Paysafecardista...

tietämätön

Siis tästä paysafecardista... Että onko sillä mitään ikärajaa?

Miten se ostetaan? Pyydetäänkö myyjältä vai onko se hyllyssä?

10

901

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfvsddvhdfdfvgd

Nostan! Itseänikin mietityttää tuo sama juttu.

• m

myyjältä.

• Talous- Kioski

Ostosta neuvotellaan myyjän kanssa ja päättää asiasta.

• psckayttaja

Eipäs ikärajaa taida olla ku oon ite alle 13v ja sain ostaa. ja kassalta kysytään

• stop kulutukselle

Mun mielestä sillä PITÄISI olla ikäraja ja että sen saisi ostaa 18-vuotta täyttänyt henkilö tai esim. 16-vuotias. Nythän homma pyörii niin että paysafe-kortteja/koodeja myydään jopa 7-vuotiaille R-kioskilta. En provoile. Tämä on varmaa tietoa. MovieStarPlanetissa ne lapset, joiden vanhemmat eivät anna rahaa ns. Vip-jäsenyyteen, ostavat paysafen, jolla suorittavat maksun. Se on tehty hyvin helpoksi ja juuri tuollaiset pienet lapset, jotka ovat syntyneet ja kasvaneet tähän luottokortti ymv. maailman ovatkin "kelpo" kohderyhmä paysafen asiakaskäyttäjiksi.

Ottakaa kantaa? Lähteekö paysafen käytöstä käyntiin myöhemmin pikavippikierre? Olen aika huolissani tuosta ilmiöstä.

• En provoile

Mitenkäs tämä eroaa siitä että omia viikkorahoja käytetään vaikka karkkiin vanhempien tietämättä?

Miten tästä voisi mitään pikavippikierrettä tulla, kun korttia varten pitää olla etukäteen rahat?

• tyytymätön

koko homma on kusetusta. rahat pitäisi saada takaisin kun haluaa mutta auta armias ko niitä alkaa kyseleen. et saa takaisin mitään

• ege100100

Mun mutsi ei anna mun ostaa vippiä yhellä minecraft servulla ja meen ostamaan paysafen,
      kai?

• Minä Se What

Mene vain, ei se laitonta ole ostin itekkin

• Dat

Vei

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      100
      687
    2. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      675
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      32
      609
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      16
      588
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      38
      547
    6. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      63
      516
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      515
    8. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      49
      511
    9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63
      491
    10. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      68