suriseeko kaikilla ihonalla/ lihaksessa?

surr surr

pakko kysyä täällä, kun minulla surisee lihaksissa melkein joka päivä ja jossakin kohtaaa ( ei siis elohiirtä, vaan surinaa)
kysyin lääkäriltä tästä, ja sanoi että KAIKILLA IHMISILLÄ surisee joskus jossakin, ja että on ihan normaalia!!! minun laajassa tuttava piirissä ei kukaan muu kyllä tunnistanut tätä normaalia ilmiöä itsessään. Miten on siis täällä, kuinka montaa surisuttaa?

8

1953

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wwwwvvvvvnnnn

Jos sinulla on usein aftoja suussa, haavaumia genitaalialueella ja tuota tunnetta jaloissa, pohkeissa, ja käsissä, sinulla saattaa olla bechetin syndrooma antigeeni HRA-B51 perinnöllisyys aaltistaa sille.

• Joka päiväistä

Minulla myös, eikä kukaan tutuistani ole kokenut samaa!!!Välillä tuntuu kuin olisi kännykkä värinällä tms.ihon alla. Mistään en ole saanut vinkkiä, mikä avuksi tai kenen lääkärin alaa ko.oire on.

• mummumsur

Joskus surisee, esim. alavartalolla. Ei oo tietoo miks.

• Kukaan ei tiedä

Olen jo monta vuotta sitten täällä kysellyt, löytyykö samoin tuntevia...tuloksetta.Liekö kuitenkin harvinaista??

• tolkkupoijes

no minä luulen kanssa ettei ole niin yleistä kun neurosi väitti.. kylläpä sapettaa tuollaiset lääkärit jotka ovat kyllästeyneet potilaisiinsa

• Kukaan ei tiedä
        tolkkupoijes kirjoitti:

no minä luulen kanssa ettei ole niin yleistä kun neurosi väitti.. kylläpä sapettaa tuollaiset lääkärit jotka ovat kyllästeyneet potilaisiinsa

Ompa outoa, kun ei löydy mistään tietoa!? Kukahan keksisi ottaa tutkittavaksi ja selvitellä mistä johtuu.....vai ollaanko tässä ihan outoja?

• kyljoskussurisee

joskus surisuttaa jalassa tai vatsassa. En ole koskaa kysynyt lääkäriltä,. Surinat tulee ja menee, ei liene vakavaa?

• Jormaaa11111

Joo surisee tuossa alavatsalla.. outoa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      76
      9292
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      62
      3368
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      42
      2758
    4. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      27
      2271
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      52
      2247
    6. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2217
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1947
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1793
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      69
      1725
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18