Näin pitkästä aikaa vanhan työkaverin, ja hän kutsui mut kylään. Hän oli muuttanut itä suomeen jäätyään sairaseläkkeelle. Oletin paikan olevan isän peruja.Vanha talo,jokaoli korjattu ajanmukaiseksi ja pihasauna vierasmajalla, myös korjattu viimeisen päälle.Vuolukiviuuni, joten talvellakin tarkeni.Istuimme iltaa vanhoja muistellen ja lööriä nautiskellen. Hälle tuntui hyvin maistuvan ja kahdeksan maissa hän sammahti. Vaimonsa pyysi,mua apuun,jotta herra saataisiin petiin. Totesin.että voin minäkin memmä oikoseksi.Noin puolen tunnin kuluttua ovi kolisi. Kämppä oli niin lämmin,että mulla oli ainoastaan kalsarit päällä.Rouva tuli polvilleen sängylle ja napitti mekkonsa auki, alla ei ollut mitään. Riisui kalsarini ja sanoi nyt mulla on mahdollisuus saada munaa. Imi munani pystyyn ja asettautui ratsastamaan,mä olen kärsinyt puutteesta jo pitkään, nosti käteni rinnoilleen ja sanoi puristele hellästi, mä haluan nyt kaiken irti. Ja kun olin lauennut hän sanoi,ettei antaisi pois, mä imen sut tyhjäksi hän uhosi. Naimme sen yön aikana kaksi kertaa vielä. Ja aamulla hän sanoi,että siskollaan oli samanmoinen juoppo miehenä ja vaaati osoitteen,kun siskonsa kuulemma asui mun kanssa samalla paikkakunnalla. Mä alan vierailla useammin siskoni luona ja vannotti,että saa myös luonani käydä. Sanoi, että voi olla että saat kaksi naista sänkyysi yhtäaikaa. Aamiaispöydässä kaverini oli kuin mityään ei olisi tapahtunut. Muisti oli ollutta ja mennyttä . En ole sen koomin käynyt luonaan. Miksiköhän ihmiset pilaavat elämänsä juomalla.
Kaverin kutsu
Vierään pöheikollä.
0
203
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1054530Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013880Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513250
- 432942
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222432- 232166
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171809Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351735