Millä aikaa aamusta lehti teille tulee?
70700 suunnalla lehti alkanut tulemaan vasta klo7 paikkeilla näin viikonloppuisin ja arkenakin klo6 jälkeen.
Viime vuonna ehti lehden lukea ennen töihin lähtöö hyvinkin, mutta ei enää.
Savon Sanomien jakelu
25
3318
Vastaukset
- yuhij
Tänäänkin tuli vasta aamukuuden jälkeen.....oisko kesäterässä. Ei sillä että siinä aviisissa mitään luettavaakaan olisi....
- ennen neljää tavalli
Postinumerossa 71800 tuli tänäänkin klo 4.15 . Jätin tosin sekä SS:n että HS:n odottamaan ja menin takaisin nukkumaan.
- 71800 suunnalta
Ei olisi pitänyt kehua viikko sitten lauantaina. Nyt lauantaina tulivat vasta 7.45. Sunnuntaina tosin olivat jo ennen kuutta luukussa. Jakelu siis tökkii Siilissäkin
- painossa aina syy
71800 suunnalta kirjoitti:
Ei olisi pitänyt kehua viikko sitten lauantaina. Nyt lauantaina tulivat vasta 7.45. Sunnuntaina tosin olivat jo ennen kuutta luukussa. Jakelu siis tökkii Siilissäkin
Jakelu ei töki vaan paino:
http://www.savonsanomat.fi/savo/savon-sanomien-jakelu-myohastyi-lauantaina/1194730
Vuoden 2011 alusta lehtien on luvattu tulevan lauantaisin vasta 7.30 mennessä:
http://www.savonsanomat.fi/asiakaspalvelu/jakelu/2012/01/13/savon-sanomien-jakelun-paattymisajat-levikkialueella
- lhk,jmgfbdcsx
ehkä lehdenjakaja on vaihtunut ja uusi jakaja kiertää reitin eri järjestyksessä?
- Minä
Kun edes tulis joskus se lehti, tänäkin viikonloppupa piti kumpanakin aamuna soitella lehtien perään...niin SS kuin HS! Ja keskustassa.
- minä minä minä
Etkö tollukka ymmärrä, että muuta sen lehtipainon viereen jos haluat lehtesi aamuyöstä.
Sinullekko se pitäisi ensimmäisenä tuoda?
Mistä näitä itseään täynnä olevia ääliöitä sikiää?
- Korhonen Pete
Kyllä harmittaa, kun lehti on usein ryttynen. Minusta tuntuu
että lehdenjakaja rypistelee ilkeyksissään lehtiä. - ewoigioerjigoreo
kannattaako sitä joka päevä kuletella niitä lehtiä jonnekkii peräkylille asti, eekö välttäs jos kerran viikossa tulis eilisen lehti :P
- ,llklklkl,l,l
Kuopiolaisille riittäisi vallan hyvin vuosittainen lehti. Siitä sitten joukon fiksuin tavaisi muiden kuunnellessa miten on matikan kutu mennyt, kalpa taas pudonnut alempaan sarjaan ja kuinka syvä kuoppa nyt on torilla viimeisimmän mittauksen mukaan.
- Anonyymi
Onhan tätä eilisen lehti-hommakin jo kokeiltu.
Isä tilasi minulle, kaakkois-Suomeen muuttaneelle perheenjäsenelle, tilaajan tarjouksena Savon Sanomat määräaikaisesti ja se tuli aina päivää myöhässä. Ei onnistunut millään tuoreen lehden saanti.
No, ennättihän nuo uutiset lukea päivää myöhemminkin.
- Vesitettyvessa
Tänä aamuna kolahti lehti tasan kello 04.00 luukusta. Just olin menossa kuselle niin kyllä säikähin, hyvä etten saanu slaagia ja KUOLLU!!!
- Anonyymi
Ei sinne kannata missään nimessä lähteä töihin lehdenjakajaksi. Paska palkka ja työmäärä palkkaan nähden täysin perseestä! Liian paljon tekemistä ja palkkaan nähden. Kantopiirejä annetaan toisisille enemmän kuin toisille. Esimiehissäkin luonnevikaisia idiootteja! Älkää helvetissä tehkö sitä virhettä. Kelan tuetkin suuremmat, kuin yöllä kulkevalla lehdenjakajalla lumihangessa ja vesisateessa rämpiessä! Liukkaus vielä pahentunut viimeisien talvien aikana!! Kiertäkää kaukaa vuorikadun oven ripa!!
- Anonyymi
Hienoa toimintaa Savon Sanomilta laittaa maksumuurin taakse Lidin ryöstö
ja muita tiedotteita. Saattais olla vaikkapa silminnäkijöitä yleisön joukossa.
Kerrassaan mainio tiedotuslehti. - Anonyymi
Nilsiässä syrjäkylillä posti on tullut ja tulee yleensä kl.13 jälkeen. Lehti sekä kirjeposti.
Muistan kun opiskelijana 80-luvulla etsin vuokra-asuntoa, niin olihan se toivoton homma. Kämpät meni ennenkuin ennätin edes hakea lehden.
Piti pyytää apuun sukulaisia, joille Savon Sanomat tuli aamulla. - Anonyymi
Lehdenjakajat levittää koronaa, kannattaa vaihtaa digilehteen.
- Anonyymi
Miksi jakelu on jatkuvasti myöhässä. Julkulassa ainoastaan viikonloppuisin jakelu tapahtuu ajallaan.
- Anonyymi
Remsu Johannes ei saanut sunnuntain lehteä ,ei vielä maanantainakaan, että sillä lailla!
- Anonyymi
Lehti tulee säännöllisesti klo 4.30 Ylä-Savon maaseudulla yli 10 kilometrin päässä kirkonkylältäkin. No sattuu olemaan lehden kuljetusreitin varrella
- Anonyymi
Kyllä se lehti tuleekin sinne jo puoli neljältä eli klo 3.30 ja joka päivä. Korona-aikana on tullut asuttua tuolla paljon ja hyvin säännöllistä on tuo lehden tulo.
- Anonyymi
Kuopio ei ole Ylä-Savossa.
Miten lehti tulee Jyväskylään, Joensuuhun tai Ouluun?
- Anonyymi
Mihin hävisi baby blues sarjakuva.en
- Anonyymi
Miksi savonsanomia ei jaettu tänään???????, 2.3 2024
- Anonyymi
Meidän rapussa on kanssa ihmeellinen jakaja kolistelija joka herättää koko rapun kello neljältä! Sopisi varmasti paremmin maaseudulle jakamaan Mullikka-uutisia.
- Anonyymi
Täällä Sataman alueella tulee joinakin aamuina Savon-Sanomat niin ruttuisena että lukemista haittaa...Kallis lehti, olen jopa ajatellut tilauksen lopettamista, ei viitsisi maksaa rutatusta lehdestä. Onko postinjakajalla ollut huono aamu kun pitää kiukkuaan purkaa viatomiin lehtiin??
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821289Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021078Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611050Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12999Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ161978Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103953Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68866Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119781Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121724- 77715