Olen nyt vkolla 10 ja mikään ei kiinnosta, nukkuisin vaan...viime yönäkin yöunet venyivät 14 tuntiin enkä saa kotona mitään aikaiseksi, en jaksa tehdä ruokaa tai siivota. Töihin raahaudun väkisin ja sielläkin yritän pahoinvoinnin ja uupumuksen kanssa jotenkin selvitä päivästä. Kotiin kun pääsen, menen sänkyyn.
Ei kiinnosta liikunta enää, eikä kiinnosta nähdä ystäviäkään. Mies paljon töissä, parisuhde sentään voi silti ihan hyvin ja vauva on toivottu.
Onkohan jotain hormoneista johtuvaa ja voiko odottaa myöhemmin raskaudessa parempia aikoja? Kokemuksia muilta?
alkuraskaus ja uupumus
4
359
Vastaukset
- neuvolan tippaiita
Onko poissuljettu anemia ja D-vitamiinin puute sekä kilppariarvot?
Oletko syönyt kunnolla?
On myös ihan hormonaalista oireesi, jos on ravitsemus kunnossa.
Kysyhän vaikka neuvolasta vinkkiä. - toinen samanlainen
mulla oli ihan samanlaista ekassa raskaudessa. Työpäivän kävin suorittamassa ja kotona makasin sohvalla illan odottaen, että pääsen nukkumaan :D Minulla alkoi helpottamaan rv 16 jälkeen, jolloin raskaus alkoi tuntua jopa ihan kivalta olotilalta! Samanlaisia oireita tässäkin raskaudessa ja rv 8 menossa.. Ajattelen, että ehkä se 2 kk:n päästä alkaa helpottamaan. Nyt olen onneksi lapsen kanssa kotona, joten voin nukkua päikkärit päivisin 9-10 tunnin yöunien päälle.
Tsemppiä!- toinen samanlainen
niin ja minulla siis kaikki arvot kunnossa. Hemoglobiini on 142. Syön monipuolisesti ja sen lisäksi syön omegoja ja raskausajalle tarkoitettuja vitamiineja.
Mulla siis ihan hormonaalista tuo väsymys. Mut kannattaa ap vielä varmistaa asia omalta kohdalta!
- vbfrt
Mulla myös alkuraskaus meni ihan nukkuessaja arvot oli kohillaan. Teki mieli pelkästään vaan nukkuanukkuanukkua....
Helpotti joskus siinä rv 15-16 nurkilla. Ja sitten olinkin elämäni kunnossa. Ja virkeä kuin peipponen aamusta iltaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313874- 412599
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422558Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82345- 292148
- 381779
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461623Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3011505Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461468- 1411467