Kaverin kutsu

Vierään pöheikollä.

Näin pitkästä aikaa vanhan työkaverin, ja hän kutsui mut kylään. Hän oli muuttanut itä suomeen jäätyään sairaseläkkeelle. Oletin paikan olevan isän peruja.Vanha talo,jokaoli korjattu ajanmukaiseksi ja pihasauna vierasmajalla, myös korjattu viimeisen päälle.Vuolukiviuuni, joten talvellakin tarkeni.Istuimme iltaa vanhoja muistellen ja lööriä nautiskellen. Hälle tuntui hyvin maistuvan ja kahdeksan maissa hän sammahti. Vaimonsa pyysi,mua apuun,jotta herra saataisiin petiin. Totesin.että voin minäkin memmä oikoseksi.Noin puolen tunnin kuluttua ovi kolisi. Kämppä oli niin lämmin,että mulla oli ainoastaan kalsarit päällä.Rouva tuli polvilleen sängylle ja napitti mekkonsa auki, alla ei ollut mitään. Riisui kalsarini ja sanoi nyt mulla on mahdollisuus saada munaa. Imi munani pystyyn ja asettautui ratsastamaan,mä olen kärsinyt puutteesta jo pitkään, nosti käteni rinnoilleen ja sanoi puristele hellästi, mä haluan nyt kaiken irti. Ja kun olin lauennut hän sanoi,ettei antaisi pois, mä imen sut tyhjäksi hän uhosi. Naimme sen yön aikana kaksi kertaa vielä. Ja aamulla hän sanoi,että siskollaan oli samanmoinen juoppo miehenä ja vaaati osoitteen,kun siskonsa kuulemma asui mun kanssa samalla paikkakunnalla. Mä alan vierailla useammin siskoni luona ja vannotti,että saa myös luonani käydä. Sanoi, että voi olla että saat kaksi naista sänkyysi yhtäaikaa. Aamiaispöydässä kaverini oli kuin mityään ei olisi tapahtunut. Muisti oli ollutta ja mennyttä . En ole sen koomin käynyt luonaan. Miksiköhän ihmiset pilaavat elämänsä juomalla.

0

208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
        Kotimaiset julkkisjuorut
        301
        1263
      2. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
        Kotimaiset julkkisjuorut
        30
        1037
      3. 64
        867
      4. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
        Ikävä
        71
        847
      5. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
        Maailman menoa
        420
        695
      6. Onko kaivattusi

Kummallinen jossakin suhteessa?
        Ikävä
        47
        629
      7. Mies, olenko ymmärtänyt oikein?

Ystävyys/salainen suhde/molemmat ovat täysin poissuljettuja asioita? Nainen
        Ikävä
        72
        598
      8. Kiteen Pallon superpesisjoukkue pelaa huumeiden vaikutuksen alaisena

Huumerikos. Yleisesti uskotaan, että se seikka, että eräs KiPan pelaaja kärähtää huumeista, on vain jäävuoren huippu. M
        Kitee
        77
        574
      9. Kauanko olet kaivannut kaivattuasi ja

koska hänet löysit?
        Ikävä
        38
        572
      10. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
        Maailman menoa
        450
        563
      Aihe