Minulla on väliliha turvonnut isoksi "nahkakasaksi" .. Epäilin aluksi että se olisi peräpukamasta johtuvaa mutta nyt olen ruvennut miettimään että voiko se olla kondylooma. Tämä ylimääräinen nahka on sellainen ryppyinen kasa eikä siinä mielestäni ole kovia kohtia yms. Voiko kyseessä olla kondylooma? Väliliha on ajoittain kipeä..
Kondyloomako?
4
758
Vastaukset
- .
Peräpukamia ei tule välilihaan. Voi olla kondy, käy näyttämässä gynellä.
- Huolestunut
Ok.. Onko gynelle mahd. Päästä terveyskeskuksessa? Vai pitääkö mennä yksityiselle?
- jepsg.
Ite kävin yksityisellä kun löysin kondyä välilihasta. Pääsee sata kertaa nopeampaa ja saa lääkkeet heti. Kallistahan se on mut eipä mahda mitään
- ...
Itse löysin myös syyliä, jotka olivat todella pieniä. kävin näyttämässä yleislääkärille mutta ei osannut sanoa varmaksi. Gynekologi totesi sitten sen kondyloomaksi, ihmettelen vain etten saanut mitään hoitoa syyliin. Olen lukenut paljon keskusteluja ja moni on saanut jonkinlaisen hoidon. Mutta kai lääkäri tietää sitten mikä on parasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315776- 363791
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833323- 122758
- 292222
- 122167
- 1621906
- 181505
- 1051362
- 251233