Olen ollut mieheni kanssa 17 vuotta avoliitossa. Miehelläni on 2 aikuista lasta ex liitosta ja yhteinen lähes aikuinen tytär.
Alussa olimme uusioperhe eli kakki kolme lasta asuivat samassa taloudessa nyt enää nuorin.
Yhteenmuuttomme jälkeen mieheni on epäillyt minua uskottomuudesta usein, ihan turhaan. Seksiä emme enää harrasta lähes ollenkaan. Seksielämä on kuihtunut ja vähitellen loppunut melkein kokonaan. Jotenkin ne tyhmät ja loukkaavat syytökset ovat syöneet kiinnostusta, enkä enää halua miestäni.
Ei seksihaluni ole kokonaan kadonneet harrastan sitä yksin, se on helpompaa. Ei tarvitse miettiä toisen haluja saa aina takuuvarmasti! En ole koskaan saanut orgasmia miehen kanssa aina on pitänyt jotenkin auttaa asiaa. Ei se ole minua haitannut. Epäilen että se on ollut miehelleni isompi juttu, vaikka on muuta väittänytkin.
Meillä ei ole ollut läheisyyttä oikein koskaan, eli ei siis mitään arki romantiikkaa. En ole osannut lähestyä miestäni eikä hän ole koskaan osoittanut tunteitaan minulle. Kun ei ole arjessa mitään sutinaa, erotiikka ja halut väkisinkin lopahtavat. Mistä sitä kipinää sänkyyn löytyisi?
Olen ajatellut että eroamme sitten kun tytär muuttaa kotoa pois ja saa oman elämän alkuun. Ymmärrän että mies on joutunut elämään selibaatissa takiani. En ole koskaan kieltäytynyt seksistä, en ole vain viime vuosina tehnyt aloitetta. Mieheni on ehkä 1-2/vuosi tehnyt aloitteeen enkä ole kieltäytynyt. Tuntuu kummalliseslta että monen kuukauden jälkeen tapahtuu taas jotain..
Haluttomat naiset on aina syyllistetty kylmiksi , mutta on siinä taustalla joku syy miksi näin on. Olen itse ehkä tehnyt sen virheen etten ole jättänyt suhdetta joka ei ole antanut kummallekkaan mitään. Olisi mieskin voinut ehkä löytää jonkun sopivamman. Lastamme kuitenkin olen eniten ajatellut ja sitä mitä erolapsena eläminen kenties olisi ollut. Nyt hänen ei tarvitse sitä kokea. Itse sen kokeneena tiedän.
Erotiikaton elämä
Ikuisestiko näin
0
107
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174346
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842489Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731627Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella251290Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641187- 113928
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42922- 171904
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä75894Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72830