Tunne siitä

Hei

Tiedän että sua rakastan, voisin laittaa järjettömän määrän rakkauslauluja tähän, tahtosin että kuulut mun elämään, tahtosin kymmeniä lapsia sun kans, tahtosin satoja vuosia sun kans, tahtosin kertoa sulle sadoilla eri sanoilla, runoilla, lauluilla kuinka järjettömästi sua haluan, kaipaan, rakastan ja ikävöin. Oot kaunein nainen jonka tiiän...

En voi kestää sitä etten nää sua koko kesänä, inhottaa ettet tykkää musta koska oon sua vanhempi... oot niin jumalainen, en kestä, oot ollu jo kaks vuotta mun mielessä, yötä ja päivää...

Sinä pieni enkeli rakas ihanuus joka et varmaan ees tiiä kuinka kaunis ja ihana oot :( en usko että oon ainut jätkä joka susta tykkää...

Sun hymy ku sen näkee on vastustamaton ja sulosin mitä voi olla, oot aivan täydellinen, ihanin ja sulosin... jos joskus löyvät jonkun ni sen täytyy olla onnekkain maan päällä... se sika... jos sut saa...

9

814

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pessimissi

      Oiiiiii!! Kaunista, pelottaa tosin sun oma mielenterveyden kestävyys jos tuo "jo kaks vuotta mun mielessä, yötä ja päivää" pitää paikkaansa :(

      Tsemppiä ottamaan selvää asioista. Kuolinvuoteella on sitte jo turha ikävöidä.


      Täällä on kohta kasapäin optimistisia romantikkoja pyytämässä tuntomekkejä. Yäk.

      • Joo kyllä mielenterveys pitää, kuolinvuoteella... ei oo muita kun hän, tuntomerkkejä pieni ja kaunis, vaalea, vaaleat hiukset sulosin olemus mitä voin keksiä, silmälasit, ei tykkää tummasta sinisilmäsestä joidenki tai kaikkien mielestä komeasta miehestä, oon kuitenki 8 vuotta vanhempi


      • siltakoskih kirjoitti:

        Joo kyllä mielenterveys pitää, kuolinvuoteella... ei oo muita kun hän, tuntomerkkejä pieni ja kaunis, vaalea, vaaleat hiukset sulosin olemus mitä voin keksiä, silmälasit, ei tykkää tummasta sinisilmäsestä joidenki tai kaikkien mielestä komeasta miehestä, oon kuitenki 8 vuotta vanhempi

        laitoin tosi ällöttävästi tän vastauksen, tuo että oon komea on just suoraan siskojen ja äitin ja entisten sanomia, voi ku se oi ois tän ihanuuen kertoma. joo ja jos oikeesti joku tunnistaa ittesä, tää on oulusta ja tämä ihanuus ei ole oulusta...


    • jostakin vaan

      Ota nyt ihmeessä yhteyttä häneen!!

      Tee itesellesi palvelus ja edes yrittäisit saada hänet. Mistä sen tietää, jos hän onkin ajatellut sinua kanssa ja haluaa sinut. Kysymällä ja puhumalla selviää. :)

      • Joo otin yhteyttä, ei tahdo olla mun kanssa tekemisissä, :(


    • joku vaan

      Mikset sinä voi olla se porsas, joka hänet saa?

      • En voi olla se porsas ku hän ei tahdo olla mun kans tekemisissä... :(


    • e57j6r8k

      Lähestyt häntä varmaan tyyliin "et sä halua kuitenkaan mutta lähtisitkö silti pls pls pls".

      Voit olla varma ettei kukaan lähde :)

    • koski sama :)

      no en kyllä . .)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe