Minulla on ollut monesti yön aikana todella kovia lihaskramppeja toisessa pohkeessa/reidessä. Krampit ovat kivuliaita, lyhytkestoisia ja ne menevät aina itsestään ohi. Kenelläkään ollut samanlaisia oireita? Epäilen syyksi tavallista suonenvetoa, joten mietin voisiko esim. magnesiumista olla jotakin apua..
Yönaikaiset lihaskrampit
4
195
Vastaukset
- noukrampmore
Joo. Mulla oli kanssa vivuliaita kramppeja vasemmassa pohjeessa. Pari päivä kesti kipuja vielä sen jälkeen. Syön nyt magnesiumia yhden tabletin päivässä ja ei ole enää ollut. Karmppi tuli monesti kun erehtyi venyttelemään jalkoja sängyssä. Nyt en kyllä uskalla sitä tehdä, vaikka syönkin magnesiumia.
Oli niin tuskallinen kipu. - mmmmmmmnn
natriumin eli suolan puute ja nestehukka aiheuttavat lihaskramppeja/suonenvetoja...
- marjutt
olertko koittanut iholle suihkutettavaa magnesiumöljyä? jos ei auta pillerit niin suihke voi auttaa.
- uffameg
Kokemusta on, ikävä kyllä!
Mulla oli vaan niin kauheet krampit että jouduin nousemaan ylös ja kävelemään ympäriinsä monta kertaa yössä. Se oli ainoa mikä auttoi hetkeksi.
Nytkin niitä on silloin tällöin, mutta paljon lievempinä onneksi.
Mulla on kokemus, että ne tuli juuri tuosta elektrolyyttitasapainon heittelystä. tälläkin hetkellä on hyponatremia, välillä kalium oli tosi huono ja natrium korkea!
Olis paras ottaa verikokeet, siitä se selviää. Tuo voi olla tosi vaarallinen tila, itse olin sairaalassa kaliumtipassa ja sain nesteitä kun olin pahimmillani.
Vaikuttaa sydämen toimintaan. En sano pelotellakseni, tää sairaus on vakava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pitkään kestänyt ihastuminen
Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen1241700Torniolainen Tiiliä lukemaan
Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.31456Charlie Kirk murha
Erikoista. Valtamedian neutraalilta vaikuttava juttu tästä murhasta, jossa ei esiinny lainkaan sanoja "äärioikeisto" tai2411428Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.
Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain2511269Kumpa kaikkeen vois palata
Askelia taaksepäin. Siihen hetkeen kun olit aitiopaikalla mielestäsi. Kaiken oli kuitenkin tarkoitus mennä näin131096- 51812
- 56751
Yrittäjien ahdinko
Onko seuraava paikallinen yritys kaatumassa? Ensimmäinen protesti ja merkittäviä maksuviiveitä. Terveet firmat ei protes16707Huvittaa tää
Välillä mä olen aivan varma, et säkin mies oot muhun ihastunut. Välillä mä mietin, et mitäköhän mä oikein kuvittelin. 😅39663Koska me sitten tavattaisiin?
Kerrothan, koska me sitten tavattaisiin? Vai meneekö liian vaikeaksi?44658