Uros fretille implantti?

ferret_nose

Minkä ikäiselle fretille olette noin suurinpiirtein asentaneet implantin, välttääksenne kiiman? Ja oletteko käyttäneet 4,7 milligrammaista vai 9,4 milligrammaisia hormoni-implanttia? Millaisin kokemuksin?

5

368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SL

Meillä laitettiin toiselle pojalle implantti jo alle 6kk iässä kiimaoireiden takia ja silloin oli tarjolla vain tuo pienempi. On nyt vaikuttanut jo yli 1,5 vuotta ja tyytyväinen olen ollut, vaikka näin keväällä ehkä pojalla on vähän kevättä rinnassa. Toinen pojista sai implantin n.7kk iässä ja sekin on vaikuttanut kohta tuon 1,5 vuotta.

Olen kyllä niin vakuuttunut implantin tehosta ja hyvistä puolista, että takuulla jatkossakin suosin näitä enkä leikkausta. :) Myös tyttöfretillämme on implantti ollut jo yli 2 vuotta, eikä kiiman merkkejä ole tullut.

• ferret_nose

Tuliko freteillesi implantin laiton jälkeen minkäänlaisia oireita? Olen joskus kuullut että kiimanoireet voi jatkua vielä implantin laitoin jälkeen muutamia viikkoja :O

• SL

Aika saattaa jo kullata muistot, mutta muistaakseni ei mitään pahempia oireita implantin laiton jälkeen tullut. Ehkä vähän aikaa oli voimakkaampana kiima, mutta nopeasti se muistaakseni helpotti ja lopulta oireet hävisivät kokonaan. Fretteihin erikoistuneet eläinlääkärit osaavat varmaan jo nykyään aika hyvin kertoa implanteista kokemuksia.

• sannikka<3

onko ne implantit/leikkaus pakollista ???

• 40+0jp2´0v

Hohhoijaa, jos edes hieman olet perehtynyt fretteihin niin siellä kyllä heti tulee ilmi että naaras on pakko joko leikata tai implata. Muuten se menehtyy Aplastiseen anemiaan. Uroksilla taas haju ja kiimakäyttäytyminen on niin häiritsevää että implaus on suositeltavaa. Lue vaikka tuo nyt alkuun niin tiedät vähän jostain jotain.
      http://posufretit.nettisivu.org/info/kiima-ja-leikkaus/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      120
      2328
    2. 133
      1874
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1226
    4. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      103
      1202
    5. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      76
      1088
    6. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1060
    7. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      45
      1039
    8. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      81
      990
    9. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      24
      986
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      56
      932
    Aihe