okei kertokaa mielipiteitänne, miks SW on suosittu.
star wars niin suosittu
4
144
Vastaukset
- Yoda2
Varmaankin siksi, koska siinä on erittäin laaja, mielikuvituksellinen ja kiinnostava maailma.Hahmotkin ovat harvinaisen hienoja ja heihin pystyy samaistumaan. Samoin elokuvien erikoistehosteet ovat mahtavia joita ainakin nuoremmat arvostavat kovin, ja John Williamsin SW musiikkia ei voi olla rakastamatta. Ja on varmasti monia muitakin syitä, mutta nämä tulevat heti mieleen.
itse olen kyllä erittäin iso Star Wars-fani ja olen ollut fani yli 8 vuotta eikä loppua näy. - Korriban_Overlord_88
Lisäksi SW-universumi kokonaisuudessaan tarjoaa lähes jokaiselle jotakin.
Mielenkiintoista muuten että The Clone Wars-sarjan Mortis-trilogiassa ensimmäistä kertaa esiintyneet hahmot on sittemmin mainittu jälkeenpäin ilmestyneissä kirjoissakin:
http://starwars.wikia.com/wiki/Force_wielder
Tämä pitäisi piakkoin lukeakin:
http://starwars.wikia.com/wiki/Star_Wars:_Darth_Plagueis- Opress
Itse olen ollut fani lapsuudesta lähtien ja uuden tyttöystäväni ansiosta SW on minulle henki ja elämä ja jopa pakkomielle. mutta kyllä monet näkevät Star Warsin erittäin lapsellisena ja outoja otuksia ja ilmiöitä sisältävän nörttien maailman. näille ihmisille on hyvin yleistä myös se että oma mielikuvitus ei riitä Sci-fi elokuviin tai mihinkään missä on jotain fiktiivisti.
- Skywalker98
Valomiekat ja John Williams:DD
Ja tietysti se taianomainen tunnelma mitä harvasta leffasta löytää (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503844
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262448- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851756
- 271487
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238