Olen yrittänyt löytää netistä tietoa voiko yrittäjä opiskella kuntoutustuella uuteen ammattiin ja omistaa silti vielä yrityksen? Vai pitääkö yrityksestä luopua, jos meinaa kuntoutustuen saada? Tai vähentääkö se tukea, jos yrityksestä saa tuloja vaikkei itse tekisikään enää töitä siellä? Jos vaikuttaa tukeen niin onko sillä merkitystä sitten, jos ei nosta yrityksen tililtä koulun aikana yhtään euroa?
Kuntoutustuki yrittäjälle
2
1441
Vastaukset
- ammatillinen kuntout
ammatillinen kuntoutus (b lausunto työkyky) hakemus yel vakuutusyhtiöösi
jos saat kuntoutus tuen voita pitää yritykses ja tienata jopa 40% normaali tuloitsi
yel oltava voimassa ei vaikuta kuntoutustukeen.Koulutuksen oltva aktiivista joten esim yrittäjän opparilla ulkopuolisella palkkatyössä (uusi ammatti), pyörität omaa yritystä(vanha ammatia) ja saat viellä kuntoutustuenkorvaa koulutksen ja tarvikkket)
Mulla oma yritys tulot 1500/kk, opparilla palkka 1500/kk ja kuntoutus 1500/kk.
Sopimuaika 2011-2013
mutta oikeesti pitää olla työkyvytön 3/5 omaan työhön - Ymmällään
kiitos vastauksesta. Miten tuo yelin voimassa olo vaikuttaa kaikkeean? Ja miten voi saada vielä palkkaa jos saa tuon kuntoutustuen? Minulla ei ole nyt yeliä voimassa, mitenkähän se vaikuttaa kaikkeen. Ja olen nyt sairaslomalla ja en ole uskaltanut nostaa yhtään yrityksestä rahaa, kun olen ajatellut, että se vaikuttaa. Minulla on toiminimi ja itse ne työskentele yrityksessä, kun en voi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad731279- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360748- 118696
- 53683
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584