Hei!
Etsin ensi syksystä alkaen vuokra shettistä. Tallille pitäisi päästä julkisella Espoosta. Haluaisin esteitä ja koulua osaavan shettiksen. Pukit eivät haittaa. Maneesi olisi kiva, ei pakollinen. Syksyllä olen 12v ja 6v. ratsastanut tyttö. Nyt painan n.40kg ja olen n. 152cm. Tahtoisin mennä melko vapaasti enkä aina tiukasti valvonnassa. Haluaisin hypätä, mennä ilman satulaa ja joskus maastoillakkin, tottakai menisin kouluakin. Hinnan sopisimme mutta toivoisin n.80€-100€/kk, voisin tehdä myös tallitöitä mm.siivota karsinan ja puhdistaa kamoja yms. Puhelin numeron annan sopivan löytyessä. Kiitos.
Vuokra shettis?
Ponityttö
0
129
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905157
- 534046
- 252169
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271837Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271227Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980