Täällä toitotetaan usein kuinka laki on aina oikeassa ja kaikensaneleva moraali, mutta päteekö sama myös esim. Puolassa, tai oliko se tätä myös ennen vuotta -70?
Entä jos laki muuttuisi siten että vain fysikaaliset terveyssyyt kelpaisi, kunnioittaisitko vahingon sattuessa silloinkin tätä "ylimoraaliasi" vai rikkoisitko sittenkin ja sortuisit laittomuuteen tai aborttireissailuun?
Jumalainen lakimme
2
<50
Vastaukset
- Dara
Missä täällä on toitotettu että laki on aina oikeassa? Tarkoittaako se, jos pitää Suomen aborttilainsäädäntöä hyvänä sitä, että koko Suomen laki on kaikkinensa kyseisen henkilön mielestä täydellinen?
Ei minusta ainakaan Suomenkaan laki täydellinen ole, vaikka toki erinomaisen kelvollinen yleisesti ottaen onkin. Näen silti useitakin lakimuutoksen paikkoja. Minulle laki ei ole mikään ylimoraali ja yrittäisin kyllä vaikuttaa asiaan, jos Suomen aborttilainsäädäntöä kiristettäisiin noin radikaalisti kuin sinä ehdotat. Ihan samoin kuin olen pyrkinyt vaikuttamaan asioihin sellaisten lakien suhteen, joissa minusta nyt olisi parantamisen varaa. - ????????????????????
"Täällä toitotetaan usein kuinka laki on aina oikeassa ja kaikensaneleva moraali"
Kuten esim. missä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2361825- 1861591
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä451202Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50932- 14760
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30741Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21730- 38727
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .23702Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46627