Tietääkö kukaan onko American Express Cardille, eli sille perus maksuaikakortille vuositulorajaa? Säännölliset tulot on tietysti oltava kortin saamiseksi, mutta Amexin sivuilla ei ole mainintaa vuositulorajasta. Kaikissa muissa Amexin korteissa on vuosituloraja. Houkutteleva kortti siinä mielessä, kun se on vuosimaksuton.
AMEX BASIC-kortin vuosituloraja?
5
1237
Vastaukset
- Tasan nolla, mutta
Basic kortin vuosituloraja 0€, koska se ei ole luottokortti, vaan maksuaikakortti.
Tosin myöntäessään kyllä tarkistavat, että on vakinainen, vähintään vuoden kestänyt työsuhde, riittävät tulot, eikä paljon muita velkoja. Mitkä on riittävät tulot, niin sen he määrittävät itse. - aki
Amexilta, tuloraja on 30000€
- Hoegsten
Hain kyseistä korttia eikä sitä myönnetty. Olisi pitänyt lähettää vielä kopio palkkatodistuksesta niin annoin asian olla. Tulot ovat yli 30.000€ vuodessa ja velkoja ei ole kuin asuntolaina n. (109 000€). Olisiko sillä sitten ollut merkitystä, että lompakosta löytyy jo kaksi eri visaa ja mastercard. Lisäksi asun yksin ja olen 24-vuotias. Harmi sinänsä, olisi ollut loistava kortti matkustellassa ulkomailla esim. USA:ssa.
- näin
monta vuotta sitten joku tuli kauppaan amexia ja heitin päästä kaikki tiedot ja kortti tuli postissa kultaisena. Oli se joskus silloin helppoa
- ...
Amex on kiristänyt 2008 jälkeen uusien korttien myöntämisehtoja sekä seuraa tarkemmin asiakkaiden maksukäyttäytymistä, eli korttia on vaikeampi saada ja siitä saattaa päästä hyvinkin helposti eroon.
Siinä missä Luottokunnasta saa kuka tahansa töissä oleva tai pitkälle opiskellut maksutiedollinen aikuinen ihminen luottokortin, saa Amexin ehkä alle puolet. Heillä katsotaan ihan puhtaasti pisteytystä toisin kuin kotimaisissa firmoissa joissa pitkälti pelataan sillä että meillä on tapana velat maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857515- 965424
- 2624683
- 484582
- 643312
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512372
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214