Perheestä.. ällö - haiseekohan se ihan vanhalta visvalta ja spermalta?!?!
JIPPU ON IHAN
1
178
Vastaukset
- Jeanne*2v12vi.jYjt
Jippu on ÄÄRI-ASIAA!!
sen biisit on hyvin tehtyjä ja Jipun ääriasialliseen tyyliin sopivat.
aion ostaa Jipun uusimman levyn (se jossa risti tissien väliss),
ihan hyvää musaa ja ennenkaikkea äärimmäisellä
asiallisuudella.
oon kuullut silt levylt jo 2-3 biisiä.
Maija Vilkkumaa on musiikkimaailman ainoa taianomainen hahmo,
mutta Maija on eteerinen ylijumalatar ku taas Jippu on se äärimmäisen
asiallinen tapaus joka toivottavasti ei mee rajan yli sinne missä Janis Joplin.
ei, suomalaiset naiset on älykkäitä ja tietää mitä tekee ja antaa musiikin
olla hullumpaa ku oikee elämä. niin sitä pitää Jippu! Asiaa!
niin ja Eesti-akat on täyttä asiaa kans, Iiris Vesik'in "Melyse" -biisi rulettaa!
ja vielä loppuun en-oo-feministi -disclaimer: en tykkää PMMP'n "musiikista".
ja mun mielestä raiskaukset on tavallaan asiaa vaikken itse haluis tehä(koska oon maso)
tai tulla tehdyksi(koska en tykkää miehistä),
mutta tyylillä tehtynä(=ei hakkaamalla tai aseella uhaten) se nyt vaan on asiaa kuten tupakointikin jota en ite tee.
kyllä Jeanne nyt on kirjottanut TUHMASTI.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1114389
- 803564
Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223421Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?843415Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?273306- 902974
- 762974
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim672865"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452810Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852589