joo elikkäs voitin tosa noin 1 dollarin ja ne lähetti viestin et haluuks shekkin vai lahjottaa sen jonnekki ni täsä ny venttailen sitä shekkii sen pitäs tul tosa noin 30-60 päivän pääst mut jos sellase saa ni se menee kyl kehystettynä seinälle
ja ei freelotto oo kusetust ne on vaa mainoksii mitä ihmiset luulee voitoiks ja sit on jotain feikki s-postiosotteit esim. [email protected] mikä aiemmas keskustelus oli jotka yrittää saada ihmisten rahat
prizedisbursements@freelotto.com on se mist mulle tuli voittoilmotus varmistaa vaa et "@freelotto.com" löytyy osotteest mut eihän suomalaiset enklanttia osaa ni aika hyvä rahasampo suomalaiset ovat ulkomaalaisille huijareille :)
Voitin freelotossa :D:D
freelotosta voittanu
2
199
Vastaukset
- freelotto skeidaa
Minä olen voittanut jo yli 20 miljoonaa freelotosta. Tahtoisivat luottokortin tiedot voiton maksuun, enpä taida antaa.
- aasSA
freelotto skeidaa sä et taida vaa ymmärtää enklanttia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041841
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151611- 1441599
- 1031559
- 821476
- 1191269
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2831259Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241100- 691081
- 381032