okei kertokaa mielipiteitänne, miks SW on suosittu.
star wars niin suosittu
4
149
Vastaukset
- Yoda2
Varmaankin siksi, koska siinä on erittäin laaja, mielikuvituksellinen ja kiinnostava maailma.Hahmotkin ovat harvinaisen hienoja ja heihin pystyy samaistumaan. Samoin elokuvien erikoistehosteet ovat mahtavia joita ainakin nuoremmat arvostavat kovin, ja John Williamsin SW musiikkia ei voi olla rakastamatta. Ja on varmasti monia muitakin syitä, mutta nämä tulevat heti mieleen.
itse olen kyllä erittäin iso Star Wars-fani ja olen ollut fani yli 8 vuotta eikä loppua näy. - Korriban_Overlord_88
Lisäksi SW-universumi kokonaisuudessaan tarjoaa lähes jokaiselle jotakin.
Mielenkiintoista muuten että The Clone Wars-sarjan Mortis-trilogiassa ensimmäistä kertaa esiintyneet hahmot on sittemmin mainittu jälkeenpäin ilmestyneissä kirjoissakin:
http://starwars.wikia.com/wiki/Force_wielder
Tämä pitäisi piakkoin lukeakin:
http://starwars.wikia.com/wiki/Star_Wars:_Darth_Plagueis- Opress
Itse olen ollut fani lapsuudesta lähtien ja uuden tyttöystäväni ansiosta SW on minulle henki ja elämä ja jopa pakkomielle. mutta kyllä monet näkevät Star Warsin erittäin lapsellisena ja outoja otuksia ja ilmiöitä sisältävän nörttien maailman. näille ihmisille on hyvin yleistä myös se että oma mielikuvitus ei riitä Sci-fi elokuviin tai mihinkään missä on jotain fiktiivisti.
- Skywalker98
Valomiekat ja John Williams:DD
Ja tietysti se taianomainen tunnelma mitä harvasta leffasta löytää (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703560Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483533Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532779
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k421704- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961635- 391400