Olisin lötköttänyt mukavasti vielä latillani hetken, mutta tiukka 'ahdistuspiiki' ajoi nopeasti liikkeelle.
Sellasessa tilanteessa on suoranainen onni olla vielä kävelykunnossa, muuten näitä tiloja lievitetään lääkkeillä.
Yleensä vahva varhaisaamiainen ja sitä seuraava kehon nesteyttäminen saavat jo puolet angstista mäkeen. Näin nytkin.
Tämänkin ahdistuspiikin syyynä oli tekemätön työ. Olennaista näille, että mikä tahansa fyysinen duuni alkaa purkaa heikkohappista tilannetta.
Autonradio oli Puhe kanavalla. Siellä filosofi Timo Airaksinen esitelmöi jollekin yleisöjoukolle; ahdistus ja masennus, pitkälti samaa vyyhteä, hän hahmotti.
Aamun polttavaksi äitynyt ahdistustila!
2
243
Vastaukset
- ll
olisit jumpannut kuten itse olet väittänyt- viestisi todistaa että aiemmat juttusi liikunnan merkityksestä olivat harhaa.
Aamun anstiin tyhjälla vattalla jumppaaminen olisi harakirihommia. Yleensä, ja näillä kymmenillä erikseen pitää ens tankata, ottaa päivänokoset ja kattella sitten jatko-ohjelmaa.
Mikä tahansa ulkona tupsiminen, hyötyliikunta alkaa tuhoamaan ahdistusta.
Minulla on 10v jo kestänyt säännöllinen kunto-ohjelma. Se meni alkuun hulluuksiin. Melko pienillä painoilla mursin olkavarresta luun poikki. (rtg näin näytti)
Mm alaraajojen lähes hyytelöksi ennen yötä treenaus poistaa ahdistuksen ja masennuksen kuin joku tehokas lääke...vie lievään euforiseen tilaan. Ei silti joka kerta.
Olen todistanut tuon itselleni satoja kertoja. Lisäbonuksena sain pysyvän painonhallinnnan. Kehuminen on silti turhaa, typeryyttä.
Kuntoa voi alkaa rakentamaan täysin rapakuntoisena. Siinä pätee; vähän päivässä, enemmän viikossa.periaate. On kai joku lihas-hermoratojen muisti.
Palautuminen täydestä murheen alhosta tulee joskus viiveellä mut tulee kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475470Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222737Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521021982Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351433