Porvarien arvovalta

estää demokraattisen kehityksen.

14

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kansalaispalkka.

      Kyllä rahaa riittää köyhille, jos virkailijat irtisanotaan

      On demokraattista että demarien rahat annetaan köyhille

    • Mikä olisi yksilön arvo silloin, jos meillä kaikilla olisi yhtä paljon rahaa?

      • teemme näin.

        Yksilöillä on sama arvo rahasta riippumatta. Mutta jos demareilta otetaan rahat ja annetaan köyhille, niin silloin työttömillä on enemmän rahaa.


      • werdsv
        teemme näin. kirjoitti:

        Yksilöillä on sama arvo rahasta riippumatta. Mutta jos demareilta otetaan rahat ja annetaan köyhille, niin silloin työttömillä on enemmän rahaa.

        Sekopää.


    • NäinMeillä

      "Porvarien arvovalta estää demokraattisen kehityksen."

      Niin, tosin vasemmistolainen "demokratiahan" on valitettavan usein myös perustunut ajatukseen että muut tietävät mikä on massoille parasta eikä sitä mielipidettä tarvitse missään vapaissa vaaleissa kysyä...

    • Se on ihmisen psykologinen perimä mikä aiheuttaa kaikki ongelmat maailmassa
      Tuo oerimä on toisen hyväksikäyttäminen sekä taloudellisesti, että henkisesti
      Oli prvari tai sosialisti ja aatteet miten yleviä tahansa, niin he tekevät vallassa ollessaan ihan samoin, koska tiedostamaton perimä vaatii niin
      Koko ihmiskunnan historian pahaa vastaan taistelua, ja kun ns, hyvä voittaa tuon pahan, niin se valtaan päästyään muuttuu tuoksi pahaksi, ja näin kehitys kiertää kehää

      Vallankumous on aina syönyt omat lapsensa ja historia osoittaa tämän

      Jotta tuosta kierteestä päästäisiin irti niin se vaatisi yksilötason ymmärtämistä mistä tämä kaikki on saanut alkunsa ja miksi se seuraa meitä psykologisena perimänä perisyntinä
      Mitä me olemme yksilöinä sitä on koko maailma, ja jos muutumme yksilöinä niin maailmakin muuttuu

      Joten Yhteiskunnallinen uudistustyö ei voi muuttaa mitään se vain
      totettaa perimäänsä
      Taloudellinen muutos lähtee silloin ihmisen henkisestä muutoksesta, eikä päinvastoin, niinkuin aatteet sen hyvien ideoitensa kanssa suunnitelleet

    • .

      9

    • Sielunlaki ja hyvyys

      Sielunlaki tarkoittaa sitä, että puolet maailman miehistä tajuaa todellisuuden naisellisella
      tavalla. Aistit ja järki muodostavat tajunnan, niinpä tajunta on sielukin. Elämässä on silti
      paljon dualismia. Se johtuu kaksijakoisesta sielunlaista, jonka mukaan ihmiskunnan tajunta jakautuu kahtia prosentuaalisesti 75 ja 25. Esimerkiksi minä kuulun tuohon vähemmistöön.

      Vielä tätä kirjoittaessani elämässä on paljon pahaa. Jos haluamme tulla hyviksi, meidän
      pitää luopua sielunlain perusteella ennen kaikkea rahasta. Rikkaiden arvovalta estää
      demokratian.

    • HaluanAuttaa.

      Demarien omaisuus voidaan jakaa köyhille, kun
      - AY-liike lakkautetaan, ja työpaikat annetaan vuokratyöläisille
      - Virkailijat irtisanotaan ja siirrytään kansalaispalkkaan. Tällöin säästyy rahaa joka voidaan antaa köyhille
      - Sosialistien (virkailijoiden, ay-demarien) omaisuus takavarikoidaan ja jaetaan työttömille ja vuokratyöläisille ja köyhille
      - Takavarikoimalla sosialistien eläkekassat ja jakamalla ne rahat köyhille

      • wedfgvb

        Sekopää.


    • sielunlaki.

      Sielun lain mukaan demarien rahat tulee antaa köyhille

      • wedfsvc

        Sekopää.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe