Itse kävin Raumalla tässä pari päivää sitten kaupassa hakemassa leipää ja oli jäänyt työkengät (päiväkodissa oon töissä) eli crocsit jalkaan, niin huomasin kaupassa ainakin 3 niiin laitetun (omasta mielestään) "kauniita" teinejä jotka katso mun kenkiä ja nauro.
Raumalaiset, oikeesti? Olisiko pitänyt tulla paljain jaloin kun crocsit sattu olemaan jalassa?
Ps. Tulen varmasti käyttämään niitä vieläkin kaupungilla :-)
Saako kaupungilla pitää crocseja?
12
356
Vastaukset
- Topman 41
Vain jos crocsit ovat aidot. Feikkikroksuja saa pitää vain jos äo on sama kuin vasemman jalan kengännumero.
- I like Crocs
Minulla on feikki-Crocsit kokoa 43. Mensan testien mukaan ÄO:ni on 38. Pitää-
kö minun luopua Crocseistani? - Monologistiikkaa
I like Crocs kirjoitti:
Minulla on feikki-Crocsit kokoa 43. Mensan testien mukaan ÄO:ni on 38. Pitää-
kö minun luopua Crocseistani?Kyllä pitää. Sinulle sopii paremmin varvasvälitossut. Ja nekin vain isovarpaitten väliin.
- U.O.Tila
Pistäpäs päällesi sininen tuulipuku ja nilkkapituiset mustat nahkakengät!
Yhdistelmä on vielä typerämpi kuin Crocs´it... - SÄÄLITTÄVÄ_KESKUSTEL
no vittuako väliä sillä o millä kengillä kaupungissa liikut, nuoriso nyt nauraa kaikelle!
- sorkan rotari
Hyvänen aika, millaista kieltä. Minulle ei ainakaan ole Raumalla kukaan nauranut, vaikka kuljen kaupungilla päälläni tumma puku, Hankkijan lippalakki ja Nokian kumisaappaat.
- piipero12
Näin juuri! ja kuka nyt teinien kommenteista jaksaa välittää??????
- molemmat oksetti
Porissa joku mies kulki reinot jalassa ja puku päällä. Jollain naisella taas oli hame ja lenkkarit. Ja yhdellä tuulipuku ja fiini käsilaukku. Ei naurattanut yhtään.
- jepjepeje
No olipa kiva kuulla :) Itse en toisten kenkiä katsele, niin en tiedä käyttääkö kukaan muu crocseja. Mietin että katsooko puoli Raumaa kenkiäni ja nauraa :D
- asdefcwafcsew
Teini taitaa toi alottajakin olla kun ei osaa muodostaa selkokielistä lausetta:
"...niin huomasin kaupassa ainakin 3 niiin laitetun (omasta mielestään) "kauniita" teinejä jotka katso mun kenkiä ja nauro." - juuhui
^ Vaikken aloittaja olekkaan, niin mielestäni lause on täysin selkokielinen. Lukihäiriö sulla kenties.
- niin ainakin
3 arvaa oliko niitä 3 on, eiole ,on, eiole.......................................................
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624442Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551833Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141563Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !401341Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681103- 58939
- 80936
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.173868Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54831- 39791