Huoliiko kukaan rumaa naista?

davine

Entäs jos sattuu syntymään rumaksi niin onko mitään mahdollisuuksia saada miestä?..
Tässä elämää nähneenä ei voi muuta kun todeta,että ilmeisesti ei..
joskus kun on kehuttu kauniiksi niin olen ottanut ne lähinnä vitsinä..=(
tasan ei käy onnenlahjat.

102

3058

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysymys...

      Millä tavalla sinä koet olevasi ruma? Vai kuvitteletko vain olevasi ruma, jos sinua on kehuttu kauniiksi?

    • yep.

      Ei vaan ihan oikeasti koen olevani ruma. Peilistä katsoo joku hirviö..
      jos joku mies kehuu kauniiksi otan ne kyllä vitsinä.
      En jaksaisi elää kyllä päivääkään,tiedän kyllä että ikisinkuksi tässä jää.

      • Makehende-

        Onko sinkkuna olo sitten niin pyllystä?


      • kiiti71

        kuule höpö nuorena olin kaunis olis ollu ottajia vanhemmiten sairastuin ja tuli omena vatsa ja naama on ku vanhalla juopolla vaan kun en itekkään enää mikään ruusu ole ei ulkonäöllä ole väliä kunnon miehen sain silti ihan ystävyyden kautta


    • panisin-

      Jos nainen syntyy kauniiksi mutta muuttuu rumaksi onnettomuuden, esim hapon takia niin mies voi silti hyväksyä tällaisen naisen. Lapsista pitäisi kuitenkin tulla edelleen kauniita.

      • You make me sick....

        Ahahahhah! ei voi kuin nauraa pinnallisuudellesi sinä säälittävä surkimus!


    • ap.

      Ei sinkkuudelle ilmeisesti mitään voi,se on ainoa ratkaisu..niin pinnallinen maailma on,että
      turha on unelmoida mistään unelma elämästä,että löytää epäpinnallisen miehen.
      Sillä päivänvalossa sellaisia ei ole.
      Pahalta tuntuu,minkäs teet..katsoin kerran ohjelman naisesta jonka
      aviomies heitti happoa tämän kasvoille..ja silti jaksoi olla elämäniloinen..
      täydet aplodit hänelle.

    • dsfdsf

      Joo, rumat miehet.

    • yksin kotona

      No rumaa miestä ei ainakaan kukaan huoli. Ei edes ruma nainen huoli rumaa miestä. Itse sanoisin et se luonne merkkaa enemmän ja et sen toisen kanssa viihtyy ja tulee toimeen hyvin. Tiedän suhteita jossa pariskunta riitelee jatkuvasti ja sellasta suhdetta en ikinä halua.

      • 11+14

        Joo.. katsoppas varsin mitä tää "yksin kotona" on aiemmin kirjoitellut: http://keskustelu.suomi24.fi/node/10189797

        Ja sen jälkeen toisessa ketjussa sanoi koko juttua vitsiksi. Missähän se hauska kohta oli? Mutta naisten lokerointi on tullut esiin muissakin hänen keskusteluissaan. Ällöttää koko tyyppi


    • väsyttää

      Rumuus on katsojan silmässä kuten kauneuskin. Moni nainen joka kokee itsensä rumaksi, voikin olla itseasiassa ihan nätti. Enemmänkin.

      Keskustelen toisinaan netissä naisen kanssa joka sanoo ettei ole tyytyväinen ulkonäköönsä. Minun mielestäni hän on todella hyvännäköinen ja varmasti monen muunkin. Ite en ole kovin ranttu ulkonäön suhteen :P Tykkään jos naisen ulkonäössä on persoonallisuutta.

      • silmilläänänähnyt

        Kauneuskin on katsojan silmässä. Varsinkin känninen mies näkee kauniina kaikki naiset. Illalla, ei sit enää seuraavana päivänä. Sama tietenkin toisinpäinkin.


    • sdfgadagaregar

      JOKAINEN nainen on tavallaan kaunis. En ole vähään aikaan nähnyt oikeasti rumaa naista. Välillä kyllä näkee, että meikkiä on käytetty liikaa tai on hieman levinyt, mutta kun kunnolla katsoo, kyllä näkee kauniit kasvon muodot.

      Naisen vartalo ei todellakaan tarvitse näyttää samalta kuin playboy-lehdissä näkee. Usein opiskelijabileissä jopa näkee, että vähän painevemmat naiset ovat jopa suosituimpia kuin ne lehtien määritelmät "ihanne vartalon" omaavat naiset.
      Oikeasti naisen vartalo näyttää hyvältä, jos luiden välissä on lihaa ja bussissa se vie vähemmän kuin puolitoista istuinta.

      Eli lyhyeesti, terve näyttää hyvältä.

      • ymmärrä elämä

        Väitän olevani ymmärtävä naiskauneudelle,ja voin lohduttaa sinua toteamalla naisia olevan kahdenlaisia kauneuden suhteen.
        On vaan kauniita ja oikein kauniita naisia...mutta kaikki naiset ovat ihania jos niitä vaan osaa käsitellä oikein.


      • thai good
        ymmärrä elämä kirjoitti:

        Väitän olevani ymmärtävä naiskauneudelle,ja voin lohduttaa sinua toteamalla naisia olevan kahdenlaisia kauneuden suhteen.
        On vaan kauniita ja oikein kauniita naisia...mutta kaikki naiset ovat ihania jos niitä vaan osaa käsitellä oikein.

        Kattokaas noita Thaimaan naisia,ei niistä monikaan ole Suomalaisen mittapuun mukaan kauniita,mutta joku niissä vaan viehättää,en vaan oikein itsekkään tiedä,mutta itsekkin heidän kanssaan jonkunverran pelehtineenä voin sanoa että kyllä niillä jokin energia on, joka monilta muun maan naisilta puuttuu.
        Ehkä se on kai sellainen positivinen asenne joka tekee vaikutuksen...sitä varmaan kannataisi kokeilla itse kunkin elämässään,ehkä elämä voisi olla auvoisempi,ja enemmän antava.
        Iloinen ilme ja hyvä huumorintaju höystettynä postiivisella asenteella korvaa hyvinkin ulkoisen kauneuden vajeen.


    • yksin kotona

      Ongelma on siinä et miehet ei löydä naista kun naiset katsoo miehen naama onko se hyvännäköinen. Siihen persoonaan tai luonteeseen ei viitsitä tutustua lainkaan kun jo naiset päättää et jos mies ei ole komea niin se ei voi olla hyvä mies ja kumppani silloin.
      Tää on vain mun mielipide jonka olen kokenut saman monet kerrat. Eri mieltä saa olla mut minuun kukaan ei halua tutustua kun ne näkee naaman. Naiset ei ole kovin suvaitsevaisia tässä maassa ja naiset on todella pinnallisia.

      • 1+19

        Ehkä ne mielestäsi rumat naisetkin ovat ansainneet mielestään komean miehen, ihan kuten sinäkin mielestäsi ansaitsisit kauniin naisen..
        Katso peiliin, ennenkuin alat haukkumaan muita pinnalliseksi.
        Ehkä ne sinun kauneuskäyrällä alemmas sijoittuneet naisetkin, joita olet tavannut ovat nähneet, ettet vaikuta heistä kovin kiinnostuneelta. En jaksa uskoa, että kukaan nainen, joka näkisi nämä viestisi ja niiden sisältämän ajatusmaailmasi, kykenisi kiinnostumaan sinusta. http://keskustelu.suomi24.fi/node/10189797


      • yksin kotona
        1+19 kirjoitti:

        Ehkä ne mielestäsi rumat naisetkin ovat ansainneet mielestään komean miehen, ihan kuten sinäkin mielestäsi ansaitsisit kauniin naisen..
        Katso peiliin, ennenkuin alat haukkumaan muita pinnalliseksi.
        Ehkä ne sinun kauneuskäyrällä alemmas sijoittuneet naisetkin, joita olet tavannut ovat nähneet, ettet vaikuta heistä kovin kiinnostuneelta. En jaksa uskoa, että kukaan nainen, joka näkisi nämä viestisi ja niiden sisältämän ajatusmaailmasi, kykenisi kiinnostumaan sinusta. http://keskustelu.suomi24.fi/node/10189797

        Miten voi vaikuttaa kiinnostuneeltä ketään kohtaan kun ei pääse edes juttelee kenellekkään.? Naiset antaa tuomion jo ennen kun ehtii suuta avamaan.


      • idsjakdh

        "Yksin kotona" viime syksynä: "Haluan/ansaitsen kaunnin naisen"

        joitain vastauksia:

        "Musta on kuvottavaa tollanen ´´ansaitsen hyvännäköisen´´ kuin huonommannäköset olis ala-arvoisessa asemassa ihmisenä vaan ulkokuorensa takia, eikä heitä ansaita, vaan otetaan pakolla kun ei muita saa? "

        " "Ansaitset" kauniin naisen? Jo pelkästään tuo lause kuulostaa typerältä.. Luulen että tärkein asia mikä sinun nyt pitäisi opetella, on katsomaan kuoren alle. Luuletko että me naiset olemme jotain kauniita kuoria? Sinun täytyy opetella arvostamaan ensin naisia ihmisinä, ennen kuin voit saada yhtäkään oman arvonsa tuntevaa naista rinnallesi."

        "miehillä voi olla karismaa, huumorintajua, salaperäisyyttä jne. sellasia asioita mihin naiset ihastuvat ja luulet olevasi parempi kuin sinua rumempi mies. Huoh."


      • yksin kotona
        yksin kotona kirjoitti:

        Miten voi vaikuttaa kiinnostuneeltä ketään kohtaan kun ei pääse edes juttelee kenellekkään.? Naiset antaa tuomion jo ennen kun ehtii suuta avamaan.

        Kyllähän se ajatus maailma tosiaan muuttuu ihmisistä kun ei pääse juttelee kenellekkään moneen vuoteen.


      • yksin kotona
        idsjakdh kirjoitti:

        "Yksin kotona" viime syksynä: "Haluan/ansaitsen kaunnin naisen"

        joitain vastauksia:

        "Musta on kuvottavaa tollanen ´´ansaitsen hyvännäköisen´´ kuin huonommannäköset olis ala-arvoisessa asemassa ihmisenä vaan ulkokuorensa takia, eikä heitä ansaita, vaan otetaan pakolla kun ei muita saa? "

        " "Ansaitset" kauniin naisen? Jo pelkästään tuo lause kuulostaa typerältä.. Luulen että tärkein asia mikä sinun nyt pitäisi opetella, on katsomaan kuoren alle. Luuletko että me naiset olemme jotain kauniita kuoria? Sinun täytyy opetella arvostamaan ensin naisia ihmisinä, ennen kuin voit saada yhtäkään oman arvonsa tuntevaa naista rinnallesi."

        "miehillä voi olla karismaa, huumorintajua, salaperäisyyttä jne. sellasia asioita mihin naiset ihastuvat ja luulet olevasi parempi kuin sinua rumempi mies. Huoh."

        Ihan läpällä kirjoitin ton jutun. En ole koskaan oikeesti uskonut et saan kauniin naisen.


      • äly hoi
        yksin kotona kirjoitti:

        Ihan läpällä kirjoitin ton jutun. En ole koskaan oikeesti uskonut et saan kauniin naisen.

        On ihan eri asia uskoa ansaitsevansa kauniin naisen, kuin uskoa saavansa kauniin naisen.

        Kirjoitit, että haluaisit ja mielestäsi ansaitsisit luonteesi ja käytöksesi perusteella kauniin naisen.
        Ihan tyhmä juttu. Turha selitellä jälkikäteen "vitsi, vitsi.." asiaa, joka ei ollut alunperinkään mikään vitsi.


      • yksin kotona
        äly hoi kirjoitti:

        On ihan eri asia uskoa ansaitsevansa kauniin naisen, kuin uskoa saavansa kauniin naisen.

        Kirjoitit, että haluaisit ja mielestäsi ansaitsisit luonteesi ja käytöksesi perusteella kauniin naisen.
        Ihan tyhmä juttu. Turha selitellä jälkikäteen "vitsi, vitsi.." asiaa, joka ei ollut alunperinkään mikään vitsi.

        Ihan sama, kun kukaan nainen ei koskaan halua edes tutustua minuun niin voin kirjoittaa ihan mitä tahansa eikä se vaikuta mitenkään mun elämääni. Olen ruma nyt ja aina. On hauskaa ajankulua kirjoitella täällä tyhmiä mielipiteitä kun ei ole muuta tekemistä.


      • tavisnainen
        idsjakdh kirjoitti:

        "Yksin kotona" viime syksynä: "Haluan/ansaitsen kaunnin naisen"

        joitain vastauksia:

        "Musta on kuvottavaa tollanen ´´ansaitsen hyvännäköisen´´ kuin huonommannäköset olis ala-arvoisessa asemassa ihmisenä vaan ulkokuorensa takia, eikä heitä ansaita, vaan otetaan pakolla kun ei muita saa? "

        " "Ansaitset" kauniin naisen? Jo pelkästään tuo lause kuulostaa typerältä.. Luulen että tärkein asia mikä sinun nyt pitäisi opetella, on katsomaan kuoren alle. Luuletko että me naiset olemme jotain kauniita kuoria? Sinun täytyy opetella arvostamaan ensin naisia ihmisinä, ennen kuin voit saada yhtäkään oman arvonsa tuntevaa naista rinnallesi."

        "miehillä voi olla karismaa, huumorintajua, salaperäisyyttä jne. sellasia asioita mihin naiset ihastuvat ja luulet olevasi parempi kuin sinua rumempi mies. Huoh."

        Jännä juttu. Kukaan toinen ei voi sanoa, kuin ihminen itse, mikä silmää miellyttää. Ja kyllä JOKAINEN haluaa ihmisen rinnalleen joka miellyttää silmää, ei kukaan halua rumaa ihmistä (siis en puhu tietynnäköisestä, vaan itsekunkin silmää miellyttävästä) jota ei edes halua katsella. Mitä sellaisesta elämästä tulisi, puoliso olisi liian ruma ? Ei mitään, syötäisiin eri aikaan, nukuttaisiin eri huoneissa, yhtäaikaa ei edes ovesta voisi ulos mennä, ettei vain näe puolisoaan.


    • jutta_satakymmenen

      Mistä ihmeestä olet saanut päähäsi, että olet ruma? Minusta sanonta kauneus on katsojan silmässä, pitää hyvin paikkansa. Kuka tahansan voi peiliin katsoessaan tulkita, että on ruma tai kaunis. Mitä kauneus on? Hymy, silmien pilke, kimallus hiuksissa.. Olin kerran yhdellä kurssilla. Siellä vetäjä kysyi meiltä, että mikä kohta meidän itsemme mielestä on meissä kauneinta. Tämä oli minulle yllättävä kysymys, koska en ole koskaan pitänyt itseäni kaunottarena. Kun jouduin asiaa miettimään, tiesin pian vastauksen, ehkä vaikuttaa huipaiselta, mutta minusta ne on minulla nilkat. Olen ylpeä niistä. Samalla tajusin, että ei pelkästään nilkat, Olen muutenkin ihan kivan näköinen ja kun olen iloinen, niin vielä paremman, nimittäin kauneus on aika subjektiivinen käsitys. Mieti sinä samoin, mikä on kauneinta itsessäsi. Varmasti löydät itsestäsi jotakin, mikä saa hymyn huulillesi ja sen jälkeen ... anna palaa.!!

    • 433534534543

      Yleensä nainen voi olla kuinka ruma tahansa niin hänellä on ollut mies/useampia miehiä.

      Harva nainen on kuitenkaan oikeasti kovinkaan ruma. Ulkonäköpaineet ja epävarmuus voivat aiheuttaa kuitenkin sen että moni nainen kuvittelee itsensä olevan huononnäköisempi kuin todellisuudessa onkaan. Toisaalta tuo toimii myös päinvastoin eli osa naisista kuvittelee olevansa "paremman näköisiä" kuin ovatkaan.

      Aika moni mies myös ottaisi helpommin ns. tavallisemman näköisen naisen kuin liian täydellisen näköisen. Tämä johtuu varmaan miestenkin heikohkosta itsetunnosta eli uskotaan ns. huonomman näköisemmän paremmin hyväksyvän heidät.

      Naisen vaatimustaso ei silti ole useinkaan kiinni ulkonäöstä, vaan enemmän siitä "ulkonäön tietoisuudesta". Voi siis ajatella että jos on ruma nainen joka kuvittelee olevansa todella kaunis niin hänen vaatimuslistansa on paljon suurempi kuin kauniin naisen joka ei liikaa ajattele kauneuttaan tai ei tee siitä niin merkittävää asiaa.

      Lähes väistämättä nainen joka sanoo olevansa kaunis (riippumatta todellisuudesta) niin tiedostaa myös tuon asian siinä vaiheessa kun etsii seurustelukumppania ja näin ollen kriteerit ovat paljon korkeammat ja yleensä pinnalliset.

      Olen ehkä kokonaisuudessaan nähnyt 3 "erittäin rumaksi" luokiteltavaa naista jossakin yhteyksissä tai netissä tms. ja kaikilla heillä tuntui olevan mies/oli ollut joten ei tuo taida niin kovin iso este olla naiselle.

      Miehen kohdalla ulkonäkö arvioidaan toisella tavalla ja muut ominaisuudet usein ratkaisevat enemmän. Tämän takia varsin moni mies on yksin ulkonäöstä riippumatta.

    • nättiruma

      Välillä tunnen itseni niin rumaksi, että tuntuu etten voi lähteä ihmistenilmoille, vaikka todellisuudessa minua on kehuttu kauniiksi sekä miehet että naiset.
      Mikä se juttu mahtaa lopulta olla että tällaisia todellisia aallonpohjia tulee suhteessa ulkomuotoonsa.

    • puhutaanki kauniista

      Myös todella komeita miehiä on yksin, koska ovat liian ujoja eivätkä osaa puhua naiselle. Sen sijaan todella kauniilla ja melkein mykillä naisilla on yleensä mies, sellainen "kukkona tunkiolla" tyyppi. Miksei äänekkäät "minä minä minä" naiset käy nappaamassa hiljaisia komeita miehiä? Kyllä he saisivat miehen itselleen puhuttua.

    • 13+20

      Hassu sattuma, että tämä aloitus tuli täällä vastaan, kun juuri pohdiskelin aihetta "hyvien puolien korostaminen niin, että huonot puolet jää ikäänkuin niiden varjoon". Teen siis itse sitä, että tuijotan niitä rumia ulkonäön osiani osaamatta lainkaan kiinnittää huomiota niihin edes hiukan parempiin osiin. En ole aina toiminut niin. luulen, että masntuneella mielialalla on se itseluottamusta heikentävä vaikutus ja sitten näkee vain itsensä epäkelpona jo ulkoisestikin.

      Oikeasti sillä ei ole merkitystä miltä näyttää! Varmasti ei ole niin helppoa kuin kauniilla ja komeilla, mutta ei se rumuus mitään estäkään, ei edes saamasta sitä kumppania (olen elävä esimerkki siitä). Esteeksi muodostuu se asenne, jossa on kuin se rumuutensa vanki tai rumuutensa uhri, ja koko ajattelu pyörii vain siinä omassa ulkonäössä. Varmaan kaikkien mielestä ulkonäkönsä -ruman tai kauniin- jatkuva esiinnostaminen on itsekeskeistä ja rasittavaa. Ei sellaisten ihmisten kanssa jaksa kukaan olla!

      Miten siis päästä tuosta itsekeskeisestä asenteestaan eroon? Sitä itseni kohdalla mietin... Olen kyllä ruma, mutta en halua olla itsekeskeinen.

    • Ihan all right

      Jos ap on edes joskus kuullut olevansa kaunis ja silti epäilee asiaa,hän ei tiedä todellisesta rumuudesta mitään!
      Minä tunsin aikoinaan nuorempana flikkana tytön joka oli OIKEASTI todella ruma.Hänellä oli huuli-suulakihalkio,naama aivan toispuoleinen,silmät miten sattuu ja puhe sössötti.Mutta hän oli tosi kiva ihminen,mitä nyt aina työmakoilla satuttiin bussissa vierekkäin penkille.
      Hänellä oli kovat urahaaveet ja saikin hyvän opiskelupaikan ulkomailta.Hän oli oikein onnoittava ihminen.
      Harmi ,etten häntä paremmin oppinut tuntemaan,olisi kiva tietää mitä hänelle kuuluu.

      Mutta ap:lle voin kyllä sanoa,että hän varmasti paisuttelee oman ulkonäkönsä "rumuutta".
      Käypä joskus Töölön sairaalan plastiikkakirurgisella osastolla käppäilemässä ja katso kasvoistaan palovammaisia ihmisiä.Saattaa kuule mutinat loppua.

    • kjghhf

      Ruma mies huolii ruman naisen. Ei välttämättä kuka tahansa ruma mies. On niitäkin jotka kuvittelevat ansaitsevansa kauniin naisen vaikka ovat itse rumia.
      Joka tapauksessa kyllä niitäki rumia miehiä pitäisi löytyä ihan tarpeeksi, jotka tietävät oman tasonsa. Heidänlaisiaan kannattaa etsiä.
      Pistä vaikka nettiin deittiprofiili jossa kerrot olevasi ruma mutta sisäisesti kaunis nainen joka etsii rumaa mutta sisäisesti kaunista miestä. Äläkä pistä liian pientä ikähaarukkaa. Eiköhän sillä tavalla ala löytyä.

      • 856

        Itse taida edes muistaa koska on viimeksi tullut oikeasti ruma nainen vastaan jos nyt ylipainoisia ei lasketa. Kyllä se tavallisen näköinen tyttö osuu aina ensimmäisenä silmään. Muutama näppy naamassa kaunistaa ;) Vois joku laki tulla ton meikkaamisen suhteen. Yleensä vaan pilaa nätin naisen kasvot. Pöh... Hiuksillekkaan ei tarvi oikeasti mun mielestä tehdä naisen yhtään mitään. Antaa kasvaa vaan


    • ap.

      Minulla on sama,että välillä jopa välttelen ulos menoa sillä jotenkin
      kokoajan päässä on ajatus siitä miltä näyttää.Sitten jos joku esim.katsoo tuntuu
      että on pakko juosta äkkiä peilin eteen tarkastelemaan onko mussa joku vialla. Olen kyllä kovin
      itsekriittinen muutenkin. En kyllä koskaan arvostele muita,
      vaan olen kyllä samaa mieltä,että jokaisessa on jotain kaunista.
      Olen mielestäni ruma ja olisi ihanaa päästä tästä jotenkin yli.
      Ehkä jos olisi älyttömän itsekäs ja äänekäs olisi helpompi tutustua
      miehiin.

      • 2

        Jotenkin vain tuntuu että sinulla on neuroosi itsesi suhteen.


      • åpoiuy qwertyu

        Etkö huomaa, että olet nyt "itsekäs" sillä tavalla, että mietit itseäsi (rumaa ulkomuotoasi), etkä muita? Jos se joku, joka suhun päin katsoo, ei edes mieti juuri sitä ulkoista pintaasi, vaan sitä millainen ihminen muuten olet. (Tosin ihmiset ylipäätään eivät mieti tuntemattomia vastaantulijoita juurikaan...)

        Oletko joskus ollut tilanteessa, että sua arvostellaan vain ulkonäkösi vuoksi, vaikka et sanoisi mitään? Esim vanhemmat kotona? Tarkoitan siis sellaista arvostelua, että ulkoiseen olemukseen liitetään muitakin ominaisuuksia tyyliin "kylläpäs siinä nyt ollaan naama nurinpäin, vaikka kaikki on eteen valmiiksi annettu", "oletpa epäsiisti, tuollaistahan ei kyllä katsoisi rantarosvokaan" etc. Noissa tilanteissa pelkän ulkoisen olemuksen perusteella on jotain jo luonteeltaankiin. Tuhoisaa...


      • *
        åpoiuy qwertyu kirjoitti:

        Etkö huomaa, että olet nyt "itsekäs" sillä tavalla, että mietit itseäsi (rumaa ulkomuotoasi), etkä muita? Jos se joku, joka suhun päin katsoo, ei edes mieti juuri sitä ulkoista pintaasi, vaan sitä millainen ihminen muuten olet. (Tosin ihmiset ylipäätään eivät mieti tuntemattomia vastaantulijoita juurikaan...)

        Oletko joskus ollut tilanteessa, että sua arvostellaan vain ulkonäkösi vuoksi, vaikka et sanoisi mitään? Esim vanhemmat kotona? Tarkoitan siis sellaista arvostelua, että ulkoiseen olemukseen liitetään muitakin ominaisuuksia tyyliin "kylläpäs siinä nyt ollaan naama nurinpäin, vaikka kaikki on eteen valmiiksi annettu", "oletpa epäsiisti, tuollaistahan ei kyllä katsoisi rantarosvokaan" etc. Noissa tilanteissa pelkän ulkoisen olemuksen perusteella on jotain jo luonteeltaankiin. Tuhoisaa...

        åpoiuy qwertyu: (Tosin ihmiset ylipäätään eivät mieti tuntemattomia vastaantulijoita juurikaan...)

        Ketkä miettii, ketkä ei. Minun vanhempani löytävät jokaisen vastaantulijan ulkonäöstä jotain huomautettavaa. Kukaan vastaantulijoista ei ole kaunis eikä oikein pukeutunut. (Omia kavereitaan he tosin eivät niin paljoa arvostele).
        Olen oppinut vähän saman tavan itsekin. Huomaan kaikissa vastaantulijoissa monenlaisia asioita, jotka on pielessä. Mutta kun vanhempiani ihmisten ulkonäkö huvittaa, minun taas käy ihmisiä sääliksi. Lisäksi kun en itsekään ole kaunis, tiedän että tuntuu pahalta ihmisten arvostelu.


      • ei kivaa :(
        * kirjoitti:

        åpoiuy qwertyu: (Tosin ihmiset ylipäätään eivät mieti tuntemattomia vastaantulijoita juurikaan...)

        Ketkä miettii, ketkä ei. Minun vanhempani löytävät jokaisen vastaantulijan ulkonäöstä jotain huomautettavaa. Kukaan vastaantulijoista ei ole kaunis eikä oikein pukeutunut. (Omia kavereitaan he tosin eivät niin paljoa arvostele).
        Olen oppinut vähän saman tavan itsekin. Huomaan kaikissa vastaantulijoissa monenlaisia asioita, jotka on pielessä. Mutta kun vanhempiani ihmisten ulkonäkö huvittaa, minun taas käy ihmisiä sääliksi. Lisäksi kun en itsekään ole kaunis, tiedän että tuntuu pahalta ihmisten arvostelu.

        Miksihän jotkut tekevät sellaista? Tarkoitan siis arvostelevat lakkaamatta muiden ulkonäköä.. Onkohan se vaan tapa vai onko heidän pakko etsiä muista vikoja, koska eivät syvällä sisimmässään ole tyytyväisiä itseensä?


      • *
        ei kivaa :( kirjoitti:

        Miksihän jotkut tekevät sellaista? Tarkoitan siis arvostelevat lakkaamatta muiden ulkonäköä.. Onkohan se vaan tapa vai onko heidän pakko etsiä muista vikoja, koska eivät syvällä sisimmässään ole tyytyväisiä itseensä?

        Olen tullut siihen tulokseen, että voi olla kyse huonosta itsetunnosta. Arvostelemalla toisia voi tuntea itsensä vähän paremmaksi. Paitsi sitä en ymmärrä, että kuinka tällainen ihminen voi ollenkaan katsoa itseään peilistä. Jos näkee kaikissa ihmisissä jotain vikaa, eikö todellä näe ollenkaan omia vikojaan vai onko niin, että näkee omat vikansa ja tuntee vahingoniloa siitä, että muistakin löytyy vikaa...


    • Divina***

      Mie oon kamalan ruma, mutta miestä riittää toisillekkii jaettavaks.

    • e432

      Nuorissa ikäluokissa on enemmän miehiä kuin naisia, joten naisille on luonnollisestikin enemmän kysyntää xD. Tää on myös syy miksi Suomi24:n sinkut -palsta on täynnä valittavia ja katkeria miehiä xD.

    • Understand

      Ai sua on kehuttu kauniiksi? No silloin et ole rumaa nähnytkään! Rumia ihmisiä tuskin kehutaan kauniiksi. En nyt tee kirjoituksesi perusteella mitään analyysiä, mutta vaikuttaa siltä että sulla on aika huono itsetunto, oletko kenties masentunut? Masennus voi aiheuttaa sen että tuntee ittensä muita huonommaksi ja rumemmaksi vaikka todellisuudessa olisi jotain ihan muuta. Miksi ihmeessä pidät itseäsi rumana?

      • Understand

        Kysymys oli tarkoitettu AP:lle


    • nuuurse

      Luonne on minulle, ja uskon, että useimmille, tärkeintä. En ottaisi komeaa, mutta ilkeää miestä. Ja kyllähän kadulla kulkiessa näkee myös niitä "vähemmän kauniita" pariskuntia, eikö vain? Sinä voit olla jonkun silmissä todella kaunis! Kyllä sinä miehen saat, usko pois! Pue yllesi vaatteet, joista pidät, ja sano joka päivä peilikuvallesi positiivisia asioita. Pikkuhiljaa alat uskoa itseesi.
      Tsemppiä!

    • Pinnalliselle ihmiselle voi ulkokuori olla tärkeä, mutta kun toiseen tutustuu, ei ulkonäöllä ole enää mitään merkitystä.

      Oletko ajatellut tutustua ensin kirjeenvaihdon kautta, jolloin toisesta jo saa mielikuvan, kuuluuko näihin, joille ulkonäkö on nro one vai joille se ihminen itsessään on se tärkein, joka ratkaisee.

      Miespuolinen ex-työkaverini oli todella ruma, mutta ihmisenä hän oli niin ihana, että hänen ulkonäköään ei huomioinut enää lainkaan.

      Näe ihmiset sisin-motto on hyvä muistaa.

    • M3302

      Kauneus todella on katsojan silmissä. Vaikka on joitain "universaaleja" kauneus- ja komeusihanteita, käytännön elämässä on kuitenkin niin, että toisen mielestä "ruma" nainen on uskomattoman kaunis, samoin kuin toisen mielestä "ruma" mies on uskomattoman komea. Meihin vetoaa erilaiset ominaisuudet toisessa ihmisessä, ja minusta ulkonäkö on vain yksi osa koko pakettia. Uskon, että luonne ja persoona merkitsee enemmän, ja siten ihastumme sellaisten ihmisten ulkonäköön joiden persoonaankin ihastumme.

      Ap, olen varma että olet tosiasiassa kaunis nainen. Jossain on mies, joka odottaa vain sinua. Tee kuvallinen profiili johonkin treffipalveluun, ja aloita etsintäsi.

    • ap.

      Myönnän kyllä olevani neuroottinen. Vaikka muuten ajattelen,että
      eihän se "ulkonäkö vaan se muu niin"niin kuitenkin ajattelen
      itsestäni eritavalla. Olen joskus saanut kommentteja kyllä
      joistain asioista tyyliin.."pitäisiköhän sun nyt kammata tukka
      tai oletpas outo ilman meikkiä" ja sitten toisaalta esim.painosta
      olen saanut jonkin verran kommentteja ,että pitäisi
      olla lihavampi..blaah..ja niin monet haluavat laihtua..
      ristiriitaista. Noh näillä eväillä mennään ehkäpä
      joku kiinnostuisi..=)

      • M3302

        Kyllä sinusta joku kiinnostuu :) Tuo meikkaus-kommenttikin kertoo minusta enemmän kommentoijasta kun kommentoinnin kohteesta. Mies pitää rakastamaansa naista kauniina, oli meikkiä tai ei.

        Rohkeasti vain eteenpäin, on tavallaan luonnollista epäillä itseään, mutta vaikutat todella mukavalta naiselta enkä lainkaan epäile ettetkö voisi löytää itsellesi miestä.


    • didiididid

      hahhahah osta dildo :D

    • bananas23

      LOL LO LOL

      Totta kai joku "huolii" sinut. Asenne on jännä juttu. Voi olla, että suurin osa saattaa olla pinnallisia, mutta ei kaikki. Kauneus ja rumuus on subjektiivisia. Mä oon nähnyt miljoona rumaa ja miljoona kaunista ihmistä, jotka seurustelevat! =D Hymyile, elä omaa elämääsi mutta ole myös tietoinen ympäristöstä, ole aktiivinen, tee omia juttujasi mistä tykkäät JII ÄN EE... Kaikki järjestyy kyllä!

      On se jännä, että voi jäädä elämässään varjoon perimän aiheuttaman ulkonäön vuoksi, samalla kun joku toinen on syntynyt lumoavaksi... Samalla lähtöviivalla me kaikki silti ollaan. Ei se kauneus tee kenestäkään parempaa ihmistä. Eri asia olisi, jos ihminen kaunistuisi ulkoisesti hyvien tekojen myötä (liian kompleksi ajatus tosin tähän ketjuun ja tähän viestiin). Kannattaa vain mind your own business ja silleen. Jokainen on kaunis jonkun mielestä, ihan varmasti.

    • forever alone

      Minua ei ole lähestynyt kukaan mies vuosikausiin. Jos olen ystävieni kanssa liikenteessä, miehet aloittavat aina keskustelun ystävieni kanssa, ei minun. Ja tätä siis tapahtuu ei vain ravintoloissa vaan ihan muissakin tilanteissa. Lukemattomia kertoja ylitseni on alettu puhua, siis vieressäni oleva mies alkaa keskustella ystävieni kanssa, jotka ovat toisella puolellani. Ei ole kauaa aikaa siitä, kun seisoimme ravintolassa keskustelemassa, minä ja kaksi ystävääni. Kaksi tuntematonta miestä tuli juttelemaan ystävilleni, pyysivät heitä pöytäänsä sanoen että siellä on kaksi paikkaa vapaana. Vaikka ihan selvästi huomasivat että meitä on kolme. Pöydässä istui muutama muukin mies ja siihen olisi hyvin saanut kolmannenkin paikan, minulle.

      En mielestäni ole ruma mutta en hyvännäköinenkään. Kukaan ei ole kehunut minua kauniiksi paitsi surkeat umpikännissä olevat spurgut raitiovaunussa. Minulla on pienet tihrusilmät, silmäpussit, roikkuvat posket ja isot, hieman ulkonevat etuhampaat. En ole lihava, oikeastaan hoikka ja kuppikokoni on AAA. Hieman humalaiset miehet jaksavat usein minulle huomauttaa, että sullahan ei oo tissejä.

      Flirttailija en ole, se ei kai pitäisi miehiä karkoittaa. Ehkä se on sitten ulkonäköni, normaali ilmeeni joka on aika myrtyneen oloinen. Mutta kun ihan joka aikaa ei jaksa suu virneessä olla. Olen 50v, eli minua kohdellaan samalla tavoin kuin voisin kuvitella teinipoikien kohtelevan ikäisiään tyttöjä. Jatkuvat huomiotta jäämiset ovat alkaneet nakertaa itsetuntoani.

    • nuuurse

      Forever alone, sinäkin saat varmasti seuraa! Onhan olemassa paljon seurustelevia ihmisiä, jotka ovat ihan tavallisen näköisiä. On todella typerää jättää sinut noin huomioimatta. Vika on silloin noissa ihmisissä, ei todellakaan sinussa! Jokaisessa ihmisessä on hyviä puolia, ne pitää vain kaivaa esille. Sinulla on ystäviä, joiden kanssa käyt ulkona, ja ystäväsi välittävät sinusta. Voisithan pyytää vaikkapa heiltä tyylivinkkejä ja voisitte yhdessä miettiä, miten itsetuntoasi saisi kohotettua. Yleensä jo uusi kampaus, meikkityyli ja istuvat vaatteet tekevät ihmeitä, ja liikunta nostaa itsetuntoa.

      • yritystä kehiin

        Mene johonkin uskonnolliseen yhteisöön ,siellä siut varmasti huomataan...etenkin jos sinulla sattuu olemaan rahaa.
        Siellähän ne kokoontuu muutkin jotka tuntevat itsensä vajakiksi...että siitä vaan.


    • Noraiah

      Kyllä voi ruman naisen ottaa, mutta ei kukaan halua sellaista jolla on niin järkyttävän huono itsetunto, ettei voi ottaa vastaan positiivista palautetta. Hyväksy itsesi, niin sinutkin hyväksytään.

    • Beauty is not all

      Mikä se kenellekkin sitten on se ruma, sen jokainen määritelkööt itse.

      • ....

        Totta, mitä sitä suotta miinusta antamaan, se mikä on toisen mielestä rumaa voi olla toisen mielestä kaunista ja toisinpäin.


    • valtsu

      Ei rumaa naista olekaan.!
      Kenkkuja naisia kyllä piisaa. !.
      Joo, ja nalkuttavia.
      Nämä ominaisuudet ei tee Naisesta rumaa.

      - Ruma luonne pilaa naisen. !.

      • yks ruma mies

        Ei ole rumia naisia vaan tosi nirsoja naisia ja on paljon rumia miehiä on jotka ei kelpaa kenellekkään. Rumat miehet on ylijäämä kamaa joille ei ole käyttöä.


    • etsi etsi etsi

      davine: kysymyksesi on vähän sama kuin kysyisit että onko kiltillä miehellä mahdollisuus saada naista.

      Oikea vastaus kysymykseesi on kyllä, mutta se edellyttää suurempaa aktiivisuutta omalta kohdalta kuin jos olisit syntynyt ns. yleisen kauneusihanteen mukaiseksi
      (tai jos miehenä olisit synytynyt kuspoksi).

      Olisi kiva nähdä, oletko oikeasti niin ruma kuin luulet olevasi. Mutta muista että vain etsimällä/itse rakentamalla onnensa voi löytää, jos ei taivaalta syliin tipahda (kuten joillekin valitettavasti käy).

    • ei-tavallinen-heppu

      Rumat, mitättömät äijät ottavat rumia naisia kun eivät muita saa.

      Voi ruma nainen olla silti kultainen ja kiva. Mutta ne ominaisuudet pitäisi kyllä sitten myös olla jos meinaa jonkun kanssa olla. Kauniilta siedetään enemmän.

    • oneliner

      Moni nainen on tavallisen keskiverron näköinen, eli aika tasan ne onnenlahjat menevät.

      • Average

        Olen täysin samaa mieltä, lähes täydellisiä kaunottaria naisia on 1-2% väestöstä, suurinosa on nättejä tai tavallisia.


    • MIes33v.

      Nuorempana kollina pidin näitä sanontoja teennäisinä mutta kyllä se vain on niin uskottava, että se kauneus tulee jostain muualta kuin pelkästään naamasta. Se tulee myös niin jos ihminen on sinut itsensä kanssa. Jos pitää itseään rumana ja aliarvioi itseään, niin on tasan myös niin ruma.

      Itse olen ainakin huomannut, että ne kaikki yleisesti käsitetyt ns. prinsessat, sipsuttajat ja heitukuat joihin olen törmännyt ovat olleet niitä karmeimpia tapauksia. Ei toki saa yleistää, mutta hyvin usein itseriittoisia, nirppanokkia ja joilla on jotain uskomattomia prinsessadilemmoja. Ei siinä runko ja naama auta jos korvien välissä on häikkää.

      Nainen on lähes poikkeuksetta kaunis silloin kun hänessä on itsevarmuutta ja on sinut itsensä kanssa. Yksin sillä pääsee jo hyvin pitkälle. Pitemmän päälle miehet haluavat vain tavallisen naisen. Sen illuusion rikkomiseen tarvitaan vain omakohtaisia kokemuksia.

    • Chris90

      Hyvin harva ihminen on oikeasti "pohjimmiltaan" ruma. Pelkästään jo se, että nostaa sen leuan sieltä rinnasta, oikaisee ryhtinsä ja hymyilee vähän, tekee paljon! Tiedän, kuullostaa ihan teennäiseltä kliseediipadaapalta kun sanon, että kauneus tulee sisimmästä ja siitä yleisestä habituksesta ja energiasta, mutta se on totta!
      Kaikki lähtee kehonkielestä ja tietystä itsevarmuudesta. Sen jälkeen kannattaa kiinnittää huomiota mm. näihin:

      - Siisti olemus ja hygienia. Kuka tahansa on ruma jos hiukset roikkuvat rasvaisina ja hampaissa on pinaattia.

      - Hyvin istuvat vaatteet. Kaikenmaailman teltanrutjakkeet, verkkarit ja yli-isot hupparit ovat tietty mukavia, mutta jos haluat näyttää kauniilta, pukeudu oikean kokoisiin vaatteisiin. Mielestäni vähän pyöreämmät naiset erityisesti tuntuvat välttelevän istuvia vaatteita, mutta ihan turhaan; näytät vaan isommalta kun peittelet itseäsi. Pukeudu rohkeasti tiukempiin vaatteisiin! Pluskoon naisetkin ovat upeita. Oikeasti. Katsokaa vikka Tara Lynniä; http://msnbcmedia1.msn.com/j/MSNBC/Components/Slideshows/_production/ss-100107-V-sizeissue/ss-100107-Vsizeissue-01.grid-5x2.jpg http://cellardoorfam.files.wordpress.com/2011/10/tara_lynn.jpg?w=600

      - Meikkaa oikein. Liika on liikaa, kilometrien päähän paistava epäluonnollisuus ei houkuttele; antaa vain kuvan että on hirveästi jotain peiteltävää. Meikkaamisessa keskity enemmän hyvien puolien korostamiseen kuin "huonojen" häivyttämiseen. Näin vältyt ylilyönneiltä. Toki meikeillä voi myös leikkiä, viimeistään niillä kyllä saa itsestään kauniin jos taitoa riittää; http://www.iltalehti.fi/meikki/2012050315525917_mn.shtml

      -Tärkeintä on kuitenkin luottaa itseensä. Miehistä saa helposti sellaisen kuvan että ne vaativat itselleen hirvmuisia mallikaunottaria, mutta kaiken en uhon takana tosiasiassa me ihan tavalliset tytöt kelvataan eriparitisseinemme, kiloinemme ja sisäänkasvaneine häpykarvoinemme. -Näin kärjistetysti ;D

    • Normaali nainen

      En ole koskaan ollut ns.kaunis nainen,mutta minulla on suuri "sydän" johon mahtuvat kaikki..olen huolehtivainen sekä huumorin tajuinen..kanssani on luonnollista olla..korvaa kauneuden:) Zemppiä kaikille!

    • lottamari<3

      Jennifer Aniston ei ole kaunis eikä Steve Zahn komea. Jenniferillä on miehiset piirteet ja hiukset aina rumasti roikkuvana peittämässä kasvoja. Hänellä on ilmeryppyjä ja hän on rinnoiltaan lauta, hän ei ole kovinkaan hyvä näyttelijä ja vaikuttaa itsetunnoltaan heikolta naiselta. Silti hän on ollut naimisissa naisten himoitseman Prat Bitin kanssa! Tosin Prat vaihtoi hänet kauniimpaan :)

      Stevellä on komea kroppa, mutta hän ei ole muuten komea, eikä hänessä ole sellaista seksikkyyttä, joka vetoaisi naisiin ( ainakaan minuun ) :-) Hän on Robyn Peitermanin kanssa naimisissa, joka näyttää hänen äidiltään vaikka saisi varmasti paljon nuoremman ja kauniimman näköisen :)

      Mikä Jenniferistä ja Stevestä tekee "kauniita" ei heidän ulkoinen olemuksensa vaan heidän huumoritajuisuutensa, iloisuutensa ja positiivisuutensa.

      Kaunisikin ihminen voi näyttää rumalta, jos hänellä ei ole positiivista elämänasennetta vaan suhtautuu kaikkeen negatiivisesti. Iloinen nauravainen huumorintajuinen ihminen on aina viehettävä vaikka hän ei ulkoisesti mikään kaunotar olisikaan.

      http://www.youtube.com/watch?v=0FcMpO34kG8

      • Mustavalkoista

        Mutta muista että se on vaan sun mielipide että Jennifer Aniston ei ole kaunis tai Steve Zahn komea, varmasti löytyy niitä ihmisiä jotka pitää Jenniferiä kauniina tai Steveä komeana, ulkonäkö on todellakin makuasia.


      • 35434343
        Mustavalkoista kirjoitti:

        Mutta muista että se on vaan sun mielipide että Jennifer Aniston ei ole kaunis tai Steve Zahn komea, varmasti löytyy niitä ihmisiä jotka pitää Jenniferiä kauniina tai Steveä komeana, ulkonäkö on todellakin makuasia.

        Varmasti jotkut pitävät noita "hyvännäköisinä" vaikka yleisesti ottaen ovat kait "ihan normaalin näköisiä". Toisaalta jos mies tienaa muutaman miljoonaeuroa vuodessa niin saa olla vaikka "virtahevon" näköinen....


      • (((
        35434343 kirjoitti:

        Varmasti jotkut pitävät noita "hyvännäköisinä" vaikka yleisesti ottaen ovat kait "ihan normaalin näköisiä". Toisaalta jos mies tienaa muutaman miljoonaeuroa vuodessa niin saa olla vaikka "virtahevon" näköinen....

        Ei nyt ihan noinkaan, ei rahalla ole merkitystä siihen asiaan onko joku hyvännäköinen vai ei.


    • ruma ihminen

      "Kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun ruma ihminen vaihtui kauniiseen naiseen. Ruma ihminen oli käynyt kotiapunani yli puoli vuotta, niin että rumuus muuttui melkein ystävyydeksi. Hän oli käytännöllinen, tarpeellinen, oikein hyvä työihminen. Jos olisin nuorempi enkä naimisissa, olisin voinut suunnitella tulevaisuuden johon kuuluisi ruma ihminen, suon kuivaaminen ja yhteinen elämä."

      Tuomas Kyrö: Mielensäpahoittaja ja ruskeakastike
      (Werner Söderström Osakeyhtiö, Helsinki, 2012, sivu 7)

    • petri969

      Kaikki suomalaiset naiset ovat rumia. Se on vaan karu totuus...

      • Että miten on?

        Ja miksi sitten kadulla tulee jatkuvasti vastaan kauniita naisia?


    • ruma rinsessa

      Olen oikeasti ruma nainen. Olen lyhyt, pyylevä ja vielä naamastanikin ruma. Niin paljon viinaa ei olekaan että minusta saisi jonkun silmissä kauniin. Kieltämättä ulkonäkö on varmastikin karkottanut monta miestä, mutta moni on silti uskaltautunut tutustumaan ja nyt olen ollut jo vuosia naimisissa. Mieheni ei ole ruma, jos ei komistuskaan, ja lapsemme ovat yllätys yllätys, todella mukavan näköisiä nuoria. Ei ulkonäkö ole ainoa asia joka ratkaisee. Tuo lähinnä ärsyttää, että sanotaan, että jokainen on tavallaan kaunis ja että kauneus on katsojan silmissä. Tiedän, että kaltaisiani oikeasti rumia on paljonkin.

    • Twoliner

      >Tuo lähinnä ärsyttää, että sanotaan, että jokainen on tavallaan kaunis ja että >kauneus on katsojan silmissä.

      Ensivaikutelman ja ihastumisen kannalta merkitys on varmastikin suuri, mutta ajan myötä toisesta joko alkaa pitämään tai ei.

      Joka tapauksessa, moni pitää omaa ulkonäköään tärkeämpänä kuin sitä kuka oikeasti on. Eli pakkaus olisi olennaisempi juttu kuin sisältö.

    • ap.

      Nii-in maailma on pinnallinen.. ja ellet satu olemaan hyvin hyvin kaunis
      sinua tuskin huomioidaan.Olisi tärkeää siirtää ajatukset muualle ulkonäöstä
      vaihteeksi ja katsoa millaisia ihmiset oikeasti on kun heihin tutustuu.
      Ollaanko sielä "kotona" vai ei..sellaiseen törmää usein. On hassua
      mutta itse en koskaan pystyisi seurustelemaan sellaisen kanssa
      joka on hyvännäköinen,mutta jolta puuttuu se tärkeä osa itsestä
      eli se sisin osa.Eniten vaikuttaa se yleinen olemus,huumorintaju jne..
      en sitten tiedä onko se miehillä sama mutta ihana luonne tekee kenestä
      tahansa kauniin.

    • Miehiä riittää...

      Itse olen 31-vuotias nainen ja myöskin ruma. Vaikka olenkin ruma, niin kyllä niitä miehiä silti tuntuu riittävän ja vieläpä hyvännäköisiä miehiä. Että ihan hyvin sinäkin sen miehen löydät.

      • 3454353434

        Naisen kohdalla ei ulkonäkö aina niin paljon merkkaa vaikka miehetkin monesti sanovat että "eivät ottaisi rumaa naista".

        Tosin osa naisista kyllä aliarvioikin ulkonäköään, mutta liekkö nettiaikakin osatekijä niin yhä useampi "todellisesti rumakin nainen" tuntuu saavan miehen helpostikin kun miehillä - tilanteesta riippuen se on vaikeampaa.


    • avain ja lukko

      Kyllä kaikki miehet panevat rumaakin naista silloinkun panettaa.
      Mutta oikeastiko nuo hyvännökäiset miehet haluaisivat sinut elämänkumppaniksi? Miten mahtaa olla?

      • Miehiä riittää...

        Kyllä monikin näistä miehistä on ollut vakavammassa mielessä kiinnostunut. Tälläkin hetkellä seurustelen näyttävän näköisen miehen kanssa ja hän tykkää minusta juuri sellaisena kuin olen. Mutta hän onkin sanonut, että tykkää paljolti minun luonteesta, joten ei se ulkonäkö ole aina kaikki kaikessa. Kaikki eivät voi olla missejä, mutta onnellinen voi silti olla :)


    • kaunis mies

      Kukaan ei ole ruma. Minä päätän näin.

    • Beautiful mind

      Itse olen hyvinkin näyttävä nainen mutta silti jään tosi usein seinäruusuksi kun tavallisen näköiset tuttuni viedään ympäriltä. Pistää ärsyttämään se ns. rumempien kuvitelma että kauniimpana asiat oisivat jotenkin helpompia, etenkin nyt kunnollisen parisuhteen löytäminen. Kauneus voi joskus olla pelkkä kirous, niinkuin kai munkin kohdallani monessa suhteessa. Jos rumempaan ihmiseen joku ihastuu ja rakastuu niin se on ainakin sitten varmasti sitä oikeeta rakkautta, eikä sellaista kun minun perässä juosseilla jotka on olleet vain ulkonäön tai seksin perässä lopulta. Itse katselen kadehtien niitä tavallisen näköisiä ja rumia naimisissa olevia ja perheen omaavia naisia joita maailma on täynnä. Ei se kauneus yhtään sen parempaa tuuria rakkauselämässä tuo välttämättä, joten ehkä on turha takertua siihen asiaan sen enempää. Asenne kohilleen vaan niin kyllä rumemmalla on ihan yhtä hyvät mahdollisuudet löytää se rakkaus kun kellä muulla hyvänsä!

      • oneliner

        Oli muuten hyvä kirjoitus.


      • täysin nolla

        kauniit on vaan nirsoja tai sit ne on ujoja etteivät uskalla mennä juttelee miehille. Kukaan ei huomaa jos ei ole esillä vaan istuu jossain nurkassa hiljaa. Mä en usko et kauneus on kirous. Miehet ei sen sijaan uskalla kaunista naista lähestyä kun eivät usko mahdollisuuksiinsa joten sun pitää mennä tekemään aloitteita että ne näkee et olet vain ihan tavallinen nainen joka haluaa kans miehen.


    • Jaa a, mitä tässä olen muutamia nähnyt jotka on haukkuneet itseään rumaksi... niin ei voi kuin todeta että kuinka väärässä he ovatkaan. Mutta toki se täytyy sanoa että itsekään en ole omasta mielestäni mikään komistus, vaikka jotkut ovat semmoistakin sanoneet. Kauneus/Komeus kun on aina katsojan silmässä.

      Eikä sillä ulkonäöllä ole niin väliä ainakaan mulle, vaan sillä mitä löytyy sieltä pääkopan sisältä. Vaikka tietyistä asioista ulkonäössä pidänkin.

    • Kyl se reikä kelpaa!

      Jos sinulla oikeanlainen reikä niin muulla ei väliä. Yleensä komeat miehet haksahtavat näihin lihaviin tai jopa rumiin naisiin. Mies komea ja nainen ei minkään näköinen.

      Ehkä moni mies pelkkää kauniita naisia: Kysymys varmaan siitä, että miten hesaavat pidettyä itsellään kauniin donnan. Jonka perään kaikki kuolaavat.
      Ruma helpompi kun kukaan ei välitä ja mies saa pettää.

      Myös ulkomaalaiset haluavat lihavaa tai jopa ylipainoista naista.Jota käyttävät hyvinkin usein vain taloudellisesti hyväksi.

      Mutta kyllä näitä ylipainoisia naisia tai rumia kohdellaan huonosti. Miehet pettävät ja käyttävät vain näitä naisia todellisuudessa "hyväksi". Ei muuta tälläkertaa.

    • ap.

      Jaa no en tosiaankaan kaipaa mitään "kyl se reikä kelpaa" juttuja.
      Kyllästyttää..
      Onko ihan mahdotonta löytää fiksu ja naisia kunnioittava mies?
      Sellainen joka ei vaadi liikoja,ymmärtää ettei kaikki ole samasta puusta
      veistetty ja todella omaa kivan luonteen,sellaisen jonka kanssa on
      helppo keskustella ja tulla toimeen. Hyväksikäytetyksi en ikinä suostu
      ja jos joku on sen pelkän reiän perässä se kyllä huomataan.
      Mistä löytää älyllisen kivan miehen???onkohan se liikaa vaadittu.

    • tasoa alas

      Jos olet ruma nainen, et voi saada miestä joka on älykäs ja kiva.
      Mahdollisesti toinen ominaisuus voi olla.

      • camoon

        Siis millä ihmeen logiikalla ei voi saada kivaa ja älykästä miestä?
        Älykkäät ja tosissaan kivat ihmisethän ovat päinvastoin- keskimääräistä vähemmän pinnallisia.


    • coma

      kyllä miehiä löytyy lähes poikkeuksetta jokaiselle! pitää vaan myös itse uskaltautua ;)

    • vinkki.

      Hyvä Davine, kasvata pitkät hiukset. Jos ne eivät ole hyväkuntoiset, niin sitten vain alat syömään kalaöljyä ja muista hiusravinteita. Uskoisin, että vaikuttaa. Niin ja ei mitään hiusvärejä huonontamaan hiusta. Miehet kiinnittävät yllättävän paljon huomiota hiuksiin. Sitten vain hieman pöyhennät niitä ja pidät usein auki, eiköhän se siitä. Alkaa katseita tulemaan, muuten!

    • Ei varmaan huoli

      Huoliiko kukaan nainen rumaa miestä?

      • Actiondan

        Ennemmin yksin kuin ruman naisen kanssa.


      • yksin kotona

        No ei huoli tosiaan kun se on todettu monesti! Edes ruma nainen ei huoli rumaa miestä.


    • Näin se vaan on.

      Karu totuus taitaa olla se että jos toisen ulkonäkö ei miellytä, ei siitä seurustelustakaan tule yhtään mitään. Jokaisellahan on se oma mies/ naismaku mutta silmää miellyttävän näköinen pitää sen toisen olla.

    • Kukkuu!

      Minä huolin naisen kuin naisen!

      • miehen saa

        Miehellä saattaa käydä niinkin, että se rakastuu rumaan naiseen. Kuunnelkaapa vaikka mielensäpahoittajan kertomus. Siinä ruma nainen tuli hänen kotiaan hoitamaan. Ensin mielensäpahoittaja ajatteli siitä, miten ruma se on. Kohta jo näki unta hänestä. Sitten paljasti rumalle naiselle, että ottaisi tämän, jos itse ei olisi naimisissa ja olisi 20 v nuorempi. Sen jälkeen alkoi käyttää pakinoissaa rumasta naisesta nimitystä ruma-kaunis nainen. Miehen mieli on kummallinen. Ensin se karttaa, sitten se repsahtaa!!


    • rumilus remulus

      Ei rumaa miestäkään kukaan huoli. Me rumat olemme ihan eri kansakunta jota ei hyväksytä kauniiden ihmiset joukkoon. Sille ei vain mitään voi jos on rumaksi tullut.

    • h-u-o-r-i-a

      Naiset ovat suurin osa kaksinaamaisia h-u-o-r-i-a.

      Se on valtaosan mielipide miehistä. Siksi asiassa on jotain perää.

    • oletko lihava vai mikä sinussa on mielestäsi rumaa.oletko varma että miehet jotka on sanonut sinua kauniiksi niin on ollutkin tosissaan.jos itse et ole vain sinut oman roppasi kanssa.kirjoita minulle jos haluat jutella lisää.

    • rotis_ko

      Minua on vain ja ainoastaan äitini sanonut kauniiksi, mutta hän onkin hyvä tyyppi. Ja sinkkuna olen ollut kooooko elämäni, komeat kaksneljä vuotta. Että haistakaa paska miehet! Ryhdyn lesboksi. Ehkä joku säälisi ja alkaisi meikän kans. Läheisyyttä mitä läheisyyttä.

    • Hintiksi.

      Minä ryhdyn hintiksi.

    • ei varmaan huoli

      Huolin minä mut huoliiko ruma nainen rumaa miestä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      79
      1879
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      73
      1206
    3. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1084
    4. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      17
      1074
    5. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      271
      907
    6. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      906
    7. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      62
      829
    8. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      819
    9. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      212
      794
    10. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      766
    Aihe