Katsokaa ja hämmästelkää pienuuttanne, mitättömyyttänne...
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:Svenskfinland_municipalities_2008.png
Mitään "svenskfinlandia" ei ole olemassakaan
8
161
Vastaukset 8
- synd om dig
Stör det dig? Vi finlandssvenskar mår bra,vi har inte onödiga bekymmer om pakkoruotsi och dylikt.Inte har vi mindrevärdskomplex heller som vi måste lufta på alla möjliga forum.Det måste ju vara jobbigt att lida så där mycket för att det finns människor som talar svenska.
- onhan
Otsikkosi on aiheeton. kyllä näkyy Svenskfinlandia olevan. Jos opettelisit ruotsia ehkä ymmärtäisit mitä se oikeastaan tarkoittaa....
- kustbo
Det är klart att vi finns,vi blir också fler hela tiden.
- leva och dö
kustbo kirjoitti:
Jag bor åtminstone i Svenskfinland och tänker bli begravd i Svenskfinland.
- Savolainen---
kustbo kirjoitti:
Ei teitä lisää juuri tule. Kaikki tilastot osoittavat teidän vähenevän. Kaksikielistymisenne johtaa hurrrien vähenemiseen samoin kuntaliitokset ja suomalaisten muuttoliike entisille ruotsinkielisille alueille. Elätte harhassa puhumalla "svenskfinlandista". Se on separatismia, aivan kuin olisitte luoneet oman reservaatin. Onneksi suomalaisuus on vallitseva Suomessa ja loputkin Ruotsin vallan rippeet sulautetaan enemmistöön.
- framtiden
Savolainen--- kirjoitti:
Ei teitä lisää juuri tule. Kaikki tilastot osoittavat teidän vähenevän. Kaksikielistymisenne johtaa hurrrien vähenemiseen samoin kuntaliitokset ja suomalaisten muuttoliike entisille ruotsinkielisille alueille. Elätte harhassa puhumalla "svenskfinlandista". Se on separatismia, aivan kuin olisitte luoneet oman reservaatin. Onneksi suomalaisuus on vallitseva Suomessa ja loputkin Ruotsin vallan rippeet sulautetaan enemmistöön.
Finskspråkiga minskar beroende på våra invandrare,efter hundra år är finskan ett minoritetsspråk.Sörj inte ,vi finlandssvenskar är redan utrotade,det finns 6 individer kvar som man kan gå och beundra på Högholmen mot betalning.
- Grani
Savolainen--- kirjoitti:
Älä unta näe. Meidän määrämme on kasvanut joka vuosi yhtäjaksoisesti vuodesta 2008 lähtien. Jos et usko, tarkista asia Tilastokeskuksen nettisivuilta.
Jos osaat tarkistaa, vilket jag betvivlar...
- Helsinsky
Maan paras osa. Kismittääkö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.153914Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48662- 70639
- 81581
- 39539
- 46520
Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä37503- 106500
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64499- 21478
Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja270473Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U39436Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko37421Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.91418- 21412
Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.26410Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan33408Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80405Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka24396- 13385