Tuksu sairastui,,,

Ihme ja Kumma

Ihan vaan tiedoksi:
Tuksulla nousi kuume yli 40:een asteeseen, jonka jälkeen hän soitti ambulanssin ja sillä sitten sairaalaan...
Vähän aikaisemmin hän oli löytänyt tulevan miehensä, joka olisi sopiva hänen lastensa isäksi...

10

277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kraahkraaaah

      Ja jaksaapa Jollaksen Satakielemme päivittää blogiaan, hommata uuden koiran (nukkuu vieressä, kohta on entinen chihu) ja litkiä viiniä...ei se kuume siinä haittaa!
      Poseeraa apteekin pussit käsissä, en ole aatellutkaan, että nekin olis klämyydisiä, no mäkin sit ens kerralla kun haen lääkkeeNI!

    • j.umalauta!

      Ja missähän mahtaa olla jalkansa katkaissut koira??? Lopetettu ilmeisesti, mutta silti ostetaan uusi koira noin vain. Koirat (eivätkä mitkään eläimet) ole mitään kertakäyttötavaraa! Joku voisi hiukan valaista asiaa tälle glamourprinsessalle!

      Vauvakuume . . . Justiinsa. Siitä sitten vaan lasta hankkimaan. Ja kun lapselle sattuu jotain, niin voihan sitä aina tehdä uuden . . . Eikö!?

    • outolintu*

      Oma kohtaisesti olen kokenut 40:n asteen kuumeen verenmyrkytyksen yhteydessä. Olin Auroran sairaalassa tiputuksessa. Hourin ja näin näkyjä.

      Tuksukalla on tapa gramatisoida tilanteitaan. kertoisi ensin missä on se koira jolle ei opettanut ulkopissejä?
      Ihmettelen onko hänellä todella sitä glamoiria iskeä muka miljonäärejä. Niin huonosti alentaen kunn Arto reppanaa kohteli.

      Eikös siellä sanassakin sanota: Minkä teet yhdelle näistä pienemmistä....ja nyt tarkoitan sitä koiraa.

      • j.umalauta!

        Itseänikin ihmetyttää nuo tarinat "monimiljonäärien" iskemisestä ja vaikka minkä asianajajien tarjoamista illallisista jne.

        Kuka itseään kunnioittava mies lähtisi ulos tuon satumaailmassaan sekoilevan katastrofin kanssa?

        Eikä kyse todellakaan ole (vain) ulkonäöstä, vaan käytöksestä (riehutaan, potkitaan, ryypätään, valehdellaan) ja elämän hoitamisesta yleensä (oikeudenkäyntiä oikeudenkäynnin perään, ulosotot, avioero).

        TODELLA houkutteleva paketti!


      • seonnyt vai

        Olen ollut verenmyrkytyksen takia sairaalassa tiputuksessa 7 päivää.(ei mitään tekemistä erään lehden kanssa).
        Sen jälkeen pääsin kotihoitoon ja penisilliiniä suun kautta joku päivä.
        Kyllä tiputuksen jälkeen olo paranee huomattavasti, eihän tällä julkisuuden henkilöllä edes ollut verenmyrkytystä, puhuisi vasta sen jälkeen.
        Olisko kyseessä välttelytapaus?


    • mie vaan

      Toivottavasti toi tunkero punkero ei ikimaailmassa tule saamaan lapsia....Ämmä elää niin mielikuvitusmaailmassa, kuin vain voi ja joo taitaa olla se koira lopetettu, jolla oli jalka mennyt...

    • Kylmät kädet

      Jättäisi sen Arton lopullisesti ja ihan oikeasti.

      • tajuais jo

        Jättäisi Arto Tunkion loppullisesti, niinpäin se menee.


      • herrrasMies

        Vieläkö ne seukkaa?


      • Ällö ööliö
        tajuais jo kirjoitti:

        Jättäisi Arto Tunkion loppullisesti, niinpäin se menee.

        Herran jestas mitä kuvia viitsii näyttää itsestään, ei neidolla kai häipyä. Helvetin tunkki, voisi vaikka muuttaa Timbuktuun, jossa itsekin viihtyisi....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe