Olin viime viikonloppuna yksin kesämökkiä laittamaan kesäkuntoon. Pojan tyttöystävä oli lupautunut tuomaan pestyjä astioita omalla autollaan. Olimme mökillä kaksistaan ja hän autteli siinä samalla tavaroiden järjestelemisessä. Auttaessani häntä nostelemaan astioita ylähyllyille osuimme yhteen ja lopulta sänkyjä laittaessa kaksimieliset letkautukset johtivat siihen, että olimme itse lakanoiden välissä muutaman tunnin.
Tyttö kertoi, että tämä oli ollut hänen fantasiansa ja minun oli tunnustettava sama asia. Sovimme, että asiasta ei puhuta jälkeenpäin, mutta poislähtiessä tyttö iski silmää ja sanoi odottavansa seuraavaa siivouspäivää!
Nyt ovat hyvät neuvot arvokkaat, koska minulla on tapahtuneesta morkkis, mutta samalla kiihotun aina, kun ajattelen asiaa. Onko kenellekään tapahtunut vastaavaa ja mitä nyt kuuluisi tehdä?
Panin pojan tyttöystävää! On morkkis mutta haluan myös lisää!
25
8358
Vastaukset
- untako vain
...ja sitten heräsit kovaan vessahätään ja laskit samalla kissan ulos...
- .
Jospa vaikka käyttäisit 30 sekuntia ajattelemalla, mitä oma poikasi tekisi/ajattelisi sinusta ja omasta tyttäystävästään kun asia paljastuu.
Nyt siis kuuluisi hävetä ja lopettaa moinen sekaantuminen. Jos olet reilu isä niin et anna asian toistua etkä myöskään anna poikasi seurustella tuollaisen tytön kanssa... Tyttö ei taida oikeasti välittää pojastasi niin paljoa kuin antaa ehkä ymmärtää.. Minun käy sääliksi poikaasi, vaikka hän ei tiedäkään mitä isukki ja tyttöystävä ovat tehneet.. Olen samaa mieltä kuin ylläni kirjoittanut että sinun kuuluisi nyt hävetä. Ja tytön myös!
- 2788845643
Toivotaan että poikaystäväsi kävi samaan aikaan panemassa äitiäsi tai siskoasi.
- Taidan olla kade...
Älä suotta häpeile äläkä morkkistele. Kumpikin nautti ja tyttö sai varmaankin parempaa kyytiä.
Turpiin sietäisit
- 1+
eikun tiineeksi vaa kyl se siitä
- AMEN......!
Saatanan sika. Voiko joku olla noin typerä ja itserakas. Oisit ollu isä silloin kun oli sen aika. Aikuinen mies ja tekee omalle pojalle tuollaisen teon. Toivon et asia kiusaa sua lopun elämääs.
Kuinka sait iskettyä sellaisen tytön neuvoja otetaan vastaan! Minäkin haluan nuoren tytön!
- KEKSITTY JUTTU
KEKSITTY JUTTU
- .
Huono provo
- Herr Lederhose
En usko provoksi, tällaista tapahtuu oikeasti - kamala tilanne.
Jospa Iso Paha Susi asettuisi poikansa asemaan. Miltä sinusta olisi tuntunut seurusteluaikanasi, jos isäsi olisi pannut tulevaa vaimosi. Mitä olisit halunnut oman isäsi tekevän vastaavassa tilanteessa? Mieti itse, vastaus löytyy sitä kautta.
Naisia tulee ja menee, mutta olet aina poikasi isä. Avioliiton voi purkaa, ystävyys voi loppua, mutta isyys on ja pysyy.- höpönlöpön
Ihan selkee provo
- ninadidah
Provo ja jonkun peräka mmarin Pekan päiväuni.
- seksi on tervettä
Ihan hieno juttu. Jos panettaa, niin silloin on pantava. Vain lapset, sukulaiset ja eläimet tulee jättää paneskelun ulkopuolelle mutta muuten kaikki on vain plussaa. Mäkin olen pannut eukon bestistä, kaverin äitiä ja kaverin siskoa, veljen vaimoa yms. ja ei ole omatunto sanonut muuta kuin että tekipä hyvää...
- höpönhöpön
Höpö höpö, älä satuile.
- En ymmärrä...
Jos kirjoittamasi on totta niin olet aika sika mieheksi... Toivottovasti kaikki lähimmäisesi saisi tietää mitä olet tehnyt... Et ansaitse heitä kun noin kerta kohtelet... Juuri sinunlaistesi takia en itse halua olla suhteessa, koska haluan pystyä luottamaan kumppaniini ja sinunlaisia miehiäkin löytyy jo jonkun verran... Itse olen aina uskollinen suhteessa.
- Anonyymi
Mäkin panin työkaverin siskon kaimaa.
- Anonyymi
Kyllä nyt lehmiä voi vähän riiata! Erwin Tuppurainen jo tämän asia tiesi.
- enminäymmärtänytyhyy
Niin. Naisenpuolelta ei edellytetä aivoja. Tämä on havaittu oikeusistuimia myöten.
- nauti elämästä
Eihän siinä mitään. Käytte silloin tällöin mökillä tapailemassa. Poikasi oma moka, kun laskee tyttönsä yksin. Ja molemmathan on tahtoneet asiaa! Samahan se on kun baarissakin, jos varattu tyttö lähtee toisen matkaan. Kerran luin kun jonkun setä oli sekstaillut 17 vuotiaan tytön kanssa.
- Anonyymi
Voi vitsi, jäin boseen.
- erkki vbv
Juuh.
- Anonyymi
pane sitä jos haluut idiootti
- Anonyymi
Ettet vaan olisi naarassusi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135243
- 675044
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603188- 432781
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 391774
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628