Mä näin sut ensimmäisen kerran ja katsoin, kivan oloinen mies:)
Mä näin sut toisen kerran ja huokasin sisääni, vautsi mikä mies;) Niin minun makuuni!
Mikä lie "vähätukkaisessa" miehessä minua viehättää.. ehkä se odotettu testosteronimäärä;)
Niin se oli:)
16
819
Vastaukset
- werrwrrwerw
missä aiot nähdä kolmannen kerran?
- äääh
Holy shit,olenko niin pahasti kaljuuntunut :(
- ;))
:D
- ja sä väität;))
Hymyiletköhän partaasi vai rypistätkö otsaasi kurtulle?
- ehkä välitän
Hymyilen toki kun katsoin ensinäkemältä sinussa jotain toisella kertaa tunne vahvistui ja piitkähkön silminkatsomisemme jälkeen leijailen muissa maailmoissa.
- äääh
Höhhö.. ei ollut minulle, koska ajan aina naamani :(
- ja sä väität;))
:D No, voihan sitä olemattomaan partaansakkin nauraa.. jos nauraa;)
Mutta sä siis naurat - hyvä;) - Tukaton mies
Sä voit ihastella ja ajatella miten paljo vaa,mut koskaa en oo sun. En halua sua nähdä,en haluu susta kuulla.Iha vitun sama mitä ajattelet, mut jätä mut jo rauhaa!!!
- ja sä väität;((
No olipas tiukkis mies. Huh! Sinua on kyllä joku piirittänyt kun noin tuskastuit.
No, minulta saa tuollaiset olla ihan rauhassa - takuulla:)
- harvahius
Sama täällä,pidin ensikertaa tavatessa naista nirppanokka niuhottajana,toisen kerran eilen nähdessäni meinasin saada laakin nähdessäni vartalosi,jossa oli kyllä joka kurvi kohdallaan.Pois lähtiessäni parturista tunsin sielujen sympatiaa siinä hetken jutellessa,joten tapaamisiin.
- pälvikalju
Eiks nahka ole lisävaruste päässä,ainaskin siitä saa maksaa autoissa pirusti.Sähköä pitää säästää six turpajouhet kasvaa,eikä tutut tunne.Pokassa on pitäminen vaikka hymyilyttääkin.
- ja sä väität;))
:) Mies ollessaan juuri sellainen kuin on - samoin kuin nainen, ollessaan juuri sellainen kuin on - on kaunis tai komea, kummin vaan halutaan ajatella.
Liika jotakin muuta on liikaa.
No, mitäpä tästä sen enempää.
Ihanaa.. kun teitä harvatukkaisia miehiä on.. silmäniloja;) - karva tukkainen mies
TAJUATKO SINÄ NAINEN, MITÄ OLET SAANUT AIKAAN!?
- ja sä väität;))
En:)
- 30vitäsuomenmies
Minun pitäisi siis jyllätä testosteronissa, kun olen kaljuuntuva ja vielä karvainen mies :D. Noh naiset juoksee vaan ennemmin karkuun, kuin tulisivat kainaloon :(. Jospa ajaisikin pään ja koko vartalon paljaaksi...
- ja sä väität;))
Elä aja vartaloa.. ettei tule sänkeä.. mutta kokeile tukan ajoa.. voi tuottaa tulosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592