joo elikkäs voitin tosa noin 1 dollarin ja ne lähetti viestin et haluuks shekkin vai lahjottaa sen jonnekki ni täsä ny venttailen sitä shekkii sen pitäs tul tosa noin 30-60 päivän pääst mut jos sellase saa ni se menee kyl kehystettynä seinälle
ja ei freelotto oo kusetust ne on vaa mainoksii mitä ihmiset luulee voitoiks ja sit on jotain feikki s-postiosotteit esim. [email protected] mikä aiemmas keskustelus oli jotka yrittää saada ihmisten rahat
prizedisbursements@freelotto.com on se mist mulle tuli voittoilmotus varmistaa vaa et "@freelotto.com" löytyy osotteest mut eihän suomalaiset enklanttia osaa ni aika hyvä rahasampo suomalaiset ovat ulkomaalaisille huijareille :)
Voitin freelotossa :D:D
freelotosta voittanu
2
200
Vastaukset
- freelotto skeidaa
Minä olen voittanut jo yli 20 miljoonaa freelotosta. Tahtoisivat luottokortin tiedot voiton maksuun, enpä taida antaa.
- aasSA
freelotto skeidaa sä et taida vaa ymmärtää enklanttia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733904Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92081Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2301370- 1361289
- 1141169
- 1121168
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil711067Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61015- 60984
- 35906