kaikki pilalla

angsti

säälittävää tulla tänne kirjottaa, mut en oikeesti enää tiiä mitä pitäis tehä. Aikasemmin oon naurana, että mullekko bulimia, noei? mut siis se tuli niin nopeesti ja vie kaiken yhtä nopeesti. oksennan nykyään joka päivä ja syön aivan älyttömiä määriä kerralla. mun paino jojoilee ja oon koko aika väsynyt enkä enää sama iloinen,positiivinen ja energinen ihminen kun ennen. Mietin ruokaa enemmän kuin joka hetki.

Nyt pelkään että oon jäämässä kiinni.
1)ruokaa katoaa 'ihmeellisesti' koko ajan. ja muo nolottaa aivan perkeleesti
2) en koskaan suostu syömään perheen kanssa ja nyt siitä alkaa tulla jo isompi haloo
3)PUTKET ON TUKOSSA ?! ja tänne on kutsuttu putkimies....... eikai se oo mun takia? tutkiiko se ne niin tarkasti että jään kiinni. voi helvetti nyt haluun vaan olla elämättä:((

7

400

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mimmi____________vaa

      Sano, että kaadoit jotain pilaantunutta ruokatavaraa suuret määrät viemäreihin, yli jäänyttä tms.

      Koita lopettaa se oksentelu! Tiedän, että se on helpommin sanottu kuin tehty, mutta yritä nyt repiä jostain se tahdonvoima. Mulla 2 viikon bulimointiputken jälkeen nyt vasta 24h ahmimattomuutta takana, mutta turvotus on laskenut jo lievästi. Mieti sitä ihanan kepeää oloa.

      Plus! Painoin 49,8kg (173cm) ennen kuin aloin ahmimaan, paino kävi jossain välissä viikkoja jossain 53 tietämillä mutta nyt, päivän ahmimattomuuden jälkeen painan taas 50,5 et hyvää vauhtia palautumassa normaaliksi! Tsemppiä sulle!

    • angsti

      vitsit sä oot laiha !!!!!! toi ois mulla taivoitepaino ja oon 155cm. mutta myös aika lihaksikas kroppa mutta mä vaan niin haluun olla laihempi. paastoan päivät ja heti ku on mahollisuus niin ahmin ja oksennan , en tiiä mitä mun pitäis keksiä. sanon aina että nyt EN oksenna ja vaikka mitä yritän niin siinä se lopputulos aina on:// tänään on koko päivä menny oksenteluun. saaliina on
      nutellaa ISO purkki
      kakkipussi
      jätskiä
      joku viis annosta ruokaa
      leipäpaketti kasan voita kanssa
      paljon juustoja
      suolapähkinöitä
      kaakaota
      muroja
      ja siis oikeesti aivan kaikkee.. ja koko päivän oon viettäny vessassa. olo on vaan NIIN täydellisen paska. oon ihan peloissani et lihon :(((

    • mimmi____________vaa

      Kuule kyllä munkin kroppaan saa uppoamaan melko määriä, et uskokaan. 500g suklaata/irtokarkkeja, pari pizzaa, leipää, juustoa, meetvurstia... Ja tämä kaikki puolen tunnin sisään ja ei kun oksentamaan, hyvä ettei putket tukkeutuneet, vanha kerrostalo kun on kyseessä. Sun on oikeastaan mahdotonta lihoa, jos oksennat suht pian ahmimisen jälkeen, mutta kuitenkin, pääasia että saisit tuon ahmimiskierteen lopetettua! Kuten sanottu, ahmin just pari viikkoa, oksennellen 2-3krt/päivä, joten tiedän mitä se on... Kun himo iskee, siinä ei paljon "purukumin pureskelut" tai "muut tekemiset" auta.
      Jos haluat, voidaan kirjotella vaikka sähköposteja? Oon 22v nainen ja tartteisin kans vähän vertaistukea. Tsemppiä sun päivääs!

    • angsti

      Voi ei... kamalalta kuulostaa sunkin tila. Mut kun ei tästä ihan niin vaan ohi päästä. tänäänkin alkupäivä meni niin hyvin, kunnes leivät ja nutellat alko taas himottaa:((

      sähköpostien vaihtelu kuulostaa kivalta, ois kiva saada vertaistukea ja juttuseuraa tähän kamalaan ongelmaan. oon ite 19v tyttö

      [email protected] on mun osote!

    • angsti

      Hei sori mutta jostain syystä en saa tota postia auki, joten jos laitat uuteen : [email protected]
      ois tosi kiva saada jutteluseuraa tästä asiasta, kun en vaan pääse eroon:/

    • Sparkway123

      Moi. Jos ahmit rasvaista ruokaa, niin on aika todennäistä että putket tukkiutuu jossain vaiheessa. Niin kun tiedät, on vessan vesi tosi kylmää ja mitä käy kun juokseva rasva osuu kylmään veteen: jähmettyy täysin. Eli on aika todennäköistä että tukos johtuu juurikin tuosta oksentelussa. Putkimiesten mukaan yleisin syy tukoksiin on juurikin oksentelu. Ai että miksi tiedän tästä näin paljon? No sanotaan niin, että jouluaattona jouduttiin mieheni kanssa kutsumaan putkimies paikalle 500 euron puhdistuksiin. Mies tietää ongelmastani, ja kyllä se vaan valitettavasti niin on, että muusta ei tukos johtunut. Sano tosiaan, vaikka että oot keittänyt ruoanteko rasvat pynttyyn koska et älynny että se tukkis putket. Kokitkaan ei koskaan heitä ruoanlaitto rasvoja viemäreihin, koska ne tekee pahimmat tukokset. Tsemppiä sinulle. t. "Tyttö" 35v

    • sosososos

      Moi,
      en ole ennen tajunnut ongelmani olevan jokin alkava bulimia. Syön aivan järkyttäviä määriä kun olen yksin ja mua rupee joka kerralla oksettamaan ja ahistamaan. Olen tasan kerran aloittanut oksentamaan ruuan jälkeen, mutta pelottaa että kohta alan tekemään niin säännöllisesti. Mua ahistaa niin paljon että lihoisin ja en halua lihoa yhtään. Miten pystyn saamaan alkavan sairauden kuriin? En voi mennä lääkärillekkään. Tarvitsen apua ja toivon että joku teistä on saanut vaivoihinne apua, jotta voisitte auttaa minua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2886
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2440
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      18
      2029
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe