttänyt mukavasti vielä latillani hetken, mutta tiukka 'ahdistuspiiki' ajoi nopeasti liikkeelle.
Sellasessa tilanteessa on suoranainen onni olla vielä kävelykunnossa, muuten näitä tiloja lievitetään lääkkeillä.
Yleensä vahva varhaisaamiainen ja sitä seuraava kehon nesteyttäminen saavat jo puolet angstista mäkeen. Näin nytkin.
Tämänkin ahdistuspiikin syyynä oli tekemätön työ. Olennaista näille, että mikä tahansa fyysinen duuni alkaa purkaa heikkohappista tilannetta.
Autonradio oli Puhe kanavalla. Siellä filosofi Timo Airaksinen esitelmöi jollekin yleisöjoukolle; ahdistus ja masennus, pitkälti samaa vyyhteä, hän hahmotti.
Aamun polttavaksi äitynyt ahdistustila!
2
228
Vastaukset
- ll
olisit jumpannut kuten itse olet väittänyt- viestisi todistaa että aiemmat juttusi liikunnan merkityksestä olivat harhaa.
Aamun anstiin tyhjälla vattalla jumppaaminen olisi harakirihommia. Yleensä, ja näillä kymmenillä erikseen pitää ens tankata, ottaa päivänokoset ja kattella sitten jatko-ohjelmaa.
Mikä tahansa ulkona tupsiminen, hyötyliikunta alkaa tuhoamaan ahdistusta.
Minulla on 10v jo kestänyt säännöllinen kunto-ohjelma. Se meni alkuun hulluuksiin. Melko pienillä painoilla mursin olkavarresta luun poikki. (rtg näin näytti)
Mm alaraajojen lähes hyytelöksi ennen yötä treenaus poistaa ahdistuksen ja masennuksen kuin joku tehokas lääke...vie lievään euforiseen tilaan. Ei silti joka kerta.
Olen todistanut tuon itselleni satoja kertoja. Lisäbonuksena sain pysyvän painonhallinnnan. Kehuminen on silti turhaa, typeryyttä.
Kuntoa voi alkaa rakentamaan täysin rapakuntoisena. Siinä pätee; vähän päivässä, enemmän viikossa.periaate. On kai joku lihas-hermoratojen muisti.
Palautuminen täydestä murheen alhosta tulee joskus viiveellä mut tulee kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815