Olen jo useamman kesän nauttinut unikkopenkkini loistosta, mutta nyt haluaisin lisätä unikkojen joukkoon jotain muuta... Mutta mitä? Penkkini on kapea ja pitkä (0,5 m x 3,5 m), I kasvuvyöhykkeellä, paahteisella paikalla.
Unikoille kaveri?
4
179
Vastaukset
- -xxxxxx-
miten olisi harsokukka tai valkoinen malva, tai vaikka molemmat?
- eriajat
Koska unikot kukkii alkukesällä, istuttaisin viereen syysleimukukkaa, se kukkii myöhemmin, silloin olis kukkaa syksymmälläkin.
Myös tuo edellisen kertoma myskimalva on hyvä, sekin kukkii eriaikoihin. - -xxxxxx-
vielä tuli mieleen, sellaiset kuin keisarinpikarililja ja lyhtykoiso.
- sibyllavon
Itse teen niin, että kylvän jonnekin muualle punakosmoskukkaa ja annan unikon kukkia rauhassa, vähän kuihtuakin. Sitten lisään multaa ja istutan kosmoskukkia paikalle. Kukkivat loppukesän kauniisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614448KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1533303Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?572602Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492564- 1122335
- 241903
- 241691
- 301636
- 1691550
- 361275