Olemme menossa sinne lähitulevaisuudessa ja hiukan olisin kysellyt siellä jo käyneiltä, mikä teki suurimman vaikutuksen ja missä kannattaa ehdottomasti käydä?
Mikä olisi edullinen ja hyvä pihviravintola keskustassa?
Joko merivesi alkaisi oleen toukokuun lopussa sen verran lämmintä, että talviturkin ilkeis kastella?
Alicanten parhaat nähtävyydet ja ravintolat
3
1122
Vastaukset
- cniq
Ilmeisesti ei ole hääppöinen paikka, kun ei kukaan ylistä mitään?
- 26-v
T-V:n kotisivuilla on asiaa!
Nähtävyydet? Täysin yksilökohtaista mistä kukin pitää ja mitä arvostaa!
Pihviravintola? Paikallinen keittiö ei ole pihvikulttuurin edustaja. Mediumia täytyy etsiä kv-tason ravintoloista.
Veden lämpö. Netistä löytyy keskiarvolämmöt.
Talviturkin ravistelulämpökin riippuu täysin uimarista.
Itse en mene alle 20 - 22 asteiseen veteen kuin saunasta joten nyt, mennessämme Tv:aan 18.05. uiminen ei ole ensimmäisiä toimiani.
Paikalliset polskivat kyllä.
- eskotosimies
Olen samaa mieltä, että pihvit tai hyvät pihvit voi kyllä unohtaa. Ehkä jossain luxuspaikasta löytyy, mutta ei ainakaan ihan tosta noin kadulta poiketen. Ravintolat tai ruokalat on sellaista mättöö, että ei siellä nälkää tarvi nähdä, mutta kulinaristien ei kannata turhia odotella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1044661Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743921397- 1861072
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091062Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86970Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11902- 64901
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10887- 64866