Aina vaan ilman

Täti-ihminen

Olen nyt 50-vuotias nainen. Takana pitkä avioliitto, jossa seksiä ei todellakaan harrastettu. En varmasti olisi lapsia saanut, jos raskaaksituleminen olisi vaatinut kaksikin yhdyntää kuussa. Onneksi jokainen lapseni lähti alkuun kerralla.

20 vuotta meni ja minä mietin, mssä vika. Joskus himotti niin, että piti olla ehdottoman raittiina kaikissa juhannus ja muissa juhlissa. Olisin raiskannut kenen tahansa miehen. Mieheni sanoi, että olin niin vastenmielinen katsoa ja minähän uskoin. Sitten eräänä kesäaamuna hän ilmoitti jättävänsä minut ja oli rakastunut mieheen. No se selitti aika paljon.

Seuraava parisuhde alkoi hyvin. Seksiä oli paljon ja mies ihmetteli reipasta otettani seksiin ja estottomuuttani. Kivaa oli. Sitten yks kaks seksi loppui ja vähäisen seksin laatu laski huomattavasti. Hän selitti, että erektio häipyy, pitää rynnätä heti päälle. Minun tyydytykseni jäi ja minä saan ja olen saanut orgasmin seksissä lähes aina. En saanut enää. Hän lähti ja minä jäin yksin. Asiani olisivat muuten ok, mutta miehen ihon ikävä on joskus niin kova, että itkettää. Käsipelillä saan orgasmin, mutta läheisyys, erotiikka, rakkaus...

Tuntuu surulliselta, mutta loppuelämäni sujuu varmaan sooloseksillä. Treffipalstalta
tämän ikäinen ei seuraa saa. En näytä hyvältä mp päällä, eikä vapaita tunnu olevan.

8

309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eipuutetta

      mistäpäin olet? etelä-suomesta olisi halukas mies valmiina seikkailuun
      vastaa halukas-seta at suomi24.fi

    • auttava Armas

      voi hyvät hyssykät...kyllä pitää ihmisen kikkeliä saada, suureen pulaansa, tulen luokses, kerro missä oot?

    • mies 25v

      olen uudella maalla 25v mies ota yhteyttä sähköpostiini jos haluat munaa kovaa ja paljo.. [email protected]

    • hulivili78m

      Hei Täti-ihminen!

      Itse olen ollut jo pitkään tämmöisessä muuten hyvin rakastavassa, mutta suhteellisen seksittömässä suhteessa. Alkuhuumasta on jo vuosia vuosia aikaa, mutta itse haluaisin huomattavasti kumppaniani enemmän, sekä ihan läheisyyttä että myös intiimiä kanssakäymistä.

      Jokin aika sitten päätin, että minun on pakko olla itselleni rehellinen ja saada tyydytettyä läheisyyden kaipuuni. En todellakaan halua ketään yllyttää pettämään kumppaniaan, mutta minulle se oli pelkästään positiivinen kokemus. Enkadu sitä millään tavalla. Mitään seksisuhdetta siitä ei kehittynyt, mutta itseluottamukselleni se teki hyvää ja sen yhden yön hellät kosketukset ovat mielessäni usein. :)

      Ja ihan varmasti löydät seuraa jos haluat. Jopa niin paljon, että saat valita parhaimmista! ;)

      • kunnonmies2

        hei täti ihminen siis olen 35.v nuori mukava asiallinen mies olisi mukava tavata sinut voin auttaa sinua kirjoita minulle [email protected] ps. odotan yhteydenottoa


    • reilumies210

      hei täti ihminen1 täällä olis 35.v nuorempi vanhempia naisia kunnioittava asiallinen mies.. laita postia [email protected]

    • Kuka saa, kuka ei

      Siinäs näet, naisen ei tarvii seksin puutteessa kärvistellä, miesten täytyy. Jos laittaisin samankaltaisen tarinan tänne, niin naistarjokkaita ei löytyis. Hymyile, ei sulla asiat huonosti ole.

    • Ikävä juttu

      Onpa ikävää. Maailmassa on paljon miehiä jotka valittavat samasta asiasta. Esimerkiksi allekirjoittanut. Itse olen vajaa nelikymppinen ja tilaisuuksia nykyään tulee valitettavan vähän kun ei tule enää pörrättyä noissa yökerhoissa kuten nuorempana. Mutta toivo elää ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3729
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2327
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2039
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1924
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      402
      1350
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      136
      1118
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1000
    Aihe