Käykö teidän vaimot baareissa? Kuinka usein? Minkä ikäinen lapsi/ikäiset lapset?
Minun puolisoni kävi viihteellä ensimmäisen kerran raskaaksi tulemisen jälkeen viime joulukuussa. No ei käynyt silloin baarissa, vaan oli ystäviensä luona.
Joulusta lähtien on kuitenkin käynyt joka kuukausi kerran "tuulettumassa" eli 4 kertaa (tässä kuussa ei ole käynyt eikä kuulemma aijokaan, saas nähä..)
ja minusta se on paljon. Meillä on 1v muksu ja minä jään hänen kanssaan aina kotiin. Siinä ei sinänsä ole ongelmaa mutta..
Minä en vain kestä ajatusta hänestä tanssimassa tanssilattialla baarissa kun minä en ole matkassa. Tiedän, ettei hän lähtisi kenenkään matkaan eikä petä minua, mutta minua vain ahdistaa kun tiedän että muut miehet kyttäävät häntä siellä varmana.. Hän on kaunis, seksikäs nuori 22-vuotias ja minä 38-vuotias ja kai vähän pelkään, että hänet vielä joku kerta pokaa joku ikäisensä hurmuri poju.. vaihtaa nuorempaan.
Joo mullahan ei ole mitään perusteita tällaisille ajatuksille, mutta mua vaan ahdistaa aina kun hän lähtee! Viimeksi vappu aattona oli bilettämässä.
Vaikka hän on nuori ja käy kerran kk baarissa, on hän silti vastuullinen, fiksu nuori nainen, joten älkää antako iän "hämätä". Hän on kaiken muun ajan töissä ja lapsen kanssa, eikä todellakaan ole laiminlyönyt lastamme.
Olenko minä nyt ihan liian mustasukkainen vai onko mulla oikeus vaatia häntä pysymään poissa baareista jos en ole matkassa?
Itse inhoan kyllä baareja enkä sellaisissa käy. Itse otan alkoholia muutenkin harvemmin humala tarkoituksessa. Pe tai la iltana monesti saatan oluen pari ottaa saunan päälle.
baarissa käyminen
73
1844
Vastaukset
- Panen akkaasi mahdollise
Akkas oli liian nuori ja kokematon äitiksi.
- tussu tussu tussu
Minä myös nusasen, jos satun näkemään.Näin me miehet ajatellaan.Onko akalla tiukka tussu?
- 13+12
jep, Varattua äipää kun nusasee niin jos se pamahtaa paksuksi niin meneepähän sekin raskaus sitten sen ukon piikkiin....
- tosi ku vesi
Olet tälle naiselle pelkkä isänkorvike.Omanikäistä poikaseuraa taitaa sitten hakea yöjuoksuillaan.Isi odottaa kotona.
- eräSvaiN
no ompas kannustavaa porukkaa :D 1kerta kk on vähän!!!!!!! nyt mies hei kerta hän on tehnyt kanssasi lapsen hän on myös ajatellut olevansa loppu elämänsä kanssasi, joten huolet pois hän ei sinua vaihda :) me naiset ollaan (yleensä) kyllä rehellisiä näissä asioissa joten uskon että ennen kuin hän vaihtaisi sua mihkään hän puhuisi sulle et se tai tää juttu ei toimi mitä teemme?
- Nainen__
Liian usein mustasukkaisuus kaataa suhteen ja riistää kumppanilta vapauden. Kannattaa keskustella asiasta, mutta muista, että liialliselle itsekkyydelle (= mustasukkaisuudelle & omistushaluisuudelle) ei ole yhteiselossa tilaa, zemppiä :)
- toihan on
vähän. Ite oon 19v ja 2 pienen lapsen äiti.
Käyn vähintään joka toinen viikko bilettämässä, jottei elämä olisi
niin ankeata. Kyllä se mieskin kerkeää muksuja vahtimaan.
Minä sen raskaimmin työn tein, kun heidät synnytin.- ergtez
kasva aikuiseksi! Olis kannattanu jättää lapset tekemättä jos elämä on noin "ankeata". Kyllä sitä voi tuulettua urheilemalla, näkemällä kavereita kahvilassa tai elokuvissa, mutta ei vetämällä "perseet olalle" joka toinen vloppu baarissa/yökerhossa. Monesti kun se baari reissu kestää koko illan ja yön ja seuraava päivä maataan sitten sängyn pohjalla, mitä ne lapset tykkää siitä?
Joo, synnyttäminen on kirjaimellisesti "v...sta"
Mut oot vielä nuori, mene kun kerkeät mut muista lapsesi. Ne kun ei oo ikuisesti nuoria. Oot vielä niin nuori että bilettäminen on sun ykkösjuttus. Aikuisuus on kuitenkin edessä. Toivotan hyvää sulle ja sun perheelles.- IM
Valitettavasti nämä "äidit" eivät keksi elämäänsä muita mukavia asioita kuin juopottelun ja hauskanpidon. Se on perheen ja lasten kannalta hyvin surullinen asia. Ei hyvältä näytä
- almost a nurse, 23
Mikä yksioikeus lapsettomilla on käydä baarissa?! En näe mitään vikaa siinä, että käy lasillisella vaikkapa juuri kerran kuussa. Eri asia, jos olisi kaatokännissä useana päivänä viikossa.. kukkahattutädit taas liikkeellä?
- almost a nurse, 23
almost a nurse, 23 kirjoitti:
Mikä yksioikeus lapsettomilla on käydä baarissa?! En näe mitään vikaa siinä, että käy lasillisella vaikkapa juuri kerran kuussa. Eri asia, jos olisi kaatokännissä useana päivänä viikossa.. kukkahattutädit taas liikkeellä?
Edellinen viesti siis nimimerkille IM.
- Morijenntes!
Ei se liikaa ole jos äiti kerran kuussa rentoutuu haluamallaan tavalla ystävien kanssa, sitten taas jaksaa paremmin lapsen kanssa ja suhteessanne myös. Itse käyn myös 1-2 kertaa kuussa tuulettumassa ystävien kanssa joko baarissa tai ystävän luona ja olen 3 v lapsen äippä. Muun ajan olenkin sitten lapsen kanssa ja töissä. Huolestu vasta kun nainen rupiaa tahtoon usiammin ulos kuin kerran kuussa. Mielestäni ei ole syytä huoleen!!! :)
- Esimajia
Äippä laittaa biksut päälle, ottaa drinksut ja sidukat terdellä ja lähtee sitten päikkärelle. Just joo. Oon vanha näköjään 1-2 kertaa/kk tuulettumassa, just joo. Suhteellisen itsekeskeistä elämää, halutaan kaikki....
- inkkuliina79
No totta kai saa! Saahan isitkin käydä! :) taitaa kyse olla vain sinun mustasukkaaisuudesta ja menettämisen pelosta. Kannattaa lopettaa se murehtiminen ja ressaaminen kun et itsekkään usko että hän sinua pettäisi ja tulee aina luoksesi baarista!
- ite käyn
vähän väliä panettamassa itseäni ventovieraille miehille, jotta
suhde pysyisi jännittävänä. Olen 4 lapsen äiti ja hyvä sellainen.
Tsemppiä kaikille uusille ja vähän vanhemmillekin äideille. - typerykset
ei pettäminen sitä tarkoita, etteikö olisi hyvä äitinä.
Ettekö osaa erottaa asioita toisistaan.
Koittakaa kasvaa aikuisiksi. - J K
OLET M USTASUKKAINEN
- Ahdistunutäiti
olet kuin mieheni.Hän mököttää minulle aina kun olen ollut baarissa,enkä käy edes kerran kuussa!Täytyy äidilläkin olla omaa aikaa!
- Ex VAIMO
Ahdistunutäiti kirjoitti:
olet kuin mieheni.Hän mököttää minulle aina kun olen ollut baarissa,enkä käy edes kerran kuussa!Täytyy äidilläkin olla omaa aikaa!
Meilläkin mies mökötti...lasten hoito ruuuan laitto ym kotityöt tein ja kävin töissä.EIKÄ ois saanu sitten missään yksin käydä ei ravintolaan asiaa....olisin menny siskojen kans ...niin mies sano ei oo kotiin tulemista..no aikani oli kuin VANKI EN SAA OMIA MENOJA MENNÄ...VAAN OLLA KOTONA..VAHDATTUNA...niin silloin ajttelin...mutta minä OTIN ERON MUSTASUKKAISESTA MIEHESTÄ..pyysi takasin mutta en mene VANKILAAN VAPAAEHTOISESTI...OLEN VAPAA JA NAUTIN..joka ei tark että olisin miesten perään olen valinnut toisin OPISKELEN ja valmustun hyvään ammattiin...tunnen nyt eläväni...Siitä ihanasta ikiomasta tuli mustasukka ja ei se käy monellekaan naiselle..Pelko menettämisestä toteutuu jos alkaa toista liikaa kontrolloida...kun vaimolla on kerran kuussa kivaa onko se sulta pois...hei haloo oot kun teini...PITÄÄKÖ AINA OLLA KYLJESSÄ JA NARUSSA..huh
- Eipä tarvi
ihmetellä avioerojen määrää kun lukee näitä juttuja. Ne on siis näiden henkisesti kehittymättömien kakaroiden aikaansaannoksia nämä maamme karmeat avioerojen määrät.
Kakarat jotka vimmatusti lapsellisuuksissaan hommaavat barbiensa tilalle elävän lapsen ja sen saatuaan pieni pää pian kyllästyykin lapsen hoitamiseen, niin sitten jätetäänkin isukki hoitamaan tenavia ja itse kirmataan jatkuvasti hämyisiin baareihin juomaan pieni pää sekaisin ja sammutaan ja nukutaan missä milloinkin.
Jos isukki aikansa katseltuaan näitä pienten piirileikkejä, huomauttaa pikku päätä vastuullisuudesta niin oi, oi minkä virheen isi tekee ja pian huomaa miten nämä hämyisten luolien piilosilla leikkijät lyövät pienet pämppynsä yhteen ja huomataan taas uuden avioerobuumin hyökyvän yli paikkakunnan.
On suuri joukko "naisia" jotka eivät koskaan kasva henkisesti äidin osaan, parempi olisi kun eivät lapsia hankkisikaan.- --KK--
Toi isukkihan tässä on sen barbin hankkinut, ja tehnyt lapsenkin sen kanssa. Ja nyt sitten tajuaa olevansa vanha äijä ja pelkää että nuorempi nappaa barbin..
- nuuurse
Eipä tarvi: siis mitä ihmettä? Tarkoittaako kerran kuussa baarissa käyminen, että ei ole kasvanut henkisesti äidin osaan? Voi hyvä ihme, millaista ajattelua.. huh.
- ei liene
yllätys, että huostaanotot ovat kasvaneet räjähdysmäisesti
tässä maassa. Kakarat hankkivat kakaroita, koska kavereillakin on.
Hukkukaa paskaanne äpärät!!- .
Huostaanotot ovat Suomessa bisnestä nykyään.
- mitesmuuten
Olen vaimo, jonka exmies pilasi suhteen muunmuassa käymällä jatkuvasti baareissa ilman minua. Pääsetkö sä ap myös itse käymään ulkona vai huvittaako sua edes enää ? Käyttekö välillä myös yhdessä jossain? Vaimosihan on aika nuori, joten ikäkin aiheuttaa sen, että hän haluaa käydä viihteellä, vaikka äiti onkin. Kyllä sun mustasukkaisuutesi silti on ihan ymmärrettävää. Mitä jos puhuisitte asioista, ettei tulis patoutumia myöhemmin ?
- täti täällä
Melkein uskoin mutta sitten huomasin iät. Vaimo 22 ja itse 38v.
Ihan uskottavaa mutta et olisi korostanut noita asioita jos kyseessä olisi tosi juttu.
"Vaikka hän on nuori".... jne. :D Nuori olet itsekin.. oikeasti. - nuoriäiti-
"Hän on kaiken muun ajan töissä ja lapsen kanssa, eikä todellakaan ole laiminlyönyt lastamme. "
Minusta tämä oli tekstissäsi olennainen kohta. Jos nainen on kaiken muun ajan töissä ja lasten kanssa, hän ansaitseekin vähän omaa aikaa kavereiden kanssa edes kerran kuussa. Jos hän ei mitään kovia kännejä juo, minusta tuo on ihan ok. Ja sinun kannattaisi se sallia, luottamus tuottaa myös halua olla luottamuksen arvioinen. - sallikaa
toisillenne ryyppääminen, naiminen ja avioerot jippii....
- almost a nurse, 23
En itse ole äiti, mutta olen sitä mieltä, että kerran kuukaudessa voi käydä tuulettumassa. Äitinä oleminen on rankkaa, ja rankka 'työ' vaatii rankat huvit. Tuuletuttuaan jaksaa taas paremmin. Teillä tuntuu olevan jonkinlaista luottamuspulaa ilmassa, ainakin sinun puoleltasi. Onko itsetuntosi kunnossa?
- Turpaki.Huor.
Jos et ole äiti niin sulta ei sitten edes kysytty.
- hei kamoon!!
Kai muijalle nyt vähän soisi vierasta kikkeliä saavan?
Jaksaa sitten sitä kamalaa arkea vähän paremmin. - kyl mää
ainakin annan mun muijan mennä ja tulla miten hän haluaa.
Ei kai aikuista ihmistä voi kaitsea ja paapoa kuin lasta.
Ei meidän perhe-elämä siitä ole mitenkään kärsinyt.
Ihme täydellistä porukkaa täällä, kun viitsivät moralisoida koko ajan.
Jos mua huvittaa lähteä ryyppäämään silloin lähden.
Ei siinä ole lapsilla tai muijalla nokan koputtamista.
Muija vastaavasti saa mennä miten lystää.
Lapsille ei myöskään ole asetettu turhia kieltoja, jottei tulisi
estoja sitten myöhemmällä iällä.
Lapsetkin tykkäävät, kun on vapaampaa eikä niin tiukkaa. - niin ja näin
Ei kaikkialla tarvitse käydä yhdessä. On hyvä, että parisuhteessa on kummallakin omia menoja. Tokihan jatkuva baarissa ravaaminen on isältä sekä äidiltä typerää. Voihan siellä toki joskus käydä. Omilla menoilla tarkoitin harrastuksia ja ystävien tapaamista vaikkapa kahvin merkeissä. Itselläni on 5 kk:n ikäinen lapsi ja olen ollut poissa hänen luotaan noin 5 kertaa käydäkseni ruokakaupassa. :) En vain ole vielä raskinut lähtä harrastuksiin yms. Enkä tarkoita, että tämä olisi ainoa oikea tapa menetellä. :)
- eestäs löydät!
Juuri näin
En ihan ymmärrä tätä omaa aikaa ja rentoutumista, miksi se pitää olla baari? Itse aikoinaan kun lapset olivat pieniä (hankinkin ne 30:nä) hain omaa aikaa lenkkeilystä, konserteista, teatterista, ystävien luona kyläilystä ym. ja nehän virkisti mielestäni paremmin kuin kapakassa käynti (oikein ajatuksen kanssa mietittynä kapakan ilmapiiri on ällöttävä!) ja jos joku väittää että ne maksaa, baari-ilta saattaapi maksaa enemmän. Eikä ole örvelöö jälkeenpäin. Haiskahtaa näissä tuulettumis haluissa, että kikkeliä sieltä tai ainakin vierasta haeskellaan, koska siellä on ainakin otollinen ilmapiiri vieraisiin! Lapseni ovat jo aikuisia, Fiksuja ja menestyneitä. Enpä tunne menettäneeni mitään! kun en tuntenut tarvetta päästä baariin rentoutumaan. Kannattaa miettiä ainakin kahdesti ennen kun hommaa lapsia, ja toisekseen ne on pieniä niin vähän aikaa, että asenne ja vastuu kohdilleen.
- mustatukkasukkainen
Et omista vaimoasi ja ahdistamalla menetät hänet. Sananlasku. paras tapa tappaa rakkaus, on ahdistaa se kuoliaaksi. Et voi vaatia aikuiselta ihmiseltä ettei hän sasi käydä missään. Vaimosi ei ole omaisuutta, jota voit hallita mielesi mukaan. Ikäeronne ei ole paljon, mutta sen verran, että sinä olet juoksusi juossut ja elänyt, mutta vaimosi ei. Olet tiennyt vaimosi iän jo naimisiin mennessäsi.
Kun tiedät, että voit luottaa vaimoosi, annat hänen käydä tuulettumassa ilman että nostat mitään melua asiasta. Se piristää häntä ja samalla avioelämääsi.
Olet liian mustasukkainen jos et kestä ajatusta että muut katsovat vaimoasi. Sehän ei haittaa periaatteessa, jos et anna vaimosi kärsiä mustasukkaisuudestasi. Pidä se omana tunteenasi ja ajattele mustasukkaisuuttasi siten, että kun rakastat, on sinulla oikeus mustasukkaisiin tunteisiin, mutta niin, että vain sinä kärsit siitä.
Tulee ehkä aika, jolloin et ole enää niin hullaantunut ja et ole enää niin mustasukkainekaan. Tiedän sen koska olen kokenut saman. Nyt jälkeenpäin monenkymmenen vuoden avioliiton jälkeen kaipaisin vieläkin niitä vahvoja tuntemuksia, joita silloin minussa velloi.
Ei se ollutkaan niin pahasta, vaan ihana kärsimys omista vahvoista tunteista. Pidin kuitenkin aina "mölyt mahassani". Ei varmaan kukaan tiedä vieläkään silloisista tunteistani. Tunne oli vain minun ja sen kanssa voi elää kun hyväksyy asian että mustasukkaisuus vain kuuluu luonteeseen.
VAikak olin itse mustasukkainen, en koskaan olisi vointu elää miehen kanssa, joka olisi ahdistanut minua. Olen käynyt myös paljonkin yksin tansseissa ja myös yhdessä mieheni kanssa. Koskaan en ole pettänyt, miehestäni en tiedä enkä halua tietääkkään. - ihme kommentteja
No huh. Mulla on lapsi 1v6kk. Ja nukkunut huonosti melkein koko ajan. Alussa koliikkia, sitten hampaita, flunsia jne.. En jaksais, jos en 1-2x kuussa pääsis vapaailtaa viettämään viihteelle. Olisin ihan kärttyisä paska äiti jos en kävis missään. Lapsi on siis isällään. (yökylään esim. mummulaan ei olla vielä laitettu kun ei osaa nukahtaa yksin) Ja aion hoitaa vielä ainakin vuoden muksua kotona! syksyllä 2013 vois jatkaa opiskelua.. Että tälleen.
- _-istänä-_
Hei!
Kiitoksia vastauksista.
Noihin en edes viitsi kommentoida mitään, jotka sanoo että vieraissa kävisi. Ei käy.
Hän tulee aina yöksi kotiin, eikä nuku pitkälle päivää, vaan nousee oikeastaan ylös seitsemältä. Eikä krapulaa milloinkaan.
Olen siis tosiaankin vain liian mustasukkainen.. Luotan häneen eikä mulla siis pitäisi olla mitään syytä ahdistua.
"Pääsetkö sä ap myös itse käymään ulkona vai huvittaako sua edes enää ? Käyttekö välillä myös yhdessä jossain?"
Pääsen harrastamaan omia harrastuksiani, mutta baarit eivät kiinnosta eikä juominen yleensäkään paitsi juuri juhannuksena voisin ottaa enemmän, mutta vain jos puolisoni on matkassa.
Yhdessä emme ole viihteelle päässeet, mutta esimerkiksi talvella pääsimme pari kartaa moottorikelkkailemaan ja nyt keväällä ollaan pariin otteeseen päästy moottoripyörällä ajelemaan. Mutta nämä reissut eivät ole edes tuntia kestäneet, muksu on niin kiinni meissä ettei voi kauan olla hoidossa.. Oma vikamme kun emme ole hoitoon juuri laittaneet kun viihdymme niin hyvin kolmistaan.
ap Kyllä saa. Se on tuo vaikeus kun nai vanhan miehen. Se on hyvä isä lapsille mutta entäs se erotiikan palo. Kaverihan on vähän kuin oman isän kavereita...
-
Hyvä antaa vähästäkin paha ei paljostakaan...- äi999
Molemmilla vanhemmilla on hyvä olla oma harrastus/omaa aikaa, mutta tärkeää on, että perheellä/vanhemmilla on myös yhteinen harrastus/yhteistä aikaa. Oli se yhteinen sitten sauna lauantaisin, talon remontointi, sunnuntaikävely tms. Ei tarvitse olla mitään kummallista, mutta "meidän juttu", jolle varataan aikaa ja josta nautitaan yhdessä.
- Yualle
Aikamoinen ikäero teillä. ja miten yleensä olet tommoseen baarikärpäseen sekaantunut, jos et niissä edes itse edes viihdy? Saanko kysyä, miten olette tavanneet?
- _-isäntä-_
"Kaverihan on vähän kuin oman isän kavereita..."
no hänen isänsä on kyllä yli 50-vuotias että ei ihan samaa ikäluokkaa hänen isänsä kanssa olla..
"Aikamoinen ikäero teillä. ja miten yleensä olet tommoseen baarikärpäseen sekaantunut, jos et niissä edes itse edes viihdy? Saanko kysyä, miten olette tavanneet? "
Eihän se mikään baarikärpänen ole.. Töissä ollaan tavattu.
Ikäeroa tuskin huomaa, hän on niin "aikuinen" ikäisekseen ollut aina. En kait minä muuten olisi häneen koskaan rakastunut jos olisi teinimäinen kuten monet ikäisensä.- Yualle
Ok.
- ..adad
Tyypillinen työpaikka romanssi..nuori nainen tulee vanhojen pappojen keskelle ja kuka ekana ehtii iskee pesälle tai kuinka monta ekana ehtii hoidella aviot pellolle ja sit arvaillaan kenen lapsi sillä loppujen lopuksi on?
- eräs nuori neiti
..adad kirjoitti:
Tyypillinen työpaikka romanssi..nuori nainen tulee vanhojen pappojen keskelle ja kuka ekana ehtii iskee pesälle tai kuinka monta ekana ehtii hoidella aviot pellolle ja sit arvaillaan kenen lapsi sillä loppujen lopuksi on?
Oivoi, kuulostat hiukan kateelliselta.Onko käynyt joskus niin ettei duunipaikan nuori nätti neiti lämmennytkään sulle yrityksistä huolimatta ja nyt harmittaa kun jollakin muulla onkin käynyt flaksi... Mut tsemppiä,toivottavasti opit joskus olemaan onnellinen muiden puolesta ja pääset katkerudestasi :)
- EiIkinäPentuja
Hahaha. Siihenpähän hajoatte, kun väännätte niitä helvetin kakaroita. Se on sitten turha kitistä, kun paskat on jo housussa ja OMA ELÄMÄ menetetty. Ai että mä nautin näitten lukemisesta.
- Q
Tottaki saa käydä... Kunhan ei ota sitä lastaan sinne mukan :)
- neljän äitee
No sinähän se tiedät mitä siellä baareissa tehdään. Toisaalta en ymmärrä tuollaista joka kuukausikaan baariin menoa, varsinakaan kun on lapsi. Mitä itse käyn tuulettumassa, en käy tanssimassa, vaan istumassa iltaa, mieluummin menenkin pubeihin.
- 0o0o0o0
Siis eikös baari ole sama kuin pubi,tarkoitan että alkoholiahan sielläkin käydään useimmiten juomassa..? Sama kai tuo tanssiiko vai "istuu iltaa". Kerran kuussa ei ole mielestäni paljon varsinkaan kun muuten huolehtii lapsesta eikä makaa päivää sitten krapulassa.
Olethan itsekin äiti joten..? - neljän äitee
0o0o0o0 kirjoitti:
Siis eikös baari ole sama kuin pubi,tarkoitan että alkoholiahan sielläkin käydään useimmiten juomassa..? Sama kai tuo tanssiiko vai "istuu iltaa". Kerran kuussa ei ole mielestäni paljon varsinkaan kun muuten huolehtii lapsesta eikä makaa päivää sitten krapulassa.
Olethan itsekin äiti joten..?Olen äiti, mutta kannattaa myös lukea aloitus, ennen kuin kiirehtii kommentoimaan. Aloittajahan se kertoi vaimonsa käyvän tanssimassa, en minä sitä hatusta vetäissyt.
Ja kyllä on aika säälittävää, ettei ihminen muuta tekemistä itselleen keksi, kuin baariin. Ihan oikeasti, eikös äitit voi mennä esim. elokuviin tms. Baariinko sitä pitää kerran kuussa päästä ? Vaikka omat lapset ovat jo kouluikäisiä, en kerran kuussa tarvitse baari-iltaa, harrastan muuta, ja vähän tiuhemmin.
ps. siinäpä miinustelette, lapsukaiset - 0o0o0o0o0
neljän äitee kirjoitti:
Olen äiti, mutta kannattaa myös lukea aloitus, ennen kuin kiirehtii kommentoimaan. Aloittajahan se kertoi vaimonsa käyvän tanssimassa, en minä sitä hatusta vetäissyt.
Ja kyllä on aika säälittävää, ettei ihminen muuta tekemistä itselleen keksi, kuin baariin. Ihan oikeasti, eikös äitit voi mennä esim. elokuviin tms. Baariinko sitä pitää kerran kuussa päästä ? Vaikka omat lapset ovat jo kouluikäisiä, en kerran kuussa tarvitse baari-iltaa, harrastan muuta, ja vähän tiuhemmin.
ps. siinäpä miinustelette, lapsukaisetLuin aloituksen,mutta edelleen mitä eroa on sillä että käy tanssimassa tai istuu iltaa pubissa?? Ja sanottiinko ettei aloittajan vaimo tee mitään muuta kuin käy kerran kuussa baarissa? Mistä tiedät vaikka kävisikin välillä leffassa tai lenkillä tms.
- Liemissä keitetty
Sinä olet jo 38v, eli sinun pitäisi jo olla "oikeasti aikuinen." Joo, olet kyllä melkein tuplasti vaimosi ikäinen, mutta joku syy siihen oli, että hän halusi sinut, eikä ikäistään nuorta kollia. Miehen ja pojan ero. Nyt sinun vain pitää alkaa käyttäytymään kuin mies. Tuollainen epävarmuus, josta se mustasukkaisuus pulppuaa, elää ja asuu sinussa. Yritä muuttaa ajattelutapaasi ja ole se mies. Ihan oikeasti.
Vaimosi on vielä biletysiässä ja siinä suhteessa tarpeenne ehkä ovat erilaiset. Parikymppiset ovat vielä nuoria ja haluavat elää nuoren elämää, ei siinä sen kummempaa ole. Itse olet melkein nelikymppinen ja nelikymppisen elämä on erilaista. Sen pitäisikin olla erilaista, jos jonkinlaista ihmisenä kasvamista ja aikuistumista on tapahtunut.
Jos silloin tällöin vaimosi haluaa tavata kavereitaan ja käydä baarissa, älä yritä ottaa häneltä sitä pois. Hän on vielä nuori ja kaipaa sellaista. Nämä ovat niitä juttuja, jotka on huomioitava, jos hankii nuoren vaimon. Toki aina ihmiset ovat yksilöitä ja kehittyvätkin omaa tahtiaan.
Luovu mustasukkaisuudesta. Se vie suhteenne hautaan. Ole se aikuinen mies, joka sinun pitäisi ikäsi mukaan olla. - voi hyvät hyssykät
Tietysti saa käydä baarissa. Ei kai äiti nyt sentään mikään pyhimys ole. Järki käteen hyvät ihmiset.
- voi taivas
EI SAA MUTTA ISON LAPSEN ÄITI VOI OLLA JOPA VAIKKA VIIKON KOTOA POIA;MITÄS SIIHEN TUUMAAT(;?
- Näin meillä
Olen nelikymppinen nainen ja meillä on jo isot lapset. Iltajuoksut on juostu, mutta pari kertaa vuodessa käyn työkavereiden kanssa bilettämässä (he ovat enimmäkseen huomattavasti itseäni nuorempia miehiä) ja aina kysyn miestäni mukaan, ei halua lähteä. Haluan kuitenkin pitää työporukan kanssa yhtä, ja meillä onkin hauskaa sekä töissä että vapaalla. En kuitenkaan haluakaan olla jatkuvasti menossa, eikä työporukka ole tärkeämpi kuin perheeni. Nuo illanvietot silloin tällöin piristävät myös työelämää, ja vahvistavat työkaveruutta, mutta sen kummempaa ei sitten tapahdukaan. Ei mitään vipinää eikä salasuhteita, vaikka työkavereista vain pari on naisia, loput siis miespuolisia. Minusta luottamusta pitää olla sen verran, että molemmilla saa olla omia menoja ja myös vastakkaista sukupuolta olevia tuttavia.
- muijani oli
kerran "tuulettumassa" baarireissulla.
Jäi kiinni pettämisestä ja jopa myönsi sen.
Tämä tapahtui joulun alla.
Tapahtui seuraavanlaisesti:
1. Eukko sai elämänsä selkäsaunan
2. Eukko sai pakata ihan itse kamansa kämpästäni
3. Eukko lensi kämpästä kuin leppäkeihäs
3. Eukko jäi ilman lapsia, sillä he jäivät minulle
Tästä on aikaa n. 4 vuotta.
Oli muuten elämäni paras teko.
Pettävää suomiakkaa en enää koskaan huoli.- hohhoijjakkaa
pettää ne muutkin jos niin haluavat.
- gjifdhjifdpg
Annahan puolisosi käydä baarissa. Ei tuo minusta tosiaankaan paljolta kuulosta jos kerran kuukaudessa käy yhtenä iltana baarissa. Sitten taas jaksaa koti- ja työelämää paremmin. Isäkin osaa sen ajan lapsia hoitaa :)
Luota häneen! Hyvää jatkoa :) - perkelehh
Muija saa luvan olla pennun kanssa 24/7 sisällä, koska niin määrään.
- nnnininin
olet liian mustasukkainen. mitä sitten vaikka muut miehet katsovat? kyllähän sitä varattuakin katsoa saa muttei koskea. ei ole paljon jos käy kerran kuussa tuulettumassa. taidat olla hyvin epävarma suhteestanne ja itsestäsi.
- äiti23
Juu eipä tule baareissa käytyä ja silloinkin kun saimme ensinmäisen 19v niin kävimme 2-3 kertaa kavereidemme kanssa baarissa yhtä aikaa ja kerran varmaan käyty ilman toista.Työ ja perhe menee vaan yksinkertaisesti edelle vaikka isovanhemmat hoitaisivatkin vaikka joka vkloppu mutta ei ole tarvetta koska viihdymme toistemme seurassa niin hyvin ettei tarvitse lähteä baariin hakemaan huomiota ja ei varsinkaan yksin/kavereiden kanssa.
Jokaisella oma tapansa.. - hiprakka.
Hihih.. et tiedäkkään mitä tyttöjen illoissa tapahtuu?! :D Itse olen ollut monesti tyttöjen illoissa mukana ja itseni lukuun ottaen ollaan säädetty wc.ssä asti ja vaikka kuinka monen kanssa..Kyllä sitä huomiota on pakko saada vähän muiltakin miehiltä ja naisten kanssa meno menee pakostakin pervoksi kun ilmestyy hyvännäköisiä miehiä viereen ja siitä se lähtee.Mutta näistähän ei miehet saa koskaan kotona tietää mitään ja kyllä taas jaksaa kotitöitä ja lapsia hoitaa kun on saanut vähän vierasta.Äidit vaan kaipaa välillä sitä että niitä ajatellaan välillä naisinakin eikä pelkästään äitinä.
- oma vikas
ajatelkaas
Minulle ei vielä kukaan ole pystynyt selittämään, miksi se baari pitää olla se missä vaan hermoja lepuutetetaan?
Tähän ihmisryhmään kuuluu vaan, minä ite ajattelijat! - 24432243
Varmastikin suot samanlaisen "tuulettumisen" myös miehelle?
- hiprakka.
24432243 kirjoitti:
Varmastikin suot samanlaisen "tuulettumisen" myös miehelle?
En mä kysele mun miehen perään ja tiedän että on pettänyt ja pettää mutta niin teen minäkin.Meillä kun on tälläinen moderni suhde eli kummatkin saa tehdä mitä haluaa ja kenen kanssa haluaa kun kotona vain hoidetaan kaikki asiat kunnolla ja töissä.
- Raharanta
Onko Suomi pullollaan BB-talon ihannoimaa sikailevaa ja bilettävää, vailla kehittäviä harrastuksia olevia vastuutomia idiootteja? Jos pari sitoutuu ja hankkii jälkikasvua, perustavoite on niistä ja perheen toimeentulosta huolehtiminen ilman sossun luukkua ja apua perheongelmiin.
Mikä terve ja perusteltu tarve on vanhempien bilettäminen ja jossain räkälöissä muka virkistäytyminen? Esim.liikunta ja itsensä kehittäminen, jos aivokapasiteetti mahdollistaa, tuottavat jotain positiivisia terveitä elämyksiä työuupumusta tai kotityöstressiä valittaville. Keksityt verukkeet irtautua kotipiiristä baanalle, bilettämään, johtavat yleensä ristiriitoihin ja perheen tuhoon. Ehkä joillekin "aviopari" Saana -Jussi P. ovat tavoite? - _-isäntä-_
"Minulle ei vielä kukaan ole pystynyt selittämään, miksi se baari pitää olla se missä vaan hermoja lepuutetetaan?"
Ei hän (sanojensa mukaan) sinne lepuuttelemaan mene, vaan pitämään hauskaa ystävien kanssa. Ja toisekseen ei ole kyse vain puolisostani vaan myös hänen ystävistää. He ovat kuitenkin perus 22-vuotiaita ja varmaa jokainen viikonloppu bailmaassa ja tottakai he haluavat ystävänsä (eli puolisoni) mukaan rientoihin aina joskus. Ovat harmitelleet paljon kun ei ole puolisoni heidän matkassaan useammin, mutta ystävä sanonut että se bailaaminen nyt ei vain ole hänen juttunsa koskaan ollut, että joskus voi käydä muttei pystyisi samaan joka-viikonloppu-bilettämässä elämään- eikä halua.- sh
Silläkin on osansa, että vaimosi kaveripiiri on myös nuoria. Vaikka hän itse ei olisikaan mikään bilettäjä, voi näitä ystäviä olla hankala tavata muissa merkeissä, varsinkin jos he ovat aina baariin haluamassa.
Itse en juo, joten siinä mielessä "baareilu" ei kiinnosta. Nautin kuitenkin siellä tanssimisesta. Totuus vaan on, että jos en halua baareissa käydä, niin en tapaisi kuin yhtä ystävääni ja perhettäni. Muilla kun on päivisin kaikkea muuta, ja vknloppuina nuo sitten haluavat bilettämään. Eipä siinä muuta voi kuin sopeutua tilanteeseen. Mutta en valita, ihan kivoja reissujahan nuo ovat olleet, kun on tanssiseuraa. :) Ja kun ei juo, niin autolla pääsee kotiin jos tylsäksi käy.
Eli anna naisesi viihtyä ystäviensä seurassa, jokainen tarvii joskus omaa aikaa. Kuten sanoit, hän tulee aina sieltä sinun luoksesi, joten ei ole aihetta olla mustasukkainen. :)
- sano mun sanoneen
Vierasta Mulkkua se saa...
- .....------
Kun on noin "nuori" vaimo kyseessä, on ihan normaalia, että hän haluaa nähdä vielä muutakin maailmaa, kuin kotiseinät. Mikäli ryhtysit häntä estelemään, saattaisi vaikeudet alkaa. Nyt tarvitaan luottamusta ja arvostusta, ei kyttäilyä tai kyräilyä.
- ihme kommentteja
Kyllähän meillä "bilettävillä äipillä" on muitakin harrastuksia. :) Minä lenkkeilen, käyn salilla ja leffassa neulonkin joskus.. Ja ehdin tehdä kaikkea näitä ja olla hurjan paljon aidosti läsnä lapselleni, koska hän on kotihoidossa. Rahaa ei liikoja ole, mutta tämä on VALINTA. Jos olisi päivähoidossa niin sitten kyllä jäis omat harrastukset hyvin vähiin ja olisin illat ja viikonloput lapsen kanssa (sitä tiiviimmin, mitä pienempi).
- annatko holea?
Huoraaminenki on lienee harrastuksesi?
- ikävän yleistä
Olis sen sinunkin pikkutytön kannattanut kasvaa ja sitten lapsia. Eikös se 30v ole naiselle aikaisin lapsentekoikä joka kannattaa, jos suhdetta takana mielellään 10v.
Sori kun sanon, mutta se otti sinut miehekseen ja siittäjäkseen. Halusi vain lapsia ja ensimmäinen vastaantulija kelpasi. Nyt kun vauvakuume tyydytetty, on aikaa muille mielihaluille. Vauvakuumeeseen ei koskaan pidä sortua naisesi kaltaisessa elämäntilanteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833892
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342803Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä972206Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?271710Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201697- 301584
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261508- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71464Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731453