Osaako kukaan sanoa, millainen Vöyrinkaupunki on asuinpaikkana? Hain asuntoa VOASilta ja nyt olis sitten mahdollista saada asunto sieltä. On vaan paha tilanne, kun en pääse edes katsoon kyseistä solua. Päätös asunnon ottamisesta pitäis tehdä viim. torstaina. Uskaltaako ostaa "sian säkissä"?
Vöyrinkaupunki asuinpaikkana?
10
7354
Vastaukset
- ent opisk
päästä, riippuu tietysti taloyhtiöstä mutta lähellä pubeja... Itse asuin vöyrinkadulla 6, ihan ok, tosin monta vuotta jo mutta nykyään muuttaisin vöyrinkapunkiin jos olisi mahdollista
pete - rauhaton?
Mielestäni vörkkärin voas eli olympiakortteli on aika rauhatonta elämää. mutta voihan sieltä hyvänkin boksin saada! viikonloppuisin ja iltaisin luultavasti aika paljon häiriöitä.
- vaasalainen
Ihan jees mesta. Lähellä keskustaa (n.1km) ja muita palveluita ja minimanin kauppa ihan kupeessa. Paljon pienempiä kerrostaloja ja puutaloja. Mut jos olympiakorttelista on kyse niin sinne en kyl enää takaisin muuttaisi.
- vörkkäriläinen
Oon ollut vörkkäriläinen nyt kuusi vuotta ja
hyvin oon viihtynyt! Parasta on se että kaikki
tärkeät palvelut pubista kauppaan ovat
kävelymatkan päässä. Olympiakortteli ei tosin
ole rauhaa & hiljaisuutta kaipaavalle oikea
osoite, mutta muuten suosittelen rakkaudella ja
lämmöllä kotonurkkiani =) Tervetuloa! - Inhottaa voas
Älä vaan osta sikaa säkissä..Voasin kaikki asunnot ovat rumia ja tyydyttävässä kunnossa, naapurissa asuu aina jotain teknofaneja (yöt ja päivät musiikki pauhaa)
Ei enää ikinä voasille asukkaaksi! - ylioppilas
Kyllä mä taidan sen asunnon sitten ottaa. Sen verran positiivista palautetta on näköjään tullu. Kiitos paljon kommenteista! Annatte tosi hyvän kuvan Vaasasta(oon käyny siellä vaan kaks kertaa..)!
- en menis
joo mutta ku totuus noissa voasin kämpissä on juuri tuo! voihan olla että hyviäkin kämppiä voasilta löytyy ja varmasti löytyykin mutta ainakin olympiakortteli on hiukan rauhaton ja varmasti öisin äänekästä kun voas ei saa eikä viitsi ojentaa häiritsijöitä (ettei menetä heidän rahantulojaan). yksityisiltä kyllä löytää vaasasta kiitettävästi kämppiä kun laittaa vaikka ilmoituksen paikalliseen lehteen.
- hepotin
Mutta onko se asunto edes Olympiassa, vai jossain muualla?
- Vaasalainen
hepotin kirjoitti:
Liian lähellä kuitenki, Olymppiakortteli pilaa suurenmankin alueen kuin vörkkari.
- ylioppilas
hepotin kirjoitti:
Asunto ei ole Olympiassa. Taisin senkin kyllä yhdeks vaihtoehdoks laittaa. Asunto on siis Loftis, ilmeisesti lähellä Vörkkistä. Talossa näyttäis olevan myös muita kuin opiskelija-asuntoja, joten eiköhän se oo vähän rauhallisempi kun se Olympia. Mulla on kyllä todella hyvät unenlahjat, että tuskin se melu edes hirveesti häiritsis, ja sehän on sama missä tahansa opiskelijakaupungis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854598
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864426Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173612Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402987Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102794En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392143Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1171332