Miksi yhä useammat haluavat poistattaa tatuointinsa? Onko tatuointi otettu ilman harkintaa?
Trendien perässä ei nyt ainakaan olisi kannattanut ryntäillä.
Etkö harkinnut tarpeeksi?
500
4188
Vastaukset
- mulla on just
käynyt niin että otin joku reilu 10 v sitte hurjana teininä tribaalitatuoinnin käteen. oliha se sillo hieno. mutta nyt näinä päivinä on nyttemin alkanu harmittaa koko tatska.
joten aloitan tatuoinnin poisto projektin. saatan olla jonkun mielestä tyhmä ymym muuta shittii koska olen ollu tyhmä 10 vuotta sitte ja ottanut sen,
mut en oikeestaan edes välitä siitä mitä muut ajattelee. jos haluan sen pois niin otan sen vaan pois. miks siitä kärsis loppuelämänsä jos on mahdollisuus ottaa se pois,ei se häpeä ole poistaa tatuointia. ja eikä tietääkseni ole edes muilta pois jos sen poistatan :)
se vaan minun mielipiteeni asiasta heippahei :)- tom jones
Et sinä ole yhtään tyhmä, tämä minun mielipiteenäni.
- zmirre
Onneks on tribaali eikä joku pääkallo tai teksti tai jotain!
- jenniollikainen
Olisit miettiny sillo teininä teet. Oisit ottanu vaan simppelejä , pieniä tatskoi ja jatkanu sitte !
- Jos itse joskus
Ottaisin tatuoinnin jolla on todella jotakin henk.koht. merkitystä minulle itselleni. En siis ikinä menisi ottamaan tatuointia niin kuin muutamat kaveripiiristäni, että kun he ovat kertoneet mulle että ovat varanneet ajan, ja oon kysynyt no että minkäslainen kuva tulee ja minne, niin he ovat vain vastanneet, että "en mä oikeen viel tiiä, en oo päättäny, mut sen näkee sit ens viikolla ku on se aika!". Hei haloo ! Okei, jokaisen oma päätös omasta kehostaan, mut itse en tällästä kyllä oikeen ymmärrä...
- tom jones
Ja näitä tyyppejä on paljon
- Moraitika
Mielestäni tatuoinnit ovat tyhmä tämän hetken trendi jolla yritetään osoittaa jotain wannabe-vakaumusta milloin mihinkin asiaan esim bändiin tai ihmiseen tai aatteeseen. Ihmiset ei tajua että jos ne on niin tosissaan jonkun asian suhteen niin se juttu kestää tyyliin loppuelämän ilman ihomerkkejäkin.
Nyt halutaan ottaa merkki jotta näytetään muille että ollaan tietynlaisia kun oma persoona on muuten hukassa.
Kamala ajatus jos mullakin ois edelleen kolmonmuotoinen kestopermis 90- luvulta kun silloin se oli se juttu.
Ihoni haluan pitää naturell. Se on kaunis sellaisena.
Teininä olisin halunnut varmaan jonkun perhosen nilkkaan tai vähän sen jälkeen ns.hippivaiheessa jin yang-merkin kämmeneen. Huh, onneksi en ottanut.
Ei sillä että onhan niitä hienojakin tatuointeja mutta suurin osa on kamalia tai vaan jotenkin tyhmiä, sori. - tom jones
Moraitika kirjoitti:
Mielestäni tatuoinnit ovat tyhmä tämän hetken trendi jolla yritetään osoittaa jotain wannabe-vakaumusta milloin mihinkin asiaan esim bändiin tai ihmiseen tai aatteeseen. Ihmiset ei tajua että jos ne on niin tosissaan jonkun asian suhteen niin se juttu kestää tyyliin loppuelämän ilman ihomerkkejäkin.
Nyt halutaan ottaa merkki jotta näytetään muille että ollaan tietynlaisia kun oma persoona on muuten hukassa.
Kamala ajatus jos mullakin ois edelleen kolmonmuotoinen kestopermis 90- luvulta kun silloin se oli se juttu.
Teininä olisin halunnut varmaan jonkun perhosen nilkkaan tai vähän sen jälkeen ns.hippivaiheessa jin yang-merkin kämmeneen. Huh, onneksi en ottanut.
Ei sillä että onhan niitä hienojakin tatuointeja mutta suurin osa on kamalia tai vaan jotenkin tyhmiä, sori.Onneksi et ottanut sitä tatuointia.
- stiisuss
Moraitika kirjoitti:
Ei sillä että onhan niitä hienojakin tatuointeja mutta suurin osa on kamalia tai vaan jotenkin tyhmiä, sori.osuit naulan kantaan
Moraitika kirjoitti:
Ei sillä että onhan niitä hienojakin tatuointeja mutta suurin osa on kamalia tai vaan jotenkin tyhmiä, sori.Näinpä, ja vaikka silloin siltä ei tunnukaan, perspektiivi elämään saattaa muuttua, jolloin sua ei ehkä enää kiinnosta Justin Bieber tms. Mulla on jo idea millaisen tatuoinnin haluan, mutta se tulee paikkaan jossa se on helppo peittää, ja on melko neutraali. Ei mitään erityistä sanomaa muille kuin minulle.
- Vihreä Sulka
29 V eikä yhtää tatuointia XD !!!
On siitä kyllä itsestäni ylpeä etten ole sortunut edes siihen pieneen perhoseen :D
Eipä tartte yhtään hävetä mummona ei ite eikä tulevien lasten tai lastenlasten ;D !!- tom jones
Monasti ne kehnosti tehdyt perhoset on juuri niitä kaikkein kamalimpia, lapsetkin hymyilevät kysyessään mikä toi on?
Ei tarvitse minunkaan hävetä isänä.
- Mies-33
Ihmekkös tuo, naurettava idea koko tatuointi,
vähän sama kuin liimais tai ompelis tarran takkiin, oooo onpa mahtava kuva.
Ei se ego sillä nouse, vaikkakin moni tatskan kantaja niin kuvittelee.- tom jones
Ei nouse ego, vaikka naiset kauniiden korujen sijasta hakkaisivat kroppansa täyteen tatuointeja.
Tällä keskustelupalstalla ei myöskään nouse keskustelun taso, vaikka kuinka naputtelisi yläpeukkuja avauksiin, se on vain harhaa jota tauoidut harrastavat omissa keskusteluissa.
- ei laumasielu
Laumasielu joka ottaa tatuoinnin,kun se on "muotia",ja muillakin on. Vaikka olisi kaikilla erilainen.
Jos tatuointeja ei olisi kaikilla,olisi se paljon erikoisempaa ja hienompaa.
Niin ,nyt on kyllä coolimpaa olla ilman tatuointeja,puhdas,raikas ja oman näköinen.
Tatuoinnit näyttävät kaukaa kaikki samannäköisiltä töhryiltä ja suttuisilta iholla. Ei kiitos.- tom jones
Joo, olen huomannut jo pidemmän aikaa, kuinka paljon kauniimman näköinen on puhdasihoinen nainen verrattuna tatuoituun. Vaikka kasvonpiirteiltään tatskattu voi näyttää hyvältä, mutta arvoasteikko alenee, kun näkee musteroiskeet.
- miranda
Eli siis on trendi olla ilman tatskoja..no niin julkkikset jotka haluavat näyttää alaselän ja lantion alueensa , kaduttaako?
tai tavikset yhtä hyvin. Ei tietenkään kaduta. Itelläni "vain" kaksi tatskaa, kolmatta on jo taiteilijan tiskillä luonnosteluvaiheessa, odotusajat on vaihteeksi pitkiä mut ei se haittaa, ehdinpä muuttaa mieltäni jos en haluakaan. Mut miksi sen tekisin.
Päätös on tehty, ja makso mitä makso.
Ne jotka haluaa olla ilman kuvia, suotakoon se heille, ei haittaa mun elämää.
Ite kypsyttelin pitkän ajan jo ekan kuvan suhteen, sekin 2cm x 2cm joten ei maata mullistavan kokoinen. Toinen n.7cmx10cm ja kolmas todennäkösesti tulee olemaan hieman isompi.
Kun tähän oon lähteny mukaan niin sen myös kestän. En todellakaan poistata symbolia enkä tekstiä sen takia et ne olikin tyhmiä. Ja maksaisin poistosta varmasti enemmän kuin laittamisesta...!!!
Ihminen on laumasielu, oli tatskoja tai ei. Yhtä lailla voisin kutsua kuvattomia nuoria naisia wannabebarbeiksi jotka eivät kestä luomeakaan iholla, koska ihon täytyy olla puhdas.
Mutta en tee sitä.
Ei kiitos sapluunaperhosille ja -tähdille.
- ...
En ymmärrä miksi tuo asia otetaan niin vakavasti. Melko pinnallista, kaiken olisi oltava täydellistä, ja jos ihon alla sattuu olemaan epämiellyttävä kuva niin se on sitten mailmanloppu. (Ja ennenkuin joku väittää tatuointeja superpinnallisiksi, niin mielestäni ne menevät samaan kategoriaan meikkaamisen ja hiusten värjäyksen kanssa) Vielä enemmän ihmetyttää kun ihmisiä tuntuu häiritsevän muiden tatuoinnit.
Ja minä en ainakaan ota tatuointia tai jätä ottamatta tatuointia sen takia että se on muotia.
Hyviä perusteluja kiitos että miksi on maailmanloppu jos kyllästyy omaan tatuointiinsa? Moni ihminen inhoaa jopa omaa naamaansa, mutta kyllä sitä voisi olla paljon tärkeämpääkin ajateltavaa ja tekemistä kuin tuijottaa peiliin ja murehtia että onpas nenäni tyhmän näköinen ja voi ei kun on jalassa kukkanen. Kyllä sen murehtimisen ymmärtää jos vaikka kasvot ovat hajonneet kokonaan auto-onnettomuudessa, mutta jos selässä on vaikkapa kaksimetrinen Valmet niin sen saa piiloon ihan vaan hupparilla.- Maija L
tatska pois ja hyvä niin
oikeatihan se ei lähde pois kuin leikkaamalla käsi.
laserpoisto jättää arvet, jotka ovat sitten hirveen näköset.
mulla alkoi laihtumisen mukana tribaali roikkumaan tosi pahasti ja nyt on ne arvet, kyllä ottaa päähän koko tatuointi loppuelämän....... - gfrjtry
Maija L kirjoitti:
tatska pois ja hyvä niin
mulla alkoi laihtumisen mukana tribaali roikkumaan tosi pahasti ja nyt on ne arvet, kyllä ottaa päähän koko tatuointi loppuelämän.......Olet sitten ottanut vuonna yksi ja kaksi laserilla pois, jos arvet sait tai puhut vastoin parempaa tietoasi.
- tom jones
Ei se maailmanloppu olekaan, mutta toki varmaan harmittaa suuresti typeryyttään tehty erehdys. Kaksimetristä Valmetin kuvaa ei ole kiva peitellä kesähelteillä vaatteilla.
- Maija L
gfrjtry kirjoitti:
Olet sitten ottanut vuonna yksi ja kaksi laserilla pois, jos arvet sait tai puhut vastoin parempaa tietoasi.
voidaanko sopia että sinä tiedät kaiken
eikä muut mitään. - hk
Maija L kirjoitti:
tatska pois ja hyvä niin
mulla alkoi laihtumisen mukana tribaali roikkumaan tosi pahasti ja nyt on ne arvet, kyllä ottaa päähän koko tatuointi loppuelämän.......Miettikääpä kun tatuoidut tyypit on 70-80 v ikäsiä..........
selät ja allit...........
käsivarret, rintakehät................
pohkeet, ym ym............
lävärikorut poistettu esim korvista, ah mitkä lenkkimakkarat....... - böbö
Maija L kirjoitti:
voidaanko sopia että sinä tiedät kaiken
eikä muut mitään.Ei kun on fakta että tatuointi ON arpi. Ei sovita.
- Salkin
hk kirjoitti:
Miettikääpä kun tatuoidut tyypit on 70-80 v ikäsiä..........
selät ja allit...........
käsivarret, rintakehät................
pohkeet, ym ym............
lävärikorut poistettu esim korvista, ah mitkä lenkkimakkarat.......Jep, mua varmaan harmittaa 70-80 vuotiaana se että, mun ryppysessä ihossa on musteläiskiä, ilman niitä oliskin saanu piparia niin että, huh huh..
Juu itsellä tatuointeja, jokaisella on syy miksi on meikäläisessä ja iso projekti alkaa ensi viikolla kun tulee lisää. - tom jones
Salkin kirjoitti:
Jep, mua varmaan harmittaa 70-80 vuotiaana se että, mun ryppysessä ihossa on musteläiskiä, ilman niitä oliskin saanu piparia niin että, huh huh..
Juu itsellä tatuointeja, jokaisella on syy miksi on meikäläisessä ja iso projekti alkaa ensi viikolla kun tulee lisää.Ei tatuoimattomat mitään piparia, sillä kaipaa että jättävät ihonsa tuhrimatta musteella. Se on vaan sitä paljon puhuttua maalaisjärkeä.
- asjkki
En pidä blondeja miehiä viehättävinä, siksi en sellaisen kanssa seurustele. Mutta olen kyllä useamman kerran antanut blondille miehelle mahdollisuuden, koska minulle se hiustenväri ei ole pääasia.
Jos te ette pidä tatuointeja viehättävinä niin tarviiko siitä jauhaa? Ette vaan sitten tatuoitujen ihmisten kanssa hengaile/seurustele. Pitääkö siitä tehdä niin iso juttu? En ymmärrä tätä tatuoinneista vaihkoamista! Ärsyttääkö kun niin monet ihmiset oikeasti pitävät tatuoinneista ja teidän "naturel" valikoima pienenee? Ja onko tosiaan kiinni jostakin pikku kuvasta että ette voi naisen/miehen kanssa seurustella? Jos näin on niin olette kyllä ansainneet elää yksin. Kuka oikeasti edes tahtoisi seurustella nuin ahdasmielisen ja pinnallisen ihmisen kanssa!!
Minun jokainen tatuointini on minulle tärkeä, ne muistuttavat minua tärkeistä hetkistä ja ihmisistä elämässäni, enkä voisi kuvitellakaan elämää ilman niitä. Olen myös piirtänyt jokaisen itse joten sitäkin kautta ne ovat hyvin henkilökohtaisia. Enkä todellakaan ole ainoa! Monet tatuoidut ovat miettineet kuviaan kauan ja heidän kuvillaan on jokin merkitys.
On kuitenkin paljon sellaisia ihmisiä jotka ottavan kuvan vain siksi koska se on IN ja he valitsevat sellaisen kuvan mikä heistä tuntuu sillä hetkellä kivalta. Nämä ovat niitä ihmisiä jotka niitä kuvia katuvat kun mieli muuttuu eikä se söpö kissanpentu näytäkään enää niin söpöltä siinä persposkessa.. Tatuointia tulisi miettiä pitempään kuin pari päivää koska se on kuitenkin suhteellisen pysyvä ja kuvan aihe tulee miettiä siten että tulisitko pitämään kuvastasi myös 60-vuotiaana.- asjkki
lisäyksenä vielä.. Juuri nuo tribaalit ovat niitä pahimpia. Ne ovat yleensä ihan täysin tunteettomasti otettuja lehtisestä valittuja kuvia jotka otetaan vain ottamisen ilosta. Tatuoijankin kanssa kun juttelin, hän sanoi että hän vihaa tribaalien tekoa koska ne ovat niin sieluttomia ja todennäköisesti päätyvät laserin alle. Ihan turhia siis, joten jättäkää tribaalit ottamatta, ainakin jos se on hetken mielijohde!
- tom jones
asjkki kirjoitti:
lisäyksenä vielä.. Juuri nuo tribaalit ovat niitä pahimpia. Ne ovat yleensä ihan täysin tunteettomasti otettuja lehtisestä valittuja kuvia jotka otetaan vain ottamisen ilosta. Tatuoijankin kanssa kun juttelin, hän sanoi että hän vihaa tribaalien tekoa koska ne ovat niin sieluttomia ja todennäköisesti päätyvät laserin alle. Ihan turhia siis, joten jättäkää tribaalit ottamatta, ainakin jos se on hetken mielijohde!
Mikä sinä olet ketään neuvomaan tribaalien tekoa vastaan?
- tom jones
tom jones kirjoitti:
Mikä sinä olet ketään neuvomaan tribaalien tekoa vastaan?
Tämä ei ollut minun kirjoittama viesti.
- HUUTAJA
TÄMÄ KESKUSTELU ON TÄLLÄ HETKELLÄ MUOTI JA KAUNEUS OSION YKKÖSKESKUSTELUNA OIKEIN MAINOKSELLA KUVAN KANSSA, JOTEN JOS SINÄ ITSE "asjkki" ET YMMÄRRÄ TATUOINNEISTA VAIHKOAMISTA NIIN, SILTI SUURIN OSA YMMÄRTÄÄ JA ON NIITÄ VASTAAN!
- mIksi
HUUTAJA kirjoitti:
TÄMÄ KESKUSTELU ON TÄLLÄ HETKELLÄ MUOTI JA KAUNEUS OSION YKKÖSKESKUSTELUNA OIKEIN MAINOKSELLA KUVAN KANSSA, JOTEN JOS SINÄ ITSE "asjkki" ET YMMÄRRÄ TATUOINNEISTA VAIHKOAMISTA NIIN, SILTI SUURIN OSA YMMÄRTÄÄ JA ON NIITÄ VASTAAN!
Miksi tom jones saa keskusteluihin vastauksia enemmän kuin muut yhteensä?
- HUUTAJA
mIksi kirjoitti:
Miksi tom jones saa keskusteluihin vastauksia enemmän kuin muut yhteensä?
SE VOI JOHTUA SIITÄ ET SE VASTAILEE VIESTEIHIN, EIKÄ VAAN HEITÄ AVAUSTA JA JÄTÄ SITÄ OMAN ONNENSA NOJAAN.
- mIksi
HUUTAJA kirjoitti:
SE VOI JOHTUA SIITÄ ET SE VASTAILEE VIESTEIHIN, EIKÄ VAAN HEITÄ AVAUSTA JA JÄTÄ SITÄ OMAN ONNENSA NOJAAN.
ja onhan se hyvä kirjoittaja!
- asjkki
HUUTAJA kirjoitti:
HUUTAJA, taisi tuo minun tekstini osua ja upota.. ;)
- puhdasihoinen
Lihakaupan liha oli...
leimattua sinisellä tai punaisella entisaikoina.
Sama tulee mieleen....- tom jones
On ne tosi irvokkaan näköisiä homejuustoja ja leimattuja lihakimpaleita. Hirvittävän rumia sinertävät tatuoinnit, jotka usein muistuttavat mustelmia. Kukapa haluaisi olla hakatun näköinen?
- puhdasihoinen
tom jones kirjoitti:
On ne tosi irvokkaan näköisiä homejuustoja ja leimattuja lihakimpaleita. Hirvittävän rumia sinertävät tatuoinnit, jotka usein muistuttavat mustelmia. Kukapa haluaisi olla hakatun näköinen?
Kuka hullu haluaa näyttää vankilassa olleelta...
en minä ainakaan.Siksi vain vähän ja pieniä tyylikkäitä koruja.
Ja kauniita vaatteita... - tyom jones
puhdasihoinen kirjoitti:
Ja kauniita vaatteita...Enkä minäkään halua näyttää likaiselta tai epäsiistiltä. Tatuoinnit eivät varmasti edesauta yhtään mihinkään muuhun, kuin teini-ikäisten "mä haluun" kiukutteluun.
On paljon kauniita vaatteita ja hienoja koruja, joilla voi itsensä koristella ja jotka voi ottaa pois, kun ei enää huvita pitää. - A-luokan iho
puhdasihoinen kirjoitti:
Ja kauniita vaatteita...Onneksi olkoon kaikki puhdasihoiset! Ihailen suunnattomasti varsinkin näin kesällä naisten ruskettuneita kauniita käsivarsia ja sääriä, ilman rumentavia tatskoja. Sanon sen myös, että en edes osta palveluita sellaisilta, joilla on näkyvillä tatskoja. Olen vaihtanut parturia, kahvilaa ja ravintolaa näiden vuoksi ja teen näin myös jatkossa. Sama koskee matkatoimistoja ja yleensä kaikkea mistä palveluja ostan. Valitsen siis luonnollisen ulkonäön vuoksi minne runsaat rahani käytän.
Tatskat vaikuttavat siis myös liike-elämään! Huomatkaa, en ole ainut näin ajatteleva. Jos en olisi naimisissa, haluaisin ilman muuta jo melkein kosia sinua. Puhdasihoinen!
- huitsiin
mä otin tatuoinnin pari viikkoo si ja ny meen poistaa se
- ...
Varma aika kummallissii tyyppei nää tatskapallet
- ssekukai
mä otin eilen ja nyt kaduttaa, mustanaamion naamataulu habassa
- joo huoh.
EI ole otettu ilman harkintaa, vaan lähinnä harmittaa siksi, että nämä ns. taiteilijat eivät ole tehneet työtään huolellisesti loppuun saakka, vaan jälki on ollut suttuista, viivat ja värit päin peetä...
Siinä omat syyt miksi olen ottamiani kuvia osittain katunut ja ihan tosielämässä joutunut korjauttamaan jälkeenpäin.
Ja liikkeessä otettu, vieläpä eri liikkeissä kun luulin että tulisi parempaa jälkeä, vaan ei...
Yhdessä kuvassa joka on selässä, tatskaaja otti vähän liikaa omia vapauksia = lopputulos ei ollut yhtään mieluinen.
Nilkkakuva ei ole siinä kohdassa missä sen pitäisi olla, alunperin oli oikeassa kohdassa, mutta tatskaaja meni muuttamaan kuvan paikkaa kun oli vähän liian alhaalla, ja siinä vaiheessa en enää lopullista paikkaa peilistä nähnyt, joten enpä ole tyytyväinen = kohta toiseen paikkaan pienin lisäyksin/muutoksin kuvaa fiksailemaan.
Ja lähes joka kuvaa olen joutunut värityttämään uudelleen, mulla ei meinaa värit pysyä ja vaikka aina olen erikseen maininnut että hakkaa nyt ne värit kunnolla kun ei pysy, niin ei.
Että semmosia kokemuksia...Ja itellä mm. selkäkuvalla peitetty arpi, että siksi olen kuvan ottanut sinne, nilkkaan taas kuvaa mietin useamman vuoden.- tom jones
Aika hankalia tuntuvat olevan nämä tatuoinnit ja erityisesti niiden korjaukset ja poistot.
- 27837863786363,7687,
tom jones kirjoitti:
Aika hankalia tuntuvat olevan nämä tatuoinnit ja erityisesti niiden korjaukset ja poistot.
Siltäkö tuntuu?. Olet jo kauan poistellut kuviasi? hehhahhh
- hehehee
Itse palvelualan yrittäjänä ja työnantajana, en palkkaisi tatuoitua enkä lävistettyä hakijaa, enkä taatusti ole ainut lajissani. Ainut palvelualan homma jonne tatska voisi käydä on HD kauppa, mut tuskin sinnekään perhosella pääsis :)
* Joku kirjoitti että tatska viestittää itsenäistä yms. Laumasieluisuutta ja junttiutta se kuvaa. Jos ottaa tatskan sen vuoksi että haluaa erottua joukosta (junteista?), Niin eikös silloin toimi juuri lauman mukaan koska muutkin jotka haluavat erottua joukosta, ottaa tatskan samasta syystä. Tyttärenikin pukeutuu goottityyliin koska haluaa erottua massasta, ja pukeutuu sitten kuten muutkin jotka haluavat erottua massasta. Ääneen ei tietty voi nauraa, sisäänpäin kyllä. Kyl luomu on aina paras vaihtoehto naiselle. Aikuisista tietty on nyt puhe, jotka on jo sinut itsensä kanssa.- tom jones
Minä olen myös esimiestehtävissä ja kieltämättä lävistetty tai tatuoitu ihminen herättää negatiivisen mielikuvan minussa, enkä koskaan milloinkaan voisi palkata tällaista töihin.
- asjkki
hehehee, tietäisitpä vain kuinka monta työntekijää sinulla varmasti on tai on ollut, joilla oikeasti on tatuointeja ja jopa lävityksiä mutta vain sellaisissa paikoissa jossa ne eivät näy! Minulle tatuoinnit ovat hyvin henkilökohtaisia vaikka mielellään niitä näytän jos joku tahtoo nähdä mutta voin ihan hyvin olla t-paita päällä töissä eikä kukaan tiedä kuvistani mitään.
Tatuointi on vain KUVA iholla ja se että te annatte sen vaikuttaa itseenne niin järkyttävän paljon on omituista!! Se on vain KUVA, mitä pahaa se teille tekee? Ja se että saatatte menettää hienoja ihmissuhteita pelkästään KUVAN takia, en ymmärrä! Voisiko joku selittää minulle mitä pahaa kuvassa on? Tottakai kuva voi esittää jotain mikä ei miellytä mutta otetaan vaikka esimerkiksi pääskynen alaselässä.. Mitä te ajattelette että se pääskynen teille tekee jos keskustelette sen kuvan kantajan kanssa?
Se että sanoo että kaikki tatuoidut ovat rikollisia ja ex-vankeja yms. on sama asia kuin se että sanoisi että kaikki punatukkaiset joutuvat helvettin!! Takapajuista ja keskiaikaista! Nostakaahan se pää sieltä p******tä ja herätkää nykyaikaan! Nyt elämme sentään 2000 lukua! Tatuoinnit eivät tee teille mitään pahaa eivätkä liity teidän elämäänne (ellette halua) joten saisimmeko kantaa kuvamme rauhassa niin tekin saatte kantaa ne lippalakkinne ja raamattunne. - Tatskat ei aina näy
Hmm, hyvä hehehee "yrittäjä, työnantaja".. oletko siis pyytänyt työnhakijoita riisuutumaan alasti työhastaattelussa, jos kerran tiedät, ettei sinun työntekijöilläsi ole tatuointeja. Minun työkavereillani saatika pomoilla ei ole aavistustakaan, että minulla on tatuointeja, koska he eivät näe minua ilman vaatteita!!!! :D
- Työnantaja
asjkki kirjoitti:
hehehee, tietäisitpä vain kuinka monta työntekijää sinulla varmasti on tai on ollut, joilla oikeasti on tatuointeja ja jopa lävityksiä mutta vain sellaisissa paikoissa jossa ne eivät näy! Minulle tatuoinnit ovat hyvin henkilökohtaisia vaikka mielellään niitä näytän jos joku tahtoo nähdä mutta voin ihan hyvin olla t-paita päällä töissä eikä kukaan tiedä kuvistani mitään.
Tatuointi on vain KUVA iholla ja se että te annatte sen vaikuttaa itseenne niin järkyttävän paljon on omituista!! Se on vain KUVA, mitä pahaa se teille tekee? Ja se että saatatte menettää hienoja ihmissuhteita pelkästään KUVAN takia, en ymmärrä! Voisiko joku selittää minulle mitä pahaa kuvassa on? Tottakai kuva voi esittää jotain mikä ei miellytä mutta otetaan vaikka esimerkiksi pääskynen alaselässä.. Mitä te ajattelette että se pääskynen teille tekee jos keskustelette sen kuvan kantajan kanssa?
Se että sanoo että kaikki tatuoidut ovat rikollisia ja ex-vankeja yms. on sama asia kuin se että sanoisi että kaikki punatukkaiset joutuvat helvettin!! Takapajuista ja keskiaikaista! Nostakaahan se pää sieltä p******tä ja herätkää nykyaikaan! Nyt elämme sentään 2000 lukua! Tatuoinnit eivät tee teille mitään pahaa eivätkä liity teidän elämäänne (ellette halua) joten saisimmeko kantaa kuvamme rauhassa niin tekin saatte kantaa ne lippalakkinne ja raamattunne.Älkääpä kiihtykö. Työnantajalla on toki oikeus valita työntekijänsä. Kyllä minä myöskään en ota ketään töihin, jolla on näkyviä tatuointeja. "Kaunistetut " käsivarret kuin likaiset suoraan autokorjaamosta ovat näkyvä haitta ja ovea näytän työnhakijalle. Vaikka se on vain "kuva", vain KUVA, se ei saa näkyä. Piilossa saa tietenkin olal mitä vain. Yhdessä kahvilassa oli neitonen, jolla oli puoli kaulaa iso mustavalkoinen tatuointiläikkä. Toista kahvia en ole siellä enää koskaan juonut. Katsos valinta on minun siinäkin.
- Mymmeli_
Voi tyttöparkaa, kun oma äitikin jo nauraa. Mahtaa olla itseluottamus todella korkealla!
- 41%
asjkki kirjoitti:
Se että sanoo että kaikki tatuoidut ovat rikollisia ja ex-vankeja yms. on sama asia kuin se että sanoisi että kaikki punatukkaiset joutuvat helvettin!! Takapajuista ja keskiaikaista! Nostakaahan se pää sieltä p******tä ja herätkää nykyaikaan! Nyt elämme sentään 2000 lukua! Tatuoinnit eivät tee teille mitään pahaa eivätkä liity teidän elämäänne (ellette halua) joten saisimmeko kantaa kuvamme rauhassa niin tekin saatte kantaa ne lippalakkinne ja raamattunne."ei se tee mitään pahaa".........minkähän ikänen asjkki oikein on...puistatuksia..harvalla kai tatska irtoo ihosta ja menee tekemään pahoja.. vähän kuin nää otsikot perheitä tuijottavista karhuista ja tuhmista lokeista
- Pikkuneiti Porvoolai
Tulin, näin ja otin mokoman tatuoinnin Dominossa. Palvelu oli ihan hyvää, mutta lopputuloksesta ei voi samaa sanoa. Tatuoinnissani on 4 virhettä. En haluaisi olla mikään pilkunviilaaja, mutta kun kuva kuitenkin pysyy siinä lopun elämän. En kadu ollenkaan tatuoinnin ottamista, mutta olisihan se ihan mukava jos kuvassa ei olisi niin paljon ylimääräisiä "töhryjä" yms. Minulla kuitenkin oli ihan simppeli kuva, jonka tekemisen ei pitänyt vaatia paljon.
- tom jones
Porvoolaisena satun tietämään tyypin ja minun rehellinen mielipiteeni on, ettei ole kaikki matot suorassa jätkän yläkerrassa.
- Pikkuneiti Porvoolai
tom jones kirjoitti:
Porvoolaisena satun tietämään tyypin ja minun rehellinen mielipiteeni on, ettei ole kaikki matot suorassa jätkän yläkerrassa.
Helpotkaan asiat eivät mene aina niin kuin suunnitelee. Ikävä kyllä rahatilanteen takia tuskinpa koskaan pystyn poistamaan tatuointianai.
- tom jones
Pikkuneiti Porvoolai kirjoitti:
Helpotkaan asiat eivät mene aina niin kuin suunnitelee. Ikävä kyllä rahatilanteen takia tuskinpa koskaan pystyn poistamaan tatuointianai.
Eiköhän sitä joskus vielä sen verran rahaa löydy, että saat pois sen ruman tatuoinnin.
- 3658,786,96887,86,83
tom jones kirjoitti:
Eiköhän sitä joskus vielä sen verran rahaa löydy, että saat pois sen ruman tatuoinnin.
Kuka sanoo, että se on ruma? Sin' vai? hehahhhh
- naiset ok
miesten kannattaa miettiä että ei mitään "p..lun kuvia" vetele...)
Joka trendi ja muoti on tietyllä tapaa tyhmä jos oikein tarkkaan katsotaan, mutta kyllä sopivat tatskat tekee miehestä miehekkään... paljon terveempi trendi ne ovat kuin joku metroseksualismi nykymiehillä meikkeineen...- tom jones
Aijaa, mies ei siis ole miehekäs ilman tatuointia? Olen aivan eri mieltä, kuin myös naisten suhteen tatuoinneista, puhdas iho on kuin samettia.
- Devin110
tom jones kirjoitti:
Aijaa, mies ei siis ole miehekäs ilman tatuointia? Olen aivan eri mieltä, kuin myös naisten suhteen tatuoinneista, puhdas iho on kuin samettia.
Kyllä se sametilta tuntuu vaikka sitä kuva koristaakin ;)
- Nainen 40 v
Olen ottanut naurettavan tatskan reippaasti alle kakskymppisenä ja aion sen poistattaa kunhan rahatilanne sen sallii... Onneks on pieni mutta näkyvällä paikalla :( Näin uimahallissa tatuoidun mummon viime viikolla enkä katsonut mitä ne kuvat esittää mut oli kyllä kaukana kauniista, olivatpa kuvat mitä hyvänsä ;) Eli kyllä se on meillä hoitoalalla tulevaisuudessa sitä tatuoitujen mummojen kylvetystä :D
- tom jones
Vanhemmiten ihmiset kiinnittävät vähemmän huomiota itseensä, joten ikäihmisille luultavasti nämä tatuoinnit tulevat jäämään irvokkaiksi muistomerkeiksi typeryydestä.
- Jumpsuit
Kaveripiirissä on tatuoituja sekä tatuoijia. Itselle en koskaan ole tatuointia halunnut, koska tiedän haluavani siitä joskus eroon kuten jostain vanhasta vaatteesta. Mutta vielä ei ole kaverit puhuneet haluavansa eroon tatuoinneistaan. Luulisin heidän ymmärtäneen, että se on osa heitä/identiteettiä loppuelämän ajaksi.
- mil-arca
No jos harmittaa, ei siitä varmaan halua paljon puhua vaan ainoastaan miettii, miten pääsisi eroon siitä.
- tom jones
Vanhat vaatteet tosiaan heitetään käytön jälkeen pois, mutta voiko tatuoinnista edes puhua ikuisena, kun on olemassa tällainen poistomahdollisuus?
Eikä erehdyksistä viitsi paljoa muille huudella.
- Nölli
Itse olen menossa poistattamaan tatuoinnin, omasta tyhmyydestä saa kärsiä. ;) Voi olla, että otan siihen hienon peittotatuoinnin kun kuva ei kuitenkaan kovin suuri ole. En ottanut tatuointia vaan tein sen itse vihoissani itseäni kohtaan ja mietin samaan aikaan, että tikkaan niin syvään että sahaan koneella samantien sen käteni irti. Naurakaa vaan, niin nauran minäkin. :D Välillä itken, mutta se on elämää. Joskus sitä on vaan idiootti.
- tom jones
Suuret tunteet tuntuu olevan ja aika ehdoton olet itsesi suhteen. Kannattaa harkita myös se peittotatuointi tarkkaan ennen kuin menee ottamaan.
- miettiä tarkkaan
kannattaa tosiaan miettiä tarkkaan sitä "peittotatuointia" koska mitäs sitten teet jos siitä tuleekin yhtä hirveä kuin aikaisempikin mutta vaan isompana ja enemmällä musteella..
- Aito Ihminen
miettiä tarkkaan kirjoitti:
kannattaa tosiaan miettiä tarkkaan sitä "peittotatuointia" koska mitäs sitten teet jos siitä tuleekin yhtä hirveä kuin aikaisempikin mutta vaan isompana ja enemmällä musteella..
Tatuointi on ikuinen todiste hetkellisestä mielenhäiriöstä.
- Never do never
Itsekin haaveilin nuorempana tatuoinnista, mutta onneksi en ottanut. Nyt vajaa 10 vuotta myöhemmin sitä tajuaa, että tatuointi on sama kuin lihan leimaaminen. Esim aikuisviihde-elokuvissa jokaisella on jonkinnäköisiä tatuointeja. Itse olen sitä mieltä, että tatuointi/tatuoinnit tekee ihmisistä, eteenkin naisista epäsiistin ja jotenkin tautisen oloisia. Kuvottavaa.
- tom jones
Minä olen vierailut aikuisviihde sivustoilla ja tiedän, miltä nämä naiset näyttävät. Epäilen naisten käyvän katsomassa pornoa vähemmän, eivätkä välttämättä tiedä miltä kunnon ilolintu näyttää. Jos tietäisivät niin varmaan ehkä harkitsisivat vielä kerran sitä tatuointia.
- oiBoy
Olen kuullut että blondi tukka, isot tissit ja ajeltu alapää kuuluvat myös näihin ilolintujen tunnusmerkkeihin.. Eli tästä siis voimme päätellä että jos kaikki tatuoidut tuovat mieleen aikuisviihde ammattilaisen niin sehän pätee sitten varmasti kaikkiin blondeihin ja iso tissisiin sekä niihin jotka päättävät ajella alakertansa. On se rankkaa tämä naisen elämä kun miehet määrittävät mitä naisessa saa ja ei saa olla katsomalla aikuisviihdettä. Todella kypsää, hyvä pojat!
PS. Satun myös tietämään että miehet näillä filmeillä ovat aika hyvin varustettuja.. hmmm.. no sehän siis tarkoittaa sitä että kaikki hyvin varustetut miehetkin ovat ihan ala-arvoisia ja likaisia ja miten tuossa aikaisemmin mainittiin..niin TAUTISEN OLOISIA! Aika kova ristiriita kun eikös jokainen mies toivo olevansa hyvinvarustettu... - 57,385,6873678,768,6
Lapsi!
- Minni O
..että eikö v. 1999 otettu tribaalikuvio olekaan enää trendikäs v. 2041, jolloin 18-kesäisenä tatskansa ottanut täyttää 6-kymmentä? =DDD
Ehkä kannattaisi ajatella nenäänsä pidemmälle.- tom jones
Ei tatuoinnit mitään ajattomia ole tai no voihan ankkuritatska sopia merimiehelle, mutta yli 4-kymppisillä alkaa ole melko haalistuneita ja säälittäviä.
- Minni O
tom jones kirjoitti:
Ei tatuoinnit mitään ajattomia ole tai no voihan ankkuritatska sopia merimiehelle, mutta yli 4-kymppisillä alkaa ole melko haalistuneita ja säälittäviä.
...se on just näin, ei miehekkyydellä ja tatuoinneilla ole mitään tekemist keskenää..
Eipä kyllä naisellisuudellakaan. - tom jones
Minni O kirjoitti:
...se on just näin, ei miehekkyydellä ja tatuoinneilla ole mitään tekemist keskenää..
Eipä kyllä naisellisuudellakaan.Suurimmaksi osaksi ei vaan mietitä riittävästi, vaan mennään ja otetaan ja vasta sen jälkeen katsotaan mitä tuli tehtyä.
- harkittu
tom jones kirjoitti:
Suurimmaksi osaksi ei vaan mietitä riittävästi, vaan mennään ja otetaan ja vasta sen jälkeen katsotaan mitä tuli tehtyä.
jos etsii ja miettii täydellistä kuvaa itselle 5 vuotta ja vielä etsii oikeaa tatuoijaa seuraavat pari vuotta se tuskin on ihan harkitsematta otettu kuva silloin.
vai onko?
voin tietysti olla väärässäkin, mutta empähän ole katunut. - tom jones
harkittu kirjoitti:
jos etsii ja miettii täydellistä kuvaa itselle 5 vuotta ja vielä etsii oikeaa tatuoijaa seuraavat pari vuotta se tuskin on ihan harkitsematta otettu kuva silloin.
vai onko?
voin tietysti olla väärässäkin, mutta empähän ole katunut.Ei, et ole omaasi ottanut harkitsematta ja hienoa, ettet ole katunut.
- InK_or_NoT
Tatuoinnin poistaminen ei ole mikään pikku juttu, joten tatskan ottaa, kannattaa todellakin miettiä tarkkaan, että se on se ns. omajuttu. Itse harkitsin ensimmäistä tatuointiani liki 20 vuotta, mutta kun en tiennyt millaisen haluan, en sitä ottanut. Pari vuotta sitten elämässäni tapahtui asioita, joiden voittaminen oli mulle iso juttu ja silloin löytyi myös se mun oma juttu, joka ihooni tatskattiin.
Nyt iholla on kaksi tatuointia ja kolmas tullossa.
Ymmärrän varsin hyvin näiden naturel-ihon puolestapuhujia, eikä niistä saa loukkaantua, mutta asialinja pitäisi muistaa jokaisessa keskustelussa säilyttää.
Semmoiset tastapelle-mielipiteet kertoo aika paljon kirjoittajastaan. Kun osaa perustella mielipiteensä hyvin, myös toinen osapuoli osaa ottaa sen asiallisesti.
Toivotan kaikille oikein hyvää kesänalkua, oli sitten tatuoitu tai ei ;)- tom jones
Kiitos paljon asiallisesta viestistä. Käytän itse tuota tatskapelle sanaa ärsytettynä, tavallisesti joku mukamas kaiken tietävä räkänokka saa minussa aikaan kyseisen reaktion. Olen pitkälti samaa mieltä asioista kanssasi, mutta käydessäni Kreikassa näin suomalaisilla tatuointeja tavallista enemmän ja voi sanoa, että yhdeksän kymmenestä oli mauttomia, todella syvältä eikä varmasti olleet harkittuja.
- asjkki
tom jones kirjoitti:
Kiitos paljon asiallisesta viestistä. Käytän itse tuota tatskapelle sanaa ärsytettynä, tavallisesti joku mukamas kaiken tietävä räkänokka saa minussa aikaan kyseisen reaktion. Olen pitkälti samaa mieltä asioista kanssasi, mutta käydessäni Kreikassa näin suomalaisilla tatuointeja tavallista enemmän ja voi sanoa, että yhdeksän kymmenestä oli mauttomia, todella syvältä eikä varmasti olleet harkittuja.
Hei hei eipäs vedetä johtopäätöksiä muiden tatuoinneista! Itselläni on todella korni käärme pohkeessa ja se varmasti herättää juurikin nuita kuvailemiasi mielikuvia muissa ihmisissä mutta se itseasiassa se kaikkein tärkein kuva minulle! Makuasioista ei voi kiistellä ja sinulle mauton voi olla jollekin taideteos! Jopa ne tribaalit joita aikaisemmin itse mollasin! :) Ja jos joku tribaalikuvan omistava nyt tätä lukee niin haluaisin ihan mielenkiinnosta kuulla onko sillä jokin tarina, koska en ole vielä kertaakaan tavannut sellaista jonka tribaalilla olisi jokin muu tarina kuin se että "tahdoin tatuoinnin ja tämä oli kiva".
- bijuu_kyuubi
asjkki kirjoitti:
Hei hei eipäs vedetä johtopäätöksiä muiden tatuoinneista! Itselläni on todella korni käärme pohkeessa ja se varmasti herättää juurikin nuita kuvailemiasi mielikuvia muissa ihmisissä mutta se itseasiassa se kaikkein tärkein kuva minulle! Makuasioista ei voi kiistellä ja sinulle mauton voi olla jollekin taideteos! Jopa ne tribaalit joita aikaisemmin itse mollasin! :) Ja jos joku tribaalikuvan omistava nyt tätä lukee niin haluaisin ihan mielenkiinnosta kuulla onko sillä jokin tarina, koska en ole vielä kertaakaan tavannut sellaista jonka tribaalilla olisi jokin muu tarina kuin se että "tahdoin tatuoinnin ja tämä oli kiva".
Tribaaleista sen verran, että olen itse ottamassa tribaali mallisen ketun olkapäähän. en ota sitä sen takia että se on kiva, otan sen takia koska haluan ja suunnittelin sen itse. Minulle se edutaa tiettyä asiaa, jos se ei aukea toisille, se ei ole minun murhe. olen 24 ja se on toinen tatuointi minulla ja tiedän, että ne ovat minulla vielä yli 70:kin. Olen ylpeä niistä :3
- Ei-vor
bijuu_kyuubi kirjoitti:
Tribaaleista sen verran, että olen itse ottamassa tribaali mallisen ketun olkapäähän. en ota sitä sen takia että se on kiva, otan sen takia koska haluan ja suunnittelin sen itse. Minulle se edutaa tiettyä asiaa, jos se ei aukea toisille, se ei ole minun murhe. olen 24 ja se on toinen tatuointi minulla ja tiedän, että ne ovat minulla vielä yli 70:kin. Olen ylpeä niistä :3
Minulla on työpaikalla noita reipas parikymppisiä musteroiskaistuja jätkiä. Niillä tuntuu olevan suosituin keskustelunaihe tatuointien poisto, joten taidat olla aikaasi jäjessä ja kannattaa harkita toinenkin kerta ja kolmas, ehkä neljäskin...
- bijuu_kyuubi
Ei-vor kirjoitti:
Minulla on työpaikalla noita reipas parikymppisiä musteroiskaistuja jätkiä. Niillä tuntuu olevan suosituin keskustelunaihe tatuointien poisto, joten taidat olla aikaasi jäjessä ja kannattaa harkita toinenkin kerta ja kolmas, ehkä neljäskin...
Tiedoksi vaan että en kuulu noihin "Jätkiin" kun edustan sitä toista sukupuolta. Otan tatuointeja mietittyäni pitkään asiaa ja tiedän etten kadu niitä jälkeenpäin. Otan niitä omaksi ilokseni en siksi,että haluaisin huomiota muilta. Ihminen ottaa tatuoinnin siinä missä vaatteensakin. tatuointi on vaan pysyvä asia ja se on tiedettävä kun ottaa. en tietääkseni ole aikaani jäljessä, puheistasi päätellen puhut omasta puolestasi ja minä en missään nimessä lähtis poistattaa sitä mitä on ottanut. se on osa sinia ja se on ollut sinun oma päätöksesi. En nimittäin seuraa muita siinä että "tehdään sitä mitä muutkin" asiassa. :p
- dsfsfsdf
Mie en ymmärrä mitä se siun persettä kaivelee jos jollain on tatuointi (harkittu tai ei)? Miuta ei kiinnosta vaikka katkoisit raajat iteltäs siitä vaan teet mitä haluat ja suo se vapaus muille.
- Paradiseen
TE OOTTE TYHMIÄÄÄ!!! Ihminen ottaa tatuonnin koska haluaa jotain pysyvää!!! Ne on yleensä hienoja ja niillä saattaa olla jonkinlaisia mielihyvän tunteita... Itse aion hommata "Paradise" textin yläselkääni ja kukkia ympärille kuhan täytän 18! Ei tarvii tulla dissaa jos ei tykkäää!!!!!!!
- parasiteen
Paradiseen kirjoitti:
TE OOTTE TYHMIÄÄÄ!!! Ihminen ottaa tatuonnin koska haluaa jotain pysyvää!!! Ne on yleensä hienoja ja niillä saattaa olla jonkinlaisia mielihyvän tunteita... Itse aion hommata "Paradise" textin yläselkääni ja kukkia ympärille kuhan täytän 18! Ei tarvii tulla dissaa jos ei tykkäää!!!!!!!
No sinäpä annat hyvän ja fiksun kuvan itsestäsi. Ota mitä otat kunhan itse pidät siitä.
ps. Isot kirjaimet ja monet huutomerkit eivät saa tekstiäsi vaikuttamaan erityisen painokkaalta tai viileältä, enemmän se tuo mieleen alaikäisen tai idiootin. Ehkäpä oikea kuva sinulle olisi Hessu Hopo otsaan? - aiga
parasiteen kirjoitti:
No sinäpä annat hyvän ja fiksun kuvan itsestäsi. Ota mitä otat kunhan itse pidät siitä.
ps. Isot kirjaimet ja monet huutomerkit eivät saa tekstiäsi vaikuttamaan erityisen painokkaalta tai viileältä, enemmän se tuo mieleen alaikäisen tai idiootin. Ehkäpä oikea kuva sinulle olisi Hessu Hopo otsaan?Ehkäpä sinun kannattaisi miettiä voitko yleensä neuvoa ketään, onko sinulla varaa siihen.:)
- Shirelee
Omistan itse 4 tatuointia. Kaikki tarkoin harkittuja ja suunniteltuja. Myös tatuoija valittu tarkkaan tekemänsä jäljen mukaan. Omat kuvani liittyvät elämäni tärkeisiin hetkiin ja ajatuksiin, enkä voisi kuvitella ottavani esim. mitään lohikäärmetribalia tai kukkaköynnöksiä tähtien kera vain sen takia, että näyttävät hyviltä. Suunnittelen tatuointini myös itse, eli ovat uniikkeja. Tällöin ei niin helposti törmää ihmisiin, joilla olisi samoja kirjasta valittuja kuvia. Kaikesta huolimatta en rupea haukkumaan aggressiivisesti ihmisiä, joilla näitä minun mielestäni rumia/ mauttomia tatuointeja on. Jokainen tyylillään.
- kylmäverisesti minun
Kaksi kuvaa löytyy, kumpikin juuri sellaisia jotka halusin ja siellä mihin pitikin ottaa, kertaakaan en ole katunut. Niillä on oma merkityksensä kummallakin, muistuttavat tärkeistä asioista elämän varrelta. Itse en kyllä pysty mitenkään päin sietämään näitä ihmisiä jotka menevät tatuointiliikkeeseen, koppaavat sieltä brosyyristä jonkun kivan perhosen tai miehekkään tribaalin ja hakkauttavat sen itseensä vain ja ainostaan sen takia että kaveri Suskilla tai Petellä tai jollakin heidän kaverillaan on samanlainen ja koska se on tosi cool. Tai saattaahan se olla lauantai-illan valttikortti, kun se siideriniskemä, hortahtava vaaleaverikkö tuoppiin nojaillen kikertää baaritiskillä vieressäsi että "onks sul tatskoi?". Mun mielestä tatuoinnit pitäisi kieltää trendisettereiltä, mutta toisaalta.. pitäähän ne yksityiset plastiikkakirurgit pitää leivässä myös tulevina vuosina. Olkoon, ottakaa vaan niitä v*tun tribaaleja vaikka päästä varpaisiin.. :D
- ProudToBeTattooed
Huoh huoh ja huoh....SIIS ANTAKAA NYT JOKAISEN OLLA SELLAINEN KUIN ON JA TEHDÄ NIINKUIN ITSESTÄ HYVÄLTÄ TUNTUU!! Mä liputan tatskojen puolesta,ja vaikka liputankin niin en silti pidä ihmisiä tylsänä yms,jos ei vaan halua/tykkää/uskalla hankkia kuvaa itseensä..Jokainen ihminen tekee mitä huvittaa,ja se ei kuulu kellekkään...Itse kuulun taas siihen porukkaan,joka jo teininä ihastu tatskoihin ja ensimmäisen otinkin ala-ikäisenä...Noh,sitähän puhutaan,että nälkä kasvaa syödessä niin nyt on sitten 1/4 selkää tatuoitu EIKÄ MUUTEN KIINNOSTA PÄTKÄÄKÄÄN MITÄ KUKAKIN AJATTELEE KOSKA MÄHÄN SEN KANNAN IHOLLANI....Olkoon se sitten häpeä tahra tai ylpeyden aihe sitten mummona(huom! JOS SINNE ASTI ELÄÄ!!) niin se on merkki vain eletystä elämästä...Kyllä tässä elämässä tekee virheitä varmasti,jotka eivät vaan näy iholla vaan tuntuu tuolla syvällä sisimmässä,MUTTA silti sä kannat sen hautaan asti...Ja jos joku haluaa poistattaa oman kuvansa niin se on hänen asiansa..Itse en sitä tekis,mutta tässä taas tullaan näihin mielipideasioihin,joista ei voi kiistellä....
- oiBoy
Puhut asiaa! Me tatuoidut emme tule teidän lehmiänne ja heinätalikoitanne haukkumaan niin voitteko te antaa meidän olla rauhassa?! Jotku tykkää äidistä jotku tyttärestä ja niin se asia on. Maailma olisi parempi paikka ilman teitä arvostelijoita jotka ilmeisesti kuvittelette olevanne parempia kuin muut koska puhutte muista ihmisistä noin halveksivasti. Enkä olisi yhtään yllättynyt jos juuri te olisitte olleet niitä kiusaajia koulussa jotka ajoivat silmälasipäiset ja hammasrautasuiset lapset itsemurhan partaalle..
- OiMan
oiBoy kirjoitti:
Puhut asiaa! Me tatuoidut emme tule teidän lehmiänne ja heinätalikoitanne haukkumaan niin voitteko te antaa meidän olla rauhassa?! Jotku tykkää äidistä jotku tyttärestä ja niin se asia on. Maailma olisi parempi paikka ilman teitä arvostelijoita jotka ilmeisesti kuvittelette olevanne parempia kuin muut koska puhutte muista ihmisistä noin halveksivasti. Enkä olisi yhtään yllättynyt jos juuri te olisitte olleet niitä kiusaajia koulussa jotka ajoivat silmälasipäiset ja hammasrautasuiset lapset itsemurhan partaalle..
Jos ei kestä kritiikkiä ei pidä hankkia tatuointia. Tämä maailma ei vaan toimi niin ettei koskaan puhuttaisi halveksivasti muista. Olette tosi helppoa riistaa omituisine tatuointeinne, mutta ettekös te sitä ihan kerjäämällä kerjää. Arvostelua? Ja haluatte nimenomaan erottautua massasta. Sitähän te juuri teette, kun esittelette talvipakkasilla musteella mustaksi hakattuja käsivarsianne. Todellisuudessa teille nauretaan, kiusataan ja osoitetaan sormella. Merimiehet ja vankilakundit olivat sen verran kovia jätkiä, että kestivät sen. Nykymaailman tatskapellet itkevät netissä, ettei saa kiusata vaikka ehdoin tahdoin vapaaehtoisesti ovat laittaneet itsensä tulilinjalle.
- dfsdfs
OiMan kirjoitti:
Jos ei kestä kritiikkiä ei pidä hankkia tatuointia. Tämä maailma ei vaan toimi niin ettei koskaan puhuttaisi halveksivasti muista. Olette tosi helppoa riistaa omituisine tatuointeinne, mutta ettekös te sitä ihan kerjäämällä kerjää. Arvostelua? Ja haluatte nimenomaan erottautua massasta. Sitähän te juuri teette, kun esittelette talvipakkasilla musteella mustaksi hakattuja käsivarsianne. Todellisuudessa teille nauretaan, kiusataan ja osoitetaan sormella. Merimiehet ja vankilakundit olivat sen verran kovia jätkiä, että kestivät sen. Nykymaailman tatskapellet itkevät netissä, ettei saa kiusata vaikka ehdoin tahdoin vapaaehtoisesti ovat laittaneet itsensä tulilinjalle.
Kertoo tietysti aika paljon ihmisestä jos ei siedä erillaisuutta (ei oo kaikki matot suorassa yläkerrassa).
Tomppa onks joku tatuoitu mies vieny naisen siulta? - tom jones
dfsdfs kirjoitti:
Kertoo tietysti aika paljon ihmisestä jos ei siedä erillaisuutta (ei oo kaikki matot suorassa yläkerrassa).
Tomppa onks joku tatuoitu mies vieny naisen siulta?Ei minulta ole koskaan kukaan vienyt naista, ei tatuoitu eikä tatuoimaton.
Erilaisuuden hyväksyminen ei suinkaan tarkoita sitä, että tarvitsee tykätä tai pitää erilaisista asioista. Maailma ei tule koskaan olemaan sellainen, että kaikki sietävät kaikkia, eikä epämiellyttäviä tai vastenmielisia asioita ole. Minä en pidä tatuoinneista. - gtertreger
tom jones kirjoitti:
Ei minulta ole koskaan kukaan vienyt naista, ei tatuoitu eikä tatuoimaton.
Erilaisuuden hyväksyminen ei suinkaan tarkoita sitä, että tarvitsee tykätä tai pitää erilaisista asioista. Maailma ei tule koskaan olemaan sellainen, että kaikki sietävät kaikkia, eikä epämiellyttäviä tai vastenmielisia asioita ole. Minä en pidä tatuoinneista.Aattelin vaan ku on niin katkeroitunutta provoamista ketjusta toiseen, jotai siel taustal on...
No pointtis on tullu selväks nyt viimeistään: et tykkää tatuoinneista. Ei tartte enää jankata samaa ku rikkinäinen levy (tai ihminen). - ekvnsap
tom jones kirjoitti:
Ei minulta ole koskaan kukaan vienyt naista, ei tatuoitu eikä tatuoimaton.
Erilaisuuden hyväksyminen ei suinkaan tarkoita sitä, että tarvitsee tykätä tai pitää erilaisista asioista. Maailma ei tule koskaan olemaan sellainen, että kaikki sietävät kaikkia, eikä epämiellyttäviä tai vastenmielisia asioita ole. Minä en pidä tatuoinneista.Ei tietenkään tarvitse pitää kaikesta, mutta se ettei pidä jostain, ei oikeuta haukkumaan ja arvostelemaan toisia. Sinun ei tarvitse pitää tatuoinneista ja saat totta kai ajatella että ne ovat vastenmielisiä, mutta normaalit käytöstavat pitää silti muistaa. Voisit kokeilla käyttäytyä kuin aikuinen ihminen, ja lakata käymästä tatuointi -keskusteluissa mikäli ne eivät sinua miellytä.
- Shirelee
No ohhoh, nyt oli kyllä OiManilta kerrassaan katkera kommentti. :D Huom. minua ei siis haittaa jos joku ei tykkää tatuoinneistani, enhän minäkänn kaikista tatuoinneista tykkää. Mutta mikä juttu tuo kamala tulistuminen muiden tatuoinneista oikein on?? Onko sulle joku tatuoitu ihminen aiheuttanut jotain ongelmia joskus vai mikä helvetti tässä mättää?
- ProudToBeTattooed
OiMan....Teetkös sä asioita sen takia,että saisit siitä arvostelua?Kiinnostaako sua muiden ihmisten mielipiteet oikeesti niin paljon? Kyllä mä "hakkautan"itseäni ihan omaksi iloksi enkä siksi,että muut saisi mua arvostella...Tietysti en voi väittää etteikö kiva ole kuulla ihmisiltä positiivista palautetta,mutta en mä mene niille itseäni tyrkyttämään..ja jos kuulee negatiivista palautetta niin toisesta korvaan sisään ja toisesta ulos..ketä kiinnostaa?Ei ainakaan mua!....Jos kuljen paljastavammissa vaatteissa niin sitä en tee siksi,että haluan kuviani tuolla paljastella...vai pitäiskö sun mielestä kulkea pilkkihaalari päällä 30 asteen helteessa etten vaan aiheuta paheksuntaa teidän keskuudessa,jotka olette jymähtäneet sinne alkuasukas ajalle...Ainiin siitä puheenollen,jos tätä keskustelua haluat jatkaa niin käy ihmeessä lukemassa tatuointihistoriasta vähäsen niin onpahan vähän mistä puhua,kun nyt tuntuu olevan tiedot tulleet äidin ja isin opeista....Tule sitten pätemään kun on tietoa millä päteä...Naiseksi mussa on munaa ja todellakin kestän kritiikin,mutta tollaista ***kanjauhantaa mä en kestä ihmiseltä,joka ei edes tiedä mistä puhuu....MUTTA TYHJÄT TYNNYRIT KOLISEVAT ENITEN! Nyt ollaan 2000-luvulla niin kannattaisi varmaan hieman olla avoimempi maailmalle...Ei kaikesta tarvitse olla kiinnostunut eikä myöskään tykätä,mutta kokeile...saatat yllättyä...
- 9+12
Voi Jonesin Tomppa, oot sie saanut taas kunnon keskustelun aikaiseksi :D Mä en ymmärrä miksi täällä tatuoidut ja tauoimattomat hiiltyy. Ettekö te huomaa, että osa teksteistä on kirjoitettu provo tarkoituksessa?
Se, että joku ei pidä tatuoinneista ja sanoo sen ääneen on ihan ok, hänellä on siihen oikeus, eikä siitä tarvi vetää hernettä nenään.
Itselläni on tatuointeja ja kuten joku täällä sanoi "nälkä kasvaa syödessä", lisää on tulossa :D Nämä tatuoinnit on itseäni varten ja tarkoin harkittuja, mutta mulle on ihan ok, jos joku ei niistä tykkää. Enhän itsekään tykkää kaikista. Suomi on vapaa maa ja mielipiteensä saa jokainen ilmaista.- askkji
Onhan se ihan ok että mielipiteensä ilmaisee mutta tällainen "tatuoidut on linnakundeja, tatuoituihin naisiin en koskis pitkällä tikullakaan, tatuoidut naiset on likaisia".. Tottakai se melkein jo kuuluu nettikirjoittelun etikettiin että yritetään loukata mahdollisimman montaa ihmistä ja saada ne puolustuskannalle.. Jotku saavat siitä jotain sairasta iloa ja viihdykettä kun huomaavat että nyt sain jonkun tunteet kiehumaan, perus kiussajan tuntomerkkejä siis.
On eri asia puhua asioista asiallisesti mitä tämä aloittaja on onneksi tehnyt mutta jaksaa päivästä toiseen kummastuttaa nämä muut omanmielipiteensä kailottajat ja muiden haukkujat jotka eivät selvästikään näe mitään väärää toiminnassaan.
- Niitä aikoja
En pidä tatuoinneista, mutta mulle on ihan sama jos muut niitä ottaa. Tosin en voi mitenkään ymmärtää, että joku alle parikymppinen laittaa esim. kasvojen alueelle tatuoinnin. Onneksi niitä näkee harvoin.
Teininä kinusin tatskaa, mutta en saanut, luojan kiitos. Pidin jotain siirtokuvaa (tribaali) iholla ja kuvittelin, että se on tatuointi.- tom jones
Ei se minuakaan suuremmin haittaa, jos joku ottaa tatuoinnin. Enemmän hymyilyttää ihmisten typeryys. Tuo siirtokuvien pitäminen olisi suositeltavaa monelle nuorelle, huomaisivat miten nopeasti siihen kyllästyy ja loppujen lopuksi haluaa pois koko kuvan.
- 7328638737863,873,68
tom jones kirjoitti:
Ei se minuakaan suuremmin haittaa, jos joku ottaa tatuoinnin. Enemmän hymyilyttää ihmisten typeryys. Tuo siirtokuvien pitäminen olisi suositeltavaa monelle nuorelle, huomaisivat miten nopeasti siihen kyllästyy ja loppujen lopuksi haluaa pois koko kuvan.
Jännää, kuinka ilmaiset "hymyilysi" näinkin voimakkaasti!
- sdgsdghsd
No johan on taas.
Tottakai suurinosa kommenteista on provoomista ei sen kummempaa.
Vai väittääks joku tosissaan, et on täysijärkinen, kun sanoo tatuoitujen kulkevan talvipakkasella ilman paitaa ja yleistää kaikki samaan lohkoon? Niin pellei yleistyksiä ettei niit voi lukea nauramatta.
Provoomistahan netti"keskustelut" antaa juurikin eniten. Itsekkin nautin siitä suuresti, omat suosikkialueeni on uskonnoliset keskustelut,juutalaisuus,suomenruotsalaisuus.
Asiansa liian tosissaan ottavat vetävät niin herkästi herneen nenäänsä ettei vaan voi olla sohaisematta.
Tatuointikeskusteluihin ja varsinkin tääl en jaksa paljoo puuttua. Syynä miltei vaan, kun täällä ei ole aitoja keskusteluita miltei ollenkaan. Ei ei tämäkään avaus johtanut keskusteluun vaan suurinosa on päänaukomista puolin ja toisin. Lukijoitahan ja kommentejahan tän tyyliset avaukset saa eniten. Ja miksikö? no jokainen voi katsoa, kuinka paljon enemmän muissa on oikeaa asiaa eikä väittelyä "mun mielest" jne.
Tän tyylisten avausten tekijät nauttivatkin lukijamäärästä ja sen tuomasta näkyvyydestä. Tatuointei inhoavien kommentit siit että he haluavat valistaa etenkin nuoria on fuulaa. Kukaan normijärkinen ei voi olla nauramatta tääl oleville päänaukomisille ja eikä jaksa poimia aitoja kommentteja paskan joukosta.
Tatuointei vihaavien siis täytyisi pyrkii aidosti rakentavaan keskusteluun, tai sitten tyytyä olemaan vaan tyhjäpäisiä päänaukojia ja kilpailemaan siitä, kuinka paljon provoojakommentei saavat.
Asiasisältö määrittää keskusteluavauksen paremmuuden ei lukijamäärä/tykkääminen.
Ja kyl olen miltei varma, et omaan kommenttiini tulee provoviesti ilman keskustelunydintä....sitähän tää on, ei muuta.- ...
Sinä itse olet suurin provo et vaan itse huomaa sitä. Aloitus oli täysin ok ja mitäs siitä menet vetämään hernettä nenään vai viduttaako oma tatskasi niin paljon ettet pysty kirjoittamaan asiallisesti?
- tom jones
... kirjoitti:
Sinä itse olet suurin provo et vaan itse huomaa sitä. Aloitus oli täysin ok ja mitäs siitä menet vetämään hernettä nenään vai viduttaako oma tatskasi niin paljon ettet pysty kirjoittamaan asiallisesti?
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Itse en edes viitsinyt vastata kyseiselle tyypille, koska oli selvästi havaittavissa ettei hän edes tiedä mitä provoaminen on ja keskustelun rikkomiseksi huutelee vaan sivusta omia lapsellisia näkemyksiään.
- .....
... kirjoitti:
Ota nyrkki hanuristas niin tajuat lukemasi.
Olettaminen ei vie pitkälle. - ...
..... kirjoitti:
Ota nyrkki hanuristas niin tajuat lukemasi.
Olettaminen ei vie pitkälle.Alatyylinen teksti on tyypillistä keskenkasvuisille räkänokille.
- äääääääsfak
... kirjoitti:
Alatyylinen teksti on tyypillistä keskenkasvuisille räkänokille.
Älä nyt hikeenny ja provosoidu.
Mutta kiitos, kun osoitit itsesi keskenkasvuiseksi räkänokaksi. - ukluyl
tom jones kirjoitti:
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Itse en edes viitsinyt vastata kyseiselle tyypille, koska oli selvästi havaittavissa ettei hän edes tiedä mitä provoaminen on ja keskustelun rikkomiseksi huutelee vaan sivusta omia lapsellisia näkemyksiään.
Niin koska et halua vastata, kun kuulut tähän aivottomien osastoon:
Vai väittääks joku tosissaan, et on täysijärkinen, kun sanoo tatuoitujen kulkevan talvipakkasella ilman paitaa ja yleistää kaikki samaan lohkoon?
Mutta kiitos silti "jones" viihdyttävän lapsellisista ajatusten purkautumisista. - tom jones
ukluyl kirjoitti:
Niin koska et halua vastata, kun kuulut tähän aivottomien osastoon:
Vai väittääks joku tosissaan, et on täysijärkinen, kun sanoo tatuoitujen kulkevan talvipakkasella ilman paitaa ja yleistää kaikki samaan lohkoon?
Mutta kiitos silti "jones" viihdyttävän lapsellisista ajatusten purkautumisista.Minä en ole koskaan yleistänyt mitään asioita, mutta totta on tuo tatskapellejen tatskaesittelyt talvipakkasella. Omin silmin olen nähnyt useampaankin kertaan.
Ihan yhtä naiivia on alkaa arvostelemaan puhdasihoisia aivottomiksi, joten jos nyt kokoaisit järkesi ja miettisit ennen kuin kirjoitat sitä, että mitä sinä todella haluat kertoa viestilläsi. - +++++++
äääääääsfak kirjoitti:
Älä nyt hikeenny ja provosoidu.
Mutta kiitos, kun osoitit itsesi keskenkasvuiseksi räkänokaksi.Mitä jos vetäsit ittes kyykkyyn ja imisit omaa kyrpääsi,tatskapelle!!!!!!!!!!!!!!
- sfhsfh
tom jones kirjoitti:
Minä en ole koskaan yleistänyt mitään asioita, mutta totta on tuo tatskapellejen tatskaesittelyt talvipakkasella. Omin silmin olen nähnyt useampaankin kertaan.
Ihan yhtä naiivia on alkaa arvostelemaan puhdasihoisia aivottomiksi, joten jos nyt kokoaisit järkesi ja miettisit ennen kuin kirjoitat sitä, että mitä sinä todella haluat kertoa viestilläsi.Hahhh hehhhhh
Voi voi ja hellanlettas sentää. - sdhdsdgjdtg
+++++++ kirjoitti:
Mitä jos vetäsit ittes kyykkyyn ja imisit omaa kyrpääsi,tatskapelle!!!!!!!!!!!!!!
Hikkeenyit sitten totaalisesti idiootti tyhjäiho.
Tuoko muuten useampi huutomerkki sanoillesi painoa lisää, kun teksti on muuten kuin hiekkalaatikolta suoraan? - tom jones
sfhsfh kirjoitti:
Hahhh hehhhhh
Voi voi ja hellanlettas sentää.Et taaskaan miettinyt etukäteen ennen kirjoittamista, mitä haluaisit viestilläsi kertoa?
- tom jones
+++++++ kirjoitti:
Mitä jos vetäsit ittes kyykkyyn ja imisit omaa kyrpääsi,tatskapelle!!!!!!!!!!!!!!
Tämä ei ole tatuoimattomien kirjoitelmia, vaan ihan selvästi feikki. Tatuoidut menevät halpamaisuuksiin, kun sanan säilä ei enää taivu ja verbaaliset kyvyt ovat olemattomat.
- sdghsdh
tom jones kirjoitti:
Et taaskaan miettinyt etukäteen ennen kirjoittamista, mitä haluaisit viestilläsi kertoa?
Voi nyyh, älä nyt hikeenny!
Tarjoan vain samaa, kuin sinä. Vastaan, jos huvittaa. - tom jones
sdghsdh kirjoitti:
Voi nyyh, älä nyt hikeenny!
Tarjoan vain samaa, kuin sinä. Vastaan, jos huvittaa.Lähes kaikille olen yrittänyt vastata, se on melkoinen saavutus. Tämän palstan ongelma on, kun tatskapellet laittavat typeriä kysymyksiä esim. tatuointipaikoista Juupajoella, eikä vaivauduta edes vastaamaan. Ihmetellään vaan miksi keskustelu ei vedä, kun aihe on typerä ja aloittaja on kirjoitustaidoton.
- gdjasklhjnetaetä
tom jones kirjoitti:
Lähes kaikille olen yrittänyt vastata, se on melkoinen saavutus. Tämän palstan ongelma on, kun tatskapellet laittavat typeriä kysymyksiä esim. tatuointipaikoista Juupajoella, eikä vaivauduta edes vastaamaan. Ihmetellään vaan miksi keskustelu ei vedä, kun aihe on typerä ja aloittaja on kirjoitustaidoton.
Oletkin noin yksinkertainen...
Mistä päättelet, että kysymys Juupajoen tatuointipaikoista olisi typerä?
Määritteltkö ihmisen typeräksi, jos hänen kysmyksensä ei miellytä? Eikö siis mielestäsi jokainen ihminen ole samanarvoinen ja näin hänelle täytyy suoda oikeus asettaa mieltään askarruttavia kysymyksiä?
Oletko miettinyt miksi joihinkin kysymyksiin ei vastata?
Voisiko syynä olla ettei ole tietoa Juupajoen tatuointipaikoista?
Siis olet mielestäsi niin parempaa väestöä, että omat aloituksesi ja muut kirjoituksesi ovat aina oivallisia ja kieliopillisesti oikeita, että voit moittia muita.
Hyi v.ttu kuinka puistattavaa! - tom jones
gdjasklhjnetaetä kirjoitti:
Määritteltkö ihmisen typeräksi, jos hänen kysmyksensä ei miellytä? Eikö siis mielestäsi jokainen ihminen ole samanarvoinen ja näin hänelle täytyy suoda oikeus asettaa mieltään askarruttavia kysymyksiä?
Siis olet mielestäsi niin parempaa väestöä, että omat aloituksesi ja muut kirjoituksesi ovat aina oivallisia ja kieliopillisesti oikeita, että voit moittia muita.
Hyi v.ttu kuinka puistattavaa!Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa, se pätee kohdallasi paremmin kuin hyvin.
- juupajoeltt
gdjasklhjnetaetä kirjoitti:
Hyi v.ttu kuinka puistattavaa!esitit liian vaikeita kysymyksii. tietty jonesi yritti vastata, kuten aina kaikille yrittää. Nyt sit jäi vastaus solvaamiseks. Se niist keskustelunlahjoist.
- Sunshine1968
Kun halvalla ja nopeasti pitää saada niin jälki on sitten mitä sattuu, sitten halutaan tatuointi joko peittää tai poistaa.
- tom jones
Halvalla ei saa mitään hyvää.
- kuvatonmamma
http://ad ref.co/jB86Uv Tuolta tietoa kuvien poistoista jne :)
- tom jones
Ei löydy.
- <ttgh
Mitäköhän tietoa siellä piti olla?
- tomppa0 tatskapelle1
tompan iskä ei harkinnu tarpeeks sillo aikoinaa ku ei tajunnu laskea lakanoille
nyt saaha kärsiä kaikki :(- tom jones
Meinaatko että kaikkien pitäisi olla kaltaisiasi kusipäitä?
- ...
tom jones kirjoitti:
Meinaatko että kaikkien pitäisi olla kaltaisiasi kusipäitä?
Nämä alatyyliset huutelut ja alapään jutut ovat lähellä tatuoituja :)
- tomppa0 tatskapelle2
... kirjoitti:
Nämä alatyyliset huutelut ja alapään jutut ovat lähellä tatuoituja :)
onks kiva jutella yksin :)
ps vaiha tomppa taiteilijanimi tom of finlandiks sopii siulle paremmin
- <3tattoos
"The only difference between tattooed people and non-tattooed people is tattooed people don't care if you are not tattooed."
- tom jones
Olen nähnyt toistettavan tätä lausetta kymmeniä kertoja tällä palstalla. Tuntuu varmaan hienolta, kun joku amerikkalainen on joskus kirjoittanut aforismin tatuoiduista ja ei-tatuoiduista. Sitä sitten suomalaiset jauhavat suomi24 keskustelupalstalla kyllästymiseen saakka.
- oot niin helppo
tom jones kirjoitti:
Olen nähnyt toistettavan tätä lausetta kymmeniä kertoja tällä palstalla. Tuntuu varmaan hienolta, kun joku amerikkalainen on joskus kirjoittanut aforismin tatuoiduista ja ei-tatuoiduista. Sitä sitten suomalaiset jauhavat suomi24 keskustelupalstalla kyllästymiseen saakka.
kyl tääl ollaa lähinnä kyllästytty siun jauhamisii
ei sikäli on näitä ihan kiva ampuilla alas - ;);)
tom jones kirjoitti:
;);)
- FunnyDude
Tatuointi on yksi vanhimmista taiteen muodoista> noin 5000BC. Se on perinne jota ylpeänä jatkan.
- tom jones
Kävin lomamatkalla Välimerellä ja ainakin kyseisessä paikassa suomalaisille tatuoiduille naurettiin ja ihan suoraan osoiteltiin sormella. Oli muutamia todella törkeästi tatuoituja ja luulen heidän kyllä tienneen sen itsekin, koska iltaisin oli pitkähihaista leukaan saakka ulottuvaa vaatetusta.
He eivät enää jaksaneet ylpeänä kantaa tatuointejaan. - FunnyDude
tom jones kirjoitti:
Kävin lomamatkalla Välimerellä ja ainakin kyseisessä paikassa suomalaisille tatuoiduille naurettiin ja ihan suoraan osoiteltiin sormella. Oli muutamia todella törkeästi tatuoituja ja luulen heidän kyllä tienneen sen itsekin, koska iltaisin oli pitkähihaista leukaan saakka ulottuvaa vaatetusta.
He eivät enää jaksaneet ylpeänä kantaa tatuointejaan.Kun halvalla ja nopeasti pitää saada niin totta kai tatuoinneista tulee huonoja. Suomalaisilla on vielä paljon oppimista tatuoinneista.
- tom jones
FunnyDude kirjoitti:
Kun halvalla ja nopeasti pitää saada niin totta kai tatuoinneista tulee huonoja. Suomalaisilla on vielä paljon oppimista tatuoinneista.
Tatuoitu iho ei voi koskaan näyttää hyvin hoidettua puhdasta ihoa paremmalta.
- FunnyDude
tom jones kirjoitti:
Tatuoitu iho ei voi koskaan näyttää hyvin hoidettua puhdasta ihoa paremmalta.
Se on sinun mielipide, mielipiteitä on monia
- lollotilololololooo
tom jones kirjoitti:
He eivät enää jaksaneet ylpeänä kantaa tatuointejaan."Kävin lomamatkalla välimerellä" xD
tomppa sie oot kyl yks läppä koko ukko - aiga
lollotilololololooo kirjoitti:
"Kävin lomamatkalla välimerellä" xD
tomppa sie oot kyl yks läppä koko ukkoMenikö omat kaikki rahasi tatskoiohin, hehee.
Bulgariaan pääsee halvalle jos sinne... - tom jones
aiga kirjoitti:
Menikö omat kaikki rahasi tatskoiohin, hehee.
Bulgariaan pääsee halvalle jos sinne...Onhan siellä Sunny Beachilla omia tatuointipaikkoja, joissa saa hakattua halvalla itseensä lisää poistettavia tatuointeja.
- Yksinpuhelu part2
tom jones kirjoitti:
Onhan siellä Sunny Beachilla omia tatuointipaikkoja, joissa saa hakattua halvalla itseensä lisää poistettavia tatuointeja.
tää on taas tätä tompan minä ja meidän psyykelääkkeet osastoa...
- Suurin
ja pahin vihollinen tatuoidulle on toinen tatskattu. Kateellisuus.
- tom jones
Olen huomannut etteivät tatuoidut pysty edes keskustelemaan toistensa kanssa, vaan mieluummin rikkovat puhdasihoisten aloittamia keskusteluja, joissa kyseenalaistetaan koko lapsellinen tatuointitouhu.
- aiga
tom jones kirjoitti:
Olen huomannut etteivät tatuoidut pysty edes keskustelemaan toistensa kanssa, vaan mieluummin rikkovat puhdasihoisten aloittamia keskusteluja, joissa kyseenalaistetaan koko lapsellinen tatuointitouhu.
Tämä on myös huomioitu et tatskapellet syttää yksinpuhelusta vaikka itse saattavat lähettää kymmeniä viestejä sun avaukseen.;))
- tom jones
aiga kirjoitti:
Tämä on myös huomioitu et tatskapellet syttää yksinpuhelusta vaikka itse saattavat lähettää kymmeniä viestejä sun avaukseen.;))
Kyllä minä tiedän nämä jonnin joutavat pashanjauhajat, joilla ei ole muuta kuin odottaa, että olisi varaa poistaa koko elämää haittaava ihokoristus, jota myös kuvaksi kutsutaan.
- alpha dog
oha se iha kiva nähä mite meikäläine on päässy siu ihon alle
nyt tomppa kierähä selälles ja näytä kaulas miulle- aiga
Mitäs jos tatskapelle ny vaan heittäs itte voltin?
- tom jones
aiga kirjoitti:
Mitäs jos tatskapelle ny vaan heittäs itte voltin?
Kyllähän me tiedetään kuinka koville se ihmiselle ottaa, kun erehtyy ja varsinkin omaa typeryyttään menee ottamaan tatuoinnin, jota myöhemmin katuu niin varmaan aiheuttaa aggressioita, heh.
- aiga
tom jones kirjoitti:
Kyllähän me tiedetään kuinka koville se ihmiselle ottaa, kun erehtyy ja varsinkin omaa typeryyttään menee ottamaan tatuoinnin, jota myöhemmin katuu niin varmaan aiheuttaa aggressioita, heh.
Niin tiedetäänki.D:D
- kampoi
aiga kirjoitti:
Niin tiedetäänki.D:D
Etenkin sellaisella aina oikeassa ja kaikki tietävät pissikset on ihqu kamalii.;=(
- huolestunut
nyt rupee iso pyörä heittämää ihan kunnolla
vai onks tää jotai matkaväsymystä? ootsie taas ollu koko viime yön lomailemas välimerellä unissas?- tom jones
Ottiko tuo nyt sinulle noin koville, kun erehdyin käyneeni Välimerellä? En viitsinyt eritellä matkakohdetta sen tarkemmin, koskan tiedän teillä olevan tapana tarttua kaikkeen epäoleelliseen, kuten sinäkin nyt teet. Onko sinulla rahat vähissä, jotta sen takia niin koskee, mutta muista että voit aina ihailla tatuointiasi. Ikuisesti.
- aiga
tom jones kirjoitti:
Ottiko tuo nyt sinulle noin koville, kun erehdyin käyneeni Välimerellä? En viitsinyt eritellä matkakohdetta sen tarkemmin, koskan tiedän teillä olevan tapana tarttua kaikkeen epäoleelliseen, kuten sinäkin nyt teet. Onko sinulla rahat vähissä, jotta sen takia niin koskee, mutta muista että voit aina ihailla tatuointiasi. Ikuisesti.
Kyse on siitä ettei tatskapelleä saa arvostella mut heillä on mukamas oikeus tehdä mitä vaan...
- lomille lompsis
Mites tomppa onks ens yön matkakohde jo selvillä? Ranta vai kaupunkiloma?
Lähteeks alter egot messii?- tom jones
Miksi sinua ärsyttää noin paljon, kun jotkut suomalaiset matkustavat jopa etelänlomamatkalle? Pitäisikö sinun mielestäsi ne rahat käyttää esim. tatuointeihin?
- jksdgksdbhgaösdgjdsg
tom jones kirjoitti:
Miksi sinua ärsyttää noin paljon, kun jotkut suomalaiset matkustavat jopa etelänlomamatkalle? Pitäisikö sinun mielestäsi ne rahat käyttää esim. tatuointeihin?
Ärsyttää se, että aloitat aamusi inhoamasi asian parissa ja jatkat sitä iltaan asti.
Joka aamu kommentti vihastasi, ruokatunnilla muutama ja sitten vielä illalla.
Se EI ole tervettä!
En minäkään vietä jokaista päivääni dissaamassa juntteja Porvoo foorumilla. - tom jones
jksdgksdbhgaösdgjdsg kirjoitti:
Ärsyttää se, että aloitat aamusi inhoamasi asian parissa ja jatkat sitä iltaan asti.
Joka aamu kommentti vihastasi, ruokatunnilla muutama ja sitten vielä illalla.
Se EI ole tervettä!
En minäkään vietä jokaista päivääni dissaamassa juntteja Porvoo foorumilla.Vielä ei ole ruokatunti ja kirjoitan viestejä aivan silloin, kun minua huvittaa. Sitä ei kukaan tatskapelle määrittele.
- FunnyDude
tom jones kirjoitti:
Vielä ei ole ruokatunti ja kirjoitan viestejä aivan silloin, kun minua huvittaa. Sitä ei kukaan tatskapelle määrittele.
Jotkut pitää tatuoinneista toiset ei, onko se niin vaikea asia hyväksyä? Haukutko eri uskontoon kuuluvat ihmiset, eri rotuiset ihmiset, ihmiset jotka meikkaa "oudosti", värjää hiuksiaan shokki väreillä, muutenkin erilaiset ihmiset kuin sinun mielikuvat oikeanlaisista ihmisistä?
- aiga
FunnyDude kirjoitti:
Jotkut pitää tatuoinneista toiset ei, onko se niin vaikea asia hyväksyä? Haukutko eri uskontoon kuuluvat ihmiset, eri rotuiset ihmiset, ihmiset jotka meikkaa "oudosti", värjää hiuksiaan shokki väreillä, muutenkin erilaiset ihmiset kuin sinun mielikuvat oikeanlaisista ihmisistä?
Mun mielestä aloittajaa tässä on paljon enemmä haukuttu eikä Jones ole kuin esittänyt omia näkemyksiään. Se ei tietääkseni ole kiellettyä.:)
- <3tattoos
aiga kirjoitti:
Mun mielestä aloittajaa tässä on paljon enemmä haukuttu eikä Jones ole kuin esittänyt omia näkemyksiään. Se ei tietääkseni ole kiellettyä.:)
Jonkun kutsuminen tatskapelleksi ei ole haukkumista?Tatuoidut on tyhmiä kommentti ei ole haukkumista? Ehkä sinusta on tuo on ihan ok juttu, mutta minun mielestä tuo on haukkumista.
- fdjhdgkfgklfyhlcygöu
tom jones kirjoitti:
Vielä ei ole ruokatunti ja kirjoitan viestejä aivan silloin, kun minua huvittaa. Sitä ei kukaan tatskapelle määrittele.
Ei niin. Sen vain terve järki määrittelee sairaaksi toiminnaksi.
Ei voi, kuin puistella päätä ja nauraa, kuinka typerä ihminen tuhoaa aikaansa vihaamaansa asiaan päivästä toiseen. - aiga
fdjhdgkfgklfyhlcygöu kirjoitti:
Ei niin. Sen vain terve järki määrittelee sairaaksi toiminnaksi.
Ei voi, kuin puistella päätä ja nauraa, kuinka typerä ihminen tuhoaa aikaansa vihaamaansa asiaan päivästä toiseen.Etkös sie tee ihan sitä samaa ajan tuhoamista päiväst toiseen eikä mikään instanssi määritä tatuointeja terveeksi toiminnaksi.:=(
- FunnyDude
Jos et pidä tatuoinneista älä ota sellaista niin homma on sillä selvä.
- tom jones
Miksi en saisi kysyä miksi tatuointeja poistetaan nykyään niin paljon?
- <3tattoos
tom jones kirjoitti:
Miksi en saisi kysyä miksi tatuointeja poistetaan nykyään niin paljon?
Olet saanut jos kysymykseen vastauksen, nyt sinä vaan provoilet täällä.
- tom jones
<3tattoos kirjoitti:
Olet saanut jos kysymykseen vastauksen, nyt sinä vaan provoilet täällä.
Harmittaako kun keskustelu pysyy niin hyvin käynnissä?
- FunnyDude
tom jones kirjoitti:
Harmittaako kun keskustelu pysyy niin hyvin käynnissä?
Ei tämä ole sinun osalta keskustelua, vaan erilaisten ihmisten haukkumista. Monet ovat esittäneet sinulle kysymyksiä mutta kun et osaa/pysty vastaamaan niin haukut :D
Trollailu nyt ei ole oikeaa keskustelua vaikka niin yrität väittää.
- <3tattoos
Selvää provoilua, et itse osaa keskustella asiasta sen paremmin vaan heti vedetään tuo "kaikki erilaiset on ihan samanlaisia, eivät osaa keskustella koska sanovat vastaan kun haukun ja vähättelen heitä" kortti ;)
"Olen huomannut etteivät tatuoidut pysty edes keskustelemaan toistensa kanssa, vaan mieluummin rikkovat puhdasihoisten aloittamia keskusteluja, joissa kyseenalaistetaan koko lapsellinen tatuointitouhu."
Ehkä tatuoidut ihmiset eivät halua keskustella tatuoinneista ilmiselvän trollin kanssa, siis jos sinulla on kysyttävää mene tatuointi liikkeeseen ja kysy.- aiga
Miksi näet niin paljon vaivaa aloittajan keskutaidosta sillä onhan täällä muitakin, jotka rikkovat keskusteluun ja heittävät solvauksia?
- I LOVE TROLLS!
aiga kirjoitti:
Miksi näet niin paljon vaivaa aloittajan keskutaidosta sillä onhan täällä muitakin, jotka rikkovat keskusteluun ja heittävät solvauksia?
Jonesin alter egot, eli sama ihminen
- aiga
I LOVE TROLLS! kirjoitti:
Jonesin alter egot, eli sama ihminen
Mulla on kyllä ihan oma identiteetti, älä ole huolissasi.:)
Onkos noi kaikki tatskapelle kirjoittelut siun? - BrittaniLouiseTaylor
aiga kirjoitti:
Mulla on kyllä ihan oma identiteetti, älä ole huolissasi.:)
Onkos noi kaikki tatskapelle kirjoittelut siun?Tom jones ne tatskapelle kirjoittelut täällä tekee. Hienoa keskustelua hänen osaltaan vai mitä ? =)
- aiga
BrittaniLouiseTaylor kirjoitti:
Tom jones ne tatskapelle kirjoittelut täällä tekee. Hienoa keskustelua hänen osaltaan vai mitä ? =)
Siun lääkitys ei nyt ole ihan kohillaan.;=(
Jones ei pidä tatuoinneista! - BrittaniLouiseTaylor
aiga kirjoitti:
Siun lääkitys ei nyt ole ihan kohillaan.;=(
Jones ei pidä tatuoinneista!Ja haukkuu ihmiset joilla on tatuointeja ja jotka pitävät tatuoinneista, eli kenellä se lääkitys ei ole nyt kohdallaan?
Onko sinulla valikoiva lukutaito vai tahallaanko vältät nuo jonesin "viisaat" kirjoitukset? - aiga
BrittaniLouiseTaylor kirjoitti:
Ja haukkuu ihmiset joilla on tatuointeja ja jotka pitävät tatuoinneista, eli kenellä se lääkitys ei ole nyt kohdallaan?
Onko sinulla valikoiva lukutaito vai tahallaanko vältät nuo jonesin "viisaat" kirjoitukset?Minäkään en tykkää tatuoinneista, kaikkien ei tartte.:)
- BrittaniLouiseTaylor
aiga kirjoitti:
Minäkään en tykkää tatuoinneista, kaikkien ei tartte.:)
Ja se oikeuttaa haukkumaan ihmiset jotka tykkäävät asioista joista sinä et pidä?
Oletteko te jonesin kanssa vielä hiekkalaatikko iässä? "Sinulla on väärä nukke,en tykkää sinusta, sinä tykkää makaroonista, minä taas perunasta en tykkää sinusta" jne. jne.
- Sweeeetduuude
Kyllä on jäänyt "hirveet" arvet tatuoinnin poistosta...
http://www.blinktattooremoval.com/img/hip-tattoo-removal-b.jpg
http://www.newlookhouston.com/images/photos_body_14.jpg
http://www.sfcosmeticsurgery.com/images/tattoo_removal_a.jpg
http://www.blinktattooremoval.com/blog/wp-content/uploads/2012/04/Face-tattoo-before-and-after.jpg
http://www.indianatattooremoval.com/wp-content/uploads/2012/04/tattooremoval3.jpg
Niin kuin on jo sanottu tatuoimmattomat eivät tiedä asiasta mitään, heillä on vain mielipiteitä ei OIKEAA tietoa asiasta. - :D
mites diplomi-tomppa saaks kysyä et minkä alan yrityksessä oot hommis?
- kuuntelen tomppaa
Ja kuinkas pomo tykkää että istut työpäivät netissä haukkumassa ihmisiä?
Taitaa pomo olla tatuoitu kun noin katkera tämä poju tomppa on :D - pelkkä insinööri
No tomppaa veiks kissa kielen? sie kuitekii diplomi-insinöörinä paiskit ylitöitä ja seuraat läppäriltä tätä keskustelua :D
- inssidiplomi
pelkkä insinööri kirjoitti:
No tomppaa veiks kissa kielen? sie kuitekii diplomi-insinöörinä paiskit ylitöitä ja seuraat läppäriltä tätä keskustelua :D
ainii ja illal taas keihäsmatkoille...
- eleanor .
jatka samaan malliin vaan äläkä välitä homejuustojen kateellisuudesta.:D:D
- Tom jones loves you
Mitä jos tomppa yrittäisit kirjoittaa vähän eri tavalla niin et olisi niin läpinäkyvä trolli ;)
- ww.w.
Tom jones loves you kirjoitti:
Mitä jos tomppa yrittäisit kirjoittaa vähän eri tavalla niin et olisi niin läpinäkyvä trolli ;)
Tunnen myötähäpeää myös stalkkereita kohtaan. Sinä olet sellainen :(
- aiga
ww.w. kirjoitti:
älä ny tomppa suutu läppäähä tää vaa on
- tom jones loves you
ww.w. kirjoitti:
Voi tomppaseni tuskin edes tiedät mitä stalkkeri tarkoittaa =D
Jos et kestä loan heittoa älä aloita sitä ;) - tom jones
ww.w. kirjoitti:
Se tässä onkin niin nurin kurista, kun toitetaan että pitäisi hyväksyä erilaisuus ja silti kytätään ja seurataan tatuoimattomien tekemisiä ja kirjoituksia. Taitaa osua monasti melko arkaan paikkaan tatuoidulle, mitä heistä sanotaan?
- Tom jones loves you
ww.w. kirjoitti:
Se että kirjoittaa samassa ketjussa ei tarkoita että on stalkkeri, tai sitten myös sinä olet stalkkeri. Ehkä tomppakin on stalkkeri koska hän on niin sairaan kiinnostunut asiasta ja ihmisistä joita hän omien sanojensa mukaan inhoaa.....
Having been used since at least the 16th century to refer to a prowler or a poacher (Oxford English Dictionary), the term stalker started to be used by the media in the 20th century to describe people who pester and harass others, initially with specific reference to the harassment of celebrities by strangers who were described as being "obsessed".[3] This use of the word appears to have been coined by the tabloid press in the United States.[4]
Pathé and Mullen describe stalking as "a constellation of behaviours in which an individual inflicts upon another repeated unwanted intrusions and communications".[5]
Stalking can be defined as the willful and repeated following, watching and/or harassing of another person. Unlike other crimes, which usually involve one act, stalking is a series of actions that occur over a period of time. Although stalking is illegal, some of the actions that can contribute to stalking are initially legal, such as gathering information, calling someone on the phone, sending gifts, emailing or instant messaging. They become illegal when they breach the legal definition of harassment e.g. an action such as sending a text is not usually illegal, but is illegal when frequently repeated to an unwilling recipient. In fact United Kingdom law states the incident only has to happen twice when the stalker should be aware their behavior is unacceptable e.g. two phone calls to a stranger, two gifts following the victim then phoning them etc. However, the victim may feel they have been the victim of a stalking after one incident e.g. being followed home.[6] - tom jones love you
tom jones kirjoitti:
Se tässä onkin niin nurin kurista, kun toitetaan että pitäisi hyväksyä erilaisuus ja silti kytätään ja seurataan tatuoimattomien tekemisiä ja kirjoituksia. Taitaa osua monasti melko arkaan paikkaan tatuoidulle, mitä heistä sanotaan?
Älä aloita loan heittoa jos et kestä sitä itse :D
- ääsfak
tom jones
28.5.2012 16:52
Siistit sisähommat ja työkoneella on auki tatuointikeskustelu. Helppo seurata tatuoitujen kiihkoilua. Kyllä olen ollut työelämässä koko aikuisikäni, kiitos kysymästä.
Diplomi-insinöörillä on myös melko siisti palkka, joten voi tehdä niitä ulkomaanmatkoja.
Hahahhh....tekeekö se paremmaksi ihmiseksi?. Vai ihan insinööri....Hahhhh, jokainenhan tietää mitä heistä puhutaan.- tom jones
Enhän minä alkanut oma-aloitteisesti kertoa itsestäni, vaan vastasin kun epäiltiin työttömäksi. Ei se tee yhtään paremmaksi ihmiseksi, mutta selittää miksi on varaa tehdä monia asioita elämässään kuten haluaa. Tatuoinnin voi ottaa, vaikka työttömyyskorvauksella, mutta tekeekö se ihmisen onnelliseksi, varsinkin jos harkitsee myöhemmin sen poistoa?
- huomentasuomi
tom jones kirjoitti:
Enhän minä alkanut oma-aloitteisesti kertoa itsestäni, vaan vastasin kun epäiltiin työttömäksi. Ei se tee yhtään paremmaksi ihmiseksi, mutta selittää miksi on varaa tehdä monia asioita elämässään kuten haluaa. Tatuoinnin voi ottaa, vaikka työttömyyskorvauksella, mutta tekeekö se ihmisen onnelliseksi, varsinkin jos harkitsee myöhemmin sen poistoa?
Sinä voisit jo lopettaa tatuoinneista puhumisen koska et näköjään tiedä niistä mitään. Et hinnoista, et laaduista.
Miksi haluat edes puhua asiasta jota muka inhoat? - mt.blanc
tom jones kirjoitti:
Ei tee ei. Itse olen ekonomi ja omaan useita tatuointeja. Hyviin ja mittaviin tatuointeihin ei riitä työttömyyskorvaukset.
Omaan kehossani muutaman ulkomailla hankkimani tatuoinnin "nimi tatuoijilta".
Kyllä, maksan matkan, hotellin ja tatuoinnin hinnan, joka on Suomen hintoihin nähden kolminkertainen.
Mutta pointti ei ole tuo vaan se miksi ihmeessä työttömyyskorvauksella hankittu tatuointi olisi ihmisen onnettomaksi tekevä? Vastakysymys siis.
Luulo ei ole koskaan tiedon väärtti. - aiga
mt.blanc kirjoitti:
Ei tee ei. Itse olen ekonomi ja omaan useita tatuointeja. Hyviin ja mittaviin tatuointeihin ei riitä työttömyyskorvaukset.
Omaan kehossani muutaman ulkomailla hankkimani tatuoinnin "nimi tatuoijilta".
Kyllä, maksan matkan, hotellin ja tatuoinnin hinnan, joka on Suomen hintoihin nähden kolminkertainen.
Mutta pointti ei ole tuo vaan se miksi ihmeessä työttömyyskorvauksella hankittu tatuointi olisi ihmisen onnettomaksi tekevä? Vastakysymys siis.
Luulo ei ole koskaan tiedon väärtti.Entäs sitte eiks se ole se ja sama kuinka paljo rhaa haaskaat tatskoihisi,
vielä järjettömämpää on maksaa ekaksi ja sen jälkeen maksaa siit et saa sen poistettuu. Jafattan korvauksilla pystyy tekee tatsakn,viikkorahoistahan ne alaikäiset räkänokat säästää fyrkat tatuointeihin.:))
- sääliks käy
Se on tompalla ja sivupersoonilla menny taas päivä suomikaksneloses :D
- ei säälks käy
Eilinen päivä olikin tatskapellejen juhlaa :)
- ??
ei säälks käy kirjoitti:
Eilinen päivä olikin tatskapellejen juhlaa :)
06.31-18.42
Ei oo vissii matot suorassa siu vintillä
- :)
eiks käy säälks
alkaa ote herpaantumaa jonesin akan pojalla - iihmettelijä
Ihmiset on vaan niin idiootteja, että pitää leimata kroppaan kaikenmaailman turhuuksia.. sitten se kuva joskus alkaa kyllästyttään ja se alkaa vituttaan.
Itselläni ei tatuionteja ole eikä tule.. mitä hyötyä niistä muuten on? Itsetunto on kohdillaan, joten niitä en sen kohotukseen tarvi.
Taidan tätä menoa muuten olla muodissa muutaman kymmenen vuoden kuluttua.. ihmisenä jolla ei ole lainkaan tatuointeja:P :)- tom jones
Näin minäkin asiaa ajattelen, kaikenlaisia turhuuksia ja muotihömpötyksiä, joita myöhemmin kadutaan ja surkutellaan.
Puhdasihoiset ovat aina muodissa, meillä on se etu näihin musteroiskeilla hakattuihin. - tom jones
tom jones kirjoitti:
Näin minäkin asiaa ajattelen, kaikenlaisia turhuuksia ja muotihömpötyksiä, joita myöhemmin kadutaan ja surkutellaan.
Puhdasihoiset ovat aina muodissa, meillä on se etu näihin musteroiskeilla hakattuihin.Niin, ehkä joku katuu ja joku toinen ei. Sellasta se elämä on.
Olemme kaikki omia persoonia, ei sen kummempaa. - tom jones
tom jones kirjoitti:
Niin, ehkä joku katuu ja joku toinen ei. Sellasta se elämä on.
Olemme kaikki omia persoonia, ei sen kummempaa.Tämä ei ollut minun, surkean feikin kirjoittama viesti.
- Nainen jolla
on tatuointi on mielestäni halvan tuntuinen, ei seksikäs.Jos siis naisella tatska, ei kiinnosta.
- ...
Tatuointi naisella on huo*an polttomerkki.
- tom jones
... kirjoitti:
Tatuointi naisella on huo*an polttomerkki.
eli paljonkohan Jenni Pääskysaaren taksa on mielestäsi?
olet siis täällä etsimässä maksullista naista. kun niin tiivisti haluat täl foorumilla maleksia....mielenkiintoista. - tom jones
Juu en itse kiinnostu kukkahattutädeistä, joista toisten tekemät asiat ovat omia tekoja tärkeämpiä.
- ...
tom jones kirjoitti:
eli paljonkohan Jenni Pääskysaaren taksa on mielestäsi?
olet siis täällä etsimässä maksullista naista. kun niin tiivisti haluat täl foorumilla maleksia....mielenkiintoista.Sinä näytät typeryyttäsi tuolla feikkaamisella. Tunnet itsesi kukkahattutäti rohkeammaksi.
- tom jones
tom jones kirjoitti:
Juu en itse kiinnostu kukkahattutädeistä, joista toisten tekemät asiat ovat omia tekoja tärkeämpiä.
Mikä muu sinua kiinnostaa kuin muiden ihmisten matliminen, tatuoinnit vai?
- tom jones
... kirjoitti:
Sinä näytät typeryyttäsi tuolla feikkaamisella. Tunnet itsesi kukkahattutäti rohkeammaksi.
Eikös lasten kasvatuksessa matkimalla saavuteta niitä pieniä askeleita, tämä tatskapelle on varmaan sillä polulla?
- ...
tom jones kirjoitti:
Mikä muu sinua kiinnostaa kuin muiden ihmisten matliminen, tatuoinnit vai?
Mikä mahtaa ihmistä vaivata jos keskustelun rikkomiseksi alkaa feikkaamaan toista palstalaista
- tom jones
... kirjoitti:
Mikä mahtaa ihmistä vaivata jos keskustelun rikkomiseksi alkaa feikkaamaan toista palstalaista
Eiköhän se ole tämä suomalainen kateus.
- ...
tom jones kirjoitti:
Eiköhän se ole tämä suomalainen kateus.
Joo eipä matkimisella ja toisen kopioimisella näitä keskteluita paranneta
- ... <3 tom jones
... kirjoitti:
Mutta huorittelulla se paranee vai? Sinusta huorittelu on keskustelua??? Voi teini teini
- ... <3 tom jones
tom jones kirjoitti:
Eikös lasten kasvatuksessa matkimalla saavuteta niitä pieniä askeleita, tämä tatskapelle on varmaan sillä polulla?
Taas sinun "upeat" keskustelutaidot tulevat esiin.
- tom jones
... kirjoitti:
Ei paranneta eikä myöskään epäilyillä, panettelulla ja toisen kirjoittajan mustamaalaamisella.
- ... <3 tom jones
tom jones kirjoitti:
Ei paranneta eikä myöskään epäilyillä, panettelulla ja toisen kirjoittajan mustamaalaamisella.
Pata kattilaa soimaan
- tom jones
... <3 tom jones kirjoitti:
Taas sinun "upeat" keskustelutaidot tulevat esiin.
Sinulla on vielä paljon oppimista ennen kuin pääset aikuisten ihmisten tasolle.
Jos ottaa tatuoinnin ihan liian nuorena niinkuin tässä dokkarissa. Hauskinta tässä on, että ne otettiin kuviksen opettajan toimesta ylä- asteella!
http://www.napafilms.fi/tatska/- tom jones
Ykeensä tatuointi otetaan liian nuorena tai ei ymmärretä, ettei se ole mikään siirtokuva, jonka voi poistaa.
- ...
tom jones kirjoitti:
Ykeensä tatuointi otetaan liian nuorena tai ei ymmärretä, ettei se ole mikään siirtokuva, jonka voi poistaa.
Hehee, todella riemastuttavia ja paikkansapitäviä kannanottoja, kiitoksia tompalle
- lähteny ihan hyvin
http://www.southcoastmedspa.com/laser-tattoo-removal.php
aika hyvin lähteny koko selän tatska pois- ...
17 hoitokerran jälkeen jäljet on yhä näkyvissä. Mahtaa tulla m,elko kalliiksi?
- lähteny ihan hyvin
... kirjoitti:
Varmaan on kallista, mutta tuollaki sivuilla lukee että kaveri poistaa tatskaansa jotta voi liittyä armeijaan joten siitä varmaan tulee ihan hyvä liksa tulevaisuudessa.
- Becky+2
... kirjoitti:
Ei se minua pahemmin haittaa mihin ihminen rahansa laittaa.
- tom jones
lähteny ihan hyvin kirjoitti:
Varmaan on kallista, mutta tuollaki sivuilla lukee että kaveri poistaa tatskaansa jotta voi liittyä armeijaan joten siitä varmaan tulee ihan hyvä liksa tulevaisuudessa.
Ainakin Suomen armeijassa ovat kaikkein huonommat palkat.
- ...
Becky+2 kirjoitti:
Ei se minua pahemmin haittaa mihin ihminen rahansa laittaa.
Tiedetään tiedetään...ei tarvitse enää toistaa, että ihan kaikki saavat tehdä ihan mitä vaan :)
- koko ratkaisee
... kirjoitti:
Tiedetään tiedetään...ei tarvitse enää toistaa, että ihan kaikki saavat tehdä ihan mitä vaan :)
monella kunnon kansalaisellakin voi olla pieni tyylikäs tatuointi jossakin nilkassa tai vatsan päällä.
käsivarret ja vartalo täynnä rumia suttuisia tatuointeja on yleensä vankilassa olleilla rikollisilla.
tai muuten holtittomilla ihmisillä - Voi olla
koko ratkaisee kirjoitti:
monella kunnon kansalaisellakin voi olla pieni tyylikäs tatuointi jossakin nilkassa tai vatsan päällä.
käsivarret ja vartalo täynnä rumia suttuisia tatuointeja on yleensä vankilassa olleilla rikollisilla.
tai muuten holtittomilla ihmisilläVoi tietysti olla mutta ei koskaan tyylikästä :)
- Becky+2
Oikeasta tatuoinneista kiinnostuneet eivät ota tatuointia hetken mielijohteesta.
- ...
Tuskinpa kukaan ottaa tatuointia sitä varten, että aikoo poistaa sen myöhemmin?
- Becky+2
... kirjoitti:
Tuskinpa kukaan ottaa tatuointia sitä varten, että aikoo poistaa sen myöhemmin?
Se on jo tuhanteen kertaan sanottu että jotkut juoksee halpojen tatuointien perässä tai antaa kaverin kaverin tatuoida kotona ja sitten jälki on surkeata. Ainoat vaihtoehdot on peittäminen uudella tatuoinnilla mikä ei aina onnistu tai tatuoinnin poistaminen.
- tom jones
Becky+2 kirjoitti:
Se on jo tuhanteen kertaan sanottu että jotkut juoksee halpojen tatuointien perässä tai antaa kaverin kaverin tatuoida kotona ja sitten jälki on surkeata. Ainoat vaihtoehdot on peittäminen uudella tatuoinnilla mikä ei aina onnistu tai tatuoinnin poistaminen.
Ainoa oikea vaihtoehto on, ettei hanki ensimmäistäkään tatuointia. En vielä ole nahnyt yhtään hienoa.
- Becky+2
tom jones kirjoitti:
Ainoa oikea vaihtoehto on, ettei hanki ensimmäistäkään tatuointia. En vielä ole nahnyt yhtään hienoa.
Se on sinun mielipide, ei sinun tarvitsekkaan tykätä minun tatuoinneista.
- tom jones
Becky+2 kirjoitti:
Se on sinun mielipide, ei sinun tarvitsekkaan tykätä minun tatuoinneista.
Mutta minä voin kertoa sen täällä, etkä sinä voi sitten taas päättää missä ja mitä minä kirjoitan
- ...
tom jones kirjoitti:
Mutta minä voin kertoa sen täällä, etkä sinä voi sitten taas päättää missä ja mitä minä kirjoitan
Taisit laittaa Beckylle jauhot suuhun :)
- ... <3 tom jones
... kirjoitti:
Taisit laittaa Beckylle jauhot suuhun :)
Voi pientä kun toisilla on myös semmoinen asia kuin elämä, niin ei täällä pyöri 24/7 niinkuin sinä ja miehesi.
- tom jones
Voi pientä kun toisilla on myös semmoinen asia kuin elämä, niin ei täällä pyöri 24/7 niinkuin sinä ja miehesi.
Miten ihmeessä sä jaksat täällä provota päivästä toiseen? Eikö sulla sulla elämää?
Suora lainaus kolleegaltasi. - tom jones
Niin, minulla on muutakin tekemistä kuin luuhata palstalla aamusta iltaan.
- zhjgj
tom jones kirjoitti:
Miten ihmeessä sä jaksat täällä provota päivästä toiseen? Eikö sulla sulla elämää?
Suora lainaus kolleegaltasi.Aika lapsellista tatuoiduilla alkaa poistelemaan keskusteluja, kun ei enää pysty keskustelemaan asiasta!
- Vielä lisää
Becky+2 kirjoitti:
Tatuointi ei ole harrastus, sitä ei mitenkään voida rinnastaa esim. sukkien kudontaan tai tavalliseen piirtämiseen. Kyseessä on ala, jolla on mm. terveydellisiä vaikutuksia -osaamattomuus ja huolimattomuus aiheuttaa veren välityksellä tarttuvien tautien levittämisen, joista osa on oikeasti vakavia, kuten hiv ja hepatiitti.
Tämän myöntävät tatuoitsijatkin...vaan eivät asiakkaalle kerro. - tom jones
Vielä lisää kirjoitti:
Tatuointi ei ole harrastus, sitä ei mitenkään voida rinnastaa esim. sukkien kudontaan tai tavalliseen piirtämiseen. Kyseessä on ala, jolla on mm. terveydellisiä vaikutuksia -osaamattomuus ja huolimattomuus aiheuttaa veren välityksellä tarttuvien tautien levittämisen, joista osa on oikeasti vakavia, kuten hiv ja hepatiitti.
Tämän myöntävät tatuoitsijatkin...vaan eivät asiakkaalle kerro.Nämä terveydelliset seikat tulisi myös huomioida.
- blaablaah
Vielä lisää kirjoitti:
Tämän myöntävät tatuoitsijatkin...vaan eivät asiakkaalle kerro.Ei!
Jälleen joku asioista tietämätön haluaa esiintyä tietäjänä.
Tatuoiminen on harrastukseen hyvin rinnastettavissa, koska se ei ole ihoon hakkaamista pelkästään. Ammattilaisella menee noin 80 prosenttia ajasta piirtämiseen ja tehtävän aiheen ympäriltä kakenlaisen materiaalin tutkimiseen.
Muutoinkin piirtäminen ja maalaus ovat hyvin merkittävässä asemassa.
Kaikilla tatuointiareenoilla on osio hygieniaan ym. terveydellisiin seikkoihin. Tatuoijat selittävät asiakkaile asioista, jos niitä kysytään.
Eihän hammaslääkärikään selittele, että jos tää pora ois pesemättä niin nips naps saisit mahdollisesti taudin.
Hyvin absurdia väittää, että työn tekijän kuuluisi asiaa kuuluttaa muutoin. - ...
blaablaah kirjoitti:
Ei!
Jälleen joku asioista tietämätön haluaa esiintyä tietäjänä.
Tatuoiminen on harrastukseen hyvin rinnastettavissa, koska se ei ole ihoon hakkaamista pelkästään. Ammattilaisella menee noin 80 prosenttia ajasta piirtämiseen ja tehtävän aiheen ympäriltä kakenlaisen materiaalin tutkimiseen.
Muutoinkin piirtäminen ja maalaus ovat hyvin merkittävässä asemassa.
Kaikilla tatuointiareenoilla on osio hygieniaan ym. terveydellisiin seikkoihin. Tatuoijat selittävät asiakkaile asioista, jos niitä kysytään.
Eihän hammaslääkärikään selittele, että jos tää pora ois pesemättä niin nips naps saisit mahdollisesti taudin.
Hyvin absurdia väittää, että työn tekijän kuuluisi asiaa kuuluttaa muutoin.Hammaslääkäristä ei voi saada HIV tai hepatiitti tartuntaa...
- 24
... kirjoitti:
Hammaslääkäristä ei voi saada HIV tai hepatiitti tartuntaa...
Hiton kovia selittelemään parhain päin asioita nämä musteroiskitut :)
- tasrtqg
24 kirjoitti:
Ja poistamaan heille ei-toivottuja viestejä :)
- fnxdg
tasrtqg kirjoitti:
Ja poistamaan heille ei-toivottuja viestejä :)
Älä nyt hermostu idiootti. Hanki elämä ja vitä aikaasi mieluummin positiivisten asioiden ympärillä.
- mhmghmhgm
24 kirjoitti:
Täytyy selittää, kun teikäläisillä, joilla ei ole yhtäkään tatuointia ja ette ole kertaakaan käyneet tatuointistudiossa ei ole muuta tarjottavaa, kuin OLETTAMUKSIA.
Kuka idiootti alkaa latelemaan tekstiä asioista, josta ei ole mitään tietämystä, tai paremminkin väittämään tekstiänsä faktatiedoksi, kun tieto on nollassa. - tasrtqg
mhmghmhgm kirjoitti:
Täytyy selittää, kun teikäläisillä, joilla ei ole yhtäkään tatuointia ja ette ole kertaakaan käyneet tatuointistudiossa ei ole muuta tarjottavaa, kuin OLETTAMUKSIA.
Kuka idiootti alkaa latelemaan tekstiä asioista, josta ei ole mitään tietämystä, tai paremminkin väittämään tekstiänsä faktatiedoksi, kun tieto on nollassa.Ihanko meinaat et tatskaputkassa käynti ja kissimirritatuointi olkapäässä tuo lisää sitä tietämystä ;)
- tasrtqg
fnxdg kirjoitti:
Älä nyt hermostu idiootti. Hanki elämä ja vitä aikaasi mieluummin positiivisten asioiden ympärillä.
Ota toki toinenkin tatska jos se tekee sut rohkeaksi maailmanihmiseks ;)
- ...
fnxdg kirjoitti:
Tuon nimittelyn voisi kuvitella tatuoiduilla olevan vähempää, mutta ei - nehän vasta haukkuvat ja panettelevat. Ikäänkuin heillä olisi jotain varaa...?
- tompallesanakirjaRY
Tekopyhyys tarkoittaa uskonnollisessa mielessä oikeamieliseksi tekeytymistä (tekohurskaus) tai yleisemmin viattomaksi tekeytymistä, vilpillisyyttä ja teeskentelyä.
Laitetaan vielä englanniksi, kun joskus tuo tompan suomen kielen taito on vähän mitä sattuu.
Hypocrisy is the state of pretending to have virtues, moral or religious beliefs, principles, etc., that one does not actually have. Hypocrisy involves the deception of others and is thus a kind of lie.- 24
Kun ei ole mitään sanottavaa ja vi_uttaa, niin vedetään lontoon murretta esiin, ikään kuin sieltä löytyisi se kaikki tieto ja viisaus :)
Säälittävää ja niin noloa. - xfbhfxdbnfd
24 kirjoitti:
Kun ei ole mitään sanottavaa ja vi_uttaa, niin vedetään lontoon murretta esiin, ikään kuin sieltä löytyisi se kaikki tieto ja viisaus :)
Säälittävää ja niin noloa.Tietämys tatuoinneista on aina moninkertaista verrattuna tyhjäihoon.
Muu selittäminen on niin väsynyttä ja turhaa.
Niin ja toisiasia, että totaalista väsymystä on kopioida toiseten kommentteja muovaten niitä omiin tarkoitusperiin. Hyvin hyvin lapsellista. - 24
xfbhfxdbnfd kirjoitti:
Tietämys tatuoinneista on aina moninkertaista verrattuna tyhjäihoon.
Muu selittäminen on niin väsynyttä ja turhaa.
Niin ja toisiasia, että totaalista väsymystä on kopioida toiseten kommentteja muovaten niitä omiin tarkoitusperiin. Hyvin hyvin lapsellista.Et tainnut ihan käsittää, koko tatuointitouhu on kopioimista, ei sinulla mitään ainutlaatuista kuvaa ole, pöljä?
- tom fätäss
24 kirjoitti:
Et tainnut ihan käsittää, koko tatuointitouhu on kopioimista, ei sinulla mitään ainutlaatuista kuvaa ole, pöljä?
Jälleen kerran kys. aiheesta totaalisen tietämätön yrittää vaikeroida tietämättömyyttään.
Jospa nyt vain pitäisit suusi kiinni, kun et tiedä mitään. Suolla vaan vihaasi ja inhoasi, siihen sul on oikeus, mutta ei pashan vääntäminen faktaksi. tajusitko tataalinen pölöjä? - Gfdh
24 kirjoitti:
Et tainnut ihan käsittää, koko tatuointitouhu on kopioimista, ei sinulla mitään ainutlaatuista kuvaa ole, pöljä?
:)) idiootti tyhjäiho kerros mihin perustat väittämäsi? Tai osaatko perustella lainkaan, kun sen verran lapsellista uhosi on.
- 24
Gfdh kirjoitti:
:)) idiootti tyhjäiho kerros mihin perustat väittämäsi? Tai osaatko perustella lainkaan, kun sen verran lapsellista uhosi on.
Uusavuton, opettele nyt herran tähden lukemaan!
- yiktyiktu
24 kirjoitti:
Uusavuton, opettele nyt herran tähden lukemaan!
Eli et osaa. Kiitos.
- ... <3 tom jones
tompan ja vaimon "keskustelutaito": huora, tatskapelle, heitä voltti jne.
Noinko te myös puhutte kotona? sääliksi käy teidän poikaa. - siru.
Olin käymässä kreikassa ja uima-altaalla eräs nainen tokaisi: - Kato, tolla ämmällä on hirvee tatska.
Se tarkoitti minua.
En viitsinyt sanoa mitään, enkä osoittanut millään tavalla ymmärtäneeni.
Mutta kyllä se vidutti !!!!!!!!!!!!!!!!!
PS. Tää tuli ekaks väärään keskusteluun, kun lueskelin näitä juttuja enemmänkin täällä :) Olen hiemän kokematon näissä keskusteluissa.
Minua kyllä harmitti koko tatuoinnin ottaminen.- tom jones
Et sinä ole ainut, kyllä näitä jotka ovat saaneet kuulla huutelua ja osoittelua, on paljon kerrottua enemmän. Tietysti jos haluaa olla se tuijotettu...
- siru.
tom jones kirjoitti:
Et sinä ole ainut, kyllä näitä jotka ovat saaneet kuulla huutelua ja osoittelua, on paljon kerrottua enemmän. Tietysti jos haluaa olla se tuijotettu...
Tää huutelu ja osoittelu on niin suomalaista,
ja kyylääminen. - ...
siru. kirjoitti:
Tää huutelu ja osoittelu on niin suomalaista,
ja kyylääminen.On se hieman kummallista jos haluaa tatuoinnin vieraalla kielellä
jota ei edes osaa :=( - so stupid
... kirjoitti:
On se hieman kummallista jos haluaa tatuoinnin vieraalla kielellä
jota ei edes osaa :=(tärkeintä kuulemma on että pystyy vain ylpeänä kantamaan tatskaansa ei sillä väliä mitä siinä on :)
- jsdfjjjö
... kirjoitti:
On se hieman kummallista jos haluaa tatuoinnin vieraalla kielellä
jota ei edes osaa :=(Ajatus siinä on se että tatuointi on HENKILÖKOHTAINEN se on itseä varten tehty ja vain harvat ja valitut (jos kukaan) saavat tietää mitä tatuointi tarkoittaa. Kun tatuoinnin tekee vieraalla kielellä on pienempi todennäköisyys että ihmiset ymmärtävät mitä siinä lukee. Jos itse ei osaa kieltä on tietysti SUURI riski että tatuoinnissa lukee jotain ihan muuta, joten jos itse päättäisin tällaisen ottaa, ottaisin kyllä monelta eri taholta selvää että teksti on varmasti se mitä pitää..
- ...
jsdfjjjö kirjoitti:
Ajatus siinä on se että tatuointi on HENKILÖKOHTAINEN se on itseä varten tehty ja vain harvat ja valitut (jos kukaan) saavat tietää mitä tatuointi tarkoittaa. Kun tatuoinnin tekee vieraalla kielellä on pienempi todennäköisyys että ihmiset ymmärtävät mitä siinä lukee. Jos itse ei osaa kieltä on tietysti SUURI riski että tatuoinnissa lukee jotain ihan muuta, joten jos itse päättäisin tällaisen ottaa, ottaisin kyllä monelta eri taholta selvää että teksti on varmasti se mitä pitää..
Mitä järkeä on ottaa tatuointi jota kukaan ei ymmärrä?
Kaikille pitää selittää mitä siinä lukee?
Omituista? - ayhsdt
... kirjoitti:
Omituista?Ylpeenä kun pystyy kantamaan tatuoinnin voi ottaa vaikka selkään tekstin "Lokki kivellä".
- lasjdhlasfh
... kirjoitti:
Omituista?Ei tarvi selittää jos ei tahdo! Se on ihan oma asia mitä siinä lukee, eikä kaikkien sitä tarvitse tietää. Yleisestä luulosta poiketen suurin osa tatuoiduista on ottanut kuvansa ihan itseään varten eikä muita.
Itseänikin kyllä jää vaivaamaan jos kysyn että mitä tatuoinnissa lukee eikä henkilö tahdo sitä kertoa! ;D Utelias on ihmismieli!
- ...
Ja näitä musteroiskeita on teineillä paljon. Nyt kesän myötä sen huomaa. Selvästi teinien muoti-ilmiö.
- ei-pelle
On myös näitä jotka kuvittelevat peittävänsä arpia tatuoinneilla =)
- asjkki
Kävinpäs pitkästä aikaa lueskelemassa mihin tämä keskustelu on päätynyt ja huomasin aika jännän jutun..
Kaikki järkevät kommentit tatuointien puolesta, joissa mielipiteet on perusteltu ja pointit järkeviä sekä kieli asiallista, on jätetty huomiotta kokonaan. Plussaa ovat kyllä saaneet mutta itse herra tom jones on selvästikin keskittynyt vain ääliöille vastailuun ja typerien mielipiteidensä toitottamiseen. Keskustelu normaalisti on sellaista että toinen sanoo ja toinen vastaa mutta näin netissä on selvästi helppoa hypätä niiden kommenttien yli jotka eivät miellytä tai joihin ei vaan yksinkertaisesti riitä taito vastata. Ja vielä myöhemmin useampaan otteeseen kehtaatte väittää että tatuoidut ovat tyhmiä, lukutaidottomia eivätkä osaa kirjoittaa, no totta hemmetissä sellaisen käsityksen saa kun lukee ainoastaan ne tampioden kirjoittamat provoilu viestit. Itse ainakin olisin mielelläni saanut jonkin järkevän vastauksen viesteihini, jotakin järkevää ja hyvin perusteltua. Vai onko se vain niin että teillä ei ole mitään hyviä perusteita siihen miksi tatuoinnit ovat niin väärin, ja jos jollakin on hyvät perusteet tatuointien puolesta niin ette osaa vastata mitään?
Säälittää tämä nykyajan meno kun keskustelutaito on mennyt niin surkeaksi.. Internet olisi niin hyvä paikka vaihtaa ajatuksia ja mielipiteitä sekä keskustella asioista mutta ei ihmisistä selvästikään ole näin vaativaan tehtävään. Jos vastauksen saat, se on haukkumista ja yksityiskohtiin juuttumista, luetaan rivien välistä ja tulkitaan miten halutaan. Pelkkää riidanhaastamista tämä on.. Vaikka en kyllä tiedä ovatko ihmiset IKINÄ osanneet keskustella järkevästi..- tom jones
Vaikka tatuointien puolesta viestit ovat saaneet plussaa, ei se tee niistä järkeviä. Yksi ja sama tatskapelle voi antaa yläpeukkuja ihan niin monelle kuin haluaa. Puhdasihoisten ei tarvitse ryhtyä moiseen leikkiin. Ei tarvitse pönkittää omaa egoa.
- Sivusta seurannut
Omat havaintoni ovat seuraavia Tom Jones niminen kirjoittaja yleensä vastaa viesteihin ja mikä parasta hän ei mene huutelemaan muihin keskusteluihin ja arvostelemaan keskustelun aloittajia, kuten sinä nyt parhaillaan teet =(
- askjji
Sivusta seurannut kirjoitti:
Omat havaintoni ovat seuraavia Tom Jones niminen kirjoittaja yleensä vastaa viesteihin ja mikä parasta hän ei mene huutelemaan muihin keskusteluihin ja arvostelemaan keskustelun aloittajia, kuten sinä nyt parhaillaan teet =(
Siis mitä ihmettä?! Mistä tuutista nämäkin kommentit taas tulivat? Olen tässä samassa keskustelussa ollut mukana ihan tällä samalla nimimerkillä joten miksi en saisi arvostella tätä keskustelua? Minua tympäisee hyvin paljon se että en ole saanut omiin kommentteihi mitään järkevää vastausta ja myös se että jos olen lukenut mielestäni järkevätn kommentin ei sekään ole saanut vastausta! Olisin mielelläni keskustellut aloittajan kanssa tästä asiasta enemmänkin mutta hän ei selvästikään ole kykeneväinen _järkevään_ keskusteluun koska ei ole kyennyt vastaamaan mihinkään niistä pätevistä kommenteista mitä tähän keskusteluun on tullut.
Ja se mitä nuilla plussilla tarkoitin on se että ainoa "palaute" kommentteihini on nuo plussat, ei mitään muuta! Kun mielelläni ottaisin muutakin palautetta kuin vain sen että muutama ihminen on tykännyt kommentistani. Tuohonkin piti niin tyhjäpäisesti vastata että ei herra jestas! Alkaa turhauttamaan tämä ihmisten hyökkäävyys ja kyvyttömyys älylliseen keskusteluun. Miksi tuossakin piti käyttää tuollaista kieltä? Ei millään pahalla mutta alkaa oikeasti tuntumaan siltä että ei täällä ole kuin tyhmiä ihmisiä ja tämän päätelmän teen ihan vain kommenttien tasosta enkä mistään muusta. - Sivusta seurannut
askjji kirjoitti:
Siis mitä ihmettä?! Mistä tuutista nämäkin kommentit taas tulivat? Olen tässä samassa keskustelussa ollut mukana ihan tällä samalla nimimerkillä joten miksi en saisi arvostella tätä keskustelua? Minua tympäisee hyvin paljon se että en ole saanut omiin kommentteihi mitään järkevää vastausta ja myös se että jos olen lukenut mielestäni järkevätn kommentin ei sekään ole saanut vastausta! Olisin mielelläni keskustellut aloittajan kanssa tästä asiasta enemmänkin mutta hän ei selvästikään ole kykeneväinen _järkevään_ keskusteluun koska ei ole kyennyt vastaamaan mihinkään niistä pätevistä kommenteista mitä tähän keskusteluun on tullut.
Ja se mitä nuilla plussilla tarkoitin on se että ainoa "palaute" kommentteihini on nuo plussat, ei mitään muuta! Kun mielelläni ottaisin muutakin palautetta kuin vain sen että muutama ihminen on tykännyt kommentistani. Tuohonkin piti niin tyhjäpäisesti vastata että ei herra jestas! Alkaa turhauttamaan tämä ihmisten hyökkäävyys ja kyvyttömyys älylliseen keskusteluun. Miksi tuossakin piti käyttää tuollaista kieltä? Ei millään pahalla mutta alkaa oikeasti tuntumaan siltä että ei täällä ole kuin tyhmiä ihmisiä ja tämän päätelmän teen ihan vain kommenttien tasosta enkä mistään muusta.Olet melko aggressiivinen.
- jay lemmon
Mä tatskaan koko ajan lisää itteeni eikä se kuulu kellekään.
- etahh
Tee vain niin, että ajattele vaan itseäsi =)
- sanonta viidakosta
etahh kirjoitti:
Tatskaaminen jatkuu siihen saakka kunnes alkaa tatuintien poisto :)
- etahh
sanonta viidakosta kirjoitti:
Tatskaaminen jatkuu siihen saakka kunnes alkaa tatuintien poisto :)
Ja pääasia ettei vaan välitä kenestäkään tai mistään muusta kuin itsestään =)
- 3753278863853,867,8,
etahh kirjoitti:
Pitäskö ajatella sinua?
Ajattelethan minua, kun hankit uusia vaatteita. Ne saattavat ärsyttää minua.
- Kun katselee
esim. jalkapalloa herää kysymys miksi useat pelaajat ovat voimakkaasti tatuoituja. Näyttävät aivan pelleiltä ja ehkä monet ovat tajunneet, että ainoa keino muuttua takaisin ihmiseksi on poistaa tatskat!!!!!!!
- ...
EM-futis on yks oikein homejuustojen kokkarit :)
- tom jones
... kirjoitti:
EM-futis on yks oikein homejuustojen kokkarit :)
Tatuoimattomat puhdasihoiset pelaajat nousevat selvästi esiin edukseen ja tatuoidut ovat täysiä pellejä, jotka näyttävät tyhmyytensä oikein kunnolla.
- gfjmrfyhkltgul.yi
tom jones kirjoitti:
Tatuoimattomat puhdasihoiset pelaajat nousevat selvästi esiin edukseen ja tatuoidut ovat täysiä pellejä, jotka näyttävät tyhmyytensä oikein kunnolla.
Miten ne on päässy pelaamaan?. Tatuoiduthan on vankikundei,nistei,prostituoituja ja pubiruusuja...ihan ihmeellistä :O
- 4ragr
Väärin, nykyään teinit....ja erityisesti kaikki julkkikseksi haluavat hakkaavat nahkaansa mustetta enemmän kuin laki sallii =)
- Moro vaan
Useimmiten tosi huonolla menestyksellä varsinkin teineillä tosi karseita tatskoja. Eipä ihmetytä miksi menee niin paljon poistoon???
- fdshfdxhfds
Moro vaan kirjoitti:
Useimmiten tosi huonolla menestyksellä varsinkin teineillä tosi karseita tatskoja. Eipä ihmetytä miksi menee niin paljon poistoon???
Kui paljo menee poistoon?
- Moro vaan
fdshfdxhfds kirjoitti:
Kui paljo menee poistoon?
Luulisin että tulevaisuudessa poistetaan lähes puolet tatuoinneista.
- fhkytcg,ljuyvöpåyåöä
Moro vaan kirjoitti:
Luulisin että tulevaisuudessa poistetaan lähes puolet tatuoinneista.
Luulisin, että tulevaisuudessa tulee talouteen laskusuhdanne ja luulisin, että tulevaisuudessa tulee maailmanloppu.
Luulisin myös, että tänään maistuisi olut saunan jälkeen.... - ...
fhkytcg,ljuyvöpåyåöä kirjoitti:
Luulisin, että tulevaisuudessa tulee talouteen laskusuhdanne ja luulisin, että tulevaisuudessa tulee maailmanloppu.
Luulisin myös, että tänään maistuisi olut saunan jälkeen....Luulen myös etten koskaan tule ottamaan tatuointia, koska olisi typerää tehdä sellaista mitä tulee todennäköisesti katumaan.
- Moro vaan
... kirjoitti:
Luulen myös etten koskaan tule ottamaan tatuointia, koska olisi typerää tehdä sellaista mitä tulee todennäköisesti katumaan.
Luulen ettei näistä EM-jalkapalloilijoista tatuoitujen sakista löydy montakaan niistä ylpeätä.
- fnjgcfjmkfh
Moro vaan kirjoitti:
Luulen ettei näistä EM-jalkapalloilijoista tatuoitujen sakista löydy montakaan niistä ylpeätä.
Luulisin, että olet varsin väärässä. Mutta luuleminen ei ole tiedon väärtti...pelkkää arvailua, kuten se et luulisin voittavani tänä viikonloppuna lotossa.
- Moro vaan
fnjgcfjmkfh kirjoitti:
Luulisin, että olet varsin väärässä. Mutta luuleminen ei ole tiedon väärtti...pelkkää arvailua, kuten se et luulisin voittavani tänä viikonloppuna lotossa.
Luulen varmasti sinun olevan typerys :)
- kaada itselles vaa
Moro vaan kirjoitti:
Luulen varmasti sinun olevan typerys :)
Luulen tietäväni, että niin sinäkin, onnittelut!
- Moro vaan
kaada itselles vaa kirjoitti:
Luulen tietäväni, että niin sinäkin, onnittelut!
Saako mennä saunaan jos on ottanut tatuoinnin?
- kaada itsellesi vaa
Moro vaan kirjoitti:
Saako mennä saunaan jos on ottanut tatuoinnin?
Luulen ettei kannata ainakaan hangata harjalla tatskaa. Samoin luulen etteivät monetkaan tiedä miksi alunperin ottavat tatuoinnin mutta se olisi kiva aada, vaikka alaikäisenä se olisi jotain erikoista jota muut sitten ihmettelisivät :)
- Moro vaan
kaada itsellesi vaa kirjoitti:
Luulen ettei kannata ainakaan hangata harjalla tatskaa. Samoin luulen etteivät monetkaan tiedä miksi alunperin ottavat tatuoinnin mutta se olisi kiva aada, vaikka alaikäisenä se olisi jotain erikoista jota muut sitten ihmettelisivät :)
Luulen, että luulen liikaa ja en tiedä mitään....
- kaada itsellesi vaa
Moro vaan kirjoitti:
Luulen, että luulen liikaa ja en tiedä mitään....
Luulen myös ettei kannata kysyä kuka olis hyvä tatuoija, melko typerää ja lapselölista.
- Ei kaunista
Voiko olla järjettömämpää,kun nuori kaunis nainen
töhrittää kauniin kroppansa ylt`ympäri
kaikenmaailman töherryksillä.Sitten ne ihan oikeesti ittekkin luulee että se on coolia.
Sama juttu näillä naama-ja alapään raudotuksilla.- tom jones
Ei pysty ymmärtämään miesten tatuointeja ja täytyy myöntää, että naisilla ne ovat vielä hirveämpiä.
- Ei kaunista
tom jones kirjoitti:
Ei pysty ymmärtämään miesten tatuointeja ja täytyy myöntää, että naisilla ne ovat vielä hirveämpiä.
Ihmetyttää miks jotkut vielä kyselee
voiko nuori nainen ottaa
Siinä sitä vasta todellista typeryyttä on
kanamaista! - tom jones
Ei kaunista kirjoitti:
Ihmetyttää miks jotkut vielä kyselee
voiko nuori nainen ottaa
Siinä sitä vasta todellista typeryyttä on
kanamaista!Tuo kyseleminen jo todistaa sen, etteivät ole varmoja pitäisikö laisinkaan ottaa ja ne joilla tatuointi on, kaipaavat kohtalotovereita surkimusten kerhoon.
- Tatuoitu_nainen
Peittotatuointi on yksi vaihtoehto. Halvempaa kuin poistaminen. Minulta korjattiin näin äskettäin alkujaankin sotkuiseksi jäänyt vanha tatuointi. Muuten sen verran on ollut harkintakykyä, että kaikki ovat vaattein peitettävissä kohdissa. Tuon nyt korjatun olisin ollut valmis poistattamaan, jos talouteni olisi vakaammassa jamassa.
Ihmiset poistattavat luomia, valkaisevat hampaita, käyvät rasvaimussa, suurennuttavat tai pienennyttävät rintojaan. Onko tatuoinnin poistaminen mitenkään sen kummempi asia. Saman tien olisi voinut miettiä roskaruokaa suustaan lappaessa, että rajoitanpa nyt, kun sen sijaan mieluummin mennään diabeteslääkkeitä nauttivina lihavuusleikkauksiin.- tom jones
Hyvin naiivia verrata luomien poistoa tatuointien poistoon. Ei todellakaan ole yhden tekevää ottaa ensiksi kallis tatuointi, joka sitten jonkun ajan kuluttua poistatetaan.
Se on suurta typeryyttä.
- lh
kuinka kapeekatseisia ihmiset on!! itsellä on leimat molemissa hartoissa eikä kaduta ja oon lähihoitaja ollut jo 4vuotta. Kouluaikoina maikat sano etten ikinä saa töitä kun on väriä ihossa ja mites nyt on, työ tarjouksia tulee enemmän kuin pystyn tekee.. se että mul on tatuointeja ei tee musta yhtään sen huonompaa hoitajaa/ihmistä.
- tom jones
Ei se huonompaa tee, ei kukaan niin ole väittänytkään, mutta typerämmän se tekee. Katselin Santorin matkalla suomalaisia keski-ikäisiä miehiä, joilla oli isot lordimaiset siivet tatuoituna selkään. Tunsin syvää myötähäpeää heidän puolestaan.
- Taisin olla
tom jones kirjoitti:
Ei se huonompaa tee, ei kukaan niin ole väittänytkään, mutta typerämmän se tekee. Katselin Santorin matkalla suomalaisia keski-ikäisiä miehiä, joilla oli isot lordimaiset siivet tatuoituna selkään. Tunsin syvää myötähäpeää heidän puolestaan.
samalla matkalla. Eivät Suomi-pojat mitenkään ylpeänä kantaneet tatskojaan :))
- 465u46w5iu
Taisin olla kirjoitti:
samalla matkalla. Eivät Suomi-pojat mitenkään ylpeänä kantaneet tatskojaan :))
juu mäki taisin olla ja kuinka Suomi-pojat kantoivatkin ylpeinä tatskojaa. Varmaan eri altailla oltiin. OMG siis niinku....
- tom jones
465u46w5iu kirjoitti:
juu mäki taisin olla ja kuinka Suomi-pojat kantoivatkin ylpeinä tatskojaa. Varmaan eri altailla oltiin. OMG siis niinku....
Olin itse Oiassa ja siellä oli kahdella suomalaisella pellellä siipitatuoinnit. Toisella oli vielä jokin viikatemiehen näköinen härpäke selsässä ja pääkalloja käsivarsissa. Todella naurettavaa.
- Älä tatskaa
Kaikkien tatuointeien kanssa käy samoin.
Jokainen tulee katumaan otostaan.
Semmoista ei näet kanna yksikään kunnollinen ihminen.
Vain ne, joilla on häiriötä itsetuntonsa ja terveen järjen kanssa.- tom jones
Kannattaa hankkia jotain koruja, ne kun voi ottaa pois sitten, kun alkaa kyllästyttämään.
- Älä tatskaa
tom jones kirjoitti:
Kannattaa hankkia jotain koruja, ne kun voi ottaa pois sitten, kun alkaa kyllästyttämään.
Nimenomaan näin.
Ei mitään muodinilmiöiden mukana kulkemista.
Maalaisjärkeä ja itseluottamus kuntoon. - iga
Älä tatskaa kirjoitti:
Nimenomaan näin.
Ei mitään muodinilmiöiden mukana kulkemista.
Maalaisjärkeä ja itseluottamus kuntoon.Suurin osa tulee poistamaan omat tatuointinsa koska he huomaavat olleensa väärässä ja sehän tuntuu muoti-ilmiöiden perässä juoksijoilta pahalta =)
- aigatomjones
iga kirjoitti:
Suurin osa tulee poistamaan omat tatuointinsa koska he huomaavat olleensa väärässä ja sehän tuntuu muoti-ilmiöiden perässä juoksijoilta pahalta =)
Ja taas kerran täytyy kysyä idiootilta, mihin perustat väittämäsi?
Tuskin osaat vieläkään vastata, mutta pakko kysyä.
Kuinka kukaan voi olla noin lapsellinen pentu, kuin sinä. - iga
aigatomjones kirjoitti:
Ja taas kerran täytyy kysyä idiootilta, mihin perustat väittämäsi?
Tuskin osaat vieläkään vastata, mutta pakko kysyä.
Kuinka kukaan voi olla noin lapsellinen pentu, kuin sinä.On erittäin idioottimaista ottaa satojen eurojen tatuointi ja sen jälkeen poistaa se tuhansien eurojen hoitomaksuilla =)
- qnƃƃɐƃǝɯɐu
iga kirjoitti:
On erittäin idioottimaista ottaa satojen eurojen tatuointi ja sen jälkeen poistaa se tuhansien eurojen hoitomaksuilla =)
Totta. Siksi harkitsenkin tarkkaan minkä kuvan otan mihinkin kohtaan, ja kenen annan sen tehdä. Yhtään kuvaa en ole poistanut ja lisää tulee. Ensimmäiset kuvat otin yli komekymppisenä, eli reilu 10v sitten. Työnteolla rahat hankittu, kuten velattomaan asuntoonikin.
- iga
qnƃƃɐƃǝɯɐu kirjoitti:
Totta. Siksi harkitsenkin tarkkaan minkä kuvan otan mihinkin kohtaan, ja kenen annan sen tehdä. Yhtään kuvaa en ole poistanut ja lisää tulee. Ensimmäiset kuvat otin yli komekymppisenä, eli reilu 10v sitten. Työnteolla rahat hankittu, kuten velattomaan asuntoonikin.
Ei voi kuin ihmetellä millaiset ihmiset ovat erilaisille ihmisille tärkeitä? Minun mielestäni sinun ovat täysin hölmöläisten hommaa =)
- 6543
iga kirjoitti:
Ei voi kuin ihmetellä millaiset ihmiset ovat erilaisille ihmisille tärkeitä? Minun mielestäni sinun ovat täysin hölmöläisten hommaa =)
Ne on niitä ihan itse tehtyä päätöksiä. Ajattelematta ketään tai mitään muuta, ainoana päähänpinttymänä "Mä haluun tatuoinnin" ja lopputuloksena suuri pettymys.
- aigatomjones
iga kirjoitti:
On erittäin idioottimaista ottaa satojen eurojen tatuointi ja sen jälkeen poistaa se tuhansien eurojen hoitomaksuilla =)
ja jälleen kerran et osannut vastata, v...u mikä pelle. =)
- erthyetrjhuetju
iga kirjoitti:
Tekisitkö näin vai?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012063015785502_uu.shtml
On se kauheeta, kun on erilaisia ihmisiä ympärillä. - Elekee hyvät ihmiset
6543 kirjoitti:
Ne on niitä ihan itse tehtyä päätöksiä. Ajattelematta ketään tai mitään muuta, ainoana päähänpinttymänä "Mä haluun tatuoinnin" ja lopputuloksena suuri pettymys.
Laitoin viikolla lapsilleni hauskat tatskat Tiimarista. Yllättävän hyvin pysyvät ja ovat todella kauniit ruskettuneissa käsivarsissa. Toisella on kyynärvarsissa pitkät kukkanauhat ja toisella suuret sydämet. Tatskat ovat ainakin vielä näin kolmen päivän jälkeen täydellisen virheettömät, vaikka on saunotukin pari kertaa.
Kysymys kuuluukin: miksei aikuisille lanseerata tällaista vaihtoehtoa? Olisiko tässä markkinarako? Itsekin voisin laittaa kesäisiin juhliin asuun sopivan tatskan, mikä häipyy sitten itsestään muutaman viikon kuluessa. - tee se jo tänään
6543 kirjoitti:
On sullakin murheet. Onko elämä ankeaa? Mikset tappaisi itseäsi?
- tom jones
Elekee hyvät ihmiset kirjoitti:
Laitoin viikolla lapsilleni hauskat tatskat Tiimarista. Yllättävän hyvin pysyvät ja ovat todella kauniit ruskettuneissa käsivarsissa. Toisella on kyynärvarsissa pitkät kukkanauhat ja toisella suuret sydämet. Tatskat ovat ainakin vielä näin kolmen päivän jälkeen täydellisen virheettömät, vaikka on saunotukin pari kertaa.
Kysymys kuuluukin: miksei aikuisille lanseerata tällaista vaihtoehtoa? Olisiko tässä markkinarako? Itsekin voisin laittaa kesäisiin juhliin asuun sopivan tatskan, mikä häipyy sitten itsestään muutaman viikon kuluessa.Nämä Tiimarin tatskat ovat ainoita ja oikeita tatuointeja ja sopisivat oikein hyvin lapsenmielisille aikuisille, jos alkaa tatuoinnin ottaminen himottamaan, hehee.
- ei ei
tom jones kirjoitti:
Nämä Tiimarin tatskat ovat ainoita ja oikeita tatuointeja ja sopisivat oikein hyvin lapsenmielisille aikuisille, jos alkaa tatuoinnin ottaminen himottamaan, hehee.
Jotkut aikuiset ovat niitä pentuja ja lapsia koko elämänsä eivätkä pysty ymmärtämään ettei tatska ole siirtokuva jonka voi tuosta vaan poistaa itsestään :D
- 6543
aigatomjones kirjoitti:
ja jälleen kerran et osannut vastata, v...u mikä pelle. =)
Ihansamanlainen pelle itse olte jos et vielä pahempi
kun täällä kyselet itsestäänselvyyksiä! - vahi
6543 kirjoitti:
Ihansamanlainen pelle itse olte jos et vielä pahempi
kun täällä kyselet itsestäänselvyyksiä!Näitä toisten nimimerkkien tietäjiä on myös poikkeuksellisen paljon tatuoitujen joukossa.
- tom jones
vahi kirjoitti:
Näitä toisten nimimerkkien tietäjiä on myös poikkeuksellisen paljon tatuoitujen joukossa.
He (tatuoidut) ovat alunperin ottaneet linjan, että he tietävät kaikesta kaiken, eikä heidän tekemisiään voi kyseenalaistaa, koska kaikkitietävyydessään he ovat muita viisaampia.
- aigavahisjones
tom jones kirjoitti:
He (tatuoidut) ovat alunperin ottaneet linjan, että he tietävät kaikesta kaiken, eikä heidän tekemisiään voi kyseenalaistaa, koska kaikkitietävyydessään he ovat muita viisaampia.
Väitän tietäväni tatuoinneista enemmän, kuin sinä "tom jones".
Uskallatko ottaa tietomatsin?
Epäilen kyllä, koska eihän sult saa vastauksia edes itsestäänselvyyksiin, jos ne eivät aja asiaasi. - tom jones
aigavahisjones kirjoitti:
Väitän tietäväni tatuoinneista enemmän, kuin sinä "tom jones".
Uskallatko ottaa tietomatsin?
Epäilen kyllä, koska eihän sult saa vastauksia edes itsestäänselvyyksiin, jos ne eivät aja asiaasi.En minä mitään tatuoinneista tiedä, eikä minun tarvitsekaan tietää. Voin silti kertoa oman mielipiteeni tatuoinneista, jonka mukaan kaikenlainen itsensä tatuoiminen on typerää. Vielä typerämpää on se, että ensin otetaan tatuointia ja sen jälkeen maksetaan siitä, että se saadaan poistettua!
- aigavahis
tom jones kirjoitti:
En minä mitään tatuoinneista tiedä, eikä minun tarvitsekaan tietää. Voin silti kertoa oman mielipiteeni tatuoinneista, jonka mukaan kaikenlainen itsensä tatuoiminen on typerää. Vielä typerämpää on se, että ensin otetaan tatuointia ja sen jälkeen maksetaan siitä, että se saadaan poistettua!
Kiitos. Säilytän sanasi linkkinä, kun syötät kuitenkin jossakin vaiheessa suunnattomia faktoja asiasta, josta et tiedä mitään.
- tom jones
aigavahis kirjoitti:
Kiitos. Säilytän sanasi linkkinä, kun syötät kuitenkin jossakin vaiheessa suunnattomia faktoja asiasta, josta et tiedä mitään.
Sinun mielestäsi on siis älykästä ottaa joka tapauksessa tatuointi, vaikka sen sitten myöhemmin poistaisikin?
- aigavahis
tom jones kirjoitti:
Sinun mielestäsi on siis älykästä ottaa joka tapauksessa tatuointi, vaikka sen sitten myöhemmin poistaisikin?
Kaikenlainen tatskaaminen on älykästä,vaikka se sitten myöhemmin
poistettaisiinkin.
Ei tarvitse koskaan miettiä,olisiko sittenkin pitänyt? - Elekee hyvät ihmiset
aigavahis kirjoitti:
Kaikenlainen tatskaaminen on älykästä,vaikka se sitten myöhemmin
poistettaisiinkin.
Ei tarvitse koskaan miettiä,olisiko sittenkin pitänyt?"Ei tarvitse koskaan miettiä,olisiko sittenkin pitänyt?"
No mutta kenen tarvitsisi noin miettiä? Jos tuollainen ajatus mieleen tulisi, niin sitten vain ottamaan se tatuointi. Oleellista tässä aiheessa on se, että tekemättömän saa tehdyksi koska tahansa, mutta tehtyä ei saa enää koskaan tekemättömäksi.
Keskustelu tatskojen ympärillä pysyy terveellä pohjalla, kun kateuskorttiakaan ei voi vetää esiin. Tatska on kaikkien aikuisten ulottuvilla, ei vaadi älliä tai ponnisteluja. - ...
Elekee hyvät ihmiset kirjoitti:
"Ei tarvitse koskaan miettiä,olisiko sittenkin pitänyt?"
No mutta kenen tarvitsisi noin miettiä? Jos tuollainen ajatus mieleen tulisi, niin sitten vain ottamaan se tatuointi. Oleellista tässä aiheessa on se, että tekemättömän saa tehdyksi koska tahansa, mutta tehtyä ei saa enää koskaan tekemättömäksi.
Keskustelu tatskojen ympärillä pysyy terveellä pohjalla, kun kateuskorttiakaan ei voi vetää esiin. Tatska on kaikkien aikuisten ulottuvilla, ei vaadi älliä tai ponnisteluja.Nimenomaan juuri näin - tekemättömän saa tehdyksi koska tahansa. Kuka tahansa voi nykyään ottaa tatuoinnin, ei se mitään rohkeutta tai erikoisuutta enää edusta.
Järkevämpää on nykyaikana olla ottamatta tatuointi, koska eihän kukaan halua olla samaa massaa joittenkin teinipellejen kanssa =(
- tom jones
Ehdottomasti samaa mieltä tatuoinnin ottamisesta, parempi jättää kokonaan ottamatta. Olen katsellut tuota nuorison pelleilyä mustetahrojen kanssa, enkä koskaan haluaisi näyttää ensimmäiseen kesätyöpaikkaansa tulevalta teiniltä.
- Santeri67
Eräs tapaus oli, kun tyyppi oli tureeltaan tatuoittanut värilliset pelikortit käsivarteen juuri paraatipaikalle (ristijätkän ja patajätkän). Kehui, että vain kaksi ihmistä tietävät mitä tuo tarkoittaa... No ensimmäisenähän mulle tuli mieleen homopari ja sanoin sen ääneen. Heppu peitti salamana tatskan ja silmissä välähti "voi helv..." -ajatus. Heppu oli vielä sellainen vankkumaton macho-hetero kuin olla ja voi. Voi ristus kun ihminen voi olla tyhmä!!!
- 5+13
Niin tarkkaan harkitsin, että elokuussa menen ottamaan lisää!
- realist
Puskaradion mukaan tatuoinnit aiheuttavat jo syrjäytymistä nuorisolla, kun ei enää ole varaa poistaa kamalan suuria hirveiltä töherryksiltä näyttäviä tatskoja. Kiva sitten itkeä yksinään mitä tuli tehtyä =(
- Koko tatuointi
realist kirjoitti:
Puskaradion mukaan tatuoinnit aiheuttavat jo syrjäytymistä nuorisolla, kun ei enää ole varaa poistaa kamalan suuria hirveiltä töherryksiltä näyttäviä tatskoja. Kiva sitten itkeä yksinään mitä tuli tehtyä =(
Lapsellista ja typerää, ei voi muuta sanoa!
- ja kukahan
Koko tatuointi kirjoitti:
Lapsellista ja typerää, ei voi muuta sanoa!
Kuka haluu olla tatskapelle ?
- ...
ja kukahan kirjoitti:
Kuka haluu olla tatskapelle ?
Ei kukaan halua. Itsellänikin meni jossain vaiheessa ns. "kuppi nurin" näiden tatuointien kanssa. Ärsyyntyneenä katson kesäisinä päivinä ympärilleni, kun joka toinen on tuhrinut itsensä pilalle.
Ehkä kynnystä puuttua toisen ulkonäköön madaltaa tässä se, että kukaan ei synny tatuoinnin kanssa. Ei ole kysymys luonnollisesta rumuus-elementistä tai ruumiinvammasta, jolle ihminen ei itse mitään voi tai mitä voi olla hankala hallita.
Tatuointi laitetaan iholle toisten ihmisten silmien eteen arvosteltavaksi ja ihmeteltäväksi. Jos tatuointia arvostellaan, niin se on nähtäväksi (ja siten myös arvioitavaksi) laitettu. Kukaan ei arvostele tatuointia, mikä on vaatteiden alla piilossa. Ulkoisesta leimasta on naiivia puhua koskaan täysin omana asiana. Jos ihmiset olisivat sokeita, niin tatuointi olisi täysin oma asia.
Ihmetystä herättää myös se, että niin moni haluaa vapaaehtoisesti vaikeuttaa asemaansa työelämässä ja parisuhdemarkkinoillakin. Teoriassa olen sitä mieltä, että elämäänsä ei kannata elää sinällään muita miellyttäen. Rajansa kuitenkin tälläkin, en ainakaan itse ole halukas tekemään itestäni tahallaan vastenmielisempää kuin mitä tällä hetkellä ole. - isonyrkki!
... kirjoitti:
Ei kukaan halua. Itsellänikin meni jossain vaiheessa ns. "kuppi nurin" näiden tatuointien kanssa. Ärsyyntyneenä katson kesäisinä päivinä ympärilleni, kun joka toinen on tuhrinut itsensä pilalle.
Ehkä kynnystä puuttua toisen ulkonäköön madaltaa tässä se, että kukaan ei synny tatuoinnin kanssa. Ei ole kysymys luonnollisesta rumuus-elementistä tai ruumiinvammasta, jolle ihminen ei itse mitään voi tai mitä voi olla hankala hallita.
Tatuointi laitetaan iholle toisten ihmisten silmien eteen arvosteltavaksi ja ihmeteltäväksi. Jos tatuointia arvostellaan, niin se on nähtäväksi (ja siten myös arvioitavaksi) laitettu. Kukaan ei arvostele tatuointia, mikä on vaatteiden alla piilossa. Ulkoisesta leimasta on naiivia puhua koskaan täysin omana asiana. Jos ihmiset olisivat sokeita, niin tatuointi olisi täysin oma asia.
Ihmetystä herättää myös se, että niin moni haluaa vapaaehtoisesti vaikeuttaa asemaansa työelämässä ja parisuhdemarkkinoillakin. Teoriassa olen sitä mieltä, että elämäänsä ei kannata elää sinällään muita miellyttäen. Rajansa kuitenkin tälläkin, en ainakaan itse ole halukas tekemään itestäni tahallaan vastenmielisempää kuin mitä tällä hetkellä ole.Samalla tavalla ne mahamakkarat laitetaan muiden nähtäväksi ja arvosteltavaksi. Jos joku tykkää huonoa siitä että huomautan ihroista, ei auta muu kuin vetää kunnolla pataan.
- Suuriäly
isonyrkki! kirjoitti:
Samalla tavalla ne mahamakkarat laitetaan muiden nähtäväksi ja arvosteltavaksi. Jos joku tykkää huonoa siitä että huomautan ihroista, ei auta muu kuin vetää kunnolla pataan.
Lihoamiseen vaikuttavat aika monet muut asiat, kun taas tatuoinnit ovat riippuvaisia ainoastaan siitä meneekö tatskaputkan ovesta sisään vai ei =)
- Varma Tieto
Näin kesäaikaan kaikki tatuoidut näkevät toistensa tuherrukset ja huomaavat kuinka typeriä ovat olleet hankkiessaan oman tatuointinsa.
Silmät avautuvat ja tajutaan, että on päästävä eroon lapsellisesta ja typerästä tatuoinnista.- tom jones
Katselin omalla työpaikallani erään työkaverin käsivarteen ilmestynyttä Suomi-leijona tatuointia. Hän oli varmuuden vuoksi laittanut lyhythihaisen paidan päälle, että kaikki varmaan näkevät sen. Tiedän hänen olevan mukana reserviupseeri toiminnassa ja olevan hyvin isänmaallinen. Kerroin oman mielipiteeni hänen tatuoinnistaan. Seuraavana päivänä oli tatuointi piilossa ja epäilen hänen vakavasti harkitsevan sen poistoa, koska sain myöhemmin tietää että muutkin olivat antaneet palautetta törkeästä tatuoinnista.
- Varma Tieto
Ei todellakaan tatuoinnilla ole mitään tekemistä isänmaallisuuden kanssa. Tatuointi on aina yhtä älytön, mutta suomileijona on vielä kaiken lisäksi suurinta typeryyttä mitä maailma päällään kantaa.
- tom jones
Niin ja suurinta lapsellisuutta ovat nämä pääkallo ja viikatemies tatuoinnit. Voi herran jestas sentään!
- Varma Tieto
tom jones kirjoitti:
Niin ja suurinta lapsellisuutta ovat nämä pääkallo ja viikatemies tatuoinnit. Voi herran jestas sentään!
Joo, ja demoneita, hehee...
- tom jones
Varma Tieto kirjoitti:
Joo, ja demoneita, hehee...
Ei tyhmyys mikään sairaus ole, mutta onhan se monella tatuoidulla melkoinen häpeä.
- Varma TIeto
tom jones kirjoitti:
Ei tyhmyys mikään sairaus ole, mutta onhan se monella tatuoidulla melkoinen häpeä.
Joo, mukamas hetkessä eläjiä, hah hah
- tom jones
Varma TIeto kirjoitti:
Joo, mukamas hetkessä eläjiä, hah hah
Ja monia tuntuu häiritsevän, kun maailmassa vielä suurin osa ihmisistä ei pidä tatuoinneista.
- Ansatar
tom jones kirjoitti:
Ja monia tuntuu häiritsevän, kun maailmassa vielä suurin osa ihmisistä ei pidä tatuoinneista.
Ihan pian koittaa aika kun tatuoinnit muuttuvat vanhanaikaisiksi tuherruksiksi, nyt jo urheilijat ja laulajat ovat vähentäneet tatskoja, ohikiitävää..
- irible
Ansatar kirjoitti:
Ihan pian koittaa aika kun tatuoinnit muuttuvat vanhanaikaisiksi tuherruksiksi, nyt jo urheilijat ja laulajat ovat vähentäneet tatskoja, ohikiitävää..
Näille muoti-ilmiön perässä juosseille jää vain arvet ihoon ja vielä pahemmat sieluun.=(
- ...
tom jones kirjoitti:
Köyhimmän väestöryhmän iloja nämä tatuoinnit ovat. Itseään kunnioittavan ihmisen ei tarvitse alkaa hakkauttamaan musteroiskeita ihoonsa .
- Hurja Väite
... kirjoitti:
Köyhimmän väestöryhmän iloja nämä tatuoinnit ovat. Itseään kunnioittavan ihmisen ei tarvitse alkaa hakkauttamaan musteroiskeita ihoonsa .
Kaikki tatuoinnin ottaneet ovat joskus katuneet koko tatuointia ja harkinneet joskus tatskan poistoa. Ainakaan itse en haluaisi pohtia virhepäätöstä tai hävetä tekemisiäni, joten olen mieluummin puhdasihoinen.
- ...
irible kirjoitti:
Näille muoti-ilmiön perässä juosseille jää vain arvet ihoon ja vielä pahemmat sieluun.=(
Joillakin ihmisillä itsensä satuttaminen (mm.viiltelyt) saavuttaa kummallisia mittasuhteita ja tatuointien ottaminen on ehdottomasti itsensä satuttamista. Joku antaa vapaaehtoisesti toisen hakata neulalla ihoasi ja saa siitä tyydytystä =(
- meikkitatuointi?
Hurja Väite kirjoitti:
Kaikki tatuoinnin ottaneet ovat joskus katuneet koko tatuointia ja harkinneet joskus tatskan poistoa. Ainakaan itse en haluaisi pohtia virhepäätöstä tai hävetä tekemisiäni, joten olen mieluummin puhdasihoinen.
Työssäni ihopuolen sairaanhoitajana näen paljon ihmisiä - ja tatuointeja. Jokaiseen tatuointiin tuntuu liittyvän jokin stoori. Olen huomannut, että ihmiset ovat monesti aika kiusaantuneita tatuoinneistaan...
surullisimpia tilanteita ovat sitten ne, missä kiusallisena pidetyn tatuoinnin poistosta on maksettu paljon ja saatu arvet tilalle. Tatuointi kannattaa ehdottomasti poistaa aina ihotautilääkärin vastaanotolla. Turvallisin laser on rubiinilaser.
Tyhmyyden huippu ovat kuitenkin ns. meikkitatuoinnin ottaneet. Näitä kun on vaikea esim. kulmakarva-alueelta poistaa - laserpoisto vie ne loputkin kulmakarvat mukana! Myös silmänympärysrajaukset hankalia - lääkärit eivät näitä oikein tahdo poistaa! (Saavat sitten syytteet pian ripsien häviämisestä...)
Jos tatuointia tulee harkita 3 kertaa, niin meikkitatuointia sitten ainakin kymmenen kertaa! - Hurja Väite
meikkitatuointi? kirjoitti:
Työssäni ihopuolen sairaanhoitajana näen paljon ihmisiä - ja tatuointeja. Jokaiseen tatuointiin tuntuu liittyvän jokin stoori. Olen huomannut, että ihmiset ovat monesti aika kiusaantuneita tatuoinneistaan...
surullisimpia tilanteita ovat sitten ne, missä kiusallisena pidetyn tatuoinnin poistosta on maksettu paljon ja saatu arvet tilalle. Tatuointi kannattaa ehdottomasti poistaa aina ihotautilääkärin vastaanotolla. Turvallisin laser on rubiinilaser.
Tyhmyyden huippu ovat kuitenkin ns. meikkitatuoinnin ottaneet. Näitä kun on vaikea esim. kulmakarva-alueelta poistaa - laserpoisto vie ne loputkin kulmakarvat mukana! Myös silmänympärysrajaukset hankalia - lääkärit eivät näitä oikein tahdo poistaa! (Saavat sitten syytteet pian ripsien häviämisestä...)
Jos tatuointia tulee harkita 3 kertaa, niin meikkitatuointia sitten ainakin kymmenen kertaa!Tatuointia tulee harkita kymmenen kertaa ja sen ottamista sata kertaa ja vielä senkin jälkeen miettiä, onko tosiaan musteläiskä iholla sen arvoinen.
- Äijää
Aika vaikea käsittää miksi joku haluaa värjätä koko käden sinisenmustaksi.
- äijää minäkin
No ei sellaisessa olekaan mitään järkeä. En ole kyllä sellaista koskaan nähnytkään.
- Kauko 74v
minulla on lumiaura ja tykkään työntää lunta sillä pihaltani. On minulla myös koira, jonka nimi on huffe.
- ...
Ja pitäähän Huffe-nimisen koiran omistajalla olla tatuointi, voi vidu mikä typerä pelle
- tom jones
... kirjoitti:
Ja pitäähän Huffe-nimisen koiran omistajalla olla tatuointi, voi vidu mikä typerä pelle
Ja Anu-nimisen tytön isän on saatava tytön nimi kehoonsa, heh.
- ;);)
tom jones kirjoitti:
Ja Anu-nimisen tytön isän on saatava tytön nimi kehoonsa, heh.
Ja vielä sydämen ympyröimänä ;)
- ---
;);) kirjoitti:
Ja vielä sydämen ympyröimänä ;)
Elikkäs onks niinku tatskat typerii?
- nimi-merkki1
Melko lapsellista touhua koko tatuointivillitys ja takuuvarmasti enemmistö tulee katumaan ja karvaasti varsinkin suurikokoisia töherryksiä ja kaikenmaailman hihatatskoja jotka on todella syvältä....
- tartu toimeen!!!
Onko se sinulta pois? Mitäpä jos laittaisit haulikon piipun suuhusi ja poistaisit sen ison ongelman vaikka niille kukkatapeteille...
- tom jones
Ne tietää kyllä sen itsekin, mutta ihmiselle erehtyminen on tavattoman kova pala niellä. Tatuointien poistot lisääntyvät koko ajan enemmän ja enemmän.
- nnimi-merkki1
tom jones kirjoitti:
Ne tietää kyllä sen itsekin, mutta ihmiselle erehtyminen on tavattoman kova pala niellä. Tatuointien poistot lisääntyvät koko ajan enemmän ja enemmän.
Tuolla jokin "tartu toimeen"-kommentoija todisteli omalla typeryydellään juuri sen kuinka kova pala ja kuinka koville ottaa kun joku meneekin kirjoittamaan jotain negatiivista tatuoiduista....
- tom jones
nnimi-merkki1 kirjoitti:
Tuolla jokin "tartu toimeen"-kommentoija todisteli omalla typeryydellään juuri sen kuinka kova pala ja kuinka koville ottaa kun joku meneekin kirjoittamaan jotain negatiivista tatuoiduista....
Onhan tuolla taas joku älypää lainannut minunkin nimimerkkiäni. Varmaan tuntee itsensä tosi rohkeaksi, kun uskaltaa lähettää viestin keskustelupalstalle. Vähän sama kuin käy ottamassa tatuoinnin ja jo seuraavana päivänä harmittaa, että mitä tuli tehtyä.
- nimi-merkki1
tom jones kirjoitti:
Onhan tuolla taas joku älypää lainannut minunkin nimimerkkiäni. Varmaan tuntee itsensä tosi rohkeaksi, kun uskaltaa lähettää viestin keskustelupalstalle. Vähän sama kuin käy ottamassa tatuoinnin ja jo seuraavana päivänä harmittaa, että mitä tuli tehtyä.
Taisit saada jonkun hörhö-trollin perääsi joka massapostailee avauksia. Sitä varmaan jurppii voimakkaasti....
- raaka totuus
nimi-merkki1 kirjoitti:
Taisit saada jonkun hörhö-trollin perääsi joka massapostailee avauksia. Sitä varmaan jurppii voimakkaasti....
Onko teillä kaikilla tatuoimattomilla mielenterveys noin pahasti kärsinyt? Jos jaksaa trollata kymmenettä vuotta täällä samaa jeesustelua niin pitää olla todella sairas. Jopa Breivik on teihin verrattuna täysin terve.
- sairasta
tom jones kirjoitti:
Olemmehan tästä samasta asiasta keskustelleet jo vuosia sitten. Nimimerkkisi EI OLE sinun jollet sitä ole rekisteröinyt.
Mutten ihmettele, että besserwisser ei ole tätäkään asiaa tajunnut. Eihän se ole, kuin muiden mietteitä.
Niin jännää, kun oikeasti on olemassa kaltaisiasi "mä pashon vain kultaa" tyyppejä. - ...
sairasta kirjoitti:
Olemmehan tästä samasta asiasta keskustelleet jo vuosia sitten. Nimimerkkisi EI OLE sinun jollet sitä ole rekisteröinyt.
Mutten ihmettele, että besserwisser ei ole tätäkään asiaa tajunnut. Eihän se ole, kuin muiden mietteitä.
Niin jännää, kun oikeasti on olemassa kaltaisiasi "mä pashon vain kultaa" tyyppejä.Pashovatko vain tatuoidut kultaa?
Eihän tom jone kuin ole kyseenalaistanut koko tatuointitouhunne, kannattaako siitä vetää hernettä nenään? - tom jones
... kirjoitti:
Pashovatko vain tatuoidut kultaa?
Eihän tom jone kuin ole kyseenalaistanut koko tatuointitouhunne, kannattaako siitä vetää hernettä nenään?Olen huomannut tuon herkkänahkaisuuden ja on todella kaksinaamaista väittää, ettei kukaan ole koskaan kertonut tatuoinnista mitään negatiivista. Täällä sen hyvin näkee kuinka aggressiivisiksi tatskapellet muuttuvat, kun heitä arvostellaan.
- tomjones tomjones
tom jones kirjoitti:
Olen huomannut tuon herkkänahkaisuuden ja on todella kaksinaamaista väittää, ettei kukaan ole koskaan kertonut tatuoinnista mitään negatiivista. Täällä sen hyvin näkee kuinka aggressiivisiksi tatskapellet muuttuvat, kun heitä arvostellaan.
Edelleenkään nimimekkisi ei ole sinun, jollet ole sitä rekisteröinyt.
Herkkänahkaisuudessasi ohitit asian ja suolsit jälleen vihaasi tatuoituja kohtaan.
Voi voi...sama levy vuodesta toiseen. Säälin sua pikku mies. - raaka totuus.
... kirjoitti:
Pashovatko vain tatuoidut kultaa?
Eihän tom jone kuin ole kyseenalaistanut koko tatuointitouhunne, kannattaako siitä vetää hernettä nenään?"Tom Jones", "Onhan tuolla taas joku älypää lainannut minunkin nimimerkkiäni."
Toteamukseni, nimimerkki ei ole sinun, jollei sitä ole rekisteröity.
Tämä siis mielestäsi on herneen verämistä nenään?
Unohdit muuten hymiösi :) - reuertu
raaka totuus. kirjoitti:
"Tom Jones", "Onhan tuolla taas joku älypää lainannut minunkin nimimerkkiäni."
Unohdit muuten hymiösi :)Niin totta!
- tom jones
raaka totuus. kirjoitti:
"Tom Jones", "Onhan tuolla taas joku älypää lainannut minunkin nimimerkkiäni."
Unohdit muuten hymiösi :)Voidaanhan me vaikka kaikki kirjoittaa nimimerkillä tom jones, mutta mielestäni se olisi melko typerää, kuten on myöskin tatuoinnit ja vielä typerämpää ensiksi ottaa ja sen jälkeen poistaa niitä..
- reuertu
tom jones kirjoitti:
Voidaanhan me vaikka kaikki kirjoittaa nimimerkillä tom jones, mutta mielestäni se olisi melko typerää, kuten on myöskin tatuoinnit ja vielä typerämpää ensiksi ottaa ja sen jälkeen poistaa niitä..
Totta tämäkin!
- tom jones
reuertu kirjoitti:
Totta tämäkin!
Se oli myös osoitus tatuoitujen huonosta keskustelutaidosta. Kun eivät enää pystynyneet kertomaan hyviä asioita tatuoinneista, piti alkaa mollaamaan ja mustamaalaamaan muita keskustelupalstalla ei niin paljon tatuoinneista tykkääviä.
- reuertu
tom jones kirjoitti:
Se oli myös osoitus tatuoitujen huonosta keskustelutaidosta. Kun eivät enää pystynyneet kertomaan hyviä asioita tatuoinneista, piti alkaa mollaamaan ja mustamaalaamaan muita keskustelupalstalla ei niin paljon tatuoinneista tykkääviä.
Juuri näin!
- PippaMcKenzie
Totta turiset. Ei tarvitse kuin katsoa ympärilleen, niin joka toisella useimmiten naisella on jonkinlainen hirvitys mukamas koristamassa ihoa :)
Tulevaisuudessa tatuointien poistajilla on töitä ja monet manaavat omaa typeryyttään.- tom jones
Hyvin monet tosiaan poistavat tatuointinsa ja katkeroituvat väärän valintansa vuoksi. Kuinka paljon hukkaan heitettyä aikaa ja rahaa?
- PippaMcKenzie
tom jones kirjoitti:
Hyvin monet tosiaan poistavat tatuointinsa ja katkeroituvat väärän valintansa vuoksi. Kuinka paljon hukkaan heitettyä aikaa ja rahaa?
Typeryydestä sakotetaan ;)
- tom jones
PippaMcKenzie kirjoitti:
Typeryydestä sakotetaan ;)
Muoti-ilmiöt ovat saavuttaneet älyttömyyden huippunsa.
- PippaMcKenzie
tom jones kirjoitti:
Muoti-ilmiöt ovat saavuttaneet älyttömyyden huippunsa.
Ja nämä tatuointiohjelmat ne vasta syvältä ovat, ihmetellä täytyy mistä löytyy typeryksiä niitäkin katsomaan ;)
- tom jones
PippaMcKenzie kirjoitti:
Ja nämä tatuointiohjelmat ne vasta syvältä ovat, ihmetellä täytyy mistä löytyy typeryksiä niitäkin katsomaan ;)
Ei todellakaan voi olla ihan viisas, jos katselee television tatuointiohjelmia.
- PippaMcKenzie
tom jones kirjoitti:
Ei todellakaan voi olla ihan viisas, jos katselee television tatuointiohjelmia.
Jeps ;)
- Varma Tieto
PippaMcKenzie kirjoitti:
Jeps ;)
Kova poika tuoJonesin Tomppa :)))
- 275325435437637367
Varma Tieto kirjoitti:
Kova poika tuoJonesin Tomppa :)))
on se, tutiskaamme.
- 83678693543838973873
tom jones kirjoitti:
Kuinka monet?
- Ei oo totta
Monella tatuointi on ihan vain muotijuttu!!!!!!!!!!!!!!!!
- PippaMcKenzie
Ja ottaa tosi koville jos joku menee arvostelemaan heidän muotijuttuaan.;)
- tom jones
Tästä on kyse, ohimenevästä muoti-ilmiöstä, joka tulee kaduttamaan monia pienemmillä älynlahjoilla varustettuja ihmisiä, jotka menivät ottamaan tatuoinnin.
- oivoivoi
Uskomatonta kuraa saa täällä lukea :D. Kyllähän naiset ja jotkut miehetkin meikkaavat koska haluavat ehostaa itseään. Sama juttu tatuoinneissa, ehostusta ja kertovat tarinaa joillakin tai symboloivat jotakin. Älä ota kuvaa joka alkaa ahistaa jossakin vaiheessa. Meidän tatuoitujen ja teidän tatuoimattomien ainoa ero on se, että tatuoidut eivät valita jos teillä ei ole tatuointeja. True story... Ja naisilla tatuoinnit on seksikkäitä, varsinkin suuret kuvat.
- tom jones
Arvaatko miksi naispuolisilla prostituoiduilla on niin paljon suuria tatuointeja? He ehkä kuvittelevat niiden olevan seksikkäitä.
- PippaMcKenzie
tom jones kirjoitti:
Arvaatko miksi naispuolisilla prostituoiduilla on niin paljon suuria tatuointeja? He ehkä kuvittelevat niiden olevan seksikkäitä.
Tietynlainen huolimattomuus paistaa läpi kaikilta tatuoiduilta, en ole tavannut siistiä tatskattua ihmistä :)
- salkin1
PippaMcKenzie kirjoitti:
Tietynlainen huolimattomuus paistaa läpi kaikilta tatuoiduilta, en ole tavannut siistiä tatskattua ihmistä :)
Herää kysymys, monta taskattua ihmistä tunnet? Jotta voit määrittää jonkun huolimattomaksi, olet varmasti käynyt hänen kotonaan, tiedät hänen harrastuksistaan jne... Tosin itsekin olen ennakkoluuloinen ja väitän etten ole ikinä tavannut vantaalaista joka ei olisi kusipää. Voi olla, että muutaman oon tavannu mutta ei voi enää muistaa.. :P
- oivoivoi
PippaMcKenzie kirjoitti:
Ihan myös mielenkiinnolla haluaisin tietää että aina kun tapaat henkilön jolla on esimerkiksi puku päällä ja näet vain hänen kätensä, pään ja kaulan niin pyydätkö häntä riisumaan vaatteensa jotta voit todeta hänet huolelliseksi tai huolimattomaksi? Sitten mietin vaan että onko Pippa trollaileva teini vai muuten vaan petetyksi tullut vanhapiika :)
- PippaMcKenzie
oivoivoi kirjoitti:
Ihan myös mielenkiinnolla haluaisin tietää että aina kun tapaat henkilön jolla on esimerkiksi puku päällä ja näet vain hänen kätensä, pään ja kaulan niin pyydätkö häntä riisumaan vaatteensa jotta voit todeta hänet huolelliseksi tai huolimattomaksi? Sitten mietin vaan että onko Pippa trollaileva teini vai muuten vaan petetyksi tullut vanhapiika :)
Kuten kirjoitin kyllä se paistaa läpi, voi ikäänkuin olla varma että määrätyn tyyppisellä ihmisellä on tatska ja useimmat vielä autuaan typerästi esittelevät niitä.;=)
Jopa näin talviaikaan puolipukeisena et vaan kaikki huomaavat. ;) - tom jones
oivoivoi kirjoitti:
Ei, en pyydä häntä riisumaan vaatteitaan, mutta useimmiten tatskapellet esittelevät tatuointejaan hyvin auliisti ja se herättää muissa ihmisissä halveksivan keskustelun aiheesta.
- raju totuus.
tom jones kirjoitti:
Ei, en pyydä häntä riisumaan vaatteitaan, mutta useimmiten tatskapellet esittelevät tatuointejaan hyvin auliisti ja se herättää muissa ihmisissä halveksivan keskustelun aiheesta.
Mielisairas se jaksaa jauhaa pаskaa vuodesta toiseen. Ampuisit vain rohkeasti mitättömät aivosi seinälle niin pääset kärsimyksistäsi, tatskaton pelle. Et ole edes koiranpаskan arvoinen.
- tom jones
raju totuus. kirjoitti:
Mielisairas se jaksaa jauhaa pаskaa vuodesta toiseen. Ampuisit vain rohkeasti mitättömät aivosi seinälle niin pääset kärsimyksistäsi, tatskaton pelle. Et ole edes koiranpаskan arvoinen.
Jos kuvittelet tatuoinnillasi saavasi itsellesi paremman kuin koiranpaskan arvon, olet väärässä sillä esimerkiksi itsetunnon kohottajana tatuointi on heikko ja kääntyy käyttäjäänsä vastaan, kun yleinen mielipide lyttää tatuoinnit maan rakoon. Tätä on jo havaittavissa muun muassa tässä keskustelussa, jossa tatuoitujen argumentit ovat leikkikoulu lapsukaisten uhmakasta tasoa.
- PippaMcKenzie
raju totuus. kirjoitti:
Sinä olet melko aggressiivinen pöljä.;=)
- PippaMcKenzie
PippaMcKenzie kirjoitti:
Sinä olet melko aggressiivinen pöljä.;=)
Tämä viesti oli tietysti tuolle *raju totuus*-kommentoijalle.
- salkin1
PippaMcKenzie kirjoitti:
Tämä viesti oli tietysti tuolle *raju totuus*-kommentoijalle.
Hei!
Olit muuten oikeassa, meidän viestit poistui täältä. Mun ja sun... Tosin itse olen täysin syytön tässä asiassa, mutta kaiketi Suomi24 haluaa pitää rakentavan keskustelun poissa foorumiltaan, harmi. - salkіn1
salkin1 kirjoitti:
Hei!
Olit muuten oikeassa, meidän viestit poistui täältä. Mun ja sun... Tosin itse olen täysin syytön tässä asiassa, mutta kaiketi Suomi24 haluaa pitää rakentavan keskustelun poissa foorumiltaan, harmi.Sorry, ei täältä mitään ollutkaan poistettu, sekoilin taas mielialalääkkeissäni...
- PippaMcKenzie
salkіn1 kirjoitti:
Sorry, ei täältä mitään ollutkaan poistettu, sekoilin taas mielialalääkkeissäni...
Eihän se suomi24 vika ole jos tatuoidut ilmoittavat viestejä poistettavaksi. Syy on ihan tatuoiduissa joten mitäpä jos kerrankin, ette työntäisi päätä pensaaseen vaan katsoisitte totutta silmiin. Viestejä saa poistettua näiltä palstoilta, vaikka kuinka paljon kunhan ilmoittaa ylläpidolle jonkun perustelun. Tatuoiduilla se on varmaan, että tuntu niin pahalta lukea neg.palautetta.
- PuppeMcGayzie
PippaMcKenzie kirjoitti:
Eihän se suomi24 vika ole jos tatuoidut ilmoittavat viestejä poistettavaksi. Syy on ihan tatuoiduissa joten mitäpä jos kerrankin, ette työntäisi päätä pensaaseen vaan katsoisitte totutta silmiin. Viestejä saa poistettua näiltä palstoilta, vaikka kuinka paljon kunhan ilmoittaa ylläpidolle jonkun perustelun. Tatuoiduilla se on varmaan, että tuntu niin pahalta lukea neg.palautetta.
Mukava huomata että viihdyt täällä tatuointi-palstalla joka päivä. Taitaa tehdä tatuointia mieli niin vietävästi...
- oivoivoi
Jones Tompan kommentista sai sellaisen kuvan että jokainen ottaa tatuoinnin vain mielyttääkseen muita. Antaa yleisen mielipiteen olla mikä on, eipä vaikuta minun kuviini. Veikkaanpa jos laitetaan 10 random henkilö istumaan pöydän ääreen puku päällä ja viidellä heistä on tatuointeja niin eipä se TrolliPippa bongaa sieltä tietynlaista huolimattomuutta.
- tom jones
Näkemyksesi on väärä.
- Arghh
tom jones kirjoitti:
Näkemyksesi on väärä.
Tatuoitujen on todella vaikea myöntää mitään epäkohtia. Kuvitelmat että kun minäkin olen päätynyt ottamaan tatskan tai että kaikki tatskat on tosi siistejä ovat tosi syvältä. Mutta harmittaahan se myöntää että on huolimaton :)
- Ahhahhahah
Arghh kirjoitti:
Tatuoitujen on todella vaikea myöntää mitään epäkohtia. Kuvitelmat että kun minäkin olen päätynyt ottamaan tatskan tai että kaikki tatskat on tosi siistejä ovat tosi syvältä. Mutta harmittaahan se myöntää että on huolimaton :)
Alkaa keskustelu oleemaan sen verran hauskaa luettavaa että taidanpa hakea poppareita kainaloon. Tulisi varmaan samankaltaista tekstiä kun kävisi feminismi foorumille laittamassa viestin "naisen paikka on keittiössä".
- Arghh
Ahhahhahah kirjoitti:
Alkaa keskustelu oleemaan sen verran hauskaa luettavaa että taidanpa hakea poppareita kainaloon. Tulisi varmaan samankaltaista tekstiä kun kävisi feminismi foorumille laittamassa viestin "naisen paikka on keittiössä".
Eihän se tosiaan ole mukavaa myöntää olevansa huolimaton.
- tom jones
Arghh kirjoitti:
Eihän se tosiaan ole mukavaa myöntää olevansa huolimaton.
Useimmilla ihmisillä tahtotila on kuitenkin pyrkiä olemaan siisti ja puhdas. Tatuoinnit ovat molempia vastaan.
- Arghh
tom jones kirjoitti:
Useimmilla ihmisillä tahtotila on kuitenkin pyrkiä olemaan siisti ja puhdas. Tatuoinnit ovat molempia vastaan.
Suurin ongelma tatuoidulla taitaa olla tuolla älyllisellä puolella.
- BUAHAHAHAHHAAAAA!!!!
Arghh kirjoitti:
Suurin ongelma tatuoidulla taitaa olla tuolla älyllisellä puolella.
Onneksi teillä tatuoimattomilla ei näytä olevan mitään mielenterveysongelmia...
;) - ...
BUAHAHAHAHHAAAAA!!!! kirjoitti:
Onneksi teillä tatuoimattomilla ei näytä olevan mitään mielenterveysongelmia...
;)Taitaa puhdasihoiset olla paljon teitä terveempiä, myös henkisesti.;)
- tatuoitu ja terve
... kirjoitti:
Taitaa puhdasihoiset olla paljon teitä terveempiä, myös henkisesti.;)
Tämä palsta todistaa sen ettei näin voi olla.
- ...
tatuoitu ja terve kirjoitti:
Tämä palsta todistaa sen ettei näin voi olla.
Onko tuollainen vainoaminen, mollaaminen, panettelu ja mustamaalaaminen jota tom jones saa osakseen tatuoiduilta, mielestäsi henkisesti tervettä käyttäytymistä?
- PippaMcKenzie
... kirjoitti:
Onko tuollainen vainoaminen, mollaaminen, panettelu ja mustamaalaaminen jota tom jones saa osakseen tatuoiduilta, mielestäsi henkisesti tervettä käyttäytymistä?
En käsitä tatuoitujen aivoituksia, miksi toisinajattelevia täytyy alkaa haukkuumaan ainoastaan siitä syystä etteivät he pidä tatuoinneista. Eikö asiaa saa kertoa ääneen, onko tosiaan niin arka asia kyseessä?
- PuppeMcGayzie
PippaMcKenzie kirjoitti:
En käsitä tatuoitujen aivoituksia, miksi toisinajattelevia täytyy alkaa haukkuumaan ainoastaan siitä syystä etteivät he pidä tatuoinneista. Eikö asiaa saa kertoa ääneen, onko tosiaan niin arka asia kyseessä?
Saa kertoa ääneen. Minua oksettaa muiden asioista nillittävät tatuoimattomat, mutta en kirjoittele siitä tänne joka päivä vuodesta toiseen. On nimittäin muutakin elämää, toisin kuin teillä tatuoimattomilla nillittäjillä.
- PippaMcKenzie
PuppeMcGayzie kirjoitti:
Saa kertoa ääneen. Minua oksettaa muiden asioista nillittävät tatuoimattomat, mutta en kirjoittele siitä tänne joka päivä vuodesta toiseen. On nimittäin muutakin elämää, toisin kuin teillä tatuoimattomilla nillittäjillä.
Kiva...ja vielä kun keksisit on nikin.;)
Ihan kuukausi sitten vasta tulin palstalle ja täällä on ihan lystiä.:=) - PippaMcKenzie
PippaMcKenzie kirjoitti:
Kiva...ja vielä kun keksisit on nikin.;)
Ihan kuukausi sitten vasta tulin palstalle ja täällä on ihan lystiä.:=)...oman nikin...piti kirjoittaa :)
- Arghh
PippaMcKenzie kirjoitti:
...oman nikin...piti kirjoittaa :)
Nikkivarkaudet ja palstalaisten panettelu on tatuoitujen vähä-älyistä toimintaa. Mutta kun elämässä ei ole muuta ja jos joku menee kirjoittamaan ikävästi tatuoinneista niin siihen on reagoitava. Kovin säälittävän kuvan (heh.kuvan) antavat itsestään :)
- pippapuppetomjonsinm
Arghh kirjoitti:
Nikkivarkaudet ja palstalaisten panettelu on tatuoitujen vähä-älyistä toimintaa. Mutta kun elämässä ei ole muuta ja jos joku menee kirjoittamaan ikävästi tatuoinneista niin siihen on reagoitava. Kovin säälittävän kuvan (heh.kuvan) antavat itsestään :)
Säälittävää on tatuoimattomien vähä-älyisten lahjattomuus tajuta se, että nikit ovat vapaata riistaa jollei niitä ole rekisteröity.
- tatuoimaton älykkö
Arghh kirjoitti:
Nikkivarkauksista kannattaa tehdä rikosilmoitus. Tekijä kyllä selviää.
- Tramp stamp
Tatuoinnit = teinien koulukirjan reunoihin töhräämät kuvat. Samaa maailmaa, samaa tasoa.
- Arghh
Niin totta, niin totta.
- Tramp stamp
Arghh kirjoitti:
Niin totta, niin totta.
Ja niin tämän palstan kysymykset. Esim.- Kuka on juupajoen paras tatuoija?
Voi elämä ku on älykästä tasoa. - niin totta...
Tramp stamp kirjoitti:
Voi elämä ku on älykästä tasoa.Silti viihdyt täällä...
- reyher
Tramp stamp kirjoitti:
Voi elämä ku on älykästä tasoa.Viihdyt siis tasoasi vastaavalla sivulla vallan mainiosti?
Sehän on mukavaa.
Itse "käännän kanavaa", jollei tarjonta miellytä. - Tramp stamp
reyher kirjoitti:
Viihdyt siis tasoasi vastaavalla sivulla vallan mainiosti?
Sehän on mukavaa.
Itse "käännän kanavaa", jollei tarjonta miellytä.Ai niin unohdin kokonaan
että tatuoiduthan päättävät ketkä täällä saavat keskustella.:) - tom jones
Tramp stamp kirjoitti:
Ai niin unohdin kokonaan
että tatuoiduthan päättävät ketkä täällä saavat keskustella.:)Älä lannistu, kyllä minäkin olen saanut osakseni lähinnä lapsellista loanheittoa. Aikuinen mies kestää kuitenkin arvostelun. Paitsi tatuoidut, heh.
- Tramp stamp
tom jones kirjoitti:
Älä lannistu, kyllä minäkin olen saanut osakseni lähinnä lapsellista loanheittoa. Aikuinen mies kestää kuitenkin arvostelun. Paitsi tatuoidut, heh.
Tämän tason jonnin joutavat tatskapashan jauhajat eivät paljon minua hetkauta.
- tom jones
Tramp stamp kirjoitti:
Tämän tason jonnin joutavat tatskapashan jauhajat eivät paljon minua hetkauta.
Uusin villitys tuntuu olevan viestien poistaminen, minkähän laista tyydytystä tatuoitu siitä mahtaa saada?
- the Fakta!
tom jones kirjoitti:
Uusin villitys tuntuu olevan viestien poistaminen, minkähän laista tyydytystä tatuoitu siitä mahtaa saada?
Tatuoinnit ei muka kiinnosta sinua mutta silti roikut täällä päivästä toiseen, vuodesta toiseen. Taitaa tehdä tatuointia mieli niin vietävästi mutta äitisi ei anna ottaa sitä, vaan uhkaa heittää sinut taivasalle, ja mihin jälkeenjäänyt peräkammarinpoika sitten majoittuisi...
- tom jones
the Fakta! kirjoitti:
Tatuoinnit ei muka kiinnosta sinua mutta silti roikut täällä päivästä toiseen, vuodesta toiseen. Taitaa tehdä tatuointia mieli niin vietävästi mutta äitisi ei anna ottaa sitä, vaan uhkaa heittää sinut taivasalle, ja mihin jälkeenjäänyt peräkammarinpoika sitten majoittuisi...
Jo viestiä kirjoittaessasi tiesit miten lapsellinen siitä tulee. Mitäpä jos yrittäisit aikuistua ja hyväksyä etteivät kaikki ihmiset pidä tatuoinnistasi.
- olisi pitäny
Itselläni kävi niin, ja olen inhonnut tätä kuvaa päivästä 1 lähtien. Kaikista ihmellisintä tässä on se, että mukanani oli netistä tulostettu malli, väreineen ja kaikkineen. Olin varmaan niin täpinöissäni että kun tatskaaja kuvaa piirsi siirtopaperille, niin en siinä vaiheessa tajunnut, että hän jo alkoi muokkaamaan sitä huonompaan suuntaan. Kun sitten näin tämän kuvan selässäni, se oli aika kamala...voin myöntää että ekana yönä en nukkunut yhtään, sydän hakkas hulluna ja itketti kun kauan suunniteltu kuva meni pilalle. Vielä sama tatskaaja teki tähän samaan kuvaan freehandina pari juttua, vaikka niidenkin oli tarkoitus olla ihan erilaiset...
Valitettavasti tämä mun kuva on sellainen, että peitekuvaa on ilmeisesti hankala tehdä värien ja muotojen takia, monelta tatuoijalta olen kysynyt, vaan kaikki ovat vähän sitä mieltä että tämän tyyppistä kuvaa valitettavasti on hankala korjailla :( Olen kuvaan jälkikäteen lisäillyt ympärille vähän sälää jottei koko huomio kiinnittyis tähän kuvaan, mutta mulla kun on myös sellainenkin pirullinen ongelma, että mitä ilmeisimmin tatuointivärit eivät tahdo pysyä ihossani. Ääriviivoja on jo parikin kertaa uusittu muutamasta kohdasta, ja taas järkytyksekseni huomasin, että yhdestä aika kriittisestä kohdasta on ääriviivat lähestulkoot kadonneet, eikä edellisestä uudelleen vetämisestä ole kulunut aikaa kuin noin 4 kuukautta...
Pettymyksiä pettymyksen perään..Olenko ainut jolla kertakaikkiaan nää tatuointiprojektit ei vaan mee putkeen? Nyt eletään sitten vissiin ruman tatuoinnin kanssa koko loppuelämä vaikka haaveissa oli kaunis ja naisellinen kuva..- tom jones
Kaikki ei vaan mene kuin Strömsössa ja ehkä juuri siksi elämässä on opittava ymmärtämään, missä on kyse muoti-ilmiöstä. Jaksamista sinulle ja tatuoinnit poistotekniikka tulee varmasti kehittymään ja ehkä jonain päivänä pääset vielä erehdyksestäsi eroon.
- olisi pitäny
tom jones kirjoitti:
Kaikki ei vaan mene kuin Strömsössa ja ehkä juuri siksi elämässä on opittava ymmärtämään, missä on kyse muoti-ilmiöstä. Jaksamista sinulle ja tatuoinnit poistotekniikka tulee varmasti kehittymään ja ehkä jonain päivänä pääset vielä erehdyksestäsi eroon.
Vakavasti olen nyt poistamassa omia elämääni pilaavia tatuointeja. Kyllä ottaa päähän ekaksi maksaa tatskasta ja sen jälkeen saman poistosta. Tyhmyydestä sakotetaan...
- tom jones
olisi pitäny kirjoitti:
Vakavasti olen nyt poistamassa omia elämääni pilaavia tatuointeja. Kyllä ottaa päähän ekaksi maksaa tatskasta ja sen jälkeen saman poistosta. Tyhmyydestä sakotetaan...
Ehkäpä silti virheistä voi oppia ja on tärkeätä kertoa muille, ettei heille käy yhtä pahasti.
- otusss
Kysymys tomppa jonekselle, onko sulle joskus joku tatuoitu tehnyt jotain? Ehkä lapsena houkutteli karkilla mukaan ja sillälailla koska kaikki tatuoiduthan ovat niitä linnakundeja, merimiehiä tai huoria vai mihin tämä niin suuri tatuointi inho pohjautuu? No hard feelings, just asking...
- tom jones
No hard feelings...mutta ei minulle ole koskaan kukaan pedofiilikään mitään tehnyt. Silti ne ovat mielestäni pohjasakkaa ja inhoan heitä syvästi.
- onneksi en tomppa...
tom jones kirjoitti:
No hard feelings...mutta ei minulle ole koskaan kukaan pedofiilikään mitään tehnyt. Silti ne ovat mielestäni pohjasakkaa ja inhoan heitä syvästi.
Minusta sinunlaiset on pohjasakkaa, jotka saisi minun puolesta vaikka polttaa elävänä ilman rangaistusta. Meillä molemmilla on oikeus mielipiteeseemme.
- otusss
tom jones kirjoitti:
Samaa mieltä olen kanssasi pedofiileistä, muttä et vastannut vielä siihen mihin pohjautuu tuo tatuointi inho.
- tom jones
onneksi en tomppa... kirjoitti:
Minusta sinunlaiset on pohjasakkaa, jotka saisi minun puolesta vaikka polttaa elävänä ilman rangaistusta. Meillä molemmilla on oikeus mielipiteeseemme.
Sinullla on oikeus mielipiteeseen, jonka mukaan tatuoimattomat ovat pohjasakkaa tai ainakin sellaiset, jotka kertovat muille etteivät pidä tatuoinneista, heh.
- tom jones
otusss kirjoitti:
Samaa mieltä olen kanssasi pedofiileistä, muttä et vastannut vielä siihen mihin pohjautuu tuo tatuointi inho.
Eihän suurimmalla osalla tatuoiduistakaan ole mitään syytä ottaa tatuointeja, ei mieltymystä tai ideologiaa. Miksi minulla pitäisi olla syy siihen etten pidä niistä?
- 12546876876456897689
tom jones kirjoitti:
Eihän suurimmalla osalla tatuoiduistakaan ole mitään syytä ottaa tatuointeja, ei mieltymystä tai ideologiaa. Miksi minulla pitäisi olla syy siihen etten pidä niistä?
Ja TAAS, mihin perustat väitteesi?
Vuodesta toiseen omien ajatusten esittämistä faktoina. Väsyttävää, niin väsyttävää.
Ja kaikille muille. Turhaan penäätte vastauksia rekisteröitymättömältä nimimerkiltä "tom jones". Kuten kunnon trollaaja, vastauksia ette häneltä saa, vain vasta-argumentteja. - tartu toimeen ;)
tom jones kirjoitti:
Sulla on vakavia mielenterveysongelmia. Niin vakavia ettei siihen auta kuin 9mm "burana" takaraivoon.
- anonyymi861
"Tom Jones" ja puhdasihoiset :D Sallikaa mun nauraa. On tietenkin hienoa, että puolustaa omia mielipiteitään, mutta tuntuu ettei kyseisellä kaverilla taida muuta elämää olla kuin vahdata ihmisten tatuointeja ja sitä kuka on "puhdasihoinen". Onko toi nyt ihan korrekti termi tähän asiaan?
Omasta mielestäni on mielenkiintoista seurata ihmisiä kaupungilla ja kuulla ihmisten tarinoita tatuoinneistaan. Itselleni on aivan sama onko tatuointeja tai ei. On rikkaus hyväksyä ihmiset sellaisina kuin he ovat, eikä arvostella ihmisiä ulkokuoren perusteella. Eikö se mene jo samaan kategoriaan kuin arvostelisi pulleaa ihmistä tämän koon ja painoindeksin perusteella tai ihmistä jolla on enemmän kuin yhdet korvisten paikat? Onko esim. pyöreä ihminen huono ihminen, likainen eikä ansaitse työpaikkaa? Aika hurjalta kuulostaa arvostella ihmisiä tietämättä mikä tarinan oikea laita on.
Tatuoinnit ovat hyvin henkilökohtainen asia. Usein niillä on todella suuri merkitys kantajalleen. Poikkeuksiakin tietenkin on, mutta ne ovat oma ryhmänsä. Tatuoinnit myös ovat ihmisen oma valinta.
Kukaan ei "tom jones" tule arvostelemaan sun lomanvietto kohdetta eikä kukaan tule arvostelemaan sitä mistä talosi haluat ostaa. Kukaan ei tule sun vaatemakua tai valitsemaasi puolisoa arvostelemaan. Nekin kun ovat sun omia valintoja :) Miksi ihmeessä arvostelet ihmisiä joilla on tatuointeja ihossa. Kritiikkiä saa tietenkin antaa, mutta kuinka voit pitää tatuoituja ihmisiä eri arvossa kuin tatuoimattomia? Mutta toisaalta se kertoo hyvin paljon maailmankuvastasi ja siitä kuinka suppea se on kun pystyt yleistämään asiat noin rankasti.
Mukavaa talven jatkoa kaikille! :)- tom jones
*hymyilee*
- raju fakta.
tom jones kirjoitti:
*hymyilee*
*hymyilee* = Nauraa röhöttää mielialalääkkeissään.
- tatskapelle
raju fakta. kirjoitti:
*hymyilee* = Nauraa röhöttää mielialalääkkeissään.
Mistäs kenenkään lääkkestä tiedät?
- nakupellee
tatskapelle kirjoitti:
Mistäs kenenkään lääkkestä tiedät?
Sain valtuudet tietää lääkityksen samalta valtuuttajalta, joka myöntää valtuudet tatuointien vihaajille. "tom jones" saa pakettialennuksia samalta taholta.
Siis muunmuassa: besserwisserismin asiaan, josta ei tiedä yhtään mitään, absurdin huvittavan yleistämisen ja sen, ettei kysymyksiin tarvitse vastata muuta, kuin vastakysymyksillä. :)) - tom jones
nakupellee kirjoitti:
Sain valtuudet tietää lääkityksen samalta valtuuttajalta, joka myöntää valtuudet tatuointien vihaajille. "tom jones" saa pakettialennuksia samalta taholta.
Siis muunmuassa: besserwisserismin asiaan, josta ei tiedä yhtään mitään, absurdin huvittavan yleistämisen ja sen, ettei kysymyksiin tarvitse vastata muuta, kuin vastakysymyksillä. :))Voi, olenko minä nyt loukannut herkimpiä tuntojasi, kun olen erehtynyt arvostelemaan tatuointeja?
- tatskapelle
nakupellee kirjoitti:
Siis muunmuassa: besserwisserismin asiaan, josta ei tiedä yhtään mitään, absurdin huvittavan yleistämisen ja sen, ettei kysymyksiin tarvitse vastata muuta, kuin vastakysymyksillä. :))Puhut paljasta paskaa
- kuole paskakasa!
tom jones kirjoitti:
Voi, olenko minä nyt loukannut herkimpiä tuntojasi, kun olen erehtynyt arvostelemaan tatuointeja?
Säälittävä ressukka, tapa itsesi.
- projisoija
Miksi naiset rumentavat itseään tatuoinnella, vaikka ne laskevat huomattavasti naisen markkina-arvoa? Tatuointi on sama kuin heittäisi happoa omalle naamalleen. Kauempaa katsottuna tatuointi näyttää ihovauriolta tai melanoomalta.
- pukkaako soijaa?
Ehkä siksi että sinun mielipiteesi ei ole absoluuttinen totuus eikä oikeastaan pаskankaan arvoinen.
- tom jones
Täysin samaa mieltä, kun kuitenkin useimmiten naisilla on tarkoitus miellyttää miehiä ja vain hyvin hyvin harvat miehet haluavat tatskapelleä naisekseen.
- ...
Iholla ohjelman muija lukee tuon viestin mainoksessa!!!! :D
- Tatuointi naisellla
on hu*ran polttomerkki!
- Ewannes
Onkos sitten miehelle BMW pienimunaisen polttomerkki?
- Tatuointi miehellä
Ewannes kirjoitti:
Onkos sitten miehelle BMW pienimunaisen polttomerkki?
on idiootin polttomerkki!
- Psykopatologi
Esimerkiksi naisilla tatuoinnit ovat turn-off, rumentavat selvästi kantajaansa.
- aiga
Ehdottomasti
- TheOtus
Onko tämä totta vaiko vain jotain sekavaa unta? Tomppa meuhkaa edelleen tatuoinneista?! Kuinkahan monta vuotta tätä on jo jatkunut? Kovin ikävää että dominoivat vanhempasi eivät aikoinaan antaneet sinun ottaa sitä tautointia, mutta anna nyt jo olla kun ketään ei kiinnosta. Olen aikani kuluksi lukenut viestejäsi paljon ja nauranut, kohta menossa silti ottamaan neljättä tautointiani. Tavallaan toivon ihan sinun kannaltasi ettet ole tosissasi, mutta sitten taas tuossa ajassa luulisi saman vanhan vitsin jo vanhenevan...
- sääliksi käy reppana
Reilu 10 vuotta se on jeesustellut tällä palstalla, ja edelleen väittää ettei haluaisi tatuointia...
- tom jones
Olet taas väärässä, en minä halua tatuointia. Olet myös erehtynyt sen suhteen, etteivät tatuoinnit ole enää muodissa, joten kaikki eivät todellakaan pidä niistä.
- aigaa
Ei kannata paljoa kommentoida besserwissereitten jonninjoutavaa bäläbälää. Heillä viestitys on tasolla: "- Kannatta googlettaa". Joten so what. Ovat todella säälittäviä.
- tom jones
aigaa kirjoitti:
Ei kannata paljoa kommentoida besserwissereitten jonninjoutavaa bäläbälää. Heillä viestitys on tasolla: "- Kannatta googlettaa". Joten so what. Ovat todella säälittäviä.
Niin, toinen säälittävä kommentti tatskapellellä on, että mukamas kaikki haluavat ottaa tatuoinnit, mutta eivät vaan uskalla.
- Jaaaaahas
Voisi olla mielenkiintoinen kohtaaminen kun pääsisi tuon tompan kanssa kahville. Lähetkö tomppa kahvilla käymään?
- olen kaunis
yleensä tuollaiset viestit kertovat vain siitä henkisestä köyhyydestä ja mielikuvituksettomuudesta kun ei ole tarpeeksi aivokapasiteettia järkevään keskusteluun.
- tom jones
olen kaunis kirjoitti:
yleensä tuollaiset viestit kertovat vain siitä henkisestä köyhyydestä ja mielikuvituksettomuudesta kun ei ole tarpeeksi aivokapasiteettia järkevään keskusteluun.
Joo, en vaan mitenkään pysty istumaan samassa kaffepöydässä jonkun tatskapellen kanssa. Naurattaa niin saamaristi, hehee.
Ketjusta on poistettu 178 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941719
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2321453- 881331
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651005Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9864- 46842
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809