Aloe Vera jälleenmyyjät

Virwer

Aivan hirveätä toimintaa tuo Forever Living Products. Jälleenmyyjät on kuin susia jotka hyökkäävät ihmisten kimppuun. Ystäväni (jälleenmyyjä joka haluaa eroon koko jutusta) soitti itkien, kuinka hänen sponsorinsa oli vetäissy herneet nenäänsä kun hän oli ilmoittanut lopettavansa. Ei saisi lopettaa kun tuotteet tekevät niin hyvää ja sinun vaan pitää jatkaa juomista. Kaikenhuipuksi tämä sponsori oli mennyt levittämään tämän luottamuksellisen keskustelun facebookiin. Törkeä ihminen!

41

5733

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • missä keskustelu?

      Linkki???

      • Virwer

        Kuule, en kyselly linkkejä enkä kysy!


    • itkupillit

      joo olin aikoinani Lokomolla töissä ja kun sanoin itseni irti niin johto alko nälviin ja v...iuileen että en saisi lopettaa, mutta en soittanut kellekkään ja itkenyt tilannetta.

      • GNLD HUIJARIT

        Olen aina miettinyt ja ihmetellyt missä GNLD myyjät aivopestään?


    • Forever forever

      Koittakaahan sitten ymmärtää ettei tällaisella asialla ole mitään tekemistä itse yrityksen kanssa. Ikävä kyllä kaikissa verkostoissa kuten myös muussakin työelämässä löytyy näitä mätämunia jotka pilaavat upean liiketoiminnan mainetta. Yleensäkin VM-yrityksissä sinällään ei ole vikaa vaan pieni osa jälleenmyyjistä ei vain tajua sitä että jos oma etu tulee ensin eikä omien asiakkaiden ja alalinjan jälleenmyyjien auttaminen niin tämä liiketoiminta vaan ei suju eikä toimi.

      Tämä on auttamisbisnes, eikä oma etu voi silloin tulla ensin.

    • &&&

      Ei vois vähempää kiinnostaa!

    • Rahan ahneuttaaa

      Raha sumentaa ihmisten moraalin. Kun sponsorilta uhkaa tulot tippua, niin sehän harmittaa. Sitten otetaan kovemmat aseet käyttöön ettei tulot vaarannu. Varmaan ystäväsi tajusi ettei touhu ole oikeasti kannattavaa ja halusi siitä vain päästä eroon?

      • Klasu3

        Olet oikeessa. Nää jenkkiläiset verkostomarkkinointi huijausyritykset ovat kyllä ihan p-------ä. Parempi kun sanoo heti ettei kiinnosta. Jos sua kiinosta bisnes mene Saksalaisiin suorammyyntiyrityksiin, niitä on Suomessa monta ja homma toimii.


    • kevhytgbnm

      Minusta on jotenkin koomista että yritys jonka päätuote on joku juotava litku, niin myy myös pesuaineita!! YÄK!!

      • Halloo

        Tarjoustalossakin myynnissä luontaistuotteita, vaatteita, työkaluja ym. ym. YÄK


      • hyvät naurut

        Mutta hei kevhytgbnm tiesitkö että myös gnld tekee samoin. Kyseinen firma kauppasi minulle super 10 pesuainetta näin: on niin luonnonmukainen tuote että sitä voi vaikka juoda ja oli silläkulemma joku pessyt hampaansakin:D

        Taitaa olla aika sekasin koko sakki myyntipuhe kuulosti siltä kun tuotteet olisi kehittänyt joku superylijumala..

        Ihminen ketä tuotteita myi oli pieni , lihava ja naama punotti aika rankasti. hän kehui kuinka hyviä ravintolisät on ettei olisi ikinä selvinnyt kun umpisuoli puhkesi, ellei olisi salakuljettanut niitä sairaalaan.. ja että dieettijuomat vasta hyviä olikin.

        No en ostanut, koska jos kyseisten tuotteiden käytöstä tulee noin huonoon kuntoon niin ei kannata=)


      • Anonyymi

        No sanoohan se nyt järkikin että kannattava yritys ei myy pelkästään yhtä tuotetta … miten luulisit esim elintarvikekaupan käyän … jos se myis vaan yhtä tuotetta … vaikka maitoo … varman
        Kuolema yritykselle … 😂


      • Anonyymi

        Sanoohan sen nyt järkikin että yhden tuotteen varassa … ei yritys pyöri tyhmä 🤔😂


    • rajaa tuppaukselle

      Mutta niitä ei joku tuputa niinkun käy kylään mennessä. Vaikka sanot että kissa kuoli niin se väännetään heti kauppapuheeksi, että kyllä meidän kissa on jo 45 vuotta kun se syö aloeveeraa, että montako pulloa laitetaan? Vituttaa ettei voi edes kylässä käydä kun pakkomyynti alkaa jo ennenkuin kynnystä ehtii ylttää.

      • 900/kk

        Onneksi on myös sellaisia verkostoja, joissa ei tarvitse ystäviä ja sukulaisia jallittaa mukaan - ja silti voi tienata todella mukavia kk-bonuksia.

        Itse en ole kaikkia tuttuja ja sukulaisia "ylipuhunut" mukaan (vain yhden) ja joulukuun bonus oli yli yhdeksän sataa euroa, NAMI!!!


      • Rantalan Veera

        Ja vaari on Krimin sodan veteraaneja, kun eivät saaneet muuta kuin aloeveeraa syödäkseen. Mummo on taas juonut kaiken mahdollisen, joten siitä ei ota pirukaan selvää, vaikka väittää Kustaa Vaasan rakastajatar olleensa.


      • harmittelun aihe

        Mulla yks tuttu joka tyrkyttää joka tapaamiskerralla noita myytäviä tuotteita.
        Kutsuja tulee tapahtumiin ja vaikka en ole yhteenkän mennyt kutsut ei lopu.......
        En ole kertaakaan osoittanut kiinnostusta näihin, kunhan olen antanut paasata.
        Tiedän että pitäs sanoa ei kiitos, mutta sitte hän suuttuu, joten olen vaan kärsinyt....
        Ja se omakehu.... miten kaunis olenkaan ja pieni ja nuorekas kun käytän näitä tuotteita....


    • Mikko 38

      Nää jenkkiläiset verkostofirmat on aina samalaisia. Tuotteet ovat huonolaatuisia. FLP:n Aloe Vera juomat ovat Turkissa kielletty, koska sisältävät sitä "myrkkyä" aloiinia niin paljon. Suomessakin myydään aloiinivapaita Aloe vera geelijuomia suoramyynnissä mm.

      • flp3

        Turkissa ei todellakaan ole FLP:n juomat pannassa. Kas kun niiden aloiini pitoisuus on pieni. Olisi hyvä jos näyttäisit tästä kiellosta jonkun todisteen.


      • Anonyymi

        62000 PPM aloiinia on FLP:n tuotteessa. Turkissa ja Kreikassa on KAIKKI aloiinipitoiset tuotteet kielletty jos pitoisuus ylittää 10,0 ppm. Joten ÄLKÄÄ käyttäkö tuotteita joissa obn VAARALLISTA Aloiinia!!


    • Fakta tietoa on

      Kas tässä. Turkki on kieltänyt kaikki tuotteet joissa on myrkyllistä aloiinia. Katso tästä kenen tuotteessa on. Tuotteessa ei suositelle muutenklaan yli 10 ppm aloiinia.

      Tiedättekö että Forever living (FLP) Aloe Vera juomat ova Turkissa kiellettyjä, koska niissä on niin paljon "myrkkyä" siis Aloiinia! Onnekksi on olemassa myös muita Aloe Vera tuotteita, esimerkiksi Saksalaisia.

      Pohjois-Texasin tutkimuslaboratorio tri Ivan E Danhof on verrannut aloiinipitoisuuksia eri valmistajien tuotteissa seuraavin tuloksin:
      Cytopan Aloe Gold .............. 38.000 ppm
      ESI ........................................11.200 ppm
      Forever Living Product ..........63.000 ppm
      Life Plus ................................13.700 ppm
      Morley s natural Products ...... 4.400 ppm
      Pro-Ma ................................... 4.500 ppm
      LR-International ................ 0,025 ppm (LR Health&Baeyty Systems)

      • vikrha

        Joka keskustelupalstalla jaksat huudella tota Turkissa kiellettyä! Kyllä ovat siellä myynnissä!


    • Ulla_GNLD
      • Goldenissa kauan

        GNLD tuottethan ne vastaa ovatkin synteettisiä. Niihin on sekoitettu vaikka mitä. Todellinen Aloe vera geelipitoisuus on aivan minimaalinen. Kauan GNLD:ssä mukana olleena tidän sen varmasti!


      • omat aivot

        Hyvin on sinutkin aivopesty kun puhut tuotteista niin kuin , ne olisi sinun kehittämiä.
        Raha se on mikä gnld:tä kiinnostaa ei ihmisten terveys. Tuotteet on ylihintaisia ja tehosta ei mitään faktaa.


    • se on kuin syöpä

      Yksi veti herneet nenään kun ylihoitaja kielsi kauppaamasta sairaalassa (työnsä ohella) tuotteita tai tuppaamasta esitteitä kahvitauolla.

    • Fakta tietoa on

      Muistaakseni Lahden liiketoimita-alueella kannatta tiedustella Tmi Soile Viinikainen. GNLD tuottet Ei OLE synteettisiä!

      • ABC-kirja

        Kirjoitustaitoa ei sen sijaan näytä olevan.


      • TÖRKEYDEN HUIPPU

        Minulle eräs myyjä jutteli, oli kauan yrittäny eräälle molempien tuntemalle miehelle yrittänyt kaupata gnld ravintolisiä.
        Mies ei ikinä ostanut. Nyt monen vuoden jälkeen mies kuoli syöpään, kun oli kulunut hetki miehen kuolemasta myyjä vaan totesi että olisi sekin vielä hengissä jos olisi syönyt gnld ihmepillereitä! Jumalauta että on törkeää.
        Jos olisin ollut lähiomainen niin siinä olisi ollut turpaan vedon paikka.


      • HEI AIVOPESTYT

        Nyt on joku sitte syönyt kunnon annoksen paskaa jos, GNLD tuotteet on muka puhtaasti luonnosta! ÄLÄ NYT NAURATA!


      • 20 vuotta

        Kyllä ovat, Aloe Vera juoma on mehua, ei geeliä. Siihen on lisätty vaikka mitä. Olen itse ollut kauan mukana Gnld:ssä, jo Golden Produkt ajoista lähtien. Ehdottomasti huonomainesin verkostomarkkinointi yritys Amwayn kanssa.


    • Litroittain menee

      Alkossakin usein sanovat, että älä vaan lopeta juomista. Työpaikoistaanhan ne huolta kantavat.

    • HilkkaMaire.

      Foreverin tuotteita olen käyttänyt v.sta 2006, ja en vaiha. Toi mukavaa kun ostoeväijen lisäaineet huuhtiutuu elimistöstä pois. En tarte köhmyrä oloa, mukavampi ihtesä huoltaa ennen kun sisus törkyä täynnä. Siitäkin on kokemusta, vääriä lääkkeitä syöneenä n15v.

    • Verkko höyrähtäneitä

      Tyypillistä toimintaa Amerikkalaisessa verkostomarkkinointi yrityksessä, kuten FLP.
      Tuttavani oli FLP kutsuilla, lähti kesken pois koska myyjä haukkui muiden yritysten kuten LR:n Aloe Vera tuotteet ala arvoiseksi. Muka heillä, flp on maailman parasta
      Aloe Veraa. Resskukat ovat horähtäneet ison rahan toivossa jenkki verkostoon ja ostaneet tuhansia maksaneet aloituspaketit. Kukaan ei heille opeta tuotteista eikä käytöstapoja.

    • RESSKUKKA

      Ihmeellistä mollaamista,lienee sentään vielä jokaisen oma asia kene tuotteita myy tai ostaa :)
      Ja ei ne aloituspaketit ole tuhansien eurojen arvoisia,eihän niitä ole edes pakko ostaa.

    • voi voi

      Facebookiin on niin helppo laverrella kaikenlaista , ikävä temppu.

    • Anonyymi

      LR:n Aloe Vera geelijuomat on laadukkaita, törkeää kenenkään haukkua niitä tai minkään muunkaan firman.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      olen jälleenmyyjä . en luopuisi . minulla on hyvä kumppanimyyjä . käytän itse joitakin tuotteita. rödö on yksi suosituimmista , palasaippua , voiteet ym....

    • Anonyymi

      Täällä sitten ammattivalittajat kokoontuu 😊😊😊harmi kun että saa mitään korvasta valittamisesta 😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊

      • Täällä?!?!? TÄÄLÄ? TÄÄLÄ!
        Valitan korvasta, TÄÄLÄ


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2451
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1759
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1200
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe