Ihan suoraan sanottuna, mä en tosiaankaa ymmärrä miehiä!
Ja ihastukseni kohdetta on aivan mahdotonta ymmärtää..
Toisinaan hän ikään kuin välttelee, mutta kun olen jossakin lähellä, hänen on pakottava tarve a) katsoa minua, b) tehdä jotain esim pitää meteliä, jotta huomaisin hänet.
Olen pari kertaa tehnyt niin etten muka edes tietäisi hänen läsnäoloaan, ja hän on sitten jotain meteliä pitänyt, ja olen sitten katsonut kohti, ja sitten metelin pito loppui..
Niin, ja on tapahtunut niinkin että hän vain katsoo minua kohti, vaikka hänen kaverinsa selittää hänelle jotakin..Häntä vain näyttää kiinnostavan minun tekemiseni..
Mitä toi kaikki meinaa? Onks hänkin jotenkin kiinnostunut musta?
Kuka osaa tulkata miestä???????
8
510
Vastaukset
- AWESOME!!
Taitaapi tykätä susta.
- Vaikeeta..
Jos tykkää ni uskaltaisin lähestyä? Sitä olen monesti jo yrittänyt.. Mutta ikävä kyllä Hän ei melkein koskaan ole yksin, vaan kavereidensa kanssa
- FUCKING AWESOME!!!!!
Vaikeeta.. kirjoitti:
Jos tykkää ni uskaltaisin lähestyä? Sitä olen monesti jo yrittänyt.. Mutta ikävä kyllä Hän ei melkein koskaan ole yksin, vaan kavereidensa kanssa
Jatka silmäilyä siihen asti kunnes tilaisuus koittaa. Teillä on nyt ihanat soidinmenot meneillään ja niitä ei kannata keskeyttää liian aikaisin. Sälli on sun kun aika on oikea! AWESOME!!
- :D <3
Kuulostaapi joltain pieneltä söpöltä gorillanpoikaselta ;D
Ugh! =)- Vaikeeta!!
Hih:) no Hän on vähä "apina" .. ystävä vitsailee et Hän on mun apinauros :D
- Jos kohtaa
yllättäen voi mennä shokkiin ja kaakao väärään kurkkuun.. ;D
- Lyhyt T
Voi hyvä ihme, että kuulostaa juuri minun tapaukseltani! Ja jos erehdyn häntä esim. tervehtimään, saan hädin tuskin vastausta ja sitten mennään taas nurkkia myöden pari päivää...
Ja sitten tosiaan, jos satun kävelemään joku päivä huoneeseen, kollega selittää miehelle ja hän vain tuijottaa niin kauan kun on kolegankin jo pakko katsoa, että mikä siellä niin kiinnostaa...
mutta jos yritän hymyillä, "keimailla", tai edes tervehtiä saan jäääätvää vettä niskaani. Ja kyllä, mies on kohta 40 vuotias... Ja päällisin puolin pitäisi olla siis täysipäinen mies kyseessä... - lappuliisa89
Kuulostaa sellaiselta karvattomalta mongolialaiselta vuoristogorillalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473