Syötän niille nyt jauhomatoja, sirkkoja kun on saatavilla... Niitä isoja jauhomatoja olen joskus syöttänyt, mutta sellainen kerran puri gekkoa ja enää ei ole suostunut syömään, ja toinen gekko ei koskaan ole sellaisia syönyt..mitä te syötätte leogekoillenne?(:
Mitä syötäväksi leopardigekoille?
3
213
Vastaukset
- Gekkoni Moona
Isot madot eivät ole hyviä ainakaan nuorille gekoille. Syötätkö pihdeillä vai odotatko että gekko syö kupista? Minun leopardi gekkoni syö joskus kupista mutta harvoin. Tarjoan sille pihdeillä sen nenän eteen madon tai sirkan ja heilutan sitä. sitten gekkoni nappaa sen. Mutta minullakin on ongelma syömisessä, gekkoni ei syö kupistaan : (
- deepcore
wow, keittiön lattilalla löytyi pieni gekonpoikanen, nyt lasissa ja salaattia ja pari kärpäsenraatoa..mitä kasvatusohjeita ? terraario ? Nimesimme Kekkoseksi..
[email protected] - gekkonen
Vai gekon poikasen löysit, on varmaan tullut ulkoa lämmittelemään sisälle. Kattokaa oisko tullu muitakin gekkoja sen mukana, ovat laumaeläimiä. Kannattaa tarjota paljon erilaisia hedelmiä, ne ovat pääravinto, kärpänen kerran viikkoon riittää. Laita gekko pieneen smarttiboksiin ja laita purua pohjalle. Lampun voit myös laittaa, jotta gekko pääsee lämmittelemään. Vesikippo ja joku suoja ois kans hyvät olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t553583- 171892
- 361861
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171681Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251452Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401402- 611349
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901105- 1281065
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221063