mitä voisin ostaa ristiäisiin lahjaksi.. kun olen sylikummi???
mikä voisi olla sylikummin lahja???
12
6908
Vastaukset
- nipsu
Hei!!
Miten olisi vauvasormus, tai kummikehys, kaiverruta lapsen nimi, perinteinen kummilusikka, käy katsomassa kultasepän liikkeissä siellä on paljon vaihtoehtoja..... - Lahjaksi
Itselläni on kaksi kummilasta, tyttö ja poika. Molemmille olen ostanut ristiäislahjaksi ainakin täälläpäin (Pohjanmaalla) aika perinteisen lahjan, eli hopeisen tms. valokuvakehyksen, johon olen sitten kaiverruttanut vauvan syntymäpäivän, -ajan, painon-, pituuden ym. Ja tietenkin nimen. Jos vanhemmat eivät kerro nimeä etukäteen, sen voi tietenkin kaiverruttaa myöhemminkin. Tälläinen kehys maksaa noin. 30 euroa muistaakseni.
Toinen mahdollisuus on esimerkiksi kummilusikka ja perinteinen satukirja johon sitten kirjoitat päivämäärän yms.
Onnea sinulle, kummin tehtävät on ihania!! :) - Minka
Älä sorru perinteisiin lahjoihin:)
Parhaimmillaan lapsi voi saada 2-5 kehystä,albumia jne.
Itse ostin ensimmäiselle rasian joka sisälsi kastevesi putkilon.Ja hyvin on kastevesi säilynyt:)
Toiselle ostin rasian jossa oli vahaa tms. sisällä.Siihen painettiin lapsen käden kuva:)
Vanhemmat ovat pitäneet lahjoista,koska niitä ei ainakaan (yleensä) satu kahta samallaista!
Myös ensihammas/kihra-rasia on hieno ja erikoisempi lahjaidea:)- Tiia
Hei "älä sorru perinteisiin :)"!
Mistä moisen rasian vahan kera saa hankittua? Idea oli aivan mahtava! Siskoni sai juuri vauvan ja haluaisin antaa lahjaksi jotain erikoista. - Minka
Tiia kirjoitti:
Hei "älä sorru perinteisiin :)"!
Mistä moisen rasian vahan kera saa hankittua? Idea oli aivan mahtava! Siskoni sai juuri vauvan ja haluaisin antaa lahjaksi jotain erikoista.eri kultasepän liikkeistä:)
Ovat todella uutuun,mutta eipähän lapsi saa kahta samanlaista!
Käy katselemassa eri liikkeistä valikoimaa..Myös antiikki liikkeistä kuulemma voi löytää erikoisen lahjan:) Mutta hinnat pilvissä:)
Lapseni sai kehdon (1800-luvulta) Kummiltaan!Olin todella otettu koska pidän antiikista kovasti:)
Mutta nämä eivät ole ehkä niin tavallisia lahjoja muille;)
Kiertele,kysele ja tinkaa:D
siinä hyviä ohjeita! - Eikka
Minka kirjoitti:
eri kultasepän liikkeistä:)
Ovat todella uutuun,mutta eipähän lapsi saa kahta samanlaista!
Käy katselemassa eri liikkeistä valikoimaa..Myös antiikki liikkeistä kuulemma voi löytää erikoisen lahjan:) Mutta hinnat pilvissä:)
Lapseni sai kehdon (1800-luvulta) Kummiltaan!Olin todella otettu koska pidän antiikista kovasti:)
Mutta nämä eivät ole ehkä niin tavallisia lahjoja muille;)
Kiertele,kysele ja tinkaa:D
siinä hyviä ohjeita!Hauska idea!
- Minka
Eikka kirjoitti:
Hauska idea!
Vaha maksaa n.20-35€ riippuen rasiasta jossa on.Sellaisen saa tinaisena ja hopeisena.Myös kaiverrukset vaikuttaa hintaan:)
- Antti
Minustakin tulee isoveljen vauvalle elokuun alussa kummisetä... olen myös mietiskellyt sopivaa lahjaa... saisi olla jotain poikkeavaa. Tuo rasia idea oli aivan loistava, taidan käyttää sitä tai koitan keksiä jotain vielä omaperäisempää. Pitääkin muistaa varmistaa tyttösen syntymätiedot ennen kun huomenna menen katsomaan kultaliikkeeseen... =)
- yx vaan
Kummipoikani sai minulta ristiäislahjaksi hopeisen kastetodistuskotelon. Kummisormus on kans tosi suloinen ja siihen voi tulevaisuudessa sitten ostaa ketjun.
- höpö
...ja ostin semmosen "paketin" jossa oli pieni hiusharja, kampa, ensikihara ja -hammas rasiat. ainaki lapsen vanhemmat tykkäs vähän erikoisemmasta lahjasta! (lapsi tosiaan sai 3 valokuvakehystä...) ei kai sylikummin lahjan tarvii "tavallisen" kummin lahjasta poiketa?
ja vielä oikein paljon ONNEA sulle kummin tehtävän johdosta! :) - Joans
Minä ostin hopeisin nokkamukin mistä todella pidettiin,kellään ei ollut samaa ja monet katsoivatkin että ompa omaperäistä.
Kaupassa päätin että kun ollaan sylikummi niin jotain erikoista oisi kiva ostaa,mukiin sitten kaiverrettiin pituus ja paino.
Mielestäni sylikummien pitäisi ostaa ehkäpä jotain erikoisempaa koska jotenkin mielestäni sylikummit ovat läheisimpiä lapselle,voihan olla että eivät olekkaan... - Aino
Hankin tavallisten tuomisien lisäksi lapselle suojelusenkelin. Tai oikeemmin se on reissuenkeli, niitä myy samotti.net. Ei ole kallis ja idealtaan omasta mielestäni aivan ihana. Näin myös netissä myytävän kastevesipulloa joka on enkelin näköinen, aika ei vaan riittänyt sen tilaamiseen(siis ristiäiset olivat niin lähellä). Myös minnalle.fi tai com tai jotain oli myös ihana suojelusenkeli. Itsekin olen aikanaan saanut enkelin lahjaksi. Tutkikaa netin antimia, se on hankalaa alkuunsa kun ei tiedä millä sanalla alkaisi, mutta tuottoisaa puuhaa. Ja aitogalleriassa on myös ihania tuotteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083306Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391658Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971513- 921419
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601286Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121218Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55872