Tiedän että sua rakastan, voisin laittaa järjettömän määrän rakkauslauluja tähän, tahtosin että kuulut mun elämään, tahtosin kymmeniä lapsia sun kans, tahtosin satoja vuosia sun kans, tahtosin kertoa sulle sadoilla eri sanoilla, runoilla, lauluilla kuinka järjettömästi sua haluan, kaipaan, rakastan ja ikävöin. Oot kaunein nainen jonka tiiän...
En voi kestää sitä etten nää sua koko kesänä, inhottaa ettet tykkää musta koska oon sua vanhempi... oot niin jumalainen, en kestä, oot ollu jo kaks vuotta mun mielessä, yötä ja päivää...
Sinä pieni enkeli rakas ihanuus joka et varmaan ees tiiä kuinka kaunis ja ihana oot :( en usko että oon ainut jätkä joka susta tykkää...
Sun hymy ku sen näkee on vastustamaton ja sulosin mitä voi olla, oot aivan täydellinen, ihanin ja sulosin... jos joskus löyvät jonkun ni sen täytyy olla onnekkain maan päällä... se sika... jos sut saa...
Tunne siitä
9
814
Vastaukset
- pessimissi
Oiiiiii!! Kaunista, pelottaa tosin sun oma mielenterveyden kestävyys jos tuo "jo kaks vuotta mun mielessä, yötä ja päivää" pitää paikkaansa :(
Tsemppiä ottamaan selvää asioista. Kuolinvuoteella on sitte jo turha ikävöidä.
Täällä on kohta kasapäin optimistisia romantikkoja pyytämässä tuntomekkejä. Yäk.Joo kyllä mielenterveys pitää, kuolinvuoteella... ei oo muita kun hän, tuntomerkkejä pieni ja kaunis, vaalea, vaaleat hiukset sulosin olemus mitä voin keksiä, silmälasit, ei tykkää tummasta sinisilmäsestä joidenki tai kaikkien mielestä komeasta miehestä, oon kuitenki 8 vuotta vanhempi
siltakoskih kirjoitti:
Joo kyllä mielenterveys pitää, kuolinvuoteella... ei oo muita kun hän, tuntomerkkejä pieni ja kaunis, vaalea, vaaleat hiukset sulosin olemus mitä voin keksiä, silmälasit, ei tykkää tummasta sinisilmäsestä joidenki tai kaikkien mielestä komeasta miehestä, oon kuitenki 8 vuotta vanhempi
laitoin tosi ällöttävästi tän vastauksen, tuo että oon komea on just suoraan siskojen ja äitin ja entisten sanomia, voi ku se oi ois tän ihanuuen kertoma. joo ja jos oikeesti joku tunnistaa ittesä, tää on oulusta ja tämä ihanuus ei ole oulusta...
- jostakin vaan
Ota nyt ihmeessä yhteyttä häneen!!
Tee itesellesi palvelus ja edes yrittäisit saada hänet. Mistä sen tietää, jos hän onkin ajatellut sinua kanssa ja haluaa sinut. Kysymällä ja puhumalla selviää. :) - joku vaan
Mikset sinä voi olla se porsas, joka hänet saa?
- e57j6r8k
Lähestyt häntä varmaan tyyliin "et sä halua kuitenkaan mutta lähtisitkö silti pls pls pls".
Voit olla varma ettei kukaan lähde :) - koski sama :)
no en kyllä . .)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673