Hervanta k nalkku

ketkut ja kupet

On tämä aito kummajais seura kun kävimme katsomassa tätä hervannan kuuluisaksi kasvanutta nelkku sentteriä.Tyypit olivat kuin jotain linnunpelättimiä jotka eivät todellakaan osanneet mitään.Tyypit hyppi varpailla ja kaatuivat kun koittivat esittää thai potkua,enemmänkin se näytti tanssilta.Varvastanssi yoogaksi he esittelivät ja omaksi kehitelmäksi .Nauraa saimme jantterille ja hervannan virheelle.

8

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rum Thai

      Tampereella k Nelosessa on suomen huipputason krav maga ja thainyrkkeilyvalmennus, kokeenet ohjaajat ja vierailevat huippuohjaajat.
      Ikurissa toimii joku jantteri, jolla ei minkään lajin kokemuta tai lupia, joku Fighter D A Pönttö, jolle nauraa koko pirkanmaa.

    • Nolla Ikuri.

      Totta puhut, Nelosessa on kova jätkät, ja seurassa hyvä henki ja taso, kun Ikurissa joku pellehermanni mokaa omalla itse keksityllä lajillaan.

    • tarharyhmä nelkku

      Nelkku on tosi surkea seura sen koimme ja näimme kuinka kaksi onnetonta kähveliä oli keksinyt oman itse keksityn liiton ja lajin nimeltä kakeijo möhö magailu-Meille yksinkertaisesti riitti yhden kerran tutustuminen hervantalaiseen seuraan jossa kaksi outoa kaveria ohjasi lajia balettiasusteet päällä ja olivat kankeita ja naurettavia tapauksia.

    • Potkunyrkkeilijä..

      Ikurissa joku fighter defense academy entinen nhb budo, jossa itse keksityt lajit, tekniikka aloittelijan tasoa, lajeja joita mainostaa ei löydy, ja ei ole käynyt minkään lajin ohjaajaksi. onnetonta räpellystä kun potkaisee niin kaatuu omaan polvenkorkeus potkuunsa ja painitrikoot päällä kävelee maha pystyssä.. Oli kyllä hauskaakun kävimme ikurissa, mutta vitsi se on

    • Nekalan Kivi

      Onks tää sama pönttönen, jolla oli se nhb budoklubi ennen, sehän meni nurin ja siellä oli alkeellinen opetus, omia itse keksittyjä lajeja ja räpellystä. Mikään järjestö, eikä liito ei hyväksy tuota Fighter ikuri seuraa.

    • Kupru-Make

      Sama hessu, oli aiemmin oma itse keksitty laji sreet krav defundu, joka hävisi kuin kus lumeen. Nyt yrittää ikurissa omalla lajillaan, vaikka ei ole edes magan alkeiskurssiakaan koskaan käynyt.
      Aika veijati tämä pönttönen, mutta on toi liian paksua kun kehuu olemattomilla lajeilla sivuillaan ja mikään liitto ei miestä hyväksy, eikä opeta.

    • Iso budo

      Ikurin fighter defense academy on ainoa seura, jossa ei ole minkään lajin opettajaa, vain yksi P joka itse keksinyt lajinsa itsensä nimittänyt opettajaksi, ilman alkeiskurssin taitojakaan.
      Hervanan Nelkun kaverit vetää kovaa ja lujaa Thainyrkkeilyä ja krav magaa.

      • MIUMAUSALI

        Tämä hervannan Nelkku tarharyhmä thai tunnit tuli koettua kaverin kanssa ja se oli todellisesti surkein kamppailu seura jossa olemme olleet.Nää oudot hemulit tuli pukuhuoneesta baletti asusteet päällä ja alkoi esittää jotain varvas ja kurki potkuja jotka he olivat kopioineet jostain lehdistä.Nauraa saimme kahden jantterin surkee opetus tasoo ja itse keksimiään liikkeitä.nELKUN OHJAAJAT OVAT TASOLTAAN KUIN TARHARYHMÄ JOILLA EI OLE SIIS MITÄÄN ANNETTAVAA OPETUKSELLISESTI NAURUYOOGA 15 MINUUTTISEN KYLLÄ SAIMME.ONNETON SALI JA KEKSITTY MAHA MAGAILU SENTTERI JANTTERI PANTTERIT


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2803
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      73
      2576
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2121
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1449
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1413
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe