Tuntijasi

Lyyra.

Mitä minulle on tulossa ihmissuhde puolelle?
Huono suhde takana. Milloin olisi minun vuoroni onneen ja millaisen miehen muodossa?

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lyyra.

Nostan jos ehtisit.

• Hei

sinä taisitkin jo odotella, että ehtisin taas kirjoittelemaan. kiitos!

oikeastaan on hyvä ja helppoa jatkaa siitä, että se entinen suhde on vihdoinkin kuopattu ja mullattu. sen pituinen se, vai mitä?

aikoja en pysty koskaan kertomaan, koska en usko että aikaa on oikeasti edes olemassakaan. mutta koitan keskittyä sinuun muuten.
      näen miehen, jolla on valkoiset kaulukset, kauniisti silitetyt. hän on sellainen vanhan kansan mies, joka uskoo suomeen ja vanhoihin arvoihin. hän on turvallinen, mutta saatat pitää häntä myös pitkäveteisenä. todellisuudessa hän on kuitenkin vahva sielultaan ja mielipiteiltään, hän ei kaadu pienessä tuulessa.

ehkä olette jo tavanneetkin, ainakin ohimennen. mutta mitä onneen tulee, eihän sinun tarvitse sitä jonottaa! hyvä ihminen, sinä teet ensin itse itsesi onnelliseksi ja sen jälkeen sinulla on, mistä antaa toiselle.
      ei ole hyvä sähköttää ympärilleen epävarmuutta ja arkuutta, sinullakin on kykyjä ja asioita, joista voit olla onnellinen ja varma. tarkoitan hyvällä, että uskot itseesi ja kaikkeen siihen, mitä sinä osaat! monet naiset ovat epävarmoja ja arkoja, mutta ilman uskoa itseensä sitä ei pärjää. heikolla itsetunnolla kohtaa vääränlaisia kumppaneita, jotka aavistavat kiltin naisen heikkouden ja osaavat käyttää tätä hyväksi. ole siis varuillasi ja luota itseesi, sellainen positiivisuus loistaa silmistä ja herättää kiinnostusta ympäristössä.

et sinä yksin jää, mutta valitse harkiten, se olkoon mottosi! muutama viikko tai kuukausi sinne tai tänne, kysymyshän on suuresta asiasta, eikö vain?

t. Keskiyö

• Lyyra.

Kiitos, sitä tässä parhaillaan teen, eli löytää onnea sisältäni, eteenpäin menen joka päivä. Hiukan suojelen myös itseäni ja koen että näin on nyt hyvä. Niin, arvostan huumoria, pitkäveteisyys ei ole kyllä minun juttuni... no jos tunteeni herää, niin mikäs siinä. Toisaalta olen todella ihastunut väärän tyyppisiin miehiin, vaikka olen ihan menevä ja sosiaalinen, niin taidan olla kuitenkin liian kiltti luonne tietyn tyyppisille ihmisille, narsisti löytää minut kyllä, tämä on tullut todistettua tässä elämässä.
        Kiitos toivoa antavista kommenteistasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      127
      2790
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      244
      2455
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      64
      1658
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      189
      1538
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      59
      1482
    6. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      75
      1163
    7. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      1138
    8. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      39
      1119
    9. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      1002
    10. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      288
      970
    Aihe