et joka kerta kun mä olen sun kanssa yhteydessä mulle tulee loppuenlopuksi paha mieli, ts. ihan kun sun päämäärä olis pahottaa mun mieli..... se on aika katkeraa tai kostavaa käytöstä...... joten parempi ettei jutella tai nähdä koska et näköjään osaa muuttaa tota asiaa tai puhua ääneen. aika raukkamainen veto sanoisinko.
Olen vain huomannut
9
302
Vastaukset
- kertoo jostain
oon pannut merkille ne jutut, joissa on edes vähänkin tunnistetta....niihin vastataan harvoin, jos koskaan ??!!
- neuvoton...
mitä olet mieltä kun naisille jotku miehet lähettää kukkia niin mitä miehille vois laittaa noin niinku muistutuksena rakkaudesta...???
- vaikeeta......
neuvoton... kirjoitti:
mitä olet mieltä kun naisille jotku miehet lähettää kukkia niin mitä miehille vois laittaa noin niinku muistutuksena rakkaudesta...???
hmm, viimesin Kalle ?
- kyssäri sivusta
Meneekö naiselta miehelle...?
- neuvoton...
;) tietenkin!!
- kyssäri sivusta
neuvoton... kirjoitti:
;) tietenkin!!
tarkotin alottajan viestiä...
- rehti ja rehellinen
Jos on sama Kalle Vantaalta joka myös nettideittailee, niin on narsisti joka ei osaakkaan muuta kuin ihmisten mielet pahoittaa. Ja valhetta piisaa!
- mm
Lisää tuntomerkkejä, kiitos. Ja mikä oli ikä?
- rehti ja rehellinen
Oikea ikä 48 vee. netissä myös 47-vuotiaana. Normipainoinen ja -pituinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2401898- 1861601
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461230Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50952- 40769
- 14760
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30751Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21740Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .23712Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46627