Osaako kukaan sanoa, millainen Vöyrinkaupunki on asuinpaikkana? Hain asuntoa VOASilta ja nyt olis sitten mahdollista saada asunto sieltä. On vaan paha tilanne, kun en pääse edes katsoon kyseistä solua. Päätös asunnon ottamisesta pitäis tehdä viim. torstaina. Uskaltaako ostaa "sian säkissä"?
Vöyrinkaupunki asuinpaikkana?
10
7253
Vastaukset
- ent opisk
päästä, riippuu tietysti taloyhtiöstä mutta lähellä pubeja... Itse asuin vöyrinkadulla 6, ihan ok, tosin monta vuotta jo mutta nykyään muuttaisin vöyrinkapunkiin jos olisi mahdollista
pete - rauhaton?
Mielestäni vörkkärin voas eli olympiakortteli on aika rauhatonta elämää. mutta voihan sieltä hyvänkin boksin saada! viikonloppuisin ja iltaisin luultavasti aika paljon häiriöitä.
- vaasalainen
Ihan jees mesta. Lähellä keskustaa (n.1km) ja muita palveluita ja minimanin kauppa ihan kupeessa. Paljon pienempiä kerrostaloja ja puutaloja. Mut jos olympiakorttelista on kyse niin sinne en kyl enää takaisin muuttaisi.
- vörkkäriläinen
Oon ollut vörkkäriläinen nyt kuusi vuotta ja
hyvin oon viihtynyt! Parasta on se että kaikki
tärkeät palvelut pubista kauppaan ovat
kävelymatkan päässä. Olympiakortteli ei tosin
ole rauhaa & hiljaisuutta kaipaavalle oikea
osoite, mutta muuten suosittelen rakkaudella ja
lämmöllä kotonurkkiani =) Tervetuloa! - Inhottaa voas
Älä vaan osta sikaa säkissä..Voasin kaikki asunnot ovat rumia ja tyydyttävässä kunnossa, naapurissa asuu aina jotain teknofaneja (yöt ja päivät musiikki pauhaa)
Ei enää ikinä voasille asukkaaksi! - ylioppilas
Kyllä mä taidan sen asunnon sitten ottaa. Sen verran positiivista palautetta on näköjään tullu. Kiitos paljon kommenteista! Annatte tosi hyvän kuvan Vaasasta(oon käyny siellä vaan kaks kertaa..)!
- en menis
joo mutta ku totuus noissa voasin kämpissä on juuri tuo! voihan olla että hyviäkin kämppiä voasilta löytyy ja varmasti löytyykin mutta ainakin olympiakortteli on hiukan rauhaton ja varmasti öisin äänekästä kun voas ei saa eikä viitsi ojentaa häiritsijöitä (ettei menetä heidän rahantulojaan). yksityisiltä kyllä löytää vaasasta kiitettävästi kämppiä kun laittaa vaikka ilmoituksen paikalliseen lehteen.
- hepotin
Mutta onko se asunto edes Olympiassa, vai jossain muualla?
- Vaasalainen
hepotin kirjoitti:
Liian lähellä kuitenki, Olymppiakortteli pilaa suurenmankin alueen kuin vörkkari.
- ylioppilas
hepotin kirjoitti:
Asunto ei ole Olympiassa. Taisin senkin kyllä yhdeks vaihtoehdoks laittaa. Asunto on siis Loftis, ilmeisesti lähellä Vörkkistä. Talossa näyttäis olevan myös muita kuin opiskelija-asuntoja, joten eiköhän se oo vähän rauhallisempi kun se Olympia. Mulla on kyllä todella hyvät unenlahjat, että tuskin se melu edes hirveesti häiritsis, ja sehän on sama missä tahansa opiskelijakaupungis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1742593Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2061204Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62865
- 53851
- 46849